Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:47
Ik ging een keer helemaal in mijn leukste kleding en opgemaakt etc uit, had echt mijn best gedaan.MoirenPhae schreef: ↑08-08-2017 20:59Ik begrijp toch maar niet waarom het zo traumatisch is als een wildvreemde bezopen man lesbo tegen je zegt.
er kwamen dronken mannen langs en die bespraken luid en duidelijk hoe erg het toch was, al die junkies op straat en dat ik die dure sneakers zeker bij elkaar had getippeld of gestolen, zo erg.
Ik riep 'ik ben geen junk!' En toen gingen ze onverstoorbaar door, dat ik zeker net een shot had genomen en daarom zo raar deed.
En zie je mij een topic openen?
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:55
Vind het echt rot voor je dat je ze nog iets nariep.Het-groepje schreef: ↑08-08-2017 21:47Ik ging een keer helemaal in mijn leukste kleding en opgemaakt etc uit, had echt mijn best gedaan.
er kwamen dronken mannen langs en die bespraken luid en duidelijk hoe erg het toch was, al die junkies op straat en dat ik die dure sneakers zeker bij elkaar had getippeld of gestolen, zo erg.
Ik riep 'ik ben geen junk!' En toen gingen ze onverstoorbaar door, dat ik zeker net een shot had genomen en daarom zo raar deed.
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:55
Wat erg zegHet-groepje schreef: ↑08-08-2017 21:47Ik ging een keer helemaal in mijn leukste kleding en opgemaakt etc uit, had echt mijn best gedaan.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:04
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:08
Duh, dat is ook verboden. Je betaalt meer voor een 1ste klaskaartje.
Beatrijs geeft me gelijk overigens: https://www.beatrijs.com/invalidentoilet-bij-hoge-nood/
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:18
Voor invaliden ja. Dus niet voor mannen/vrouwen die geen zin hebben om vijf minuten te wachten of te beroerd zijn even een papiertje over de bril te halen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:22
Nah, begrijpelijk wel, maar je voelt je dan meteen zo stom.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:22
vrouwjagersma schreef: ↑08-08-2017 22:21Dat je allerergste nachtmerrie is dat er een alleenstaande moeder mét een kind in je gebouw komt wonen. Dan ben je toch een gezegend mens.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:29
Nou, het gebouw waar ik in woon, is mijn eigen huis. Dus, eigenlijk wel, ja.vrouwjagersma schreef: ↑08-08-2017 22:21Dat je allerergste nachtmerrie is dat er een alleenstaande moeder mét een kind in je gebouw komt wonen. Dan ben je toch een gezegend mens.
Wel trouwens krap gevolgd door een nucleaire ramp met die kerncentrale uit België in de buurt.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:31
Beatrijs zegt dit:
Beste Hoge nood,
Natuurlijk mag u van het invalidentoilet gebruik maken! Een invaliden-wc is geen invaliden-parkeerplaats, waar u eerst een medische verklaring en vervolgens een gemeentevergunning voor nodig hebt. U mag in bus of tram ook gaan zitten op een zitplaats voor gehandicapten als er geen gehandicapte passagier is. Er zijn altijd te weinig wc’s voor vrouwen in openbare gelegenheden. Waarom zou u in de rij gaan staan als er een fijne, ruim bemeten voorziening vrij staat? U bekort op die manier de rij en anderen zullen uw voorbeeld volgen. Als er een gehandicapte aankomt, krijgt die vanzelfsprekend voorrang, maar zolang dat niet het geval is, zijn de invalidentoiletten vrijelijk toegankelijk voor iedereen.
Beste Hoge nood,
Natuurlijk mag u van het invalidentoilet gebruik maken! Een invaliden-wc is geen invaliden-parkeerplaats, waar u eerst een medische verklaring en vervolgens een gemeentevergunning voor nodig hebt. U mag in bus of tram ook gaan zitten op een zitplaats voor gehandicapten als er geen gehandicapte passagier is. Er zijn altijd te weinig wc’s voor vrouwen in openbare gelegenheden. Waarom zou u in de rij gaan staan als er een fijne, ruim bemeten voorziening vrij staat? U bekort op die manier de rij en anderen zullen uw voorbeeld volgen. Als er een gehandicapte aankomt, krijgt die vanzelfsprekend voorrang, maar zolang dat niet het geval is, zijn de invalidentoiletten vrijelijk toegankelijk voor iedereen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:33
Deze poster woont in een appartementencomplex.ThunderassMan schreef: ↑08-08-2017 22:29Nou, het gebouw waar ik in woon, is mijn eigen huis. Dus, eigenlijk wel, ja.
Wel trouwens krap gevolgd door een nucleaire ramp met die kerncentrale uit België in de buurt.
Hier ook een kerncentrale in de buurt, overigens. Wel een Duitse, dus hopelijk iets beter onderhouden.
Mijn nachtmerries zitten meer in de I have no mouth and I must scream-regio.
Ik wil overigens absoluut niet ontkennen dat er burenoverlast bestaat en ik begrijp dat mensen daardoor heel verdrietig/boos/ongelukkig/etc kunnen worden.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:38
Waarom wist ik dat je argumenten ging aandragen waarom jij het gerechtvaardigd vindt om een invalide te laten wachten op een niet-invalide die gebruik maakt van het invalidentoilet?
Ik ben een God. Dat moet het zijn.