Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Knipoogjes,
ik heb je een PB gestuurd.
Lfs P
Heee Pinky! :-)
Ik lees je berichtje nu pas, in mijn inbox even niets gevonden, heb jou een berichtje gestuurd.
xx
Hi Knipoogjes, heb jouw berichtje gelezen, snap echt niks van die mail van viva, heb je nu wel mn antwoord terug ontvangen?
lfs P.
Up
Pinky, ja heb ik ontvangen en je ook een antwoord gestuurd.
up
Na een jaar dit topic weer eens opgezocht. Soms denk je eens aan degenen met wie je hier lief en leed hebt gedeeld en leest alle berichtjes weer eens door. Hoe mooi is het dat je hier je verhaal kwijt kon.
Inmiddels ruim 10 jaar verder.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten en geniet van de mooie!
Soms kan ik het niet laten...kijk ik toch even of er nog nieuws is van oude bekenden van dit forum.
Maar het is erg stil hier...

Wat heb ik veel gevonden op dit forum, steun, herkenning en troost.
Wat was het een zware tijd en tegelijkertijd koester ik deze tijd.
Als een kostbare schat.

Het is voorbij, ik denk dat we allebei zonder elkaar de draai weer gevonden hebben.
Maar wat heeft het loslaten pijn gedaan, ik kan alle gevoelens zo weer oproepen met bepaalde muzieknummers.
Soms krijg ik heimwee naar hem, naar onze vriendschap.
Mis ik hem weer even heel intens.
Maar gelukkig herpak ik mezelf weer snel en geniet ik van alles wat wel is gebleven.. man, gezin.
Ik prijs mezelf gelukkig om wat ik heb mogen beleven in de liefde.
Twee mannen waar ik met hart en ziel van houd.
De één is uit het oog maar voor altijd in mijn hart, en de ander aan mijn zijde.

Warme herrinneringen aan hem kleuren mijn verleden
Muziek danst door mijn hart
Onze levenslijnen werden afgesneden
na het verdriet kwam een nieuwe start
Herpakt, doorgegaan, van het drama bevrijd
Maar in ons hart mogen sommige dingen blijven ,
ook na een hele lange tijd.
Marla,

Ook ik kan het niet laten om heel soms nog eens even te kijken hier ;-)
Wat een vreselijk mooie post en wat een mooi gedicht! Fijn om weer iets van je te lezen.

Ben het met je eens, wat hebben we hier veel gevonden, van ons af kunnen schrijven en steun aan elkaar gehad.
Impact heeft het gehad bij iedereen die hier heeft meegeschreven, afwegingen en keuzes. Het leven zit er vol mee. En.... we moeten leren leven met die keuze hoe moeilijk dat soms is.
Belangrijkste is dat het voor jou de goede is, de keuze waar je het meeste rust van hebt.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten en geniet van de mooie!
Marla....
ook ik kijk hier nog wel eens af en toe.
Mooie post van jou zoals knipoogjes ook al zei. Hele bijzondere tijd was het in die enorme achtbaan waar we elk met ons eigen verhaal inzaten. (En soms nog in zitten)
Lfs P.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven