Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Wij zitten aan de kabouterpolonaise, hij is fijn...

Enka, wat een dappere zus heb je. Vreselijk als je niks voor zulke zieke kindjes kunt doen. Gelukkig kon ze even haar hart luchten bij jou. Ben je niet onwijs trots op haar?

Jin, was nog hlemaal vergeten je te feliciteren met je nieuwe poets! Hoe vaak komt ze, en wat doet ze dan (ben me vast aan het orienteren want wil er ook een - ooit als vriend z"n appartement verkocht is en we van deze gruwelijk hoge lasten verlost zijn)? Hebben jullie nog wat van het ziekenhuis gehoord?

Bam, hoe is bij jou met de misselijkheid eigenlijk? Balen dat je vanuit het zkh niets vooruit kunt betalen. Ligt dat aan de internet verbinding ofzo daar, of heb je je passies niet bij je ? :-) Mocht het nog nodig zijn wil ik wel wat vooschieten.
Goedemorgen,

Bam, gefeliciteerd met je mams. Gezellige dag!

Ha, ha, wat een opmerking weer van Ceetje Star.

Enka, respect voor je zus! Pittig hoor.

Tim was niet mee naar psz, is ook niet de bedoeling. Oma was gezellig aan het oppassen.

Hel, há, goed begin van de ochtend. Gelijk een warming-up Schoonmoeder weer thuis?

Nog plannen dit weekend meiden?

Wij gaan morgen naar Ikea, kijken naar laminaat en nieuwe tafel/kast. Als we daar niet slagen, naar een andere winkel.

Zondagochtend hebben we kinderfeestje, zoontje van vriendin is gisteren 3 jaar geworden.

Ik ga wat in het huishouden doen
Goeiemorgen,

heb de laatste dagen wel gelezen, maar geen puf gehad om te schrijven.

Jin, wat fijn dat de taaislijmziekte uitgelsoten is! Kan het niet zo zijn dat hij 'gewoon' zieker is geweest dan andere kinderen normaal zijn? Sam reageerde met die koortsstuip ook heftiger dan normaal, wil toch niet meteen zeggen dat er echt wat mis is, of wel?

Bam, lekker dat je morgen even weg mag! Zijn je leverwaardes nu weer wat gedaald of blijven ze nu weer hoog?

Kokos, leuk de Ikea! Ik heb boven laminaat van Ikea, bevalt goed. Ik vind het nog steeds erg mooi (zit er nu ruim 3 jaar in). Wij hebben deze:

Hel, een delerium is niet leuk, maar gaat wel weer over toch? In ieder geval beter dan iets definitefs dan. Leuke uitspraak van Mare. Max zegt vanmorgen tijdens het ontbijt ineens:

Mama (ja hier nog wel, Star ), olifanten zijn planteneters hè?

Ik, ja dat klopt.

M: En leeuwen zijn vleeseters.

Hij had zeker weer wat geleerd bij Diego !

Het setje is bijna klaar, nog een kant schilderen en het tafelblad beitsen en dan kan ik de naamstickers erop plakken. Ben erg benieuwd!
O ja, ik zag dat julie het over vakanties hadden. Ik kwam in de Ariadne een leuke site tegen, www.tendi.nl .Dan slaap je in lodge tenten. Ik vond het er erg leuk uitzien. Wij twijfelen nog of we met de caravan van m'n ouders gaan, maar dan moet man eerst z'n BE rijbewijs nog halen, of dat we naar zo'n tendi ding gaan.
Vannacht echt weer een nare forse aanval bij Jonathan. We waren net met goede moed 's morgens begonnen met de afbouw. Nou gaat dat niet zooo snel maar het was wel even heftig. Eerst werd hij al wakker om half 2. Dus ik erheen en ik was zo moe van vorige nacht slecht geslapen dat ik bij hem in bed in slaap viel. Toen werd hij om half 4 ineens hard huilend wakker, dus ik troosten want ik dacht nare droom, en ineens begon zijn arm heel erg te trillen, en hij ging helemaal druk doen door het bed heen en huilen, en hij pakte mijn gezicht met zijn handjes en keek me heel zielig aan alsof ik het moest stoppen, dus ik M geroepen voor de stesolid, maar Jonathan was zo druk dat ik de slaapzak niet eens uit kreeg. En toen was het ook ineens weer helemaal over. Na wat knuffelen viel hij ook weer heel snel in slaap. Pff naar was het!
Stressed is just desserts spelled backwards
He gets Mal, wat akelig zo'n heftige aanval. Bah. Is dat al van het afbouwen? O nee, dat gaat niet zo snel zeg je. Maar het was de laatste tijd wel rustig toch?

Ha ha Mamax, ik zag van de week ergens op schooltv een item voorbij komen over vleeseters en planteneters. Ik dacht bij huisje boompje beestje (met die rare raaf). Kan het zijn dat ie dat gezien heeft? Of je hebt echt een geniaal kind natuurlijk.

Even fotooje van kind in nieuw truitje naar vriendin in Canada posten. Ze had het voor Mare 'dr verjjaardag opgestuurd, kwam vanochtend aan. Lief.
Uiteraard heb ik een geniaal kind!! Maar het kan ook zijn dat hij die uitzending gezien heeft.
Mal, bah, weer zo'n heftige aanval. Lijkt me wel moeilijk om nu dan evengoed de medicijnen af te bouwen.
Net afspraak gemaakt bij de dierenarts. Volgens mij is kater niet helemaal in orde. Miauwt veel en drentelt maar wat rond de kattenbak en in de tuin zoekt hij ook meerdere plasplekjes op. Misschien blaasontsteking ofzo. Spint wel en eet en drinkt goed. Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen maar bij afwijkend gedrag is het beter naar de dierenarts te gaan toch?
Ik zou ook altijd even bellen dan, beter nu als in het weekend. Als je verwacht dat hij misschien blaastontsteking heeft kun je proberen wat urine op te vangen in een schone kattebak waar eventueel wat platic snippers in liggen.
Nou volgens mij lukt het plassen helemaal niet. Hij zoekt in huis nu ook overal plasplekjes. Assistente zei al dat als plassen niet lukt hij een nachtje moet blijven.
Ik moet ook verdorie zelf dat rijbewijs hebben, bah op zulke momenten voel ik me zo afhankelijk. Dierenarts is ook weer zo ver weg dat het op de fiets of lopend niet gaat. Zou liever nu al gaan.
Nou ja, over 2 uur is M ongeveer al thuis en kunnen we gaan. Zal er wel goed om gaan toch? He, sorry dat ik zoveel klep, maar zijn toch een soort van mijn kindjes. Ben een beetje zenuwachtig.
Mal, wat een nare aanval vannacht.
Maar het stomme is dat in zijn schriftje staat dat hij enorm goed te pas was op het KDV. Het lijkt toch wel een soort ontlading te zijn dan soms. Echt heel raar. Hij heeft kleine krasjes in zijn gezicht maar ik weet dus niet of dat van vannacht is want M heeft hem op de bus gezet vanmorgen. Ik was echt helemaal kapot na 2 nachten amper slaap.
Hai!

Mal: juist goed dat je een afspraak maakt! Liever teveel daar zitten dan kat onnodig lang met blaasontsteking laten lopen toch? En dat rijbewijs wordt aan gewerkt, dus komt goed! Vervelend van de aanval... Hopelijk eenmalig...

Bam: ben je er al klaar voor! Hoop zo dat het allemaal lukt en je het redt en het niet een te grote belasting is... Veel plezier alvast!

Hel: fijn dat het met schoonmoder mee lijkt te vallen (hmmm meevallen is niet helemaal het goede woord, maar weet niet hoe anders te zeggen...) Hopelijk bij jullie ook wat rust terug nu...

Suus: ai misselijk zo erg is niet fijn! En ja voor goed doel en zo, maar daar schiet je geen fluit mee op! Medicatie? En lekker rustig aan proberen te doen!

Star: hoe is het bij jou met werken? Lukt het wat?

Enka: oh het schiet al lekker op! En wat naar voor je zus! Lijkt me echt vreselijk!

Verder even vergeten...

Hier boodschappen gedaan voor meisjes verjaardag. Ben er helemaal wiebelig van... Ze is gewoon alweer 1!!! (nou ja zondag dan...) Dan hebben we officieel geen baby meer en is dat hele babygedoe dus voorbij. En weet niet eens of ik daar nou blij mee ben of niet... Muts ben ik hihi. Maar goed. Ze viert het vandaag bij kdv dus ben benieuwd!
Mal, onze kat heeft dat ook gehad dat hij niet meer kon plassen. Hij is er uiteindelijk aan geopereerd. Volgens mij was het bij hem omdat er steeds blaasgruis in z'n urinebuis schoot en hij zo geblokkeerd raakte. Kan dat bij jouw kat ook zo zijn? Hoe laat heb je een afspraak?
M is onderweg en de kat zit al gevangen in de vervoersbak. Jonathan heeft al 5 minuten de slappe lach omdat de kat in zijn bakje zit. Ik zie de lol er niet van in

maar we gaan dus zo weg.
We zijn weer terug! Blaasontsteking zei de dierenarts, dus hij heeft een prikje gehad en een AB kuurtje mee. Gelukkig niks ernstigs. Hij veranderde weer in een bloeddorstige panter bij de DA, en Jonathan lag helemaal in een deuk.
Gelukkig Mal! Grappig dat Jonathan zo moest lachen om de gevangen kat. Misschien was hij blij dat de kat eens aan de beurt was ipv hij
Mal, wat een nare aanval vannacht . Heeft hij er vandaag dan ook last van (bijv, moe, hangerig oid)? Gelukkig weet je wat mis is met de kat, en een blaasontsteking is goed te verhelpen.

Helenita, de poets komt eens per twee weken een ochtend, maar ik heb haar nu ook weer voor deze week besteld, dus misschien is het wel fijn als ze elke week komt. Ze heeft nu de badkamer gedaan, de kinderkamers en de huiskamer en hal gestofzuigd en gedweild. Echt zo fijn! Zijn er nog steeds geinteresseerden voor jullie buitenverblijf?

Mamax, ik denk ook niet dat hij een erge ziekte heeft, inderdaad "gewoon" heel ziek geweest van alles, maar het blijft niet fijn.

Enka, wat een dappere zus heb jij, bewondering zeg!
Man heeft verraden dat ie een verrassinkje heeft voor morgen. We zouden eerst ergens gaan ontbijten, maar dat hebben we afgezegd omdat we op de koffie gaan bij potentiele-ver-weg-vrienden en dat teveel wordt voor jongste (en logistiek niet handig). En de tweede verrassing was dat de oppas morgenavond komt en dat we uit eten gaan, heerlijk! Net met collega van man gebeld en die komt ook met zijn aanstaande, gezellig.
Lekker Jin, even samen weg, jullie hebben het verdiend!

Nog niks van arts vernomen meer?
Nee, die belt dus maar niet.... Ik moet toch binnenkort naar de Kinderarzt en vraag het daar wel na, ik ben het zh echt beu, daar word je geen steek wijzer en iedereen verwijst naar iedereen door....

Heb je het nieuws van de beeeeeeeeebieeeeeeeee al aan iedereen verteld?
Stom, ze had toch echt gezegd dat je gebeld zou worden?

Ja iedereen weet het beeeeeebie nieuws nu, leuk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven