Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mennes!
Lieve allemaal, het is erg stil hier de laatste tijd. Toch wil ik even goed nieuws delen. Afgelopen week ben ik er achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Moet zeggen dat het heel dubbel is. Merk dat ik weinig vertrouwen heb en er al rekening mee houdt dat het toch wel weer mis zal zijn. Natuurlijk ben ik ergens ook heel blij. Blij dat het zwanger worden in ieder geval nog steeds lukt. Maar eerst maar eens een kloppend hartje zien. Misschien dat ik dan iets meer vertrouwen kan krijgen...
Gefelicireerd maisnon. Ik duim dat het goed mag gaan.

Wij gisteren de twintig weken echo gehad, was helemaal goed met onze dame :heart:
Ah dat is inderdaad erg goed nieuws maisnon! Gefeliciteerd en ik hoop dat ondanks alles je er met positiviteit en veel hoop tegenaan kan kijken <3
Ik duim voor een heel mooi kloppend hartje!

Fritzzzz, ook goed nieuws bij jou! Ik had het idee dat ik voor het eerst kon ademhalen na de positieve 20 weken echo. De weken ervoor waren voornamelijk erg stressvol en angstig. Ik kon niet echt genieten. Vanaf die echo, werd het opeens allemaal zo echt :)
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Gefeliciteerd allebei, mooi nieuws!

Die angst voor een miskraam blijft hier ook nog elke dag hoor. Het gaat op zich goed, inmiddels ruim 13 weken, maar wel heel regelmatig bloedverlies gehad. (Hematoom in de baarmoeder) Nu is het weer even rustig, maar voor hoe lang?
Ik heb mezelf gedwongen om vandaag 2 rompertjes te kopen voor die kleintjes, om er toch een beetje positief in te zitten. Wel inmiddels al iets van 8 of 9 echo's gehad vanwege dat bloedverlies en de kleintjes doen het gelukkig supergoed verder.

Maisnon; wanneer heb je je eerste echo? Dan ga ik hard voor je meeduimen op een mooi hartje.
Fritzzz, wat fijn een goede echo!

Babbes, wat fijn dat het met de twee kleintjes bij jou ook goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het voorlopig spannend blijft, zeker als je regelmatig bloedverlies hebt.

Ik heb nog geen echo datum. Ik ga maandag bellen. Wilde eerst even kijken of de eerste week goed ging. Dus zal denk ik over ongeveer 2,5 weken zijn ofzo? Ik wil liever niet een te vroege echo, dan word ik extra onzeker als het hartje (nog) niet klopt.

Vanessa, hoe is het met jou?
Wow maisnon wat een geweldig nieuws! Hoe ver ben je? Ik vond het de eerste weken ook superspannend, hield er elk wc bezoek rekening mee dat ik zou bloeden. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, je binnenkort een mooie echo hebt en over zo'n 8 maanden een prachtig kindje!!
Goed babbes dat je wat hebt gekocht, proberen vertrouwen te hebben! Ik vind dat zelf ook nog steeds moeilijk! Ben nu 15 weken en merk wel dat ik steeds meer vertrouwen heb dat het goed zal blijven gaan.
Mennes gefeliciteerd met je kindje!

Andere dames ook met zwangerschappen en goeie echo's! ik schrijf al te lang niet meer mee om elkaar te kennen maar omdat we in hetzelfde schuitje zaten/zitten natuurlijk toch begrip. Hoop dat jullie vertrouwen groeit doordat de tijd snel gaat, das het enige dat echt goed helpt vind ik!

Hier ben ik nu 40+2. nooit gedacht over tijd te gaan, vorige zoon kwam met 38 weken. Valt flink tegen zeg.. mag ook niet ingeleid worden omdat vorige bevalling in KS eindigde, inleiden geeft blijkbaar meer risico op scheurende wond vindt mijn zkh. Jammer, kan echt niks meer en slaap zo slecht.. Maarja, wacht maar weer af!

Vanessa nog niet opnieuw zwanger :( life is not fair.. respect voor je geduld en sterke houding! Had het al eens gezegd maar heb veel respect voor jouw positiviteit naar anderen. hou vol!
Oef voel even mee met je berichtje patsy!
Hier 39+2 en het ziet er naar uit dat kleine man voorlopig nog blijft zitten en ik vast ook overtijd ga.
Vannacht enorme migraine aanval gehad en dat heeft me even helemaal van de kaart gebracht. Ik ben zo moe en de hoofdpijn blijft hangen.
De laatste loodjes zijn echt zwaarder dan ik had gedacht. Ik hoop fysiek klaar voor de bevalling te zijn maar heb het idee dat ik deze onderbewust aan het uitstellen ben.
Dikke knuffel voor jou! Nog max twee weken te gaan.
Jeetje zon stil topic en dan toch al weer zoveel geschreven.

Maisnon gefeliciteerd! Heel goed nieuws.

Babbes, dat zou mn grootste nachtmerrie zijn. Hopelijk gaat het bij jou helemaal goed en lost het hematoom op!

Fritzzz een meid. Wat leuk. Blij?

Patsy, wat een eind. Haha hopelijk komt het heel snel op gang.

Pistasche ik hoop dta je je migraine snel kan vergeten en kunt richten op de bevalling. Succes!

Hier dus nog niets.. had er toch een goeie verwachting van maar helaas. Aug zon mijn maand worden maar helaas, mijn hart moet gekatheteriseerd wordne eprcies dan. Dus sept wordt t alweer. Pfff bijna een jaar na de mk.
Dankjullie wel dames!

Maisnon gefeliciteerd! Snap precies hoe je je voelt, maar dat doen we denk ik allemaal.

Patsy wat leuk om weet wat van je te horen! Balen dat je overtijd loopt zeg. En ook dat je niet ingeleid mag worden...

Hier wel echt een pittige bevalling gehad. Voor degene die het willen weten. Ik ben uiteindelijk ingeleid.
Zaterdags verloor ik vocht. Savonds toch de vk gebeld en die constateerde dat het vruchtwater was. Zondags naar het ziekenhuis voor CTG, en kreeg daar te horen dat ik me de volgende ochtend om 7 uur moest melden om de inleiding te starten.
Zo gezegd zo gedaan.
Ik maandag ochtend met volle moed naar het ziekenhuis. Had al 1 cm ontsluiting en zou pillen krijgen om alles beter te laten verweken. Die pillen heb il die maandag 3x gehad. En savonds zat ik op 2 cm. Dus dinsdag zouden we verder gaan.
Dinsdag ochtend nog steeds 2 cm dus weer die pillen tot 2x toe in de avond had ik nog steeds 2 cm. Andere arts en die besloot om ballonkatheter te plaatsen. Die is rond 20.00 uur geplaatst en zette door tot de 3cm ontsluiting.
Woensdag ochtend zouden ze dus mijn vliezen volledig breken.
Dit is in de ochtend rond 8e gebeurt. Maar omdat de weeen niet sterk genoeg op gang kwamen, heb ik alsnog een infuus gekregen met wee opwekkers. Rond 13uur heb ik gevraagd om een ruggenprik en deze ook gekregen. Rond 19uur had ik 10cm ontsluiting, maar kwamen de persweeen niet op gang... om 20.00 uur hebben ze de ruggenprik uitgezet en kwamen dan eindelijk de persweeen op gang. Rond 21.45 begonnen met persen en om 22.27 is onze kleine man geboren.

We hebben nog een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht omdat er door de vliesscheur kans was op infectie.

Inmiddels is hij alweer 12 dagen oud. De tijd gaat zooo enorm hard!
Jemig Mennes dat is wel een hele toer geweest. Gelukkig ben je nu al wat dagen verder en kan je genieten van je mannetje.
Patsy en Pistache, sterkte met de laatste loodjes!

Mennes, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Het klinkt als een pittige bevalling, maar wat fijn dat je hem nu kan knuffelen!

Phlee, nu ruim 5 weken, dus het is nog allemaal heel vroeg. En heel spannend inderdaad!

Vanessa, wat rot dat augustus ook niet jouw maand wordt. Veel sterkte met je operatie, en ik blijf voor je duimen dat er snel een maand komt die wel jouw maand is!
Hoe is het voor jou om hier nu steeds meer verhalen te lezen over mensen waarbij het wel (opnieuw) lukt, of die bevallen zijn? Ik kan me voorstellen dat dit best moeilijk kan zijn, hoezeer we het elkaar ook allemaal gunnen. In ieder geval een knuffel voor jou :hug:
Maisnon ik denk dat de plannen wijzigen. Het was geen ongesteldheid maar.. een lichte positieve zw test. Maar goed er is dus ook alweer bloed. Ik weet echt niet wat ik kan wat ik moe en hoe nu verder. Het enige wat ik kan doen is het zkh bellen.

Ik kan alle opnieuw gelukte zwangerschappen / bevallingen gelukkig los zien van elkaar. Ik gun het iedereen!
Het enige waar ik iets meer moeite mee heb zijn de mensen die bvb een mk krijgen (wat ik echt wel super naar voor ze vind, maar zonder hartslag ik t echt nog wel minimaal zwanger vind) die dan zeuren ow ik hoop dat ik snel zwanger ben wat dan lukt na 1/2 mnd en die dan zeuren.
Dan denk ik, ik moet er ruim 10 mnd hard voor werken. En dan loopt t nog fout met 13/18 wk.
Maar goed de aanhouder wint hoop ik voor nu nog maar. Maar wens niemand de ellende toe hoor.
En ik hou van de verhalen. Het ribbengetrap, mooie bevallingen etc etc.
Ooh spannend vanessa!! Dus misschien is augustus toch wel jouw maand! Ben benieuwd hoe het gaat lopen maar natuurlijk hoop ik dat het deze keer allemaal positief mag verlopen voor jou en partner.

Inderdaad veel geschreven. Ik hou me wat afzijdig, inmiddels ruim 37 weken zwanger dus we tellen ook af. Dan voelt het toch wat raar om hier nog te posten. Maar met ons gaat alles goed, hopelijk laat de baby niet meer heel lang op zich wachten.
Jeetje, Vanessa, wat spannend! Wat fijn dat het na al die tijd toch weer gelukt is om zwanger te worden.
Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed verloopt en dat je ondanks het bloedverlies een goede zwangerschap hebt. Ik hoop dat ze in het ziekenhuis nog een idee hebben hoe ze je met deze zwangerschap kunnen begeleiden.
Oh Vanessa! Eindelijk wat positiefs, ik duim echt dubbel en dwars voor een prachtige plakbaby voor je. Ik gun het je zo meid! Echt!
Heel veel succes in het ziekenhuis en augustus wordt echt jouw maand. Hou je ons op de hoogte?!
Hele dikke knuffel!!
Je bent een powervrouw!
Wow Vanessa wat bijzonder toch weer een positieve test! hoop zo dat ie oploopt.. Als ik het goed begrepen heb hebben ze niks om je te helpen toch in het zkh? pff zo moeilijk.. heel veel succes en sterkte! ik snap je punt trouwens. voor de 1 betekent een miskraam alleen een maand vertraging van je kinderwens, voor anderen veeeel langer of was of leek het je enige kans.

pistache en cupcake: zet m op he!

Mennes wow heftig verhaal hoor, ben je inmiddels fysiek een beetje hersteld?

hier ben ik 1 augustus bevallen! gelukkig natuurlijk op gang gekomen en ook natuurlijk kunnen afmaken deze keer. heel blij mee! goed gehavend maar komt wel goed. zoon is gezond!
37 alweer Cupcake. Wow wat gaat dat hard. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat. We hebben tenslotte toch allemaal t zelfde meegemaakt.

Auw Patsy! Maar gelukkig is jullie kleine man gezond en kunnen jullie er van gaan genieten. Tevreden mannetje?

En inderdaad de ziekenhuizen kunnen niets doen. Mocht t bloedverlies weer extreme wordne gaan ze de stolling nog eens testen en kijken of ze dan daar wat aan kunnen doen maar meestal pas met 20% en ik heb 40% tegenover de normale waardne van 60-150%
Vanessa, hoe gaat het?
Mennes_ schreef:
15-08-2017 04:16
Vanessa, hoe gaat het?
Ja uhhh spannend. Heel raar maar waar ik denk steeds wanneer gaat het mis. Ik moet proberen die gedachte weg te krijgen maar t lukt niet.
Zon ik zei het toch idee. Maar goed ik kan toch niets dan afwachten. 31-8 eerste echo.
Jou kleine nu een wwek of 5 Mennes? Alles goed?
Vanessakusje1987 schreef:
15-08-2017 07:46
Ja uhhh spannend. Heel raar maar waar ik denk steeds wanneer gaat het mis. Ik moet proberen die gedachte weg te krijgen maar t lukt niet.
Zon ik zei het toch idee. Maar goed ik kan toch niets dan afwachten. 31-8 eerste echo.
Oo wat spannend!!! En wat gun ik het je zo! ( alle andere dames natuurlijk ook!)
Kan me voorstellen dat je die gedachtes hebt, en lijkt me ook heel moeilijk om die los te laten.

Onze kleine man is morgen alweer 4 weken. De tijd vliegt echt voorbij. Alles gaat goed, vriend inmiddels weer aan het werk en ik ben nog heel erg zoekende naar een goeie dagindeling ook kwa huishouden enzo. Maar dat komt vast ooit een keer goed haha
Hoe gaat het vanessa? Trek je het tot volgende week?

En de anderen op het wachtbankje?
Gaat goed hoor. Vannacht werd ik wakker en dacht ik voor t eerst shit t is er niet meer. Maar nu denk ik wat een stomme gedachte. Donderdag weten we meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven