Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 24 juli 2017 om 22:55
Ja dat is zeker hip geweest onder voornamelijk paleo liefhebbersFee-de-Goede schreef: ↑24-07-2017 22:11Ik vind koffie heerlijk. Echte koffie. Maar met boter erin YUK. Is een hele tijd heel hip geweest dacht ik. Bullitkoffie ofzo.
maandag 24 juli 2017 om 23:17
nou dit heb ik nog nooit gehoord, wat lijkt me dat smerig zegFee-de-Goede schreef: ↑24-07-2017 22:11Ik vind koffie heerlijk. Echte koffie. Maar met boter erin YUK. Is een hele tijd heel hip geweest dacht ik. Bullitkoffie ofzo.
maandag 24 juli 2017 om 23:25
maandag 24 juli 2017 om 23:29
Gewoon omdat het kanPinda-Kaas schreef: ↑24-07-2017 23:25het gaat om een soort shot aan vet lees ik net, er gaat ook kokosolie in zo'n kop koffie
waarom je dan niet gewoon een boterham met boter besmeert...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 24 juli 2017 om 23:30
maandag 24 juli 2017 om 23:41
Omdat brood vergif is. Duh.Pinda-Kaas schreef: ↑24-07-2017 23:25het gaat om een soort shot aan vet lees ik net, er gaat ook kokosolie in zo'n kop koffie
waarom je dan niet gewoon een boterham met boter besmeert...
Life is short. Eat dessert first.
maandag 24 juli 2017 om 23:48
Aha, dank! Las de post elke keer weer anders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 25 juli 2017 om 00:20
Ik haakte al eerder af. Er zijn mij ook teveel van dit soort topics de laatste tijd, waarbij de TO vaak ook heel selectief langs heel veel reacties heenpraat. En er steeds weer een schepje bovenop gooit.
Maar ze slaan elke keer weer aan als een tiet en ik lees er ook elke keer weer precies dezelfde reacties van dezelfde mensen. Allemaal heel goed bedoeld maar ik ben het beu.
impala wijzigde dit bericht op 25-07-2017 00:25
6.85% gewijzigd
.
dinsdag 25 juli 2017 om 00:24
Ik zie de afbeelding niet maar lees in de quote dat er waarschijnlijk peterselie in een oor zit.
Nog es wat anders dan kroketten en komkommers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 25 juli 2017 om 17:25
dinsdag 25 juli 2017 om 17:25
Volgens mij kun je het wel zien, want ik had iemand op de negeer die laatst een topic opende dat nogal druk bezocht werddoornroosje9 schreef: ↑25-07-2017 17:20Ik zou gokken op de OP niet kunnen lezen. Maar heel goede vraag.
.