Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 augustus 2017 om 17:26
donderdag 3 augustus 2017 om 18:03
Dim even, ik heb niks in dat topic geschreven en het keurig op de hiervoor aangewezen plaats gedaan, dus je hoeft niet te gaan sneren met je ' jij blijkbaar wel' .
donderdag 3 augustus 2017 om 18:22
Ik vond dat badkamerverhaal maar raar.
Met je zus lopen krikken, douchen, bubbelen, dampen terwijl kind in tuin loopt en iedereen naar binnen kan wandelen?
Volgens mij kijkt er iemand teveel GTST.
Wat zou de cliffhanger worden?
TO flipt uiteindelijk toch terwijl ze uitmaaksex heeft met man (schoonzus kijkt stiekem toe vanuit een dampende badkamer) en net op het moment dat ze hem wil 'ontmannen' krijgen we een freeze.
Met je zus lopen krikken, douchen, bubbelen, dampen terwijl kind in tuin loopt en iedereen naar binnen kan wandelen?
TO flipt uiteindelijk toch terwijl ze uitmaaksex heeft met man (schoonzus kijkt stiekem toe vanuit een dampende badkamer) en net op het moment dat ze hem wil 'ontmannen' krijgen we een freeze.
donderdag 3 augustus 2017 om 19:31
2Italy2 schreef: ↑03-08-2017 18:22Ik vond dat badkamerverhaal maar raar.
Ik vond het vooral raar dat man en zus precies in de badkamer van TO en TO's man moesten neuken. Terwijl TO's man bij zijn geliefde zusje logeerde. En ook nog terwijl het vierjarige nichtje helemaal allenig in de tuin speelde.
Maar misschien had zwager net nachtdienst gehad en wilden ze hem niet storen.
Kan hè. Kan.
donderdag 3 augustus 2017 om 19:49
Bij het zusje kan ze niet zomaar naar binnen lopen om ze te betrappen, daarom is het tafereel naar haar eigen badkamer verplaatst.MonteCara schreef: ↑03-08-2017 19:31Ik vond het vooral raar dat man en zus precies in de badkamer van TO en TO's man moesten neuken. Terwijl TO's man bij zijn geliefde zusje logeerde. En ook nog terwijl het vierjarige nichtje helemaal allenig in de tuin speelde.
Maar misschien had zwager net nachtdienst gehad en wilden ze hem niet storen.
Kan hè. Kan.
![]()
donderdag 3 augustus 2017 om 19:58
broodroostertje schreef: ↑03-08-2017 19:49Bij het zusje kan ze niet zomaar naar binnen lopen om ze te betrappen, daarom is het tafereel naar haar eigen badkamer verplaatst.
Geniaal!
Ofnie?
donderdag 3 augustus 2017 om 20:44
donderdag 3 augustus 2017 om 21:16
Maandag gaat ze op vakantie (naar Noorwegen) dus voor die tijd zal er zeker nog wat komen. En als ze vanuit haar vakantieadres kan internetten zal vanaf daar ook wel een drama afspelen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 3 augustus 2017 om 21:32
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 augustus 2017 om 22:02
Moet ik weer aan het werk?CarmiggelT schreef: ↑03-08-2017 22:00Oost-Groningen... minste kans op forummers die irl willen steunen?
Is wel een groot gebied, de Gronings-Duitse grensstreek. Ook ongebruikelijk om het zo te noemen, die grens is namelijk zo ongeveer 70 km lang.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 03-08-2017 22:04
31.11% gewijzigd
donderdag 3 augustus 2017 om 22:03
Jep, broer/zus topic. To kan wel een rl knuffel gebruiken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.