Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar het fucknogwat topic is wel heel stil gebleven nadat de man heeft gepost.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En brigittedebruxelles ofzoiets was ook hilarisch.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lady_Voldemort schreef:
01-08-2017 17:01
Om ranzige plaatjes neer te mogen zetten?
Nou ja om uberhaupt plaatjes te mogen plakken claudio haalde dat nooit dus plaatstte hij/zij een prachtig gedicht. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
ainne schreef:
01-08-2017 16:56
Nou Hamer, dan ligt hier een een volgende taak voor je!

Eén is genoeg :-D
Rosabella1 schreef:
01-08-2017 17:02
En brigittedebruxelles ofzoiets was ook hilarisch.
Babette ja.

Die is weer goed bezig.
Spannend verhaal!
Huts!
Áls het dan een trol is wil dat iemand eindelijk eens die epische gedichten opslaan?
Ik heb ze tot nu toe altijd gemist en ik ben de bundel in de boekhandel nog niet tegengekomen. Als hij er gratis bijzit zou ik er zelfs een viva voor kopen.

En het eerste wat ik deed toen mijn streng verboden relatie uitkwam was de liefde bedrijven.
Broer-zus vind ik ook al niet zo schokkend.
En de grootouders verketteren wegens hun gruwelijke genen vind ik gezien de kinderen die in het spel zijn nogal dom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Babette was toch degene die altijd wel ergens verwees naar Amerika? Nja die vond ik dus niet zo spannend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
BellatrixVanDetta schreef:
01-08-2017 17:04
Babette ja.

Die is weer goed bezig.
Spannend verhaal!
O ja Babette was het inderdaad.
Ja, Babette!
Was dat misschien niet gewoon dezelfde als Claudio?
Enn schreef:
01-08-2017 17:06
Babette was toch degene die altijd wel ergens verwees naar Amerika? Nja die vond ik dus niet zo spannend.
Jawel joh!

Met dat drama weekend in Schotland en die afstandsbediening in d'r aars.
Huts!
Enn schreef:
01-08-2017 17:06
Engeland vaak haar topic over een hotelkamer en seks met een afstandsbediening en shampoofles was echt hilarisch.
Of Babette ook van de Amerikatopics was weet ik niet maar zou best kunnen.
Babette dichtte niet, tenminste niet dat ik heb gelezen.
Ik herinner me iets dat ze haar poedels of haar poezen wilde laten afmaken om er een handtas van te laten maken of zoiets. Het hele forum ging uit z'n panty.

Zoveel leuker dan een echt probleem :devil:
Snarky schreef:
01-08-2017 17:07
Ja, Babette!
Was dat misschien niet gewoon dezelfde als Claudio?
Als ik het mij goed herinner schreef ze ooit eens dat ze de verloofde van Claudio was.
Maar goed kan ook best 1 en dezelfde zijn natuurlijk is ook veel logischer eigenlijk.
Rosabella1 schreef:
01-08-2017 17:10
Als ik het mij goed herinner schreef ze ooit eens dat ze de verloofde van Claudio was.
Maar goed kan ook best 1 en dezelfde zijn natuurlijk is ook veel logischer eigenlijk.
Ik dacht dat Claudio ooit op napraat heeft geschreven dat hij Babette was.

In ieder geval kan hij dit topic ook nog wel ff rekken.
Huts!
Maar Babette was niet die van Amerika hoor. Die Amerikatrol was veel saaier, hoewel ik me wel helemaal de tering heb gelachen toen Meds haar geheime nachtvlucht ging checken bij de KLM of zoiets :rofl:
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat het op dit moment zo leeg is op dit forum dat Sanoma zelf de boel een beetje vlot probeert te trekken. Geen kliks, geen forum.

Er zijn de laatste tijd verbazend veel van soort verhaaltjes met een duidelijke spanningsboog, over situaties waarin een normaal mens niet zou forummen maar jankend aan een tequila-infuus zou liggen.
anoniem_317725 wijzigde dit bericht op 01-08-2017 17:20
0.13% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
01-08-2017 17:16
Maar Babette was niet die van Amerika hoor. Die Amerikatrol was veel saaier, hoewel ik me wel helemaal de tering heb gelachen toen Meds haar geheime nachtvlucht ging checken bij de KLM of zoiets :rofl:
O ja een nachtvlucht die ze telefonisch geboekt had maar die bij KLM niet bekend was..
En altijd een paard en katten die mee moesten verhuizen. :proud:
Lady_Voldemort schreef:
01-08-2017 16:45
Ik moest echt tien keer kijken voordat ik niet meer las 'en scheiden kon ze ook heel goed'. Ik dacht al, waarom zou dat banwaardig zijn :rofl:
:proud:
En 1 of andere Cha nog wat hadden we ook die had een voorliefde voor Mercedes en haar vent ging er vandoor maar haar 16 jarige zwangere stiefdochter bleef bij haar wonen.
Die beleefde ook doldwaze avonturen.. :proud:
Rosabella1 schreef:
01-08-2017 17:20
O ja een nachtvlucht die ze telefonisch geboekt had maar die bij KLM niet bekend was..
En altijd een paard en katten die mee moesten verhuizen. :proud:
Ja dat paard ja :rofl:

En er was ook altijd wel een kind ziek, zwak of misselijk.
Lady_Voldemort schreef:
01-08-2017 17:24
Ja dat paard ja :rofl:

En er was ook altijd wel een kind ziek, zwak of misselijk.
En een zwangerschap, als ik me het goed kan herinneren.
Life is short. Eat dessert first.
Snarky schreef:
01-08-2017 17:19
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat het op dit moment zo leeg is op dit forum dat Sanoma zelf de boel een beetje vlot probeert te trekken. Geen kliks, geen forum.

Nou dit is wel een hele goeie hoor. Hier acht ik sanoma eigenlijk niet toe in staat, ik zou het zelf niet eens kunnen :proud:
doornroosje9 schreef:
01-08-2017 17:25
En een zwangerschap, als ik me het goed kan herinneren.
Ja, geheid dat ze zwanger raakte. Was het niet vroeg dan was het laat, maar zwanger raken deed ze.
Snarky schreef:
01-08-2017 17:10
Ik herinner me iets dat ze haar poedels of haar poezen wilde laten afmaken om er een handtas van te laten maken of zoiets. Het hele forum ging uit z'n panty.

Zoveel leuker dan een echt probleem :devil:
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven