Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 2 augustus 2017 om 00:15
Bij deze en met dank aan GattiGatti schreef: ↑01-08-2017 18:33Babette was toch Claudio & Martin enz.
overig/napraattopic-73/list_messages/356931/27
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 2 augustus 2017 om 00:19
Dat was de "kunstenaar" Tinkerbell dus? Die heeft dat echt gedaan in ieder geval, paar jaar geleden. Er zijn vast nog wel berichten (en plaatjes, kijk op eigen risico) van te vinden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 2 augustus 2017 om 00:26
Ghe....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 2 augustus 2017 om 08:42
In het man-zus topic zorgt TO ervoor dat er elke dag een spannend momentje plaatsvindt, want zo blijven we doorlezen. Eerste dag gesprek met man dat escaleert, tweede dag gesprek met zwager die alles toegeeft, gisteren het badkamerincident en vandaag komt het gesprek met schoonouders.
Wel goed gedaan, leuk topic. De meelevers zijn wel heel irritant.
woensdag 2 augustus 2017 om 08:44
Precies mijn gedachte!broodroostertje schreef: ↑02-08-2017 08:42In het man-zus topic zorgt TO ervoor dat er elke dag een spannend momentje plaatsvindt, want zo blijven we doorlezen. Eerste dag gesprek met man dat escaleert, tweede dag gesprek met zwager die alles toegeeft, gisteren het badkamerincident en vandaag komt het gesprek met schoonouders.
En ja, heel irritant
woensdag 2 augustus 2017 om 10:12
woensdag 2 augustus 2017 om 10:31
Ze beweert wel degelijk dat ze haar kat zelf gewurgd heeft (al betwijfel ik of dat waar is).Bruise schreef: ↑02-08-2017 10:12Die roze Tinkerbel heeft een tas van haar dode kat gemaakt. Niet door hem eerst zelf af te maken En heeft zo nog meer afgrijselijke 'kunst'. Bestuurbare dode cavia's op wieltjes bijvoorbeeld.
Ik 'ken' haar van een forum waar ze altijd aan het spammen was.
Iemand die ik niet toejuich. B'ah.
Wat ze wilde doen was de hypocrisie aan de kaak stellen dat het ene dier op zoveel meer medelijden en sympathie kan rekenen dan het andere.
Als ze een tas had laten maken van haar troetelkoe of -varken had er geen haan naar gekraaid, laat staan als het een anoniem dier was geweest.
Hoewel ik haar methodes niet goedkeur, vind ik dat ze erg goede vragen stelt, en zich dapper blootstelt aan de publieke haat en verontwaardiging die haar acties oproepen.