Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...

maandag 7 augustus 2017 om 23:47
Oh die lijkt mij juist geweldig! Zeker voor mij die dingen niet snijdt maar altijd knipt.

maandag 7 augustus 2017 om 23:49

maandag 7 augustus 2017 om 23:50

dinsdag 8 augustus 2017 om 00:06
Ik ook.-NummerZoveel- schreef: ↑05-08-2017 20:21Ha, ik dacht gister precies hetzelfde toen ik die reclame voorbij zag komen!
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:29
Tenzij je een Dacia koopt. Wél airco, want luxe model, maar geen in hoogte verstelbare gordels....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

dinsdag 8 augustus 2017 om 11:14
Die uiensnijder lijkt me wel handig juist! Ik heb nl altijd bij het laatste stuk, dat die laagjes ui van elkaar af glijden en dan is het niet meer fatsoenlijk te snijden. Ik gooi dus vaak het kontje van de ui weg. Maar met dit ding kan je hem in plakken snijden en dan een kwart slag draaien en blokjes snijden! Ideaal

dinsdag 8 augustus 2017 om 11:39
Dat heb ik altijd met producten als knijpfruit (fruitsmurrie in een zakje) Pak gewoon een kiwi of appel!
En (kinder)watertjes in miniverpakkingen, wat een verspilling van papier/karton/drukinkt/energie, neem gewoon een hervulbaar flesje mee. Ik zal dat echt nooit kopen.
Die boterstick vind ik wel grappig
En (kinder)watertjes in miniverpakkingen, wat een verspilling van papier/karton/drukinkt/energie, neem gewoon een hervulbaar flesje mee. Ik zal dat echt nooit kopen.
Die boterstick vind ik wel grappig