Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
maandag 24 juli 2017 om 17:45
Rare vent, dan moet hij echt een bord voor zijn kop hebben. De meeste mannen weten wel hoe laat het is wanneer de vrouw zijn broek openmaakt en ze hem bij zijn penis pakt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 24 juli 2017 om 22:11
Even geleden dat ik hier ben geweest maar ik wil even een update geven.
Afgelopen zaterdag matchte ik op tinder met iemand, direct een heel leuke interactie en later die dag spontaan afgesproken.
We hebben uren met elkaar gezeten en hadden geen benul van de tijd, erg leuk.
S'avonds nog bijna 2 uur met elkaar gebeld en daarna nog 2 uur aan het appen geweest, het ging heel vloeiend en als vanzelf!
Zondag nog wat geappt met elkaar en is het ook eigenlijk stomtoevallig weer van een ontmoeting gekomen en ook met die ontmoeting leek het alsof de hele wereld niet meer bestond, zo bizar!
Het is een leuke en sprankelende vrouw met dezelfde openheid als ik heb en ben verbaast dat mij dat is overkomen.
Voor jullie info, zij is met haar jeugdliefde geweest en is nog nooit met een andere man geweest, ik was haar eerste date ooit
Morgen gaan we een hapje eten en genieten echt van elkaars aanwezigheid, rustig aan en genieten van het moment.
Afgelopen zaterdag matchte ik op tinder met iemand, direct een heel leuke interactie en later die dag spontaan afgesproken.
S'avonds nog bijna 2 uur met elkaar gebeld en daarna nog 2 uur aan het appen geweest, het ging heel vloeiend en als vanzelf!
Zondag nog wat geappt met elkaar en is het ook eigenlijk stomtoevallig weer van een ontmoeting gekomen en ook met die ontmoeting leek het alsof de hele wereld niet meer bestond, zo bizar!
Het is een leuke en sprankelende vrouw met dezelfde openheid als ik heb en ben verbaast dat mij dat is overkomen.
Voor jullie info, zij is met haar jeugdliefde geweest en is nog nooit met een andere man geweest, ik was haar eerste date ooit

Morgen gaan we een hapje eten en genieten echt van elkaars aanwezigheid, rustig aan en genieten van het moment.
dinsdag 25 juli 2017 om 08:53
dinsdag 25 juli 2017 om 22:34
Hallo allemaal, how are we doing? Zo te lezen wel goed, veel (leuke) dates? Ik niet, al 2 weken geen date op date-dinsdagavond
Heb ook een beetje (digitale) pauze, swipe nog wel een beetje, maar werk en sociaal leven is wat drukkig, dus voor mij geldt idd in de zomer minder van Tinder. Nog 2 lijntjes lopen, tot nu toe alleen appen.
Met 1 ervan over 2 weken afgesproken (woont ver weg, zou in de buurt zijn, was een sexdate, spienanned!), maar ik kan helemaal niet, evenementje in stadje in de buurt met vele, vele bekenden, muziek en drank, ik heb dan helemaal geen tijd voor een sexdate
Nou ja, nu ben ik dus Sjaak Afhaak. Hopen dat ie niet teveel op zn euhm, teentjes is getrapt.
Lijntje 2 is de masseur van ver weg, ben inmiddels wel nieuwsgierig naar m, maar dat ver weg is een beetje lastig. Wel gezellig app contact. Ach wie weet, we zullen zien.
Kerel van 2 weken terug niks meer van gehoord, maar idd, ik geloof toch dat ik het niet zo leuk vind dat hij over zn leeftijd gelogen had, zoals Lovestar zei. Door het non-existing contact weet ik dus nog steeds niet hoe oud hij nou eigenlijk is
Verder Tinder maar weer eens opgeschoond, iedereen die niet (meer) terugpraat eraf gegooid. Ik had iemand per ongeluk een superlike gegeven (of mn kat heeft t gedaan door bovenop de tablet te gaan zitten
(-zoekt smilie van kat-), daar had ik een match mee. Hij was laatste, is geen gesprek begonnen, dus er weer gezellig afgedonderd haha. Valt dat ook onder gosthen?
Bye!

Heb ook een beetje (digitale) pauze, swipe nog wel een beetje, maar werk en sociaal leven is wat drukkig, dus voor mij geldt idd in de zomer minder van Tinder. Nog 2 lijntjes lopen, tot nu toe alleen appen.
Met 1 ervan over 2 weken afgesproken (woont ver weg, zou in de buurt zijn, was een sexdate, spienanned!), maar ik kan helemaal niet, evenementje in stadje in de buurt met vele, vele bekenden, muziek en drank, ik heb dan helemaal geen tijd voor een sexdate

Lijntje 2 is de masseur van ver weg, ben inmiddels wel nieuwsgierig naar m, maar dat ver weg is een beetje lastig. Wel gezellig app contact. Ach wie weet, we zullen zien.
Kerel van 2 weken terug niks meer van gehoord, maar idd, ik geloof toch dat ik het niet zo leuk vind dat hij over zn leeftijd gelogen had, zoals Lovestar zei. Door het non-existing contact weet ik dus nog steeds niet hoe oud hij nou eigenlijk is

Verder Tinder maar weer eens opgeschoond, iedereen die niet (meer) terugpraat eraf gegooid. Ik had iemand per ongeluk een superlike gegeven (of mn kat heeft t gedaan door bovenop de tablet te gaan zitten

Bye!
woensdag 26 juli 2017 om 16:38
Ik heb eindelijk weer eens een match.
En deze reageert ook, dat is al heel wat.
Ze gaf al aan geen chatter te zijn, wat ook wel bleek uit de 1-woord responses.
Dus voor de afwisseling maar eens "koffie met gebak" voorgesteld. Nu afwachten hoe ze daar op reageert.
En deze reageert ook, dat is al heel wat.
Ze gaf al aan geen chatter te zijn, wat ook wel bleek uit de 1-woord responses.
Dus voor de afwisseling maar eens "koffie met gebak" voorgesteld. Nu afwachten hoe ze daar op reageert.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 26 juli 2017 om 17:13
Ik hoop voor je dat ze positief reageert
woensdag 26 juli 2017 om 17:18
Ah. Ja. Dat probleem heb ik nu al. Vooral gezien mijn hobby's en dat zoiets echt niet makkelijk uit te leggen is voor iemand die er totaal niet bekend mee is.
woensdag 26 juli 2017 om 17:59
Zo herkenbaar, ook ik heb hobby's die lastig uit te leggen zijn. En ik heb ook nog is een muzieksmaak die niet gangbaar is waardoor de rakvlakken minimaal zijn

woensdag 26 juli 2017 om 21:33
Wat leuk Mats!mats schreef: ↑24-07-2017 22:11Even geleden dat ik hier ben geweest maar ik wil even een update geven.
Voor jullie info, zij is met haar jeugdliefde geweest en is nog nooit met een andere man geweest, ik was haar eerste date ooit![]()

donderdag 27 juli 2017 om 13:41
Had afgelopen zaterdag een date en was ontzettend leuk, gezoend en alles, maar mij bekruipt toch het gevoel dat ik nog niet klaar ben om te daten. Ben inmiddels 5 dagen verder en hij heeft nog niks geappt - en ik word gelijk onzeker en ga overanalyseren.
Weet ook niet of ik het nu moet afblazen of niet. Ik app zelf expres niet omdat ik dat al eerder genoeg heb gedaan en het een beetje 50/50 moet zijn (vind ik). Anderzijds zei hij toevallig op de date zelf nog dat zelfs zijn zus wel eens kwaad wordt omdat hij gewoon vergeet om wat van zich te laten horen. Dus hij kan ook gewoon heel introvert oid zijn.
Ik heb zelf wel een beetje bindingsangst, dus ik heb gelijk de neiging om gillend weg te rennen als ongemakkelijke gevoelens optreden (beter om zelf overal de stekker uit te trekken dan gekwetst te worden), maar over het algemeen laten mannen het wel merken als ze je leuk vinden toch? Ik word moe van mezelf én van het lezen van mensen.
Weet ook niet of ik het nu moet afblazen of niet. Ik app zelf expres niet omdat ik dat al eerder genoeg heb gedaan en het een beetje 50/50 moet zijn (vind ik). Anderzijds zei hij toevallig op de date zelf nog dat zelfs zijn zus wel eens kwaad wordt omdat hij gewoon vergeet om wat van zich te laten horen. Dus hij kan ook gewoon heel introvert oid zijn.
Ik heb zelf wel een beetje bindingsangst, dus ik heb gelijk de neiging om gillend weg te rennen als ongemakkelijke gevoelens optreden (beter om zelf overal de stekker uit te trekken dan gekwetst te worden), maar over het algemeen laten mannen het wel merken als ze je leuk vinden toch? Ik word moe van mezelf én van het lezen van mensen.
donderdag 27 juli 2017 om 14:56
Tja, dan maar hopen op leuke aanspraak gedurende een optreden of Hobby gerelateerd evenement.
Ik zal komend Castlefest ook maar weer eens om mij heen moeten kijken.
donderdag 27 juli 2017 om 20:01
donderdag 27 juli 2017 om 20:18
vergeten om wat van je te laten horen, hoe heeft dat te maken met introvert zijn?NDD93 schreef: ↑27-07-2017 13:41Had afgelopen zaterdag een date en was ontzettend leuk, gezoend en alles, maar mij bekruipt toch het gevoel dat ik nog niet klaar ben om te daten. Ben inmiddels 5 dagen verder en hij heeft nog niks geappt - en ik word gelijk onzeker en ga overanalyseren.
je klinkt inderdaad als nog niet klaar om te daten als ik alleen af ga op wat je hier schrijft
donderdag 27 juli 2017 om 20:41
Heeft niet perse te maken met introvert zijn, maar ik maakte uit andere dingen wel op dat hij dat was. En over het algemeen zijn introverte mensen ook niet zo van het nodeloze babbelen via SMS of app oid, dus op zich.Pinda-Kaas schreef: ↑27-07-2017 20:18vergeten om wat van je te laten horen, hoe heeft dat te maken met introvert zijn?
je klinkt inderdaad als nog niet klaar om te daten als ik alleen af ga op wat je hier schrijft
Ik denk dat ik er inderdaad niet klaar voor ben. Had gehoopt dat ik dat na 1,5 jaar single zijn wel was, maar kennelijk niet. Ach ja, nog genoeg tijd.
donderdag 27 juli 2017 om 22:42
Hi, hier van vakantieland! Wat een heerlijkheid, zon, zee, zwembad en sangria. Wat wil een mens nog meer.
@ Pindakaas, hier precies hetzelfde. Wat een trage boel op Tinder. Ben het ook echt even zat. Lees net de reacties op dat andere Tinder topic. Bah, als dat de mannen op Tinder zijn; wat doen wij daar ook alweer??
@ Mats, jaaaaaaa!!!
Super leuk zeg! Nog steeds in de wolken?
@ Ginerva en Jaw, staan jullie hobby's in jullie profiel? Dat trekt misschien sneller gelijkgestemden.
@ NND93, als 'en alles' seks betekent, dan vind ik het echt niet normaal om 5 dagen na de date niks van je te laten horen. Ook als jullie geen seks hebben gehad. Waarom is het direct jouw onzekerheid? Ik vind het eigenlijk gewoon goed fatsoen om normaal contact te houden. Als een date dat niet doet zijn wij wat mij betreft sowieso geen match. En het daten is ook vallen en opstaan hè. Ik leer ook steeds meer wat ik nou eigenlijk wil/verwacht en zelf kan bieden.

@ Pindakaas, hier precies hetzelfde. Wat een trage boel op Tinder. Ben het ook echt even zat. Lees net de reacties op dat andere Tinder topic. Bah, als dat de mannen op Tinder zijn; wat doen wij daar ook alweer??

@ Mats, jaaaaaaa!!!

@ Ginerva en Jaw, staan jullie hobby's in jullie profiel? Dat trekt misschien sneller gelijkgestemden.
@ NND93, als 'en alles' seks betekent, dan vind ik het echt niet normaal om 5 dagen na de date niks van je te laten horen. Ook als jullie geen seks hebben gehad. Waarom is het direct jouw onzekerheid? Ik vind het eigenlijk gewoon goed fatsoen om normaal contact te houden. Als een date dat niet doet zijn wij wat mij betreft sowieso geen match. En het daten is ook vallen en opstaan hè. Ik leer ook steeds meer wat ik nou eigenlijk wil/verwacht en zelf kan bieden.
anoniem_349925 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 22:44
Reden: Taalfoutje bedankt
Reden: Taalfoutje bedankt
0.20% gewijzigd
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

zondag 30 juli 2017 om 15:23
Hoi allemaal! Leuk om jullie tinderervaringen te lezen.Ben vrij nieuw er op, dus er gaat een wereld voor je open. :p
Ik heb van de week mijn eerste tinderdate gehad na een aantal leuke gesprekken. Het was eigenlijk een heel spontaan plan, want mijn afspraak die avond zou niet doorgaan en de twee dagen later zou hij op vakantie gaan. Na afloop van de date afgesproken om na z'n vakantie een vervolg te plannen. Daarna nog wat geappt tot hij op vakantie ging. Daarna niets meer gehoord. Hij is ook niet meer online geweest sinds hij vertrokken is (de stalkster in mij komt naar boven
), dus waarschijnlijk is hij gewoon van z'n vakantie aan het genieten. Maar toch merk ik dat ik er een beetje onzeker van wordt.
Ik heb van de week mijn eerste tinderdate gehad na een aantal leuke gesprekken. Het was eigenlijk een heel spontaan plan, want mijn afspraak die avond zou niet doorgaan en de twee dagen later zou hij op vakantie gaan. Na afloop van de date afgesproken om na z'n vakantie een vervolg te plannen. Daarna nog wat geappt tot hij op vakantie ging. Daarna niets meer gehoord. Hij is ook niet meer online geweest sinds hij vertrokken is (de stalkster in mij komt naar boven

dinsdag 1 augustus 2017 om 15:07
dinsdag 1 augustus 2017 om 18:03
Had er ook 1 die een account had met bijna dezelfde foto's en tekst, één van 29 en één van 25 jaar oud. Precies dezelfde persoon. Ik zei er wat van en gelijk geblokkeerd.someonewhocares schreef: ↑30-07-2017 18:25Nog niet tot een date gekomen, nogal saaie mensen op Tinder, en liegen over leeftijd is ook iets wat normaal is?
Hier inmiddels weer actief op tinder, maar nog niet echt een date gepland. Ff geen behoefte aan.
@Harvey, leuk! Veel plezier alvast.

dinsdag 1 augustus 2017 om 21:32
weer tinder op mijn telefoon, maar geen matches
al dagen niet boehoee! Maar eerlijk ook niet echt leuke mannen tegen gekomen vooralsnog... jeetje begin echt mega wanhopig te worden pfff... wil zo graag gewoon iemand tegen komen die mij net zo leuk vind als ik hem...
Wil niet meer alleen zijn maar ook niet meer actief zoeken... Met wachten gebeurt er ook helemaal niks, los laten idem.. pfff

Wil niet meer alleen zijn maar ook niet meer actief zoeken... Met wachten gebeurt er ook helemaal niks, los laten idem.. pfff

woensdag 2 augustus 2017 om 09:55
Hi iedereen!
Erg rustig zeg sinds die groepsapp! Ben nog steeds een trouwe lezer alleen heb ik niet veel te melden en om nou elke keer een slijmbericht te plaatsen over mijn (tinder) relatie vind ik een beetje too much..
Gaat heel erg goed tussen ons, samen weg geweest, toekomstplannen bespreken, de schoonouders zijn dol op me, zijn vrienden heb ik een erg goede klik mee en de verliefdheid groeit alleen maar nog steeds na 10 maanden! Kortom ben erg gelukkig
@lovestar Happn heb ik ook niet super ervaringen mee, denk 3 dates uit gehaald in één jaar
@mats Wat leuk om te lezen! Klinkt heerlijk, geniet ervan en blijf in het moment natuurlijk
@Lotjeb95 Je schreef eerder dat jij en je date exclusief zijn, maar je zit wel nog op tinder? Je hoeft je natuurlijk niet te verantwoorden hoor, maar dat rijmt even niet bij mij..
@yara00 laat het even los en geniet zelf even van de zomer, als die je echt zo leuk vind komt die wel!
@NDD93 zou de bal bij hem laten liggen en verder je eigen ding doen. Vind het namelijk ook vreemd, één berichtje sturen is niet héél lastig.
@GB hoe gaat het met/bij jou?
Erg rustig zeg sinds die groepsapp! Ben nog steeds een trouwe lezer alleen heb ik niet veel te melden en om nou elke keer een slijmbericht te plaatsen over mijn (tinder) relatie vind ik een beetje too much..
Gaat heel erg goed tussen ons, samen weg geweest, toekomstplannen bespreken, de schoonouders zijn dol op me, zijn vrienden heb ik een erg goede klik mee en de verliefdheid groeit alleen maar nog steeds na 10 maanden! Kortom ben erg gelukkig

@lovestar Happn heb ik ook niet super ervaringen mee, denk 3 dates uit gehaald in één jaar
@mats Wat leuk om te lezen! Klinkt heerlijk, geniet ervan en blijf in het moment natuurlijk
@Lotjeb95 Je schreef eerder dat jij en je date exclusief zijn, maar je zit wel nog op tinder? Je hoeft je natuurlijk niet te verantwoorden hoor, maar dat rijmt even niet bij mij..
@yara00 laat het even los en geniet zelf even van de zomer, als die je echt zo leuk vind komt die wel!
@NDD93 zou de bal bij hem laten liggen en verder je eigen ding doen. Vind het namelijk ook vreemd, één berichtje sturen is niet héél lastig.
@GB hoe gaat het met/bij jou?