Uitgerekend begin april 2018
vrijdag 28 juli 2017 om 10:25
DIT TOPIC IS NIET MEER ACTIEF
Hoi!
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.
Groetjes,
Swirls
Hoi!
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.
Groetjes,
Swirls
| Naam | Hoeveelste Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken vk/gyn | Bijzonderheden |
| Swirls | Eerste | 7 april | echo: 25 aug, intake: 8 sept | PCOS | |
| Liedjepiedje | Derde | 3 april | echo: 1 sept, intake: 6 sept | 2 MK | |
| hartje04 | Tweede | 5 april | echo: 8 aug, intake: 15 aug | 2 MK | |
| Liefhuisje | Tweede | 6 april | PCOS | ||
| Maisnon3 | Eerste | 1 april | echo:16 aug, intake: 21 aug | MA jul 2016, MA dec 2016 en feb 2017 | |
| yeti86 | Eerste | 2 april | nog niet gepland | MA feb 2017, VMK juni 2017 | |
| canofcoke | Eerste | 3 april | intake: 4 sept, echo: 22 aug? | MA april 2017 | |
| LolavE | Eerste | 4 april | |||
| Saga_Röversdotter | Eerste | 14 april | korte LF (8 dagen) | ||
| missindependent | Tweede | 11 april | |||
| Marlous271 | Tweede | 9 april | 1 MA, 1MK | ||
| jo_86 | Eerste | 9 april | |||
| jamie_ | Eerste | 5 april | |||
| PdS91 | Eerste | begin april | echo: 23 aug | ||
| OlympusMons | Tweede | 11 april |
anoniem_274071 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 09:19
83.20% gewijzigd
zaterdag 29 juli 2017 om 23:07
Jeetje, al twee die het voorgevoel van een tweeling hebben! Dat was vroeger als meisje mijn ideaal, leek me zo leuk! Nu denk ik vooral, oh jee, dat lijkt me zwaar!
Kwaaltjes hier minimaal. Duidelijk vollere borsten en gevoeligere tepels. Maar dat wisselt ook per moment heb ik het idee, dus dat vind ik ook wel lastig. Ook al weet ik heel goed dat wel/geen kwaaltjes helemaal niks zegt... Maar zo lang ik niets anders merk probeer ik er in ieder geval neutraal in te staan.
Kwaaltjes hier minimaal. Duidelijk vollere borsten en gevoeligere tepels. Maar dat wisselt ook per moment heb ik het idee, dus dat vind ik ook wel lastig. Ook al weet ik heel goed dat wel/geen kwaaltjes helemaal niks zegt... Maar zo lang ik niets anders merk probeer ik er in ieder geval neutraal in te staan.
zondag 30 juli 2017 om 07:51
Heyy....
Mag ik me hier aansluiten?
Na zojuist de test al bijna te hebben weggegooid toch echt 2 streepjes...
Op basis van mn laatste menstruatie en cyclus is mn uitgerekende datum 6 april.
Kan het nog niet helemaal bevatten.
In maart MA. Ben heel blij met deze nieuwe kans en hoop natuurlijk dat het deze keer goed gaat. Veel dames hier met een of meerdere miskramen!
Voor de tabel
1e kindje, 6 april, MA in maart 2017
Mag ik me hier aansluiten?
Na zojuist de test al bijna te hebben weggegooid toch echt 2 streepjes...
Op basis van mn laatste menstruatie en cyclus is mn uitgerekende datum 6 april.
Kan het nog niet helemaal bevatten.
In maart MA. Ben heel blij met deze nieuwe kans en hoop natuurlijk dat het deze keer goed gaat. Veel dames hier met een of meerdere miskramen!
Voor de tabel
1e kindje, 6 april, MA in maart 2017
zondag 30 juli 2017 om 09:10
Ik doe ook mee!
Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje (ben 26) en volgens eigen berekening uitgerekend op 4 april. Ik vind het nog zo onwerkelijk allemaal, maar ook super bijzonder.
Mijn borsten en met name mijn tepels zijn ontzettend gevoelig, iets wat ik normaal ook rondom mijn menstruatie niet heb.. zojuist ingeschreven bij een verloskundige, ben benieuwd!
Gefeliciteerd allemaal!
Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje (ben 26) en volgens eigen berekening uitgerekend op 4 april. Ik vind het nog zo onwerkelijk allemaal, maar ook super bijzonder.
Mijn borsten en met name mijn tepels zijn ontzettend gevoelig, iets wat ik normaal ook rondom mijn menstruatie niet heb.. zojuist ingeschreven bij een verloskundige, ben benieuwd!
Gefeliciteerd allemaal!
zondag 30 juli 2017 om 10:58
Hey Eve Welkom!
Grappig dat had ik dus ook De test te snel afgelezen en als negatief beschouwd en daarna Ik zag hem 1u later liggen met 2 strepen
Toen toch maar weer een test en netjes de timer op 5 minuten gezet en na 2,5 minuut kwam er een streep
Domme ik De eerste test gooide ik na 30 seconden al aan de kant ....
Grappig dat had ik dus ook De test te snel afgelezen en als negatief beschouwd en daarna Ik zag hem 1u later liggen met 2 strepen
Toen toch maar weer een test en netjes de timer op 5 minuten gezet en na 2,5 minuut kwam er een streep
Domme ik De eerste test gooide ik na 30 seconden al aan de kant ....
zondag 30 juli 2017 om 14:13
Saga, door mijn verleden met meerdere miskramen wacht ik nog even met het inlichten van allerlei mensen. Ook mijn vader moet nog even wachten.
Verloskundige ga ik maandag bellen. Wilde eerst even de eerste week afwachten, omdat het daarin ook al eens mis is gegaan. Maar ja, eigenlijk zegt dat ook niks natuurlijk
Dus maandag bellen en een afspraak maken voor een vroegere echo.
Als het je eerste zwangerschap is kan je je prima nu al aanmelden bij de verloskundige. Afhankelijk van je regio zal je wel pas ergens tussen de 8 en 11 weken een eerste echo hebben. Dus als je liever nog even wil wachten is daar ook alle tijd voor.
Verloskundige ga ik maandag bellen. Wilde eerst even de eerste week afwachten, omdat het daarin ook al eens mis is gegaan. Maar ja, eigenlijk zegt dat ook niks natuurlijk
Als het je eerste zwangerschap is kan je je prima nu al aanmelden bij de verloskundige. Afhankelijk van je regio zal je wel pas ergens tussen de 8 en 11 weken een eerste echo hebben. Dus als je liever nog even wil wachten is daar ook alle tijd voor.
zondag 30 juli 2017 om 17:32
Ik neig nu ook naar ze vrij snel inlichten... omdat mn moeder weet dat we gestopt waren met anticonceptie vind mn vriend het prima dat ik haar inlicht. Verder weet mn zus het al en een vriendin.
Ik ga denk ik deze week ook bellen, wil een verloskundige die zelfstandig werkt, dus die zit vrij snel vol.
Maisnon, jullie vinden het dus prettiger om het alleen te verwerken als het misgaat? Ik twijfel dus daarom heel erg, aangezien de ouders van mijn vriend voor de eerste maal opa en oma worden wil ik ze niet blij maken met een dode mus zeg maar...
Ik ga denk ik deze week ook bellen, wil een verloskundige die zelfstandig werkt, dus die zit vrij snel vol.
Maisnon, jullie vinden het dus prettiger om het alleen te verwerken als het misgaat? Ik twijfel dus daarom heel erg, aangezien de ouders van mijn vriend voor de eerste maal opa en oma worden wil ik ze niet blij maken met een dode mus zeg maar...
zondag 30 juli 2017 om 18:03
Welkom allemaal en van harte gefeliciteerd!
Vind ik ook hoor swirls. Ik moet gewoon een paar mensen om mij heen hebben om mijn enthousiasme op te uiten. Ben normaal gesproken een open boek en kan slecht mijn mond houden. Maar ik wil nu zo graag dat mn dochters het eerder weten dan de massa. Dus moet echt wachten. . Dus dan is dit topic ook wel fijn.
Bij mijn miskramen had ik het beide keren direct tegen iedereen gezegd. Dat was toen het misging wel naar. Maar daardoor heb ik er wel veel over gepraat en goed verwerkt...
Vind ik ook hoor swirls. Ik moet gewoon een paar mensen om mij heen hebben om mijn enthousiasme op te uiten. Ben normaal gesproken een open boek en kan slecht mijn mond houden. Maar ik wil nu zo graag dat mn dochters het eerder weten dan de massa. Dus moet echt wachten. . Dus dan is dit topic ook wel fijn.
Bij mijn miskramen had ik het beide keren direct tegen iedereen gezegd. Dat was toen het misging wel naar. Maar daardoor heb ik er wel veel over gepraat en goed verwerkt...