Uitgerekend begin april 2018
vrijdag 28 juli 2017 om 10:25
DIT TOPIC IS NIET MEER ACTIEF
Hoi!
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.
Groetjes,
Swirls
Hoi!
Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben
Ik ben uitgerekend in april 2018 (7 april is nu de schatting).
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook rond deze tijd uitgerekend zijn.
Groetjes,
Swirls
| Naam | Hoeveelste Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken vk/gyn | Bijzonderheden |
| Swirls | Eerste | 7 april | echo: 25 aug, intake: 8 sept | PCOS | |
| Liedjepiedje | Derde | 3 april | echo: 1 sept, intake: 6 sept | 2 MK | |
| hartje04 | Tweede | 5 april | echo: 8 aug, intake: 15 aug | 2 MK | |
| Liefhuisje | Tweede | 6 april | PCOS | ||
| Maisnon3 | Eerste | 1 april | echo:16 aug, intake: 21 aug | MA jul 2016, MA dec 2016 en feb 2017 | |
| yeti86 | Eerste | 2 april | nog niet gepland | MA feb 2017, VMK juni 2017 | |
| canofcoke | Eerste | 3 april | intake: 4 sept, echo: 22 aug? | MA april 2017 | |
| LolavE | Eerste | 4 april | |||
| Saga_Röversdotter | Eerste | 14 april | korte LF (8 dagen) | ||
| missindependent | Tweede | 11 april | |||
| Marlous271 | Tweede | 9 april | 1 MA, 1MK | ||
| jo_86 | Eerste | 9 april | |||
| jamie_ | Eerste | 5 april | |||
| PdS91 | Eerste | begin april | echo: 23 aug | ||
| OlympusMons | Tweede | 11 april |
anoniem_274071 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 09:19
83.20% gewijzigd
maandag 31 juli 2017 om 15:31
Ik heb ook heeel veel testen gedaan. Maar was nog niet zo veel geld kwijt als een clear blue digital dus ik vond het wel verantwoord
Had die 2 voor 1,50 van de action en een paar van 2 voor 5 euro bij de kruidvat.
Ze bleven lang heel licht. Maar ik begon erg vroeg met testen. En heb een onwijs onregelmatige cyclus. Maar vorige week was het echt een knaller. Heb er nog 2 liggen... dus misschien van de week nog 1... gewoon omdat het kan.
Missindependent... gefeliciteerd en welkom!
Canofcake. Ik heb vooral steken af en toe rond mijn lies. Tijdens hoesten of omdraaien in bed.
Marloes. Spannend! Welkom en gefeliciteerd.
Ze bleven lang heel licht. Maar ik begon erg vroeg met testen. En heb een onwijs onregelmatige cyclus. Maar vorige week was het echt een knaller. Heb er nog 2 liggen... dus misschien van de week nog 1... gewoon omdat het kan.
Missindependent... gefeliciteerd en welkom!
Canofcake. Ik heb vooral steken af en toe rond mijn lies. Tijdens hoesten of omdraaien in bed.
Marloes. Spannend! Welkom en gefeliciteerd.
maandag 31 juli 2017 om 16:18
maandag 31 juli 2017 om 17:26
maandag 31 juli 2017 om 19:31
Wat balen Eve...
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Welkom Missindependent! Dat onwerkelijke gevoel herken ik wel ja! Hoe oud is je eerste?
Marloes271, kan me voorstellen dat het spannend is na je miskraam en missed abortion! Ik help mee duimen dat deze keer alles goed gaat! Ik begin de moeheid ook al behoorlijk te merken trouwens..
Voor in de tabel:
intake en echo: 25 augustus
Welkom Missindependent! Dat onwerkelijke gevoel herken ik wel ja! Hoe oud is je eerste?
Marloes271, kan me voorstellen dat het spannend is na je miskraam en missed abortion! Ik help mee duimen dat deze keer alles goed gaat! Ik begin de moeheid ook al behoorlijk te merken trouwens..
Voor in de tabel:
maandag 31 juli 2017 om 20:07
Liefste mama's en mama's in spé!
Ik heb niet alle berichten hiervoor gelezen, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zomaar kom binnenvallen!?
Maar ik weet sinds héél kort dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje!
en zou het super vinden om te chitchatten met dames die rond dezelfde tijd als mij zullen bevallen! (wat vind ik het nog steeds gek om uit te spreken!)
EERST EN VOORAL ALLEMAAL PROFICIAT GEWENST MET JULLIE ZWANGERSCHAP !!!!
Laat ik me even voorstellen!
Met mijn 26 jaar, kan ik eerlijk zeggen dat ik mentaal al lange tijd klaar was om deze stap te zetten, maar ik wou altijd eerst mijn leven 'helemaal' op orde hebben. Nu ik een super relatie heb dankzij mijn prachtige vriend, een gezellige thuis, twee ongelooflijk mooie en lieve poezen en allebei vast werk, beslisten wij vorige maand dat het tijd was om met de pil te stoppen! We stopten exact op 24/06/2017..
Ik heb zelf een eigen kinderopvang gehad dus wat kinderen betreft ben ik op de hoogte maar nu was ik ongelooflijk nieuwsgierig naar hoe alles in z'n werk gaat omtrent de vruchtbaarheid en de zwangerschap zelf... en ben ik aan het google'n geslagen!
Ik vond overal positieve reacties over de Clearblue ovulatietesten, en heb die dan ook gekocht.
Het plan was om die testen in de kast te laten liggen en van zodra ik mijn allereerste maandstonden had gekregen, ze te beginnen gebruiken.
Zoals ik zei, ben ik nog maar pas een maandje met de pil gestopt en heb ik dus nog geen maandstonden gekregen, maar ik las overal dat vrouwen ook wel voelen aan hun lichaam en merken aan hun afscheiding (al klinkt het een beetje vies) wanneer zij ovuleren..
Nu had ik plots het gevoel (en was ik ook enorm nieuwsgierig) dat ik eens zo'n ovulatietest wou uitproberen!
Ik testte van zodra ik de dag erna opstond en, ohja, ik had een smiley!
Twee dagen later, testte ik opnieuw en ik had OPNIEUW een smiley... enkele vrouwen op het forum vertelden me dat ik best een zwangerschapstest deed omdat meerdere smileys kónden betekenen dat ik zwanger was. EN JA HOOR!
Nu 2 dagen en 7 testen later, ben ik er zo goed als zeker van dat ik zwanger ben
Morgen hebben we een afspraak bij de huisdokter om 11u30 om mijn bloed te laten trekken!
Wat gek.. ik kan aan het idee nog helemaal niet wennen! Wat loop ik op wolkjes!
De CB testen zeiden eergisteren 2-3 weken en vandaag 3+ weken.. dat zou willen zeggen dat ik rond de 5 weken zwanger ben, toch?
Een week na mijn pilstop dus.... verder merk ik helemaal niks aan mezelf, behalve dan dat ik enorm moe loop en lage rugpijn heb met zware benen, ik dacht dat dit kwam door de ovulatie of door de pilstop; Maar blijkbaar niet
Ik heb niet alle berichten hiervoor gelezen, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zomaar kom binnenvallen!?
Maar ik weet sinds héél kort dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje!
EERST EN VOORAL ALLEMAAL PROFICIAT GEWENST MET JULLIE ZWANGERSCHAP !!!!
Laat ik me even voorstellen!
Met mijn 26 jaar, kan ik eerlijk zeggen dat ik mentaal al lange tijd klaar was om deze stap te zetten, maar ik wou altijd eerst mijn leven 'helemaal' op orde hebben. Nu ik een super relatie heb dankzij mijn prachtige vriend, een gezellige thuis, twee ongelooflijk mooie en lieve poezen en allebei vast werk, beslisten wij vorige maand dat het tijd was om met de pil te stoppen! We stopten exact op 24/06/2017..
Ik heb zelf een eigen kinderopvang gehad dus wat kinderen betreft ben ik op de hoogte maar nu was ik ongelooflijk nieuwsgierig naar hoe alles in z'n werk gaat omtrent de vruchtbaarheid en de zwangerschap zelf... en ben ik aan het google'n geslagen!
Ik vond overal positieve reacties over de Clearblue ovulatietesten, en heb die dan ook gekocht.
Het plan was om die testen in de kast te laten liggen en van zodra ik mijn allereerste maandstonden had gekregen, ze te beginnen gebruiken.
Zoals ik zei, ben ik nog maar pas een maandje met de pil gestopt en heb ik dus nog geen maandstonden gekregen, maar ik las overal dat vrouwen ook wel voelen aan hun lichaam en merken aan hun afscheiding (al klinkt het een beetje vies) wanneer zij ovuleren..
Nu had ik plots het gevoel (en was ik ook enorm nieuwsgierig) dat ik eens zo'n ovulatietest wou uitproberen!
Ik testte van zodra ik de dag erna opstond en, ohja, ik had een smiley!
Twee dagen later, testte ik opnieuw en ik had OPNIEUW een smiley... enkele vrouwen op het forum vertelden me dat ik best een zwangerschapstest deed omdat meerdere smileys kónden betekenen dat ik zwanger was. EN JA HOOR!
Nu 2 dagen en 7 testen later, ben ik er zo goed als zeker van dat ik zwanger ben
Morgen hebben we een afspraak bij de huisdokter om 11u30 om mijn bloed te laten trekken!
Wat gek.. ik kan aan het idee nog helemaal niet wennen! Wat loop ik op wolkjes!
De CB testen zeiden eergisteren 2-3 weken en vandaag 3+ weken.. dat zou willen zeggen dat ik rond de 5 weken zwanger ben, toch?
Een week na mijn pilstop dus.... verder merk ik helemaal niks aan mezelf, behalve dan dat ik enorm moe loop en lage rugpijn heb met zware benen, ik dacht dat dit kwam door de ovulatie of door de pilstop; Maar blijkbaar niet
Hou je niet bezig met de angst dat alles straks weer gaat;
Anders mis je elke open deur en al het moois dat voor je staat!
maandag 31 juli 2017 om 22:15
maandag 31 juli 2017 om 22:31
Bedankt Swirls!
Ik moet nog helemaal aan het idee wennen, en vind het heel kl*** dat ik het nog niet van de daken mag schreeuwen
Ik zal m'n gegevens voor de tabel later doorgeven, omdat ik zelf nog helemaal van niks zeker ben.
Morgen eerste doktersbezoek en dan maak ik gelijk een afspraak bij de gynea, daarna laat ik het weten
maandag 31 juli 2017 om 23:12
Gefeliciteerd PdS, met die tegen mag je er wel zeker van zijn! Woon je in België? In Nederland is een bloedtest niet gebruikelijk.
Marloes, Luna, Missindependent en Jamie, leuk dat jullie ook komen meeschrijven!
Vandaag mijn ouders verteld dat we zwanger zijn, zo leuk moment. Morgen gaan we naar de ouders van mijn vriend. Die worden voor het eerst opa en oma. Heel veel zin in.
Ook een verloskundige uitgezocht, hopelijk zit ze niet vol.
We genieten echt, vriend vertelde net dat hij op straat de neiging heeft iedereen te vertellen dat hij vader wordt.
Wel de hele dag door momenten van menstruatieachtige kramp. Blijft spannend!
Marloes, Luna, Missindependent en Jamie, leuk dat jullie ook komen meeschrijven!
Vandaag mijn ouders verteld dat we zwanger zijn, zo leuk moment. Morgen gaan we naar de ouders van mijn vriend. Die worden voor het eerst opa en oma. Heel veel zin in.
We genieten echt, vriend vertelde net dat hij op straat de neiging heeft iedereen te vertellen dat hij vader wordt.
maandag 31 juli 2017 om 23:19
Bedankt Saga_Röversdotter! En ik ben indd van België.. hier is het blijkbaar verplicht een bloedafname te doen in het begin van..?Saga_Röversdotter schreef: ↑31-07-2017 23:12Gefeliciteerd PdS, met die tegen mag je er wel zeker van zijn! Woon je in België? In Nederland is een bloedtest niet gebruikelijk.
Gek dat dat kan verschillen.
Wat leuk dat je het de ouders verteld hebt, wat moet dat een fijn moment zijn!!!!
Wij deden de 5de test samen met mijn vriend zijn moeder.. mijn ouders zijn naar Turkije dus die kunnen we het pas volgende week vertellen..
Wisten zij allemaal van jou dat jullie 'probeerden' voor een kindje?
Ik heb ook best kleine steekjes heel af en toe links en soms es rechts, kan geen kwaad dan? Ging het morgen vragen aan huisarts.
En mijn onderrug doet ongelooflijk pijn, en mijn benen wegen precies 1000 kg
maandag 31 juli 2017 om 23:23
Hallo nieuwe meeschrijven, welkom!
Saga leuk dat jullie het vertelt hebben! Wat een bijzonder moment hè? Ik wacht er nog even mee, en hoop dat het zover komt. Verheug me er erg op!
En wat leuk dat je vriend ook duidelijk zo blij is.
Facebook is mij om het even. Ik heb het wel, maar als er een aantal zijn die dit niet hebben of liever hier blijven schrijven vind ik dat prima. In eerdere topics heb ik wel gezien dat tegelijk op Facebook als op het forum schrijven meestal minder goed werkt, omdat mensen dan dingen dubbel moeten gaan schrijven.
Saga leuk dat jullie het vertelt hebben! Wat een bijzonder moment hè? Ik wacht er nog even mee, en hoop dat het zover komt. Verheug me er erg op!
En wat leuk dat je vriend ook duidelijk zo blij is.
Facebook is mij om het even. Ik heb het wel, maar als er een aantal zijn die dit niet hebben of liever hier blijven schrijven vind ik dat prima. In eerdere topics heb ik wel gezien dat tegelijk op Facebook als op het forum schrijven meestal minder goed werkt, omdat mensen dan dingen dubbel moeten gaan schrijven.
maandag 31 juli 2017 om 23:29
Ik had mijn moeder verteld dat we gingen proberen en een zus. Mijn moeder heeft zelfs al wat gebreid voor de baby, ze zei dat ze al dacht dat ik snel zwanger zou zijn hahaha. Het was echt heel fijn om het nieuws te delen. Mijn ouders gingen ook vertellen hoe duur en lastig de zwangerschapstesten vroeger waren. Wel grappig om te horen hoe zij vroeger samen gingen testen. Een keer eerste ze pas in week 13 positief!
Wanneer heb jij de eerste echo dan? Wat is te gebruikelijk bij jullie? Ook wel lekker om je vragen direct te kunnen stellen morgen.
Ik voel me zo verliefd en gelukkig en heb ook helemaal geen zin om rekening te houden met dat het nog mis kan gaan. Wij gaan lekker genieten!
Wanneer heb jij de eerste echo dan? Wat is te gebruikelijk bij jullie? Ook wel lekker om je vragen direct te kunnen stellen morgen.
Ik voel me zo verliefd en gelukkig en heb ook helemaal geen zin om rekening te houden met dat het nog mis kan gaan. Wij gaan lekker genieten!
maandag 31 juli 2017 om 23:44
Ladiesss
Saga_Röversdotter: Wat leuk! Bij ons is het een complete verrassing, zij denken dat we pas eind dit jaar gingen stoppen met de pil. We waren dat ook ooit van plan maar bedachten ons en hebben dat toen niet gedeeld. Haha.
Hoe het er hier juist aan toe gaat weet ik niet precies, ik las vanalles over een eerste echo op 10 wkn, maar da's nog heel lang vind ik
Ik hoor alles morgen wel, ik hou jullie op de hoogte dan!
Je hebt GROOT gelijk dat je enkel positief bent en aan de leuke dingen denkt!
Ik vind het een beetje jammer dat mijn vriend op dat vlak nogal gesloten is, nuja, gesloten is niet het juiste woord.
Eerder realistisch. Hij wil nog niet helemaal euforisch zijn voor mocht het misgaan.
Maar ik vind het wel jammer dat ik met hem mijn euforie niet kan delen...... hij doet wel de juiste uitspraken zoals 'jaja je wordt mama! geloof het maar!" wanneer ik zeg dat ik het nog steeds niet kan geloven, maar hij doet er gelijk niet zo gelukkig over..
Snap je?
Saga_Röversdotter: Wat leuk! Bij ons is het een complete verrassing, zij denken dat we pas eind dit jaar gingen stoppen met de pil. We waren dat ook ooit van plan maar bedachten ons en hebben dat toen niet gedeeld. Haha.
Hoe het er hier juist aan toe gaat weet ik niet precies, ik las vanalles over een eerste echo op 10 wkn, maar da's nog heel lang vind ik
Ik hoor alles morgen wel, ik hou jullie op de hoogte dan!
Je hebt GROOT gelijk dat je enkel positief bent en aan de leuke dingen denkt!
Ik vind het een beetje jammer dat mijn vriend op dat vlak nogal gesloten is, nuja, gesloten is niet het juiste woord.
Eerder realistisch. Hij wil nog niet helemaal euforisch zijn voor mocht het misgaan.
Maar ik vind het wel jammer dat ik met hem mijn euforie niet kan delen...... hij doet wel de juiste uitspraken zoals 'jaja je wordt mama! geloof het maar!" wanneer ik zeg dat ik het nog steeds niet kan geloven, maar hij doet er gelijk niet zo gelukkig over..
Snap je?
dinsdag 1 augustus 2017 om 00:51
PdS, ja, ik hoor dat vaker. Dat mannen wat meer nuchter reageren. Mijn vriend is normaal gesproken ook hele nuchter en ik heb hem ook uitgelegd wat de kansen zijn dat het voor twaalf weken misgaat, maar op de een of andere manier is hij hierbij heel gevoelig. Hij zegt wel steeds dat hij het nog niet kan geloven, maar ik krijg ook regelmatig zijn hand op mijn buik.
Zijn er anderen met wie je de euforie meer kan delen?
Maisnon, snap dat jullie nog wachten. Ook erg nagedacht door wat je zei en we zijn tot de conclusie gekomen dat mocht het misgaan, we dit direct met onze ouders willen delen.
Zijn er anderen met wie je de euforie meer kan delen?
Maisnon, snap dat jullie nog wachten. Ook erg nagedacht door wat je zei en we zijn tot de conclusie gekomen dat mocht het misgaan, we dit direct met onze ouders willen delen.
dinsdag 1 augustus 2017 om 08:08
Dames, vanavond doe ik weer een update in de tabel. Hoe voelen jullie je vandaag? Mijn broeken zitten zo strak
. En heb vooral einde van de avond last van vlagen misselijkheid... Verder gaat het goed. Soms vergeet ik ook gewoon dat ik zwanger ben. En soms overvalt het gevoel van ongeloof en blijdschap me. Het blijft een heen en weer geslinger aan emoties. Hihi.
dinsdag 1 augustus 2017 om 08:20
Ja heel onwerkelijk hihi. Op dit moment heb ik (gelukkig) nog geen kwaaltjes dus de gedachten dat er een heel klein mensje in me groeit is nog even wennen maar wel super leuk natuurlijk! M'n zoontje word in december 2 dus ik heb er op dit moment m'n handen vol aan haha. Ben benieuwd hoe het straks met een peuter en een baby zal gaan maar dat komt vast goedLiefhuisje schreef: ↑31-07-2017 19:31Wat balen Eve...Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Voor in de tabel:
anoniem_83973 wijzigde dit bericht op 01-08-2017 08:25
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
2.60% gewijzigd
dinsdag 1 augustus 2017 om 10:14
Blijft toch weer net zo spannend bij een tweede he! Mijn oudste is net 2 geworden. Ben ook erg benieuwd hoe het straks gaat zijn met twee kleine kindjes.missindependent schreef: ↑01-08-2017 08:20Ja heel onwerkelijk hihi. Op dit moment heb ik (gelukkig) nog geen kwaaltjes dus de gedachten dat er een heel klein mensje in me groeit is nog even wennen maar wel super leuk natuurlijk! M'n zoontje word in december 2 dus ik heb er op dit moment m'n handen vol aan haha. Ben benieuwd hoe het straks met een peuter en een baby zal gaan maar dat komt vast goedEn hoe oud is het kindje van jou liefhuisje?
dinsdag 1 augustus 2017 om 10:25
Ladiesss
Saga: ik heb het er met m'n vriend over gehad en hij zegt wel echt heel blij te zijn, maar kheb dat gevoel niet. Maar misschien verwacht ik ook teveel?
Verder nog niet echt met iemand kunnen delen de euforie want we willn het nog wat geheim houden. Zo meteen naar de dokter en volgende week mijn ouder inlichten!
Swirls: Hey meid, heb je echt last van de emoties? Ha ha. Zo grappig. Ik gelukkig nog niet! Ook niet van de misselijkheid.
Wél van pijnlijke benen, ik heb maar 1u geslapen van de pijn (en heb zelfs geweend, doe ik nooit!).
Zo meteen ook es vragen aan huisarts of ie weet wat ik eraan kan doen
Saga: ik heb het er met m'n vriend over gehad en hij zegt wel echt heel blij te zijn, maar kheb dat gevoel niet. Maar misschien verwacht ik ook teveel?
Verder nog niet echt met iemand kunnen delen de euforie want we willn het nog wat geheim houden. Zo meteen naar de dokter en volgende week mijn ouder inlichten!
Swirls: Hey meid, heb je echt last van de emoties? Ha ha. Zo grappig. Ik gelukkig nog niet! Ook niet van de misselijkheid.
Wél van pijnlijke benen, ik heb maar 1u geslapen van de pijn (en heb zelfs geweend, doe ik nooit!).
Zo meteen ook es vragen aan huisarts of ie weet wat ik eraan kan doen