Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:29
ik begrijp dat ook echt niet, waarom de pr-afdeling van de NS dacht dat het een goed idee zou zijn om met zo veel bombarie te komenMoirenPhae schreef: ↑05-08-2017 20:22Dan zal ik het voor je uitleggen.
Ik begrijp niet dat mensen moeilijk doen over beste reizigers ipv dames en heren.
Ik snap niet waarom dit zo groot uitgemeten wordt in de pers. Sommige dingen doe je gewoon, niet àlles hoeft een ding en een statement te zijn.
Ik denk zelfs dat subtiele veranderingen de meeeste verandering teweeg brengen.
neem een beslissing, voer hem door. zelfde geld voor neutrale aanspreekvormen op brieven of meer inclusieve toiletten op bepaalde plekken
de mensen die er baat bij hebben valt het dan wel op en de mensen die zich er nu zo over opwinden hebben het meestal amper door
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:42
Oh eens hoor, je antwoord had beide kanten opgekund.MoirenPhae schreef: ↑05-08-2017 20:22Dan zal ik het voor je uitleggen.
Ik begrijp niet dat mensen moeilijk doen over beste reizigers ipv dames en heren.
Ik snap niet waarom dit zo groot uitgemeten wordt in de pers. Sommige dingen doe je gewoon, niet àlles hoeft een ding en een statement te zijn.
Ik denk zelfs dat subtiele veranderingen de meeeste verandering teweeg brengen.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:54
Uiteraard
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 5 augustus 2017 om 21:39
Als je jezelf niet in een aanspreektitel herkent is het heel erg.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-08-2017 20:17Zo gek vind ik dat.
Sinds mensenheugenis zijn er weet-ik-veel-hoeveel dingen veranderd. Spelling, aanspreekvormen, gebruiken,.... Maar nu maken ze life iets mee en boehoehhhh wat hangen ze toch aan tradities.
Heeft een ander dat probleem dan is het aanstelleritis. Met dat soort mensen is gewoon geen gesprek mogelijk eigenlijk.
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:02
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:05
Overal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:30
Mijn man ook.vrouwjagersma schreef: ↑05-08-2017 22:18Oh, die vis. Ja, eens. Zorgelijk ook, maar die zorgen had ik vorige week al rechtstreeks uitgesproken.
Man kijkt die Michiel de Ruyterfilm, maar wat een bak ellende is dat zeg.
Vind het niet om aan te zien. Ben maar ergens anders gaan zitten.
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:32
Ach ja, ik hou van hem. Maar serieus, ik vraag me elke keer af wanneer me verteld wordt wat er in de aanbieding bij de Jumbo is en het acteren is weer eens oud-Hollandsch van dik hout zaagt men planken. Al kan ik helemaal niet acteren, maar commentaar leveren kan ik wel.
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:33
Ik vind nl films meestal een bak ellende.vrouwjagersma schreef: ↑05-08-2017 22:18Oh, die vis. Ja, eens. Zorgelijk ook, maar die zorgen had ik vorige week al rechtstreeks uitgesproken.
Man kijkt die Michiel de Ruyterfilm, maar wat een bak ellende is dat zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:41
zaterdag 5 augustus 2017 om 22:45
Ik durf er al sinds de jaren tachtig niet meer naar te kijken, naar Nederlandse films. Er werd altijd wel onnodig in geneukt.