Liefde door marktplaats
zondag 6 augustus 2017 om 10:14
ok TO trapt af:
Ik haal een leuke bank op... Doet een leuke man open.
We hebben gelijk een heel leuk gesprek. (leuk, leuk, leuk)
Bank bestaat uit drie delen en ik heb een kleine auto, dus ik moet ook drie keer heen en weer rijden. De tweede keer dat ik terug kom krijg ik een kop koffie en een leuk praatje. De derde keer dat ik zou komen (een dag later) kreeg ik al een mailtje met "wil je deze keer thee of koffie"?? Ik ben zeker een uur gebleven.
Daarna hebben we elkaar een paar weken los gelaten en toen kreeg ik toch weer een mailtje van hem (ik bleef sowieso aan hem denken). Sindsdien hebben we alweer een date of 10 gehad... Het blijft gezellig
Ik haal een leuke bank op... Doet een leuke man open.
We hebben gelijk een heel leuk gesprek. (leuk, leuk, leuk)
Bank bestaat uit drie delen en ik heb een kleine auto, dus ik moet ook drie keer heen en weer rijden. De tweede keer dat ik terug kom krijg ik een kop koffie en een leuk praatje. De derde keer dat ik zou komen (een dag later) kreeg ik al een mailtje met "wil je deze keer thee of koffie"?? Ik ben zeker een uur gebleven.
Daarna hebben we elkaar een paar weken los gelaten en toen kreeg ik toch weer een mailtje van hem (ik bleef sowieso aan hem denken). Sindsdien hebben we alweer een date of 10 gehad... Het blijft gezellig
zondag 6 augustus 2017 om 10:17
Nee. Wel een keer dat ik met een man nummers had uitgewisseld en via WhatsApp een afspraak had gemaakt zodat hij wat op kon komen halen. Normale man, netjes gekomen en verder niets aan de hand, had zijn vriendin ook bij zich. Krijg ik twee dagen daarna ineens een dickpic toegestuurd
Heel veel excuses, ik heb dezelfde naam als zijn vriendin (klopt, zij stelde zich ook voor toen ze hier waren), en het was verkeerd verstuurd. Ik geloofde hem maar. Daarna wel meteen zijn nummer verwijderd.
zondag 6 augustus 2017 om 10:23
zondag 6 augustus 2017 om 10:27
Een keer een grote partij boeken van mijn vriend op een het gebied van een bepaalde sport verkocht voor een totaalprijs. De koper bleek een ex wereldkampioen op het gebied van deze sport te zijn. Wist ik niet, want ik hou me niet met die sport bezig. Vriend wel. Hij vond het toch wel leuk om bij het ophalen van de boeken hem even de hand te kunnen schudden.
zondag 6 augustus 2017 om 10:51
Dit soort dingen vind ik echt leuk om te lezen, gaaf voor je vriend.bergkristal schreef: ↑06-08-2017 10:27Een keer een grote partij boeken van mijn vriend op een het gebied van een bepaalde sport verkocht voor een totaalprijs. De koper bleek een ex wereldkampioen op het gebied van deze sport te zijn. Wist ik niet, want ik hou me niet met die sport bezig. Vriend wel. Hij vond het toch wel leuk om bij het ophalen van de boeken hem even de hand te kunnen schudden.
zondag 6 augustus 2017 om 11:20
Wel eens meegemaakt dat ik bij vrienden kwam en hij geanimeerd een gesprek voerde met een voor mij onbekende. De sfeer was zo goed (lachen, aan de koffie met zn tweeën) dat ik dacht dat ze vrienden waren. Dus ik mij netjes voorstellen, dat ik een vriend van vrienden was etc. Zegt vriendin later, toen ik vroeg hoe ze hem kenden 'Niet, hij heeft iets van ons gekocht via MP, ik ken hem verder ook niet'
Die twee hadden het zo gezellig, wist ik veel
zondag 6 augustus 2017 om 11:28
Ik verkocht iets via Marktplaats en er kwam een man het ophalen. Het was een leuke vent om te zien, zo'n type George Clooney. Hij spullen getest en that was it. Een paar weken later had ik onverwacht nog meer van hetzelfde soort spul dus ik had hem gemaild met de vraag of hij daar toevallig ook nog interesse in had. Dat had hij wel, en hij kwam weer langs. Dit keer wat langer gesproken, maar ik zocht er verder niets achter (jaren ouder dan dat ik was en hij had het een aantal keer over zijn vrouw).
Een paar weken later krijg ik opeens een telefoontje. Was het die vent. Dat hij op slag verliefd was toen hij mij voor het eerst zag. En dat hij mijn marktplaats in de gaten gehouden had of hij niet gewoon nog 'random' wat van me kon kopen om nog eens langs te komen. Dat hij zo ontzettend blij was dat ik hem mailde en dat hij gewoon stapelverliefd was. De man had overigens mijn nummer omdat hij zou laten weten hoe laat hij er precies was enzo, die tweede keer. Ik natuurlijk helemaal perplex. Het was een leuke en charmante man, maar wel getrouwd. Hij zei dat hij ook echt niet wist wat hem overkwam. Hij bleef maar zeggen dat hij ook echt niet snapte waarom hij me wilde bellen en dat hij zo overdonderd was.
Daar hebben we het voor dat moment bij gelaten. Later heeft hij me nog regelmatig smsjes gestuurd en hij is zelfs nog een keer (onverwacht) bij me aan de deur geweest. Ik was op dat moment nog single en ik had aangegeven dat ik pas meer contact wilde als hij bij zijn vrouw weg zou zijn en eerder niet. Uiteindelijk niets meer van gehoord en ik hoop oprecht dat hij nog gelukkig is met zijn vrouw!
Een paar weken later krijg ik opeens een telefoontje. Was het die vent. Dat hij op slag verliefd was toen hij mij voor het eerst zag. En dat hij mijn marktplaats in de gaten gehouden had of hij niet gewoon nog 'random' wat van me kon kopen om nog eens langs te komen. Dat hij zo ontzettend blij was dat ik hem mailde en dat hij gewoon stapelverliefd was. De man had overigens mijn nummer omdat hij zou laten weten hoe laat hij er precies was enzo, die tweede keer. Ik natuurlijk helemaal perplex. Het was een leuke en charmante man, maar wel getrouwd. Hij zei dat hij ook echt niet wist wat hem overkwam. Hij bleef maar zeggen dat hij ook echt niet snapte waarom hij me wilde bellen en dat hij zo overdonderd was.
Daar hebben we het voor dat moment bij gelaten. Later heeft hij me nog regelmatig smsjes gestuurd en hij is zelfs nog een keer (onverwacht) bij me aan de deur geweest. Ik was op dat moment nog single en ik had aangegeven dat ik pas meer contact wilde als hij bij zijn vrouw weg zou zijn en eerder niet. Uiteindelijk niets meer van gehoord en ik hoop oprecht dat hij nog gelukkig is met zijn vrouw!
zondag 6 augustus 2017 om 11:29
Ik had een bod gedaan op iets, krijg ik een berichtje terug;" Hé (koosnaampje uit mijn tienertijd), ik ga akkoord met je bod. Kom je hem halen? Zien we elkaar weer eens..." Ik keek toen even raar op, maar het bleek een vriend van onze vriendengroep uit mijn tienertijd te zijn. Was echt leuk!
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
zondag 6 augustus 2017 om 13:26
Dat was wel een beetje een gok voor hem. Daarom schrok ik ook wel even. Ik had een bod gedaan via een berichtje en had daar iets ingeschreven over mijn woonplaats en de afstand naar het te verkopen object. En sloot de mail af met mijn eigen voornaam.Troeteltje schreef: ↑06-08-2017 12:48Toedeledokie, hoe herkende hij jou dan?
Hier geen imposante MP verhalen trouwens, lees wel mee.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
zondag 6 augustus 2017 om 21:58
Over de man met de dickpick zeggen dat hij zich lullig voelt
Ik heb geen MP liefde. Wel eens heel fijn allerlei extra zaken gekregen toen het klikte met de verkopende partij, was te slecht om te verkopen maar te goed om weg te gooien kinderspeelgoed.