Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 22 juli 2017 om 23:48
absoluut mee eens, ik heb ook wat vermaak nodig in mijn zomervakantieblijfgewoonbianca schreef: ↑22-07-2017 23:41Je moet toegeven; het zijn " lekkere " topics. Daar ontbrak het wel aan, de laatste tijd.
zaterdag 22 juli 2017 om 23:48
Duidelijk gepost voor traffic.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-07-2017 23:41Je moet toegeven; het zijn " lekkere " topics. Daar ontbrak het wel aan, de laatste tijd.
zaterdag 22 juli 2017 om 23:49
Verhoudingsgewijs zitten er minder scholieren van HBO bij een studentenvereniging.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-07-2017 23:46Misschien komt het wel van " HBO opleidingen en Hogescholen
En die Eigen inkomsten uit Eigen vastgoed. Terwijl natuurlijk het allemaal samen is.
Waarom ben ik daar gaan schrijven
zaterdag 22 juli 2017 om 23:50
Ik hoor het wel vaker.
Ik denk dat het staat voor een HBO, of dat iemand niet meer weet wat iemand nou ging doen en er van maakt dat het iets heel hoogs ( lees; moeilijks ) is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 juli 2017 om 23:52
zaterdag 22 juli 2017 om 23:52
O ja, dat is ook zo. Bennie W regelt het!
zaterdag 22 juli 2017 om 23:53
vrouwjagersma schreef: ↑22-07-2017 23:46Ik heb een familielid dat het leuk vindt om mij "dokter anders" te noemen, dat of hij weet niet hoe je drs moet uitspreken.
Hahaha, joh, ik kan niet eens opschrijven hoe ik mensen in mijn omgeving dingen uit hoor spreken. Combinatie van niet doorgeleerd, niets bijgeleerd en plat Rotterdams.
Maar ik heb laatst zo'n interessant topic gelezen en dat leek echt slecht vertaald uit het Duits ("we troffen elkaar in de stad" in plaats van we kwamen elkaar tegen in de stad, het is me egaal, dat soort werk.)
zaterdag 22 juli 2017 om 23:57
O god, dit had ik van je kunnen verwachten, vrouw Wijnstekers.
zaterdag 22 juli 2017 om 23:58
Ja, in mijn omgeving spreken de mensen gelukkig allemaal heel correct Nederlands.
Ik heb jaren gedacht dat pakkiedrager een normaal woord was en "goedgaan" een gepaste afscheidsgroet. Ik zeg het liefst "ja" om de vijf woorden, ook in ontkennende zinnen ("Zei hij dat Sidney de hoofdstad van Australië is? Dat is ja helemaal niet waar, ja!")
Ik heb jaren gedacht dat pakkiedrager een normaal woord was en "goedgaan" een gepaste afscheidsgroet. Ik zeg het liefst "ja" om de vijf woorden, ook in ontkennende zinnen ("Zei hij dat Sidney de hoofdstad van Australië is? Dat is ja helemaal niet waar, ja!")
zondag 23 juli 2017 om 00:00
ik vind rotterdammers over het algemeen creatiever in hun woordgebruik dan deze TOblijfgewoonbianca schreef: ↑22-07-2017 23:43Hogere studie wordt gezegd door mensen die zelf niet gestudeerd hebben en ook niet zo op de hoogte zijn van opleidingen. Ik hoor het hier ( Rotturrrdam ) best vaak.
zondag 23 juli 2017 om 00:00
vrouwjagersma schreef: ↑22-07-2017 23:58Ja, in mijn omgeving spreken de mensen gelukkig allemaal heel correct Nederlands.
Ik zeg holletje tegen een heuveltje. En ik ga de Maastunnel onderdoor. Probeer dat maar eens te overtreffen.
zondag 23 juli 2017 om 00:01
Ik zit al een poosje te wachten op een lekkere ruzie, zelfs even overwogen om een topic te openen met in de OP iets als 'iedereen mag hier losgaan op iedereen die hier post.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-07-2017 23:41Je moet toegeven; het zijn " lekkere " topics. Daar ontbrak het wel aan, de laatste tijd.
Maar dit zijn toch geen "lekkere" topics? Dit is gewoon suf ongeloofwaardig geneuzel om niks.
Ik wil bloed, rondvliegende ledematen en zweetletters, exploderende ego's en gefrustreerde anoniemers! Geen thuisblijfmoederet een feministenmoedercomplexje!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 23 juli 2017 om 00:01
Haha.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-07-2017 00:00Ik zeg holletje tegen een heuveltje. En ik ga de Maastunnel onderdoor. Probeer dat maar eens te overtreffen.
Hij wordt gerenoveerd toch?
zondag 23 juli 2017 om 00:02
Geheel eensch.feow schreef: ↑23-07-2017 00:01Ik zit al een poosje te wachten op een lekkere ruzie, zelfs even overwogen om een topic te openen met in de OP iets als 'iedereen mag hier losgaan op iedereen die hier post.
Maar dit zijn toch geen "lekkere" topics? Dit is gewoon suf ongeloofwaardig geneuzel om niks.
Ik wil bloed, rondvliegende ledematen en zweetletters, exploderende ego's en gefrustreerde anoniemers! Geen thuisblijfmoederet een feministenmoedercomplexje!
Dat geleuter in de marge hebben we niets aan.
Elke paar maanden weer dat gezeik over die thuisblijfmoeders.
zondag 23 juli 2017 om 00:02
Wat is een pakkiedrager? iemand in een uniform? Postbode/ koerier? Begrafenisondernemer of iemand die de kist sjouwt? De bruidegom? Een overledene ; dat het pakkie je houten jas is?vrouwjagersma schreef: ↑22-07-2017 23:58Ja, in mijn omgeving spreken de mensen gelukkig allemaal heel correct Nederlands.
Ik heb jaren gedacht dat pakkiedrager een normaal woord was
zondag 23 juli 2017 om 00:05
Een pakkiedrager zit achterop je fiets, natuurlijk. Maar je andere opties zijn eigenlijk wel net zo mooi.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-07-2017 00:02Wat is een pakkiedrager? iemand in een uniform? Postbode/ koerier? Begrafenisondernemer of iemand die de kist sjouwt? De bruidegom? Een overledene ; dat het pakkie je houten jas is?
zondag 23 juli 2017 om 00:05
feow schreef: ↑23-07-2017 00:01Ik zit al een poosje te wachten op een lekkere ruzie, zelfs even overwogen om een topic te openen met in de OP iets als 'iedereen mag hier losgaan op iedereen die hier post.
Kun je nagaan hoe ingekakt ik raak van het topic zoals het de laatste tijd is, als ik hier al een beetje blij van word.
Ik kan me het laatste, écht lekkere vette topic niet eens meer herinneren.