Date op valentijnsdag cadeautje JA/NEE??
donderdag 12 februari 2009 om 19:14
Ik heb een eerste date aanstaande zaterdag op Valentijnsdag. ik ben best zenuwachtig want ze is volgens mij echt heel leuk.
Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.
en wat neem ik dan mee?
wat zijn de ideeën hierover?
Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.
en wat neem ik dan mee?
wat zijn de ideeën hierover?
donderdag 12 februari 2009 om 19:16
Heb je een relatie met dit meisje of is ken je haar vaag?
Denk dat gewoon een rode roos ofzo voldoende is, maar het ligt er denk ik toch aan hoe jullie verder tegen valentijnsdag aankijken. Misschien een lieve kaart erbij.
Denk dat gewoon een rode roos ofzo voldoende is, maar het ligt er denk ik toch aan hoe jullie verder tegen valentijnsdag aankijken. Misschien een lieve kaart erbij.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 12 februari 2009 om 19:20
Je zou best wel iets mee kunnen nemen, maar iets 'glads' als een roos zou ik juist niet doen.
Ik weet natuurlijk niet of je haar al een beetje kent, maar ik zou sneller voor een persoonlijk kado gaan. Een cd,boek..of iets anders wat zij leuk vindt.
...en over het kado an sich; iedere vrouw vindt kado's leuk, toch?
Ik weet natuurlijk niet of je haar al een beetje kent, maar ik zou sneller voor een persoonlijk kado gaan. Een cd,boek..of iets anders wat zij leuk vindt.
...en over het kado an sich; iedere vrouw vindt kado's leuk, toch?
donderdag 12 februari 2009 om 19:26
Ik zelf hou niet zo van valentijnsdag, dus zou een cadeautje niet echt leuk vinden. Heb je toevallig zaterdag afgesproken of vond je date het juist romantisch om op valentijnsdag af te spreken? Als je expres zaterdag een date hebt, dan weet je meteen dat ze wel houdt van romantiek. Ik zou geen te groot cadeau geven: een roos is al erg lief. Of chocolade, daar is bijna elke vrouw gek op.
Veel plezier morgen!!
Veel plezier morgen!!
donderdag 12 februari 2009 om 19:26
Ik heb ooit tijdens een eerste date (ook leren kennen via internet) een roos gekregen en voelde me echt heel erg opgelaten. Het is toch altijd anders als je elkaar voor het eerst echt ziet. Ik weet ook niet wat jullie gaan doen maar als je bijv. een roos meeneemt, even praktisch, waar laat je die de hele avond....
donderdag 12 februari 2009 om 19:27
quote:Lampone schreef op 12 februari 2009 @ 19:20:
Je zou best wel iets mee kunnen nemen, maar iets 'glads' als een roos zou ik juist niet doen.
...en over het kado an sich; iedere vrouw vindt kado's leuk, toch?Maar ze kennen elkaar denk ik nog niet zo goed? Ik vind een roos niet zo erg, juist wel lief. Een knuffeltje zou ik pas glad vinden, ieekks!
...en over het kado an sich; iedere vrouw vindt kado's leuk, toch?Maar ze kennen elkaar denk ik nog niet zo goed? Ik vind een roos niet zo erg, juist wel lief. Een knuffeltje zou ik pas glad vinden, ieekks!
donderdag 12 februari 2009 om 19:36
Ow, op niet goed gelezen. Dacht dat je voor het eerst op valetijnsdag een afspraakje gehad. Gewoon ooit bedoel ik.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

donderdag 12 februari 2009 om 20:09
Ik zou het niet erg vinden, jullie hebben toch al gechat en op andere manieren contact gehad? Nou dan is een kadootje best attent. Niet perse omdat het valentijn is, dat niet. Ik heb ooit een keer van een vriend een heel klein iniminie boekje gehad met hele korte spreukjes en gezegdes erin van beroemde mensen. Een lief kadootje zonder dat je er verder wat achter hoefde te zoeken (we ontmoette elkaar toen voor het eerst. Ook wij hadden al wel vele uren gechat en op andere manieren contact gehad) Hij is nog steeds een goede vriend van me. De afspraak was niet gepland toen om een relatie te krijgen dat moet ik er nog wel even bij vermelden.
Dus het ligt eraan met welke insteek je dr iets wilt geven. Gewoon zomaar omdat ze leuk/ lief is. Of wil je er iets duidelijk mee maken.
Dus het ligt eraan met welke insteek je dr iets wilt geven. Gewoon zomaar omdat ze leuk/ lief is. Of wil je er iets duidelijk mee maken.