Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
charlottew88 schreef:
05-08-2017 22:33
Ik vind nl films meestal een bak ellende.
Jup. Hier was de keuze Ruyter of Indiana. Het is het laatste geworden. Gelukkig hebben man en ik redelijk dezelfde voorkeuren qua tv :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady_Voldemort schreef:
05-08-2017 22:45
Ik durf er al sinds de jaren tachtig niet meer naar te kijken, naar Nederlandse films. Er werd altijd wel onnodig in geneukt.
Joh, afgelopen zondag Bride Flight. In één film huiselijk geweld bij streng-gereformeerden, de Holocaust en de lauwe reactie van de niet-joodse Nederlander na de oorlog én ook nog de blote kont van Waldemar Torenstra. Het kan ook te veel zijn.
Simon!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
Oude man zeker? :hihi:
:proud:
Ook dat nog.
Jonari schreef:
05-08-2017 22:37
Het staat nog zo hard ook want volgens man is de helft niet te verstaan.
Ja dat is vaak zo bij nl films slecht te verstaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
05-08-2017 22:54
Simon!
Dat was een goeie film.

De gelukkige huisvrouw vond ik ook mooi.
Vier weken niet hier geweest, 10 pagina's van hier doorgescrold en het enige vernieuwende is de vraag "waarom worden de ballonnetjes niet grijs?
Uhhhh welke ballonnetjes?
:whut:
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 05-08-2017 23:00
0.56% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
Ik durf er al sinds de jaren tachtig niet meer naar te kijken, naar Nederlandse films. Er werd altijd wel onnodig in geneukt.
Ja inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
05-08-2017 22:59
Ja dat is vaak zo bij nl films slecht te verstaan.
Inderdaad onverstaanbaar vaak.
GenieInABottle schreef:
05-08-2017 23:00
Vier weken niet hier geweest, 10 pagina's van hier doorgescrold en het enige vernieuwende is de vraag "waarom worden de ballonnetjes niet grijs?
Uhhhh welke ballonnetjes?
:whut:
Bij actieve topics voor het aantal posts in een topic staat een zwart of grijs ballonnetje. Grijs betekent: geen nieuwe posts, zwart betekent: laatste post gelezen.
Het werkt alleen niet meer, heel onhandig dus!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En de uiteindelijke bedoeling is, lijkt mij, als je op een grijs ballonnetje klikt dan je dan uitkomt bij jouw laatst gelezen post.
Nouschi schreef:
05-08-2017 23:22
En de uiteindelijke bedoeling is, lijkt mij, als je op een grijs ballonnetje klikt dan je dan uitkomt bij jouw laatst gelezen post.
Tnx voor de uitleg!

Je weet toch dat verwachtingen de voorlopers van de teleurstelling zijn. De enige verwachting bij Viva waarin je nooit teleurgesteld wordt: het gaat altijd wel mis, vooral als iets handig moet zijn. Iets in de trant van: leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet, maar we proberen in ieder geval wel!
Hoe is het in Afrika, Genie?
Jonari schreef:
05-08-2017 23:30
Hoe is het in Afrika, Genie?
Niet in 1 woord te beschrijven. Machtig, vooral door alle tegenstrijdigheden. Ik maak veel uren en dat is heel intens, zeker nu er ook een behoorlijk emotioneel iets speelt op de afdeling en ik verantwoordelijk ben voor de juiste mindset. Niets is wat ik gewend ben in bedrijven en dat vind ik extra geweldig. Door de week krijg ik weinig mee. Ik maak dagen van zo'n 14 uur. Heb soms niet eens door dat ik in een hotel woon. Als je me vorige week had verteld dat ik een nachtje in Amsterdam had geslapen, dan had mijn brein dat best geloofd :proud:

Totdat ik vorig weekend op safari ben geweest en in een onwijs luxe B&B terecht ben gekomen (midden in een wijk waar je eigenlijk het laatste weekend van de maand niet wil zijn ivm gevaar (uitbetaalweekend + feesten + veel zatte mensen op de weg & veel ruzies met fatale afloop). Toen pas kwam het besef dat ik gewoon 10000 km van huis ben.

Ook bizar dat ik veel kan lezen en verstaan. Met sommigen spreek ik Nederlands (zij spreken Afrikaans en dat is grotendeels "oud Nederlands").

De mensen ervaar ik als warm, hartelijk en vrijgevig. Het is 1 grote familie, iedereen zorgt voor elkaar. Het weer is super (rond 3 graden in de nacht, rond de 25 overdag en echt zonnig).

Gewoon te veel om op te noemen. ;-D
Gaaf hoor.
Wat een geweldige ervaring. Nog geen heimwee dus.
Nouschi schreef:
05-08-2017 23:21
Bij actieve topics voor het aantal posts in een topic staat een zwart of grijs ballonnetje. Grijs betekent: geen nieuwe posts, zwart betekent: laatste post gelezen.
Het werkt alleen niet meer, heel onhandig dus!
Bij mij worden ze wel nog grijs als ik een topic gelezen heb.
Op het ballonnetje klikken en dan direct uitkomen bij je laatst gelezen post heeft bij mij nog nooit gewerkt.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
06-08-2017 08:00
Bij mij worden ze wel nog grijs als ik een topic gelezen heb.
Op het ballonnetje klikken en dan direct uitkomen bij je laatst gelezen post heeft bij mij nog nooit gewerkt.
Schijnt aan je browser te liggen. Bij mij heeft dat laatste ook nog nooit gewerkt hoor.
Nouschi schreef:
05-08-2017 22:54
Simon!

Ja die wel. En TBS vond ik ook goed.
Pinda-Kaas schreef:
05-08-2017 20:29
ik begrijp dat ook echt niet, waarom de pr-afdeling van de NS dacht dat het een goed idee zou zijn om met zo veel bombarie te komen
neem een beslissing, voer hem door. zelfde geld voor neutrale aanspreekvormen op brieven of meer inclusieve toiletten op bepaalde plekken
de mensen die er baat bij hebben valt het dan wel op en de mensen die zich er nu zo over opwinden hebben het meestal amper door

Jezus, tuurlijk snap je dat wel.
Zo, het EK zit erop. Kunnen de meisjes nu dan weer gewoon meisjes zijn?
:blond:
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
MarindaH schreef:
06-08-2017 10:16
Jezus, tuurlijk snap je dat wel.
ja natuurlijk
voor de klantenbinding hoeven ze het niet te doen :proud:
Solomio schreef:
06-08-2017 23:03
Zo, het EK zit erop. Kunnen de meisjes nu dan weer gewoon meisjes zijn?
:blond:
allemaal terug achter het aanrecht graag
Pinda-Kaas schreef:
06-08-2017 23:10
allemaal terug achter het aanrecht graag
Ik zal daar wel gaan staan, maar ik ga niet koken hoor! :cry:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
06-08-2017 23:25
euh nee tuurlijk niet, daar heb je toch een dienstmeid voor
doornroosje9 schreef:
06-08-2017 23:25
Dan kan je net zo goed blijven zitten.
Ik ga ook niet koken. Dat wordt honger lijden.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven