Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:30
Ik heb sterk het gevoel dat deze relaties/goede-keuze/list_messages/388336
de keerzijde is van dit verhaal relaties/iemand-loslaten/list_messages/388264
Maar misschien ben ik te wantrouwend, of heb ik geen leven, of moet ik gewoon eens aan het werk
Maar misschien ben ik te wantrouwend, of heb ik geen leven, of moet ik gewoon eens aan het werk
The owls are not what they seem
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:36
-Red- schreef: ↑11-08-2017 10:24Dat genante kinderpraat topic... een deel vind ik niet eens echt genant, dat is gewoon hoe kinderen reageren. Een ander deel is eigen schuld dikke bult. Als jij je tweejarige laat zien op de wc hoe je een volle tampon uit je doos trekt, moet je niet gek opkijken als ie daar iets over laat vallen op een moment dat jij denkt oei doe maar niet.
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:39
impala schreef: ↑11-08-2017 10:57Ik zat eens in een bus, waarin een man zat met twee jonge kinderen (duidelijk een weekendvader). Die kinderen waren enorm druk en vervelend (pa zei er niks van). Op een gegeven moment zei een van hen: het stinkt hier. Riep het zusje keihard door de bus: Wha, moet je de kut van mijn moeder ruiken !![]()
Vriend en ik keken elkaar verbijsterd aan en nu, drie jaar later, kunnen we er nog steeds niet over uit. Als iemand zegt 'het stinkt hier', dan liggen wij elke keer weer in een deuk.
Ik denk dat dat kind zo'n moeder heeft als die van de tampon.
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:47
Ik snap waarom je dat denkt.LadyL0101 schreef: ↑11-08-2017 13:30Ik heb sterk het gevoel dat deze relaties/goede-keuze/list_messages/388336
Maar misschien ben ik te wantrouwend, of heb ik geen leven, of moet ik gewoon eens aan het werk![]()
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Toch wel hè
The owls are not what they seem
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:05
Allemachtig zeg.impala schreef: ↑11-08-2017 10:57Ik zat eens in een bus, waarin een man zat met twee jonge kinderen (duidelijk een weekendvader). Die kinderen waren enorm druk en vervelend (pa zei er niks van). Op een gegeven moment zei een van hen: het stinkt hier. Riep het zusje keihard door de bus: Wha, moet je de kut van mijn moeder ruiken !![]()
Vriend en ik keken elkaar verbijsterd aan en nu, drie jaar later, kunnen we er nog steeds niet over uit. Als iemand zegt 'het stinkt hier', dan liggen wij elke keer weer in een deuk.
Ik denk dat dat kind zo'n moeder heeft als die van de tampon.
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:13
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:05
Dat man en zus topic... in het begin kreeg to voordeel van de twijfel, maar nu is haar ex terug op die camping en is alles weer hallelujah? Komop hey, als ze echt zo overstuur was en ellendig en zelfs haar cracker eruit heeft gekotst, ga je niet gezellig met je ex op de camping zitten en lekker met z'n allen naar kennissen.
Wish you were beer
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:43
Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 16:05Dat man en zus topic... in het begin kreeg to voordeel van de twijfel, maar nu is haar ex terug op die camping en is alles weer hallelujah? Komop hey, als ze echt zo overstuur was en ellendig en zelfs haar cracker eruit heeft gekotst, ga je niet gezellig met je ex op de camping zitten en lekker met z'n allen naar kennissen.
Met jam, je vergeet het belangrijkste.
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:49
Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 16:46He wat dom van me zeg! Vergeet alle ellende rondom dat topic, ik vergeet de jam
Ja details zijn belangrijk.
Zo wil ik ook weten welk merk de camper is, aangezien het eerst over een 'campertje' ging en nu slaapt TO beneden met 1 kind en man boven met het andere kind.
Klinkt best als formaat Winnebago.
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:52
Maar wel respect hoor voor deze sterke vrouw! Ze heeft het binnen een week voor elkaar gekregen dat haar man en zus die al jaren verliefd op elkaar zijn (voor haar tijd nog) het contact hebben verbroken. Getuigt toch van iets
Wish you were beer
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:53
Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 16:52Maar wel respect hoor voor deze sterke vrouw! Ze heeft het binnen een week voor elkaar gekregen dat haar man en zus die al jaren verliefd op elkaar zijn (voor haar tijd nog) het contact hebben verbroken. Getuigt toch van iets
Bullshit?
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:54
Neeeeeeee.Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 16:52Maar wel respect hoor voor deze sterke vrouw! Ze heeft het binnen een week voor elkaar gekregen dat haar man en zus die al jaren verliefd op elkaar zijn (voor haar tijd nog) het contact hebben verbroken. Getuigt toch van iets
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:57
Ja eh hallo, ik ben voorzitter van het supermax-fanclubje
Wish you were beer
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:07
Ohhh ik dacht steeds dat het om zíjn zus ging! (nooit echt gelezen daar)Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 16:52Maar wel respect hoor voor deze sterke vrouw! Ze heeft het binnen een week voor elkaar gekregen dat haar man en zus die al jaren verliefd op elkaar zijn (voor haar tijd nog) het contact hebben verbroken. Getuigt toch van iets
Nou is er helemaal niets meer aan.
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:10
Dat is ook zo, haar man en zijn zus.MoirenPhae schreef: ↑11-08-2017 17:07Ohhh ik dacht steeds dat het om zíjn zus ging! (nooit echt gelezen daar)
Nou is er helemaal niets meer aan.
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:11
Dus broer en zus zijn al eeuwen verliefd op elkaar en wippen met elkaar. En dan blijf je gezellig bij hem met de kinders?
Nou ja, er zullen wel ziekere dingen zijn.
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:16
Ze gaan nu ineens scheiden, niemand heeft ooit iets gemerkt. Zwager wist het maar negeerde het en toen to spullen ging halen betrapte ze de zus en man in de douche samen. Paar dagen geen contact gehad met elkaar, nu ineens komt man van to op de camping (zou eerst een dag ivm kinderen) maar blijft nu een hele week. Ofzoiets.MoirenPhae schreef: ↑11-08-2017 17:11Dus broer en zus zijn al eeuwen verliefd op elkaar en wippen met elkaar. En dan blijf je gezellig bij hem met de kinders?
Nou ja, er zullen wel ziekere dingen zijn.
Wish you were beer
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:34
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:39
Ja joh Noorwegen is een beetje ver voor een bezoek van 1 dag.Tribal_Lautje schreef: ↑11-08-2017 17:16Ze gaan nu ineens scheiden, niemand heeft ooit iets gemerkt. Zwager wist het maar negeerde het en toen to spullen ging halen betrapte ze de zus en man in de douche samen. Paar dagen geen contact gehad met elkaar, nu ineens komt man van to op de camping (zou eerst een dag ivm kinderen) maar blijft nu een hele week. Ofzoiets.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.