Minnaar
donderdag 12 februari 2009 om 14:04
quote:datmeenjeniet schreef op 12 februari 2009 @ 13:42:
Hee, Vamylena..............jij gaat toch van een vrouw proeven??
laat mij je dan even waarschuwen.
toen ik nog heel jong was ben ik daar op een goede dag ook mee begonnen, en ik wil niks anders meer.
je weet het niet van mij, maar vrouwen zijn echt verslavend.
mmmmmmmmmm niet van jou...ok!!
jullie horen het wel!
Hee, Vamylena..............jij gaat toch van een vrouw proeven??
laat mij je dan even waarschuwen.
toen ik nog heel jong was ben ik daar op een goede dag ook mee begonnen, en ik wil niks anders meer.
je weet het niet van mij, maar vrouwen zijn echt verslavend.
mmmmmmmmmm niet van jou...ok!!
jullie horen het wel!
donderdag 12 februari 2009 om 17:17
donderdag 12 februari 2009 om 17:43
donderdag 12 februari 2009 om 17:48
Een keer per maand, een keer per twee weken... help!
Ook ik behoor bij de mazzelaars (maar aan de andere kant heb ik geen nummer 1), ik zie mijn getrouwde minnaar bijna elke dag, de helft van de tijd kort en/of zonder seks, maar toch! Daarnaast regelmatig mobiel of virtueel contact.
Ook ik behoor bij de mazzelaars (maar aan de andere kant heb ik geen nummer 1), ik zie mijn getrouwde minnaar bijna elke dag, de helft van de tijd kort en/of zonder seks, maar toch! Daarnaast regelmatig mobiel of virtueel contact.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
donderdag 12 februari 2009 om 18:03
donderdag 12 februari 2009 om 18:26
donderdag 12 februari 2009 om 19:43
donderdag 12 februari 2009 om 21:18
Wat ik me nog afvroeg... ik zat net m'n vriend (of nr1 zoals jullie dat noemen) te kletsen over m'n aankomende, eerste date. Hij vroeg zich af of ik de smaak dusdanig te pakken zou krijgen zodat ik daarna nog es wilde daten.
Mijn vraag aan jullie is: hoe vaak daten jullie met je sv? En hebben jullie een relatie (en weet jullie nr1 ervan) of zijn de meeste hier vrijgezel?
Als 'nieuwkomer' ben ik hier toch wel erg nieuwsgierig naar. Ik lees altijd met grote interesse dit forum mee, en zeker nu ik eindelijk m'n eerste date heb gepland! Hoop veel van jullie ervaringen te leren...
Mijn vraag aan jullie is: hoe vaak daten jullie met je sv? En hebben jullie een relatie (en weet jullie nr1 ervan) of zijn de meeste hier vrijgezel?
Als 'nieuwkomer' ben ik hier toch wel erg nieuwsgierig naar. Ik lees altijd met grote interesse dit forum mee, en zeker nu ik eindelijk m'n eerste date heb gepland! Hoop veel van jullie ervaringen te leren...
donderdag 12 februari 2009 om 21:43
Even een teken van leven! Alles gaat lekker hier. Waarschijnlijk volgende week vrijdag weer een date
Even wat antwoorden voor chantalleke. Ik zie mijn SV 1 x per maand (wat eigenlijk veel te weinig is ) hebben beide een nr.1 en het gebeurd allemaal in het geniep. Als nr.1's er achter komen dan hebben we een groot probleem zeg maar.
Geniet van de voorpret want dat is ook het leuke van een aankomende date!!!
Enjoy!
Even wat antwoorden voor chantalleke. Ik zie mijn SV 1 x per maand (wat eigenlijk veel te weinig is ) hebben beide een nr.1 en het gebeurd allemaal in het geniep. Als nr.1's er achter komen dan hebben we een groot probleem zeg maar.
Geniet van de voorpret want dat is ook het leuke van een aankomende date!!!
Enjoy!
donderdag 12 februari 2009 om 22:17
Sorry hoor dat ik nog een vraagje stel (maar ja: waar is het forum anders voor..). Vriend en ik zitten vanavond uitgebreid op de praatstoel met elkaar en we vroegen ons af welke sex het lekkerste is.
Althans: wat vinden jullie? Sex met je nr1 of sex met je sv?
En zijn er uberhaupt mensen met meerdere sv's?
Althans: wat vinden jullie? Sex met je nr1 of sex met je sv?
En zijn er uberhaupt mensen met meerdere sv's?
donderdag 12 februari 2009 om 22:27
Ik vind het met SV lekkerder. Maar dat komt meer omdat dat nieuw is denk ik. Met nr. 1 is het een beetje gewoontjes geworden. En met SV is het nog lekker spannend, nieuw en zijn lekker aan het expirimenteren! Maar dat is mijn mening misschien dat het bij de rest anders is?
En ik heb er maar 1. Meer dan genoeg!!
En ik heb er maar 1. Meer dan genoeg!!