Wie koopt dit nu?

05-08-2017 20:19 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.

Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.

Wie koopt dit nu?

En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...
attribuutje schreef:
05-08-2017 20:50
Dat nieuwe knipding waar het snijplankje al aanzit.
Oh die lijkt mij juist geweldig! Zeker voor mij die dingen niet snijdt maar altijd knipt.
Gong_Li schreef:
07-08-2017 23:46
Werkt vast ook op het lichaam. It's A-MAZ-ING!!!
Afbeelding
nou inderdaad, ik heb behoorlijk wat cholesterol op mn surface dus dat zou wel handig zijn
Pieps2016 schreef:
07-08-2017 23:47
Oh die lijkt mij juist geweldig! Zeker voor mij die dingen niet snijdt maar altijd knipt.
Ik knip echt nooit wat.
Perzina schreef:
07-08-2017 19:51
Precies wat ik al jaaaaren zoek!

Mijn autogordel snijdt in de zomer zo vervelend op mijn huid!
Ik heb van het viva forum geleerd dat je gordel dan niet op de juiste maat voor je zit en dat gordels in hoogte verstelbaar zijn, sindsdien geen last meer van gehad.
Pieps2016 schreef:
07-08-2017 23:49
Ik heb van het viva forum geleerd dat je gordel dan niet op de juiste maat voor je zit en dat gordels in hoogte verstelbaar zijn, sindsdien geen last meer van gehad.
Zelfs dan snijdt-ie nog in mijn hals. Ik heb een soort klipje er op om de gordel te verplaatsen.
Whahahahaaaaaa, met een echt paaltje! Ben benieuwd hoe je dit schoonmaakt als de hond meer doet dan plassen :proud:
Afbeelding
Gong_Li schreef:
07-08-2017 23:55
Whahahahaaaaaa, met een echt paaltje! Ben benieuwd hoe je dit schoonmaakt als de hond meer doet dan plassen :proud:
Afbeelding
Wat zal dat stinken.
Omdat een hemdje nu eenmaal klauwen met geld kost. Werkt ook met servet.
Afbeelding
-NummerZoveel- schreef:
05-08-2017 20:21
Ha, ik dacht gister precies hetzelfde toen ik die reclame voorbij zag komen!
Ik ook.
Pieps2016 schreef:

Tenzij je een Dacia koopt. Wél airco, want luxe model, maar geen in hoogte verstelbare gordels....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Pieps2016 schreef:
Mijn gordel is niet in hoogte verstelbaar (goedkope auto).
Voor als je 's nachts steeds je bed uit moet om te plassen?

Afbeelding
Afbeelding
Als je niet meer weet hoe je een ui moet vasthouden.

Afbeelding
Om je rijst af te gieten.

Afbeelding
Voor wat vers citroensap
Ik begreep nooit hoe die uiensnijder moest werken, maar het is dus een uienvasthouder. Mijn dank dat je me dit inzicht hebt geschonken !!! :flower:
Die uiensnijder lijkt me wel handig juist! Ik heb nl altijd bij het laatste stuk, dat die laagjes ui van elkaar af glijden en dan is het niet meer fatsoenlijk te snijden. Ik gooi dus vaak het kontje van de ui weg. Maar met dit ding kan je hem in plakken snijden en dan een kwart slag draaien en blokjes snijden! Ideaal :)
Dat heb ik altijd met producten als knijpfruit (fruitsmurrie in een zakje) Pak gewoon een kiwi of appel!
En (kinder)watertjes in miniverpakkingen, wat een verspilling van papier/karton/drukinkt/energie, neem gewoon een hervulbaar flesje mee. Ik zal dat echt nooit kopen.

Die boterstick vind ik wel grappig :-)
Ik heb de mandoline van Borner met verschillende hulpstukken en ook een frietsnijder. Die gebruik ik wel heel vaak.
Speciaal voor kleine jongetjes om zindelijk te wordenAfbeelding
Afbeelding
Ik mag geen plaatjes plakken denk ik...
Dollycat schreef:
08-08-2017 12:09
Ik mag geen plaatjes plakken denk ik...
Als je de losse link neerzet, dan wil iemand anders die vast wel even omzetten naar een plaatje. :)
Dit snap ik echt niet
Afbeelding
Afbeelding
Gong_Li schreef:
08-08-2017 22:43
Dit snap ik echt niet
Afbeelding
Ik vind het fascinerend.
Afbeelding

deze wil ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven