Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
laat ook maar
7102 schreef:
30-07-2017 17:04
Bij iemand gaan mijn haren recht overeind staan. En blijkbaar bij verschillende onderwerpen,
Waarschijnijk ligt deze forum(st)er je niet
Eleonora-2 schreef:
28-07-2017 21:26
Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
Ja ik heb een ban gehad hoor en terecht.Ik liet me leiden door emotie's. Een jongen en zijn vriend hier in de straat zijn allebei helemaal in elkaar geslagen door en groep van Marokkanen .En waarom? Omdat ze homo zijn. Vandaar die felle reactie van mij.
Blondie456 schreef:
30-07-2017 20:47
Ja ik heb een ban gehad hoor en terecht.Ik liet me leiden door emotie's. Een jongen en zijn vriend hier in de straat zijn allebei helemaal in elkaar geslagen door en groep van Marokkanen .En waarom? Omdat ze homo zijn. Vandaar die felle reactie van mij.
Ik weet toevallig nog wat je schreef en dan kun je nu heel gezellig je handen komen wassen in onschuld maar je blijft een racist.
Nou , kom op en zeg maar wat je wilt . Ben echt benieuwd.]
Blondie456 schreef:
30-07-2017 21:05

Het staat er toch al wat ze er van vindt. Geen woord Chinees aan.
Blondie456 schreef:
En toen je laatst iets vervelends zei over sylvana simons kwam dat ook door deze gebeurtenis?
Met Sylvana Simons heb ik niks mee,
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2017 23:02
Reden: Verwijderd ivm schelden
0.00% gewijzigd
Blondie doe eens normaal zeg.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat een beeldige formulering.
Blondie456 schreef:
30-07-2017 21:05
Jij.Bent.Racistisch.

En zodra het je uitkomt doe je alsof het niet zo is. En dan ook nog je arme buurjongen erbij betrekken om je handen mee te wassen.
Zo racistisch zelfs dat je er hier niet mee weg kwam. En dat wil wat zeggen.

Maakt mij niet uit hoor verder (of eigenlijk wel, maar ik kan het je niet verbieden), maar kom hier dan niet allerlei kutsmoesjes verkopen waarom je racistische gedoe ineens gerechtvaardigd zou zijn.
Lady_Voldemort schreef:
30-07-2017 21:36

Maakt mij niet uit hoor verder (of eigenlijk wel, maar ik kan het je niet verbieden), maar kom hier dan niet allerlei kutsmoesjes verkopen waarom je racistische gedoe ineens gerechtvaardigd zou zijn.
Racisme is nooit te rechtvaardigen. Dat proberen is echt suf.
kia wijzigde dit bericht op 30-07-2017 21:41
3.20% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ouderwets gezellig weer hier :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lady_Voldemort schreef:
30-07-2017 21:36

Niet gelezen. Maar het moet wel heel erg zijn geweest want heel vaak worden racistische opmerkingen afgedaan als vrijheid van meningsuiting.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Blondie456 schreef:
Zolang je het zelf naar gelooft he lieverd.....

:there:
IIk vind het dus wel heel erg dat homo[s door bepaalde bevoliningsgroeoen in elkaar geslagen worden n. Dat is toch niet normamaar gebeurs wel
Blondie456 schreef:
30-07-2017 21:45
IIk vind het dus wel heel erg dat homo[s door bepaalde bevoliningsgroeoen in elkaar geslagen worden n. Dat is toch niet normamaar gebeurs wel
Ben ik volledig met je eens toch reken ik daar niet de hele bevolkingsgroep op af .
Blondie456 schreef:
Door bepaalde bevolkingsgroepen? Bijzonder. Ik heb namelijk in het nieuws ook wel gezien dat homos in elkaar geslagen werden door Nederlanders. Maar die bedoel je vast niet. Fraai staaltje racisme in zélfs deze post van jou.
Blondie456 schreef:

En dat is Sylvana's schuld hoe?
Blondie456 schreef:
Ben je dronken?

De meneer waar jij op reageerde een paar dagen terug was bezig met het regelen van een vrouw overigens.
Rosabella1 schreef:
30-07-2017 21:39
Ouderwets gezellig weer hier :proud:
Waar hang jij allemaal uit?
prada schreef:
30-07-2017 22:01
Waar hang jij allemaal uit?
Na een week mantelzorgen nu op de bank met een peesontsteking in het bovenbeen.
Ben net weer thuisgekomen vanmiddag.. :"-(
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ah beterschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven