Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

donderdag 10 augustus 2017 om 08:20
Volgens mij is Jan kunstenaar ofzo, in ieder geval iets met kunst. Kon het niet zo snel terugvinden. Maar kan me dus ook niet voorstellen dat hij rijker is dan zij.minnimouse schreef: ↑09-08-2017 22:34Die Jan Reus? Wat doet hij dan?
Sonja zelf is ook niet onbemiddeld. Bij haar vorige scheiding werden de miljoenen en de huizen ook al verdeeld.
Kan trouwens ook nooit langer dan een halve minuut naar haar kijken vanwege haar accent

donderdag 10 augustus 2017 om 08:33
Ik dacht dat hij in de bloemen zat ?SallySpectra schreef: ↑10-08-2017 08:20Volgens mij is Jan kunstenaar ofzo, in ieder geval iets met kunst. Kon het niet zo snel terugvinden. Maar kan me dus ook niet voorstellen dat hij rijker is dan zij.
Kan trouwens ook nooit langer dan een halve minuut naar haar kijken vanwege haar accent(en ik ben redelijk tolerant op dat gebied, maar haar stem is ook nog verschrikkelijk).

donderdag 10 augustus 2017 om 10:10
Dat plaatje wordt met name door haar zelf naar buiten gebracht. Al die foto's in de tijdschriften van haar droomhuwelijk op Ibiza , haar nieuwe gezin en liefdesrelatie met Jan; haar grote trots en liefde. De foto's in haar villa's en de gezellige gezinsvakanties op Ibiza. Op een gegeven moment had Jan op foto's ineens haar op z'n hoofd, terwijl ie kaal is. Haartransplantatie of een toupet voor het mooie plaatje? Later was ie weer kaal. Sonja zelf staat ook altijd stralend op foto's met de hipste kleding , een te glad gezichtje, haar extentions en verhalen over haar perfecte leven. Met andere woorden, ze brengt het mooier naar buiten dan blijkt naar de buitenwereld. Dat gedrag had ze ook tijdens haar eerste huwelijk.fientje1982 schreef: ↑09-08-2017 21:51Ik ken Sonja Bakker niet persoonlijk. Toch had ik niet verwacht. Raar op zich hoe je een plaatje van iemand kan maken in je hoofd wat niet klopt met de werkelijkheid.

donderdag 10 augustus 2017 om 13:34
Grappig dat we eensgezind zijn in waarom we haa niet trekken. Zo zie ja maar, alle geld van de wereld maar geen geluk in de liefde. Vind het ook een wonder hoe zo n onnozel mens een LOI tje voedingsleer miljonair kan worden maar dat heeft ze slim gedaan. Ze is zelf made en dat vind ik dan wel sympathiek.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:30
Het is absoluut knap wat ze zakelijk heeft gepresteerd op het gebied van voedingsdeskundige. Op Insta wemelt het tegenwoordig ervan. Alleen komt het 'gestylde' leven van haar niet zo authentiek op mij over. Net zoals haar scheidingsaankondiging op Insta. Een zwart/wit foto van Sonja die uitkijkt over de Amsterdamse gracht in haar bloemetjes hotpans. met haar extensions (op foto's van vroeger heeft ze dun haar) en een Louis Vuitton tasje op haar rug. En dan de tekst 'een punt zetten maakt ruimte voor een nieuw begin'............ Zo uitgedacht, maar dat is Inherent aan Insta en de manier waarop ze haar scheidingsbericht naar buiten wil brengen denk ik.
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:46

zaterdag 12 augustus 2017 om 11:59
LOL

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:47
Helemaal eens!fruityjuice schreef: ↑10-08-2017 17:30Het is absoluut knap wat ze zakelijk heeft gepresteerd op het gebied van voedingsdeskundige. Op Insta wemelt het tegenwoordig ervan. Alleen komt het 'gestylde' leven van haar niet zo authentiek op mij over. Net zoals haar scheidingsaankondiging op Insta. Een zwart/wit foto van Sonja die uitkijkt over de Amsterdamse gracht in haar bloemetjes hotpans. met haar extensions (op foto's van vroeger heeft ze dun haar) en een Louis Vuitton tasje op haar rug. En dan de tekst 'een punt zetten maakt ruimte voor een nieuw begin'............ Zo uitgedacht, maar dat is Inherent aan Insta en de manier waarop ze haar scheidingsbericht naar buiten wil brengen denk ik.

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:55

zondag 13 augustus 2017 om 12:54
Waarom - met zijn geld - dat appartement niet aanhouden?fientje1982 schreef: ↑20-07-2017 17:36Zou het hem nu eindelijk gaan lukken? Zou tof zijn.
Bericht van RTL boulevard.
Presentator Johnny de Mol woont samen met zijn vriendin Anouk van Schie in hun nieuwe huis in Blaricum. Dat laat Anouk vandaag aan RTL Boulevard weten.
Onlangs heeft Johnny zijn mooie penthouse aan de Herengracht in Amsterdam ingeruild voor een villa in het Gooi. Een grote verandering voor de presentator. Johnny liet onlangs dan ook weten Amsterdam erg te gaan missen. Vooral het uitzicht op de Westertoren, de toren van de Westerkerk in het centrum. Hij keek daar zelfs vanuit zijn royale ligbad op uit. "Het is één van de mooiste uitzichten van Amsterdam, misschien wel van de wereld. Ik heb er 20 jaar naar gekeken en moet het nu doen met de foto's."
Ik zou het wel weten.

maandag 14 augustus 2017 om 13:56
Nee hoor, blijkbaar nietpoppetje2006 schreef: ↑14-08-2017 11:16Voor zover ik weet en google is Kate nog getrouwd met haar man Ned Rocknroll.
Leo en Kate zijn saampjes op vakantie in St Tropez

Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 14 augustus 2017 om 19:24
maandag 14 augustus 2017 om 20:07
Ze was ook geen echte dietiste, dus ze volgt wel een bepaalde 'lijn'.c_estelle schreef: ↑14-08-2017 19:24Gut, ze waren niet eens echt getrouwd!![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/28924103/ ... nja__.html
Everything you see I owe to spaghetti!