Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
vrijdag 14 juli 2017 om 22:48
Mag ik jullie advies;
Al een poosje aan t daten met een hele leuke man. Maar hij appt zo veel. Het lijkt wel nu.nl, elk nieuwtje moet gedeeld worden. En als ik reageer heb ik binnen 1 minuut reactie alsof hij er op zit te wachten. Face to face is hij heel Ok, maar via op afschuwelijk. Vandaag druk met inpakken voor vakantie en krijg ik om 15.30 een appje of ik hem vergeten ben? Ik vind er zo geen bal meer aan eerlijk gezegd!
Gaat dat tegenwoordig altijd zo?
Al een poosje aan t daten met een hele leuke man. Maar hij appt zo veel. Het lijkt wel nu.nl, elk nieuwtje moet gedeeld worden. En als ik reageer heb ik binnen 1 minuut reactie alsof hij er op zit te wachten. Face to face is hij heel Ok, maar via op afschuwelijk. Vandaag druk met inpakken voor vakantie en krijg ik om 15.30 een appje of ik hem vergeten ben? Ik vind er zo geen bal meer aan eerlijk gezegd!
Gaat dat tegenwoordig altijd zo?
zaterdag 15 juli 2017 om 08:38
Het valt me vaker op; dat zoveel afhangt van het appen. Ook hier lees ik t wel eens terug. Een eerdere date kwam ook echt mijn leven binnen appen. Standaard s ochtends een appje en s avonds een lekker slapen, fijne dromen berichtje. Daar ben ik ook mee gekapt. Puur vanwege t appen.
Ik ga t ter sprake brengen.
Ik ga t ter sprake brengen.

zaterdag 15 juli 2017 om 11:52
Badoo is echt een site met veel niet serieuze mensen en een hoog 'me fiets, me broer-gehalte', maar ik bedoel er maar mee te zeggen dat het dus overal (of juist nergens) kan lukken. Je hoeft maar net die ene juiste persoon tegen te komen op een bepaald moment.
Petite Max; ik denk dat je gewoon een beetje bij elkaar moet passen daar in...
Als ik iemand leuk vind vind ik het eigenlijk altijd leuk om lieve/leuke appjes te krijgen. Ook met kusjes/poppetjes en ook al is het midden in de nacht bij wijze van spreken.
Als je dat niet hebt vind je iemand denk ik niet leuk genoeg of je bent gewoon echt geen apper en een ander type... Mijn ex had dat ook; heel nuchter, nooit echt lieve appjes en ik kreeg op een lief appje gerust een dag later antwoord. Ik heb dat nooit leuk gevonden.
Wat dat betreft past mijn huidige vriend veel beter bij me.
Wij appen redelijk veel en hij zegt ook lieve dingen/koosnamen.
Maar als een van ons weg is of het druk heeft dan appen we niet de hele dag door.
Als je een keer druk bent een app met vraagtekens of 'ben je me vergeten' vind ik ook irritant en not done.
Mijn vriend is nu een weekje op vakantie en hij appt meer dan ik verwacht had. In de ochtend en in de avond even.
Hij verontschuldigde zich al twee keer dat hij weinig appt. Ik vind dat hij genoeg appt en wil absoluut niet dat hij op vakantie het gestresste gevoel heeft van: 'ik moet appen of iets laten horen'.
Ik zeg dus ook dat hij lekker moet genieten van zijn vakantie.
Ik stuur overigens thuis ook bijna nooit een tweede appje als ik even niks hoor en probeer ook om nooit te checken of hij online is.
Ik heb daar zelf ook een hekel aan; mensen die een vraagteken sturen als je even niet reageert of 'hallo?!' of verwachten dat je altijd gelijk iets laat weten.
Een keer een date gehad die het geen normaal gedrag vond dat ik niet even liet weten dat ik 'straks zou reageren' als hij een app gestuurd had en ik visite had of druk bezig was.
Die was gelijk exit....
Ik moet zeggen dat ik me door hoe mijn vriend en ik appen ook echt goed voel. Ik heb in het verleden wel dat onrustige, onzekere gevoel had. Of behoefte om te kijken of iemand online is, dingen checken. Onzeker/jaloers.
Doordat hij me vaak genoeg appt (maar ook weer niet TE) en laat merken dat hij me leuk vindt weet en voel ik dat het goed zit en dat is echt een lekker en rustig gevoel.
Petite Max; ik denk dat je gewoon een beetje bij elkaar moet passen daar in...
Als ik iemand leuk vind vind ik het eigenlijk altijd leuk om lieve/leuke appjes te krijgen. Ook met kusjes/poppetjes en ook al is het midden in de nacht bij wijze van spreken.
Als je dat niet hebt vind je iemand denk ik niet leuk genoeg of je bent gewoon echt geen apper en een ander type... Mijn ex had dat ook; heel nuchter, nooit echt lieve appjes en ik kreeg op een lief appje gerust een dag later antwoord. Ik heb dat nooit leuk gevonden.
Wat dat betreft past mijn huidige vriend veel beter bij me.
Wij appen redelijk veel en hij zegt ook lieve dingen/koosnamen.
Maar als een van ons weg is of het druk heeft dan appen we niet de hele dag door.
Als je een keer druk bent een app met vraagtekens of 'ben je me vergeten' vind ik ook irritant en not done.
Mijn vriend is nu een weekje op vakantie en hij appt meer dan ik verwacht had. In de ochtend en in de avond even.
Hij verontschuldigde zich al twee keer dat hij weinig appt. Ik vind dat hij genoeg appt en wil absoluut niet dat hij op vakantie het gestresste gevoel heeft van: 'ik moet appen of iets laten horen'.
Ik zeg dus ook dat hij lekker moet genieten van zijn vakantie.
Ik stuur overigens thuis ook bijna nooit een tweede appje als ik even niks hoor en probeer ook om nooit te checken of hij online is.
Ik heb daar zelf ook een hekel aan; mensen die een vraagteken sturen als je even niet reageert of 'hallo?!' of verwachten dat je altijd gelijk iets laat weten.
Een keer een date gehad die het geen normaal gedrag vond dat ik niet even liet weten dat ik 'straks zou reageren' als hij een app gestuurd had en ik visite had of druk bezig was.
Die was gelijk exit....
Ik moet zeggen dat ik me door hoe mijn vriend en ik appen ook echt goed voel. Ik heb in het verleden wel dat onrustige, onzekere gevoel had. Of behoefte om te kijken of iemand online is, dingen checken. Onzeker/jaloers.
Doordat hij me vaak genoeg appt (maar ook weer niet TE) en laat merken dat hij me leuk vindt weet en voel ik dat het goed zit en dat is echt een lekker en rustig gevoel.

zaterdag 15 juli 2017 om 11:58
Overigens heb ik voor bijna iedereen het geluid uit staan als ik een appje krijg.
Omdat vriendinnen van mij voor elk woord één appje sturen ongeveer. Dan krijg ik 36 berichten binnen achter elkaar. Dat vind ik echt irritant.
Maar bij mijn vriend vind ik het nooit irritant als hij appt. Nooit.
Bij mij hangt het dus echt wel samen met hoe leuk ik iemand vind.
Was je wel echt verliefd op die date met wie je het puur om het appen hebt afgekapt?
Ik zou me dan niet storen aan lieve appjes en het alleen maar leuk vinden denk ik.
Behalve natuurlijk als het een soort verplichting wordt en je opmerkingen krijgt als je een keer niks stuurt.
Omdat vriendinnen van mij voor elk woord één appje sturen ongeveer. Dan krijg ik 36 berichten binnen achter elkaar. Dat vind ik echt irritant.
Maar bij mijn vriend vind ik het nooit irritant als hij appt. Nooit.
Bij mij hangt het dus echt wel samen met hoe leuk ik iemand vind.
Was je wel echt verliefd op die date met wie je het puur om het appen hebt afgekapt?
Ik zou me dan niet storen aan lieve appjes en het alleen maar leuk vinden denk ik.
Behalve natuurlijk als het een soort verplichting wordt en je opmerkingen krijgt als je een keer niks stuurt.
zaterdag 15 juli 2017 om 12:23
Ik vind t ook leuk om lieve appjes te krijgen maar hij lijkt wel een reality soap;
"Zo ff lekker gesport net...50 min, heerlijk! Ik ga nu douchen!"
Tien minuten later....
"Lekker gedoucht en nu fris en fruitig op de bank! Netflix en Chill!"
Inmiddels heeft ie me sinds gisteravond al 3 keer fijne vakantie gewenst en op het hart gedrukt dat ik voorzichtig moet rijden. Zo betuttelend.
Ik trek mijn conclusie
Tien minuten later....
Inmiddels heeft ie me sinds gisteravond al 3 keer fijne vakantie gewenst en op het hart gedrukt dat ik voorzichtig moet rijden. Zo betuttelend.
Ik trek mijn conclusie

zaterdag 15 juli 2017 om 14:08
Summer, waarom ben je dan met hem op date gegaan? Kon je uit de foto's niet opmaken dat het een Indiër is? Just curious. Lekker bezig met daten hoor
Mats, dankjewel maar ik ben niet zo van groepsapps. Als ik continu berichten binnenkrijg op Whatsapp word ik heel onrustig. Dates krijgen ook niet zomaar mijn nummer. Ik word namelijk geregeld genegeerd of geghost, en gebruik Whatsapp natuurlijk ook voor heel veel andere contacten. Daardoor word ik er ook continu meer geconfronteerd, wat ik dus mega irritant vind. Als die contacten via Tinder of kik lopen dan ben ik er verder niet mee bezig.
Petite, ik heb juist het tegenovergestelde met dates. Ik denk dat het idd er vanaf hangt hoe leuk ze je vinden. Maar dit is wel extreem hoor. Wat een verveling denk ik dan. Ik heb echt geen tijd om elk wissewasje te bespreken. What's next? Een app met hoe zijn stoelgang verloopt?
Pippilotta, ik heb Badoo gisteravond even geprobeerd en werd echt heel droevig van het swipen. Laat ik het netjes zeggen; niet mijn soort mens.
profiel meteen verwijderd.

Mats, dankjewel maar ik ben niet zo van groepsapps. Als ik continu berichten binnenkrijg op Whatsapp word ik heel onrustig. Dates krijgen ook niet zomaar mijn nummer. Ik word namelijk geregeld genegeerd of geghost, en gebruik Whatsapp natuurlijk ook voor heel veel andere contacten. Daardoor word ik er ook continu meer geconfronteerd, wat ik dus mega irritant vind. Als die contacten via Tinder of kik lopen dan ben ik er verder niet mee bezig.
Petite, ik heb juist het tegenovergestelde met dates. Ik denk dat het idd er vanaf hangt hoe leuk ze je vinden. Maar dit is wel extreem hoor. Wat een verveling denk ik dan. Ik heb echt geen tijd om elk wissewasje te bespreken. What's next? Een app met hoe zijn stoelgang verloopt?

Pippilotta, ik heb Badoo gisteravond even geprobeerd en werd echt heel droevig van het swipen. Laat ik het netjes zeggen; niet mijn soort mens.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

zaterdag 15 juli 2017 om 16:02
zaterdag 15 juli 2017 om 16:04
die man klinkt als een donutPetite_max schreef: ↑15-07-2017 12:23Ik vind t ook leuk om lieve appjes te krijgen maar hij lijkt wel een reality soap;
Tien minuten later....
Ik trek mijn conclusie![]()
(hoi allemaal ik ben er weer!)

zaterdag 15 juli 2017 om 17:07

Altijd ruimte voor (mis)gelukte Tinderaars!

@Azerole
15 matches, niet slecht

Ik begin zelf het gesprek als ik match, maar eigenlijk ook als hij mij match. Zeg gewoon hoi en soms zeg/vraag ik iets over wat er in zijn profiel staat of een foto.
@Harvey
Wat leuk een date! Ben benieuwd

Wauw....Jullie doen een Sherlock

*net geprobeerd*
Het lukt mij niet

En gevonden.....Onflatteuze foto hahahaha. Nou ja, hij is wel real en zover ik weet geen vriendin oid. Misschien dat ik dit altijd maar moet doen

Verder over het sloeren.....Niet. Gewoon doen waar je zin in heb. Je kan ook op zoek gaan naar een f(w)b. Maar ja, misschien moet je een aantal proberen voordat er 1 blijf plakken. Het gaat hand in hand helaas.
Wat maakt het uit dat het optelt?
Verder herkenbaar. Heb liever ook iemand voor vaker. Maar op de 1 of andere manier is het niet echt iets voor mij. Ik vind iemand of leuker voor meer of het blijft bij een few-nights-stand
Ah, smetvrees

@Diamant
Ahw wat jammer. Gelukkig hield je er soort van een rekening mee. Sommige mensen weten ook niet wat ze willen en dan is het ook moeilijk om daar een uitspraak over te doen. Soms weten ze het pas, als je ze voor het blok zet, helaas.
@Miss-pippi
Leuk dat je een vriend aan overgehouden heb!

@Purple
Heel wat van zijn leeftijd afgesnoept?? Over hoeveel jaar hebben we dan? Afhankelijk of je het realistisch vind, zou het voor mij wel een afknapper zijn.
Kijk het verder even aan. Je kan altijd er een punt achter het contact zetten

@Summer
Zit niet stil

@Petite-Max
Oef, ik vind dat zelf zeer vermoeiend. Misschien het voorzichtig aankaarten? Of met een grapje en kijken hoe hij reageert? Maar nee, bij mij gaat dat niet altijd zo. We hebben allemaal een leven.
Een reality soap

zaterdag 15 juli 2017 om 18:00
gaat goed!! ik moest superveel werken en op date gebied was ik er ff klaar mee
van de week weer zitten swipen en wat leuke matches opgeduikeld
afgelopen week iemand gecharterd voor een one night stand (DACHT IK), daar had ik ineens superveel behoefte aan
wou die gast de hele nacht alleen maar knuffelen
ik geloof dat ik vanavond wat ga drinken met iemand waar ik een jaar geleden ook al een match mee was maar toen sloeg het gesprek dood, dus ben benieuwd op t live vlotter loopt
van de week weer zitten swipen en wat leuke matches opgeduikeld
afgelopen week iemand gecharterd voor een one night stand (DACHT IK), daar had ik ineens superveel behoefte aan
wou die gast de hele nacht alleen maar knuffelen

ik geloof dat ik vanavond wat ga drinken met iemand waar ik een jaar geleden ook al een match mee was maar toen sloeg het gesprek dood, dus ben benieuwd op t live vlotter loopt

zaterdag 15 juli 2017 om 18:36
Ik ben er ook nog, inderdaad, we kletsen wat af op Whatsapp 
Leuk, nieuwe namen, nieuwe verhalen!!
Ik heb vanavond een nieuwe date, ben benieuwd, mijn datescharrel weet ik hoe ik t kan noemen, is een beetje stiller, nog wel in the picture, maar komt niet met een nieuw voorstel.
Ik verbreed dus mijn horizon, maar ik denk dat ik m toch te leuk vind, haha.
Maar boeiend, ga stappen met een vriendin, en deze date stelde voor om een borrel te komen doen, dus waarom niet.
Leuk, nieuwe namen, nieuwe verhalen!!
Ik heb vanavond een nieuwe date, ben benieuwd, mijn datescharrel weet ik hoe ik t kan noemen, is een beetje stiller, nog wel in the picture, maar komt niet met een nieuw voorstel.
Ik verbreed dus mijn horizon, maar ik denk dat ik m toch te leuk vind, haha.
Maar boeiend, ga stappen met een vriendin, en deze date stelde voor om een borrel te komen doen, dus waarom niet.

zaterdag 15 juli 2017 om 18:41
Zou dat echt vervelend vinden als een man me constant zou appen. Werken zou dat ook niet toelaten bij mij, heb altijd zoveel te doen. Ik vind het ook onzekerheid, en vind dat totaal niet aantrekkelijk.
Morgen heb ik trouwens een date! Ik app nu 2 weken zoiets met een jongen, ben benieuwd. We gaan wat drinken morgen
Morgen heb ik trouwens een date! Ik app nu 2 weken zoiets met een jongen, ben benieuwd. We gaan wat drinken morgen

zondag 16 juli 2017 om 08:49
@Lovestar:
Ja ik vond het echt weer zo typisch dit... maar goed helaas pindakaas. Merk wel dat ik me er sneller over heen kan zetten dan dat ik vroeger deed en eerst heel erg ging twijfelen over mezelf. Wat gewoon onzin is want ik ben echt wel leuk genoeg en de moeite waard.
Hoe was je date ?
Heb trouwens 1 rondje Tinder gegaan, had het weer geïnstalleerd... en wel een leuke match met wie ik nu elke dag wel app. We gaan zaterdag naar hetzelfde festival en zullen elkaar dan even ontmoeten. Vond dat ook wel een leuk idee in plaats van gelijk een date, eens een keer wat anders.
Ja ik vond het echt weer zo typisch dit... maar goed helaas pindakaas. Merk wel dat ik me er sneller over heen kan zetten dan dat ik vroeger deed en eerst heel erg ging twijfelen over mezelf. Wat gewoon onzin is want ik ben echt wel leuk genoeg en de moeite waard.
Hoe was je date ?
Heb trouwens 1 rondje Tinder gegaan, had het weer geïnstalleerd... en wel een leuke match met wie ik nu elke dag wel app. We gaan zaterdag naar hetzelfde festival en zullen elkaar dan even ontmoeten. Vond dat ook wel een leuk idee in plaats van gelijk een date, eens een keer wat anders.
♡
zondag 16 juli 2017 om 10:50
Lovestar, wat leuk een date via Happn! Vind het wel een handige app omdat ik eigenlijk iemand hier in de buurt zoek, maar er gebeurt vrij weinig. Die date was oud, twee keer gezien en eigenlijk een zeer ongeïnteresseerde vent. Mijn standaard ligt veel hoger, dus moet het eigenlijk afkappen. Ben ik niet zo goed in
Pindakaas, zal je net zien. Ik had het nooit gedacht, maar heb ook de ervaring moeite te moeten doen om actie te krijgen van een kerel. Saaie mannen haha
ik vind soms het verschil tussen online/offline zo groot! Hopelijk een leuke date.
Smee hoe was het stappen?
Diamantje, dat is echt een leuk idee! Festivals zijn meestal toch gezellig en veel afleiding. Minder op elkaar gericht.
Ik heb eindelijk weer eens een match waarbij het gesprek leuk loopt, in elkaar geïnteresseerd en met inhoud. Tot nu toe belangrijke overeenkomsten, dus dat is prettig. Fingers crossed
Stond gisteren in de fietsenwinkel en had mijn telefoon in mijn hand. Ineens een match op Tinder terwijl mijn geluid keihard aanstond. Jongens die daar werkten moesten lachen en waren elkaar aan het seinen haha

Pindakaas, zal je net zien. Ik had het nooit gedacht, maar heb ook de ervaring moeite te moeten doen om actie te krijgen van een kerel. Saaie mannen haha

Smee hoe was het stappen?
Diamantje, dat is echt een leuk idee! Festivals zijn meestal toch gezellig en veel afleiding. Minder op elkaar gericht.
Ik heb eindelijk weer eens een match waarbij het gesprek leuk loopt, in elkaar geïnteresseerd en met inhoud. Tot nu toe belangrijke overeenkomsten, dus dat is prettig. Fingers crossed

Stond gisteren in de fietsenwinkel en had mijn telefoon in mijn hand. Ineens een match op Tinder terwijl mijn geluid keihard aanstond. Jongens die daar werkten moesten lachen en waren elkaar aan het seinen haha

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
zondag 16 juli 2017 om 21:39