Volwassen stiefkind

05-08-2017 12:05 55 berichten
Bedankt voor de positieve...zowel negatieve reacties , ik laat mijn account verwijderen , om persoonlijke reden. :byee:
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 07-08-2017 16:32
89.42% gewijzigd
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:29
99.13% gewijzigd
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:30
99.25% gewijzigd
Nvt....
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 12:12
97.83% gewijzigd
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:30
99.29% gewijzigd
Rode_trui schreef:
05-08-2017 12:24
Wat zijn dat toch altijd voor rot opmerkingen.
Zodra er een topic wordt geopend door een stiefmoeder gaan de reagerende op Viva-forum op jacht.
Want het zal dan wel weer aan die heks van een stiefmoeder liggen en niet aan die arme kinderen.
Denk ff na voor je wat zegt.
Mijn nicht is ook stiefmoeder, nou die kinderen kunnen er wat van...heb t met eigen ogen gezien.
En daar doet ze zo haar best voor , ze cijfert zichzelf helemaal weg...en waarvoor..vraag ik mij dan af.
Wat is er trouwens niet te snappen aan het topic..
Voor mij is het duidelijk genoeg.
Jeetje :whip:
Dankje...Rodetrui :hug:
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:31
99.76% gewijzigd
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:31
98.73% gewijzigd
ik_ben_moppie70 schreef:
05-08-2017 18:21
Zou TO nog reageren?
Já nu !
Clairr schreef:
05-08-2017 23:37
Het is duidelijk genoeg
Nou, succes ermee dan maar.
Je kan er zelf ook wat van trouwens :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Clairr schreef:
Het is duidelijk genoeg
Blijkbaar niet...
Niemand reageert echt inhoudelijk.
Waarom geef je niet wat concrete voorbeelden?
Clairr schreef:
05-08-2017 23:35
Het ligt niet aan mij..
Hij geeft steken onder water...zodra mijn man zijn vader niet in de buurt is.
Doe eens een voorbeeld van een steek onder water.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Clairr schreef:
Het is duidelijk genoeg
Voor mij niet hoor, dat zeg ik toch. Maar blijkbaar weet jij het beter. Doe je ook zo in de buurt van zoon? Dan snap ik wel dat hij je niet mag.
Ik vond de post van rode trui ook overdreven., zeker naar aanleiding van jouw OP.

Ik zit me ook te bedenken hoe de stiefzoon in de gelegenheid is een sneer te kunnen maken, wanneer tref je hem alleen dan?

En die opmerking over het pakken van veel terrasjes dan, jij en je man zullen de tijd aan jezelf hebben misschien en doen leuke dingen samen, zegt iets over de schoonzoon dat hij dat jullie niet gunt. Maar wij kunnen niet beoordelen dat hij een grapje maakt dat de erfenis erdoor gejast wordt, of dat het hem opvalt dat zijn vader dat nooit met zijn moeder deed...

MAW onduidelijke OP.
die ik wilde bestaat al...
SallySpectra schreef:
05-08-2017 23:50
Nou, succes ermee dan maar.
Je kan er zelf ook wat van trouwens :hihi:
Jij ook he :popcorn:
attribuutje schreef:
06-08-2017 08:37
Ik vond de post van rode trui ook overdreven., zeker naar aanleiding van jouw OP.

Ik zit me ook te bedenken hoe de stiefzoon in de gelegenheid is een sneer te kunnen maken, wanneer tref je hem alleen dan?

En die opmerking over het pakken van veel terrasjes dan, jij en je man zullen de tijd aan jezelf hebben misschien en doen leuke dingen samen, zegt iets over de schoonzoon dat hij dat jullie niet gunt. Maar wij kunnen niet beoordelen dat hij een grapje maakt dat de erfenis erdoor gejast wordt, of dat het hem opvalt dat zijn vader dat nooit met zijn moeder deed...

MAW onduidelijke OP.
Ik zeg wat ik denk...doet dat niet iedereen hier ??
chocolol schreef:
06-08-2017 00:21
Voor mij niet hoor, dat zeg ik toch. Maar blijkbaar weet jij het beter. Doe je ook zo in de buurt van zoon? Dan snap ik wel dat hij je niet mag.
:woa:
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:32
99.82% gewijzigd
Je hebt het alleen maar met die ene zoon zeg je.
Met de andere kinderen heb je dus wel een goede band.

Misschien dat het dus aan die ene zoon zelf ligt.
Sommige mensen zijn gewoon niet zo leuk, hebben gewoon niet zo'n fijn karakter.

Misschien in combinatie met dat hij een zondebok zoekt voor zijn ontevredenheid/rancune.

Het komt ook voor bij biologische ouders van kinderen dat er 1 kind is wat zich liefdeloos/rancuneus gedraagt.
Het klikt niet altijd tussen ouders en kinderen. Als ouder kun je het niet snel goed doen voor sommige kinderen en het kan zijn dat hij dat enkel naar jou toe uit.

Als stiefmoeder van een al 17 jarige zoon kan ik mij voorstellen dat je niet echt de tijd hebt gekregen om een goede band op te bouwen met hem voordat hij uit huis ging.

Ik zou mij als ik jou was dus proberen om je er zo weinig mogelijk van aan te trekken ondanks dat je het eigenlijk anders en liefdevoller zou willen, die band met hem.

Jammer genoeg staat hij daar blijkbaar niet voor open en dus zou ik denken: laat maar.
Laat je gemoedstoestand en je relatie er niet door verpesten. Sommige mensen zijn nu eenmaal pestkoppen.
Laat het zo veel mogelijk bij hem en probeer zo goed mogelijk bij jezelf te blijven.

Erg jammer dat je er met je man niet over kunt praten.
Ik kan mij zo voorstellen dat daar de schoen het meest wringt op dit moment.
.
anoniem_351558 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:33
99.44% gewijzigd
Clairr schreef:
06-08-2017 12:09
Steken onder water als , Nou gaan jullie alweer uit eten.
Tikt wel lekker door he !!!
Tegen zijn vader...:vindt je het niet saai onderhand iedere keer datzelfde terras ofzo ?
Wil ie iets laten zien aan zijn vader...wacht ie net zo lang..tot ie de aandacht heeft...ik tel dan niet mee.
Als we eens trakteren als ze meegaan.
Is het dank je Pa.
Maar tegen mij niets...pardon...zijn getrouwd. .ik werk ook..dus betaal ook.
Dank je tegen mij zeggen...doet geen pijn toch.
Als ik een keer niet in de gelegenheid ben om ze ergens mee mee te helpen , wordt dit openlijk waar ik bijzit tegen vaders verteld...kinderachtig klikken.
Verder wordt mijn naam nooit genoemd...is nooit "mijn vader en zijn vrouw"....maar gewoon mijn vader.
Iedereen zou zo er vanuit kunnen gaan dat vaders vrijgezel is.
Voel me echt aan de kant geschoven.
Zijn mss kleine dingen , maar leuk is anders.
Echt? Dit is alles? Daar sta je toch boven TO? Kom op!

- Gaan jullie alweer uit eten? Ja, lekker hè!
- Tikt wel lekker door hè? Neuh, kunnen we lijden hoor.
- Zelfde terras saai? Welnee joh!
- Dankje Pa... geen dank hoor.
etc etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Denk er net zo over als hoe Nouschi het verteld eigenlijk, en je man zit erbij, dan kun je daar later met hem toch op terugkomen, of je man denkt er net zo over als Nouschi en ikzelf...
die ik wilde bestaat al...
Eens met nouschi.
Laat je niet zo gigantisch opnaaien door dat soort kleine dingetjes zeg.
Hij lijkt erg gericht op eigen belang en moeilijk andermans geluk of plezier te kunnen velen. Is dat ook in andere situaties zo? Rot voor je.

Jij leeft met je man, niet met zijn zoon. Succes.
Zou wel fijn zijn als man het voor je opneemt.
Clairr schreef:
06-08-2017 12:09
Steken onder water als , Nou gaan jullie alweer uit eten.
Tikt wel lekker door he !!!
Tegen zijn vader...:vindt je het niet saai onderhand iedere keer datzelfde terras ofzo ?
Wil ie iets laten zien aan zijn vader...wacht ie net zo lang..tot ie de aandacht heeft...ik tel dan niet mee.
Als we eens trakteren als ze meegaan.
Is het dank je Pa.
Maar tegen mij niets...pardon...zijn getrouwd. .ik werk ook..dus betaal ook.
Dank je tegen mij zeggen...doet geen pijn toch.
Als ik een keer niet in de gelegenheid ben om ze ergens mee mee te helpen , wordt dit openlijk waar ik bijzit tegen vaders verteld...kinderachtig klikken.
Verder wordt mijn naam nooit genoemd...is nooit "mijn vader en zijn vrouw"....maar gewoon mijn vader.
Iedereen zou zo er vanuit kunnen gaan dat vaders vrijgezel is.
Voel me echt aan de kant geschoven.
Zijn mss kleine dingen , maar leuk is anders.
Echt? Dit is waar je je zo druk over maakt?

Joh, zoon heeft gewoon andere humor ofzo dan jij.

En dat dank je vind ik al helemaal onzin. Waarschijnlijk doet zoon dat totaal niet bewust en gaat hij er vanuit dat jullie wel snappen dat dat voor jullie allebei bedoeld. Hij zegt toch niet "Bedankt pa en expliciet NIET bedankt Clairre"?
Dit zou mij ook zo kunnen overkomen en dan zou echt extreem verbaasd zijn dat mijn vaders vrouw dat als een belediging opvat. Bovendien, hoe moet hij weten dat jij ook betaald? Misschien denkt hij dat jullie financien totaal gescheiden zijn, weet jij veel.

Echt waar, dit doe je jezelf aan. Maak het jezelf niet zo moeilijk, de enige persoon die je hiermee hebt ben jij zelf. Geniet lekker van je terrasjes en uit eten en haal je schouders op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven