Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ehhhh.. ik denk nr1.... maar mijn sv is beter.... ik ben ontzettend bevooroordeeld... mijn relatie is al lang over..... dus aan mij heb je niets...behalve dat het altijd beter kan!!!
Hoi,

Stew, ik ook heel nieuwsgierig, kun je niet even, héél even hier neerzetten wat er eerder stond?? En dan pas weer weghalen ofzo?

Ik vind het met SV ook lekkerder. Komt vooral door de spanning. Maar dan nog kan nr1 mij ook nog regelmatig verrassen..

Morgen date, de hete mailtjes gaan voortdurend over en weer. Dat is toch ZO heerlijk opbouwend! Is 't al morgen?
Ja Liefblond, het is morgen!

Man man, wie date er nou op vrijdag de dertiende?!

Stew, wraakplannen zijn altijd leuk, haha, ben ook benieuwd
Ik date op vrijdag de dertiende!

Ik schrijf mijn wraak-aktie nog wel eens als het hier druk is. Dan hebben de nieuwsgierigen onder ons het gelezen en dan haal ik mijn post weer weg ivm herkenning.
Haha, oké Stew, enne, veel geluk vandaag!
Daten en een wraak actie...ga toch iets niet meer begrijpen hier. zo'n SV moet toch vooral leuk zijn!! Een toevoeging op je nr.1 lijkt mij?

Sex met je SV is inderdaad spannender dan nr1. Hoewel mijn nr.1 mij ook nog prima kan vermaken in bed.

Ben wel meer mijn grenzen aan het verleggen met mijn SV, herken mezelf bijna niet. Wie heeft dat nog meer?

Ik zie mijn SV wel erg weinig als ik het hier zo lees. Te druk, afstand...Heb over 2 weken een date na 8 weken wachten. Je kan wel voorstellen dat ik aardig in brand sta...
Mijn sv is dit weekend weg, en het lukte ons niet om gisteren elkaar nog te zien. Moet dus tot maandag wachten tot ik hem weer zie.

Maar heb voor dit weekend wel een hele spannende andere date gepland staan....

Chantalleke, ik heb ook geen nr. 1 (meer), maar toen ik die nog had was de sex met mijn sv echt veel lekkerder. Veel vrijer en ongeremder.

Sushi, dat jij zo lang kunt wachten zeg! 8 weken! Dat gaat wel heel erg spetteren over 2 weken.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh, en Stew, you go, een date op vrijdag de 13e moet wel helemaal fantastisch zijn!
Ik kan het niet meer bijhouden allemaal..... hahaha. Als je hier 2 dagen niet ben dan snap je er niks meer van...

Maar we gaan ons best doen.
Ik wil nog steeds de vorige 300 pagina's lezen, maar dan mag ik wel een dag vrijnemen. Wil nog steeds weten wie wie allemaal is. Maar het is echt niet bij te houden.

En inderdaad 8 weken is lang, maar dan wordt het wachten ook wel heel erg beloond!!

En Stew!! Veel plezier vandaag, en wees wel een beetje lief voor hem he!!
Ja maar Sushi, dat maakt het wel allemaal nog zo leuk....

Ik zie mijn sv ook niet zo vaak, oftwel, ik spreek niet zo vaak af. Maar die keren dat ik dan afspreek wil ik wel dat het heel leuk is, niet even snel in een autootje ofzo...

Maar ik denk dat dat anders is wanneer je een nr1 hebt, dan is een sv echt een ' extraatje' ...

En om op de vraag van Chantalleke toch maar een eerlijk antwoord te geven... ja hier meerdere sv, en een nr1....pf
Wauh.. meerdere SV's en een nr.1 hoe doe je dat allemaal.

Ik heb een aardig druk leven en vind het ook eigenlijk niet zo erg om mijn SV niet zoveel te zien. Allebei een nr.1. en stiekem... De afspraakjes zijn bij ons ook best speciaal, ook nog niet in de auto enzo...

Maar mrs L. hoe is dan de sex met jou nr.1 als je meerdere sv's hebt??
Zoals ik al zei, spreek ik niet vaak af. Het is niet zo dat ik hier een hele planning erop na houd hoor... Ik vind het gewoon leuk om af en toe te doen. En dan als de gelegenheid zich voor doet en ik dat makkelijk kan regelen.

Sex met mijn nr1 is nog steeds lekker... het is niet zo dat mijn sv een vervanging zijn voor mijn nr1. Vind het gewoon lekker voor erbij..hahaha.

Mijn nr1 weet er ook wel van hoor. Niet dat hij tot in details dingen weet maar we zijn verbieden het elkaar niet in ieder geval.
Goed dat je nr.1 het weet. Zou ook wel open kaart willen spelen thuis maar ben erg bang voor de gevolgen. Niet bespreekbaar dus.

Zie mijn sv ook zeker niet als vervanging.

Het is gewoon spannend en ook lekker voor erbij. Voel me ook niet schuldig enzo. Ik geniet geoon volop van het leven en alles wat op mijn pad komt.

Maar ben je wel meer grensverlegend qua sex met je sv's?
*ziet in keuken van Mrs compleet planbord hangen *
anoniem_78660 wijzigde dit bericht op 13-02-2009 11:23
Reden: Mrs is het al te vroeg om met een fles over de schutting te klimmen
% gewijzigd
*geeft schaapje nu gauw even een bakje sla, dat eten schapen toch? *

Nee ik kan ook niet zeggen dat sex met mijn sv grensverleggender is dan thuis. Maar natuurlijk is het zo dat iedereen het op zijn eigen manier doet en dat maakt het weer anders. Maar dat heeft niks te maken met dingen doen met je sv die je thuis niet zou doen ofzo... (sterker nog, denk dat ik thuis een stapje verder ga).

Het is nooit te vroeg om over de schutting te gaan
*Welke alcoholische versnapering kunnen we van sla maken?*
Schapen aan de alcohol, het moet niet gekker worden hier....

Maarre, even OT, schaapje hoe staan de zaken met jouw sv???
Relatie met Nr1 staat op kiepen (door allerlei andere redenen)

SV is right what the doctor ordered
Heb je al een date gehad met hem dan?

Wist niet van je kiep met nr1....
Hier dan een berichtje van nr1 van Chantalleke.

Sinds kort lezen wij aandachtig mee en Chantal plaatst dan ook haar ervaringen en vragen sinds kort hier. Ik zie dat veel in het geniep gebeurt wat volgens mij wel jammer is, maar wel begrijpelijk. In ons geval, ik weet er dus van wat het plannen voor dates een stuk makkelijker maakt voor Chantal. Voor ons, of beter gezegd voor Chantal is het ook een aanvulling op ons sexleven. Wij hebben wat dat betreft absoluut geen klagen. Maar we merken wel dat een bepaalde vrijheid in een relatie heel positief werkt. Chantal heeft eigenlijk nog maar weinig mannen gehad in haar leven. Dus na heel veel gesprekken gaat het dus nu gebeuren. En ik moet zeggen dat ik ontzettend geniet van haar spanning haha. Wat ik als man voor tip kan geven aan de mensen die het stiekem moeten doen, probeer er toch heel luchtig en mss op een grappige manier met je partner hierover te praten. Vraag hem of haar gewoon eens hoe men erover denkt om een sv te hebben. Je weet maar nooit hoe het balletje gaat rollen. Zo is het bij ons ook begonnen. Ik kan alleen maar zeggen, nu het zover is bij ons, heb ik een heel andere vrouw, in positieve zin...

Groetjes aan allen..
Carseller, even mijn complimenten aan jou! Ik vind het heel positief dat jij er zo mee omgaat!

Ik hoop dat jij en C er samen heel erg van gaan genieten!
Welkom Carseller!!

Leuk om dit te horen van de nr.1 man.

Idd jammer dat dit soort dingen in het geniep moeten gebeurt. Het zal denk ook een hoop scheidingen zal schelen als we er iets luchtiger mee om gaan met z´n allen. Wie heeft monogamie ooit bedacht denk ik vaak. Thuis heb ik een hele leuke man, maar vind andere mannen ook erg leuk, interessant en je leert altijd weer iets van de ander. Volgens mij kan je gewoon niet alles halen uit 1 relatie, dus ook als je sexleven leuk is, dan kan een sv een hele leuke aanvulling zijn. Wel spannend voor je vrouw. Kan me voorstellen dat je er ook van geniet als man, om haar zo vrolijk te zien. Succes!!
Het zijn de mensen zelf die de wereld zo bekrompen maken... het had allemaal nog veel leuker kunnen zijn... zucht....
@Carseller.

Respect voor jou. in schepladingen. Hieruit blijkt dat je weet waaraan je aan toe bent met je partner en jullie bijzonder in jullie relatie staan. (vele zullen groen zien van jaloezie. waaronder ik)

@ Sushii Amen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven