Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:33
Lieve Duufje wat fijn te horen dat je weer een beetje hoop terug hebt. Maar nu eerst lichaam en geest even rust geeft van het hele zwanger worden traject.
En een mooie andere uitdaging voor de boeg. Succes met verhuizen en heel heelveel verbouwen en klussen. Hoop met heel mijn hart dat het jullie tzt gegeven is om in jullie nieuwe huis een mooie kinderkamer in te richten en te gebruiken voor een broertje of zusje van B.
Gezellig dat je af en toe blijft meelezen.
Zizo heel naar dat je nog zoveel last hebt. Enerzijds denk ik dat het logisch is dat je lichaam een heel behoorlijke optater heeft gehad, anderzijds snap ik dat je er helemaal klaar mee bent. Hoop voor je dat jullie aan het eind van het jaar toch door kunnen voor een nieuwe poging.
Diamond gelukkig is je zware ms bijna achter de rug. Wat is voor jullie nu de volgende stap? Een evaluatie in het zh? En dan op voor een nieuwe poging (jullie hadden geloof ik geen cryo's toch?)
Lief dat je het vraagt, maar de wachtweken ben ik na 11 iui's en 9 tp's zo gewend, daar is de spanning wel helemaal van af.
Windmolen wat raar dat je cyclus zo van slag is maar wel prettig dat ze dat goed checken met een bloedtest. Dus nog iets langer wachten tot de tp. Maar voor een goed doel.
Labgeek wat een mooie score! Doe lekker rustig aan. Hopelijk een heel stel mooie bevruchtingen uit de 14 eicellen.
Baggal fijn dat er zoals verwacht niets uit de suikertest kwam. Maar wat extreem slordig van de NHS dat ze je geen midwife hebben toegewezen....
(emoji = bedoeld voor de NHS 
Sef wat fijn dat je een tp hebt gehad en 7 embryo's! Begrijp ik nou goed dat jij je tp al op dag 2 hebt gehad? Loop je in NL of in het buitenland?
En een mooie andere uitdaging voor de boeg. Succes met verhuizen en heel heelveel verbouwen en klussen. Hoop met heel mijn hart dat het jullie tzt gegeven is om in jullie nieuwe huis een mooie kinderkamer in te richten en te gebruiken voor een broertje of zusje van B.
Gezellig dat je af en toe blijft meelezen.
Zizo heel naar dat je nog zoveel last hebt. Enerzijds denk ik dat het logisch is dat je lichaam een heel behoorlijke optater heeft gehad, anderzijds snap ik dat je er helemaal klaar mee bent. Hoop voor je dat jullie aan het eind van het jaar toch door kunnen voor een nieuwe poging.
Diamond gelukkig is je zware ms bijna achter de rug. Wat is voor jullie nu de volgende stap? Een evaluatie in het zh? En dan op voor een nieuwe poging (jullie hadden geloof ik geen cryo's toch?)
Lief dat je het vraagt, maar de wachtweken ben ik na 11 iui's en 9 tp's zo gewend, daar is de spanning wel helemaal van af.
Windmolen wat raar dat je cyclus zo van slag is maar wel prettig dat ze dat goed checken met een bloedtest. Dus nog iets langer wachten tot de tp. Maar voor een goed doel.
Labgeek wat een mooie score! Doe lekker rustig aan. Hopelijk een heel stel mooie bevruchtingen uit de 14 eicellen.
Baggal fijn dat er zoals verwacht niets uit de suikertest kwam. Maar wat extreem slordig van de NHS dat ze je geen midwife hebben toegewezen....

Sef wat fijn dat je een tp hebt gehad en 7 embryo's! Begrijp ik nou goed dat jij je tp al op dag 2 hebt gehad? Loop je in NL of in het buitenland?

zaterdag 12 augustus 2017 om 00:47
labgeek, ik moet ook 3xdd 2 bolletjes utrogestan gebruiken en had een doosje waarop ook oraal stond. In de bijsluiter werd ook uitsluitend over oraal gesproken. Op de strip zelf staat bij mij oraal én vaginaal (in Spaans), waarbij het woord vaginaal met zwarte stift is weggestreept. Heel raar. Heb het vandaag nagevraagd in het zkh en net als wat Weija zegt: alleen vaginaal, anders werkt het niet voor ons doel. Helaas...oraal leek mij veeeel fijner! Het is vies en ook slecht voor je seksleven

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:05
Sef80, ik vind dat niet alleen die bolletjes funest zijn voor je sexleven, maar een hele IVF behandeling
Bij de intake hebben ze aangegeven dat je ergens een keer een sexverbod krijgt, ivm als je toch een eisprong krijgt, je zwanger kan worden van een zoveel-ling. Vanaf dag 1 wil mijn man geen sex meer hebben. Straks... Ja maar... Maar toch... En ik moet eerlijk zeggen dat na de punctie het ook allemaal niet zo fijn aangevoeld heeft. Bij IVF 2 hadden we geen bevruchtingen, dus de utro kon na een paar keer toegediend te worden ook de prullenbak in, maar die keer sex was niet echt prettig zeg maar. Dus hier gewoon een aantal weken geen sex... Terwijl ik van al die hormonen minimaal een week lang bijna van mijn stoel glij

Windmolen, ik hoop dat jouw cyclus zich zelf herpakt. Heel erg rot als het allemaal zo van slag is.
Zizo, ik hoop dat de pijn toch weg gaat trekken of dat ze in het ziekenhuis een mooi plan voor je hebben. Ergens wel "fijn" dat je niet zwanger geraakt bent, want dan is de kans vast groter dat die eierstok nog een keer gaat draaien aangezien de overstimulatie dan erger wordt.
We hebben veel wachtbankers op het moment. Gisteravond heb ik voor jullie allemaal een kaarsje aan gestoken. Eens kijken of dat deze ronde gaat helpen. Succes met het wachten meiden!

Windmolen, ik hoop dat jouw cyclus zich zelf herpakt. Heel erg rot als het allemaal zo van slag is.
Zizo, ik hoop dat de pijn toch weg gaat trekken of dat ze in het ziekenhuis een mooi plan voor je hebben. Ergens wel "fijn" dat je niet zwanger geraakt bent, want dan is de kans vast groter dat die eierstok nog een keer gaat draaien aangezien de overstimulatie dan erger wordt.
We hebben veel wachtbankers op het moment. Gisteravond heb ik voor jullie allemaal een kaarsje aan gestoken. Eens kijken of dat deze ronde gaat helpen. Succes met het wachten meiden!
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:19
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:05
Animal: na de TP werd seks ook afgeraden hier ivb infectie gevaar. Nou vergaat de lust je ook wel met de bolletjes Utro. En nu ik in de beached whale stages ben aanbeland hebben we het ook weinig gezellig in de slaapkamer
en daar komt bij dat mijn man het niet helemaal ook vindt om "aan te kloppen bij Sweet Pea's voordeur!"
Dus hier is er ook weinig spannends op dat gebied. Is sneu, maar komt vanzelf goed.
Flip: Wanneer verwacht je de TP? Heb een een fijne vakantie gehad? Honeymoon?
Weija: moest wel lachen om jouw emoticon. Het ziekenhuis is gewoon niet altijd even scherp. Je kan het de midwife zelf niet eens kwalijk nemen. Nederlandse ziekenhuizen zijn gewoon beter op orde. Snap dat je OTD's steeds minder Spannend zijn. En toch... Ik blijf duimen!
Zizo: Hoop dat je een spoedig herstel hebt. Allemaal heeft heftig geweest en dan nog de nasleep!
Iedereen een fijn weekend en wachtbankers: ik hoop op goed nieuws

Flip: Wanneer verwacht je de TP? Heb een een fijne vakantie gehad? Honeymoon?
Weija: moest wel lachen om jouw emoticon. Het ziekenhuis is gewoon niet altijd even scherp. Je kan het de midwife zelf niet eens kwalijk nemen. Nederlandse ziekenhuizen zijn gewoon beter op orde. Snap dat je OTD's steeds minder Spannend zijn. En toch... Ik blijf duimen!
Zizo: Hoop dat je een spoedig herstel hebt. Allemaal heeft heftig geweest en dan nog de nasleep!

Iedereen een fijn weekend en wachtbankers: ik hoop op goed nieuws

baggal wijzigde dit bericht op 12-08-2017 13:27
0.41% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:46
Flip, kijk naar Boulu, waarbij de eisprong plaatsgevonden had VOOR de punctie. Daarom kregen wij wel een onbeschermd sexverbod. Toen was het bij de een na laatste echo, voor de punctie gepland werd, dat de arts dat adviseeerd. Nu kreeg ik geen decapeptyl, volgens mij remt dat de eisprong veel heftiger dan bijv andere middelen, dus misschien dat dat meespeelde? Ook bij de intake vertelden ze dat.
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:02
Wij moesten ook 'onthouden' zoals ze dat noemen een paar dagen voir 'produceren' ivm kwaliteit.
Moet zeggen dat ik door utro en tp ook geen zin had. Zelfs na utro was het de eerste paar keer niet fijn ik leek wel extra strak geworden dus beetje pijnlijk. Herkent iemand dit? Inmiddel back to normal gelukkig
Moet zeggen dat ik door utro en tp ook geen zin had. Zelfs na utro was het de eerste paar keer niet fijn ik leek wel extra strak geworden dus beetje pijnlijk. Herkent iemand dit? Inmiddel back to normal gelukkig
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:28
Sef80 Dan hebben wij precies dezelfde verpakking want ook bij mij staat een deel met markeerstift doorgestreept waardoor ik dus ging twijfelen.
Animal Ook mijn man moet er nu even niks vanaf weten maar ook ik heb totaal nergens zin in vooral nu niet na de punctie. Bij mij is het altijd al een 'probleem' want ik ben 1 van die vrouwen waar zin echt gemaakt moet worden.
Wat ik nog wel raar vind is dat ik nog altijd wat bloed verlies.... Dacht dat dat een dag na de punctie wel voorbij moest zijn maar still going! Hopelijk is het wel over als ik de terugplaatsing heb!
Ik hoop zo dat ik geen overstimulatie heb! Maandag eerst controle daarvoor. Ik drink echt 2,5 / 3 liter water nu aangezien dat kan helpen.
Animal Ook mijn man moet er nu even niks vanaf weten maar ook ik heb totaal nergens zin in vooral nu niet na de punctie. Bij mij is het altijd al een 'probleem' want ik ben 1 van die vrouwen waar zin echt gemaakt moet worden.
Wat ik nog wel raar vind is dat ik nog altijd wat bloed verlies.... Dacht dat dat een dag na de punctie wel voorbij moest zijn maar still going! Hopelijk is het wel over als ik de terugplaatsing heb!
Ik hoop zo dat ik geen overstimulatie heb! Maandag eerst controle daarvoor. Ik drink echt 2,5 / 3 liter water nu aangezien dat kan helpen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:31
Hoi allemaal! Zo even bijlezen hoor iedereen is druk bezig!
Sef80 Wat een mooie score zeg, word je heel blij van!
Rucio Spannend zeg, ik duim voor je!
Baggal Wat een gedoe zeg, gelukkig ben je oke! en wat een hilarische bijnaam; sweet pea
Labgeek wat veel zeg, nog veel last van de punctie of gaat het allemaal goed?
Ik was vrijdag terug, groeide allemaal lekker! Stuk of 12 nog net niet groot genoeg! Rechts wel hel veel, dus moet veel drinken om overstimu te voorkomen. Moet morgen (jawel, zondag) weer terug! Hoop morgen te horen wanneer de punctie is, ben ongeduldig!!
Sef80 Wat een mooie score zeg, word je heel blij van!
Rucio Spannend zeg, ik duim voor je!
Baggal Wat een gedoe zeg, gelukkig ben je oke! en wat een hilarische bijnaam; sweet pea

Labgeek wat veel zeg, nog veel last van de punctie of gaat het allemaal goed?
Ik was vrijdag terug, groeide allemaal lekker! Stuk of 12 nog net niet groot genoeg! Rechts wel hel veel, dus moet veel drinken om overstimu te voorkomen. Moet morgen (jawel, zondag) weer terug! Hoop morgen te horen wanneer de punctie is, ben ongeduldig!!

zaterdag 12 augustus 2017 om 15:50
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:29
Flip dat zal ongetwijfeld ook zeker mee gespeeld hebben in het advies. In DD hebben ze er niets over gezegd trouwens. Ze gaven bij het gesprek aan om een voorzichtige remmer te gaan gebruiken, waardoor ik natuurlijk bang werd dat ik vroegtijdig een eisprong zou krijgen, maar dat kon volgens hun niet, omdat ik die neusspray 2 x daags zou gaan gebruiken. Daar was de arts heel stellig in. Misschien speelde dat ook wel mee.
Weija, ik ben een beetje een zeef op het moment... Wanneer verwacht je je menstruatie? Eigenlijk niet natuurlijk, maar ga hard voor je duimen!
Smurf112 mooie aantallen en ik hoop dat ze morgen zo groot zijn dat de punctie ingepland kan worden. Spannend he? Ik hoop niet dat ik je ga verwarren met de andere Smurf. Alvast sorry als het wel gebeurd!
Weija, ik ben een beetje een zeef op het moment... Wanneer verwacht je je menstruatie? Eigenlijk niet natuurlijk, maar ga hard voor je duimen!
Smurf112 mooie aantallen en ik hoop dat ze morgen zo groot zijn dat de punctie ingepland kan worden. Spannend he? Ik hoop niet dat ik je ga verwarren met de andere Smurf. Alvast sorry als het wel gebeurd!
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:14
Wat lief AnimalAnimal2307 schreef: ↑12-08-2017 09:05We hebben veel wachtbankers op het moment. Gisteravond heb ik voor jullie allemaal een kaarsje aan gestoken. Eens kijken of dat deze ronde gaat helpen. Succes met het wachten meiden!

Volgens mijn oude cyclus word ik as dinsdag ongesteld, maar met mijn 'nieuwe' (lees na de laatste punctie) cyclus zou het ook best woensdag kunnen zijn. Maar ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ben nl niet zo dol om op een werkdag te testen.

zondag 13 augustus 2017 om 09:32
Smurf112 succes met de echo vandaag! Klinkt alsof je op weg bent naar een mooie score. Hopelijk hoor je vandaag wanneer de punctie is.
Fruity bloed is nooit fijn om te zien.... hopelijk was het een adertje dat je hebt geraakt met het inbrengen van de Utrogestan.
Dazzle succes vandaag! Hoop op goed nieuws van je....
Fruity bloed is nooit fijn om te zien.... hopelijk was het een adertje dat je hebt geraakt met het inbrengen van de Utrogestan.
Dazzle succes vandaag! Hoop op goed nieuws van je....
zondag 13 augustus 2017 om 10:46

zondag 13 augustus 2017 om 11:06
Helaas een negatieve test.
Met 3 zwangerschaps aankondingen in de afgelopen twee weken vanuit onze vriendenkring, valt mij dit zwaarder dan verwacht. "gelukkig" hebben we nog 2 5-daagse cryo's. Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel van NK cellen onderzoek. Maar als hier niets uit komt, hebben we ons vandaag de vraag gesteld hoelang we nog doorgaan. We hopen zo dat er "iets" uit het NK cellen onderzoek komt. Want dan is er oorzaak bekend. Maar doorgaan op deze manier heeft geen zin na 7 terugplaatsingen en 6 IUI's. Nu weer wachten, ik ben het wachten zo beu. Dit jaar bestaat alleen maar uit wachten.

zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Dazzle.....
wat enorm naar dat je weer negatief getest hebt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat na 7tp's je minder vertrouwen krijgt in een goede afloop. Hoewel dat natuurlijk echt niet zo hoeft te zijn.
Ik hoop heel erg voor jullie dat er in DD een reden wordt gevonden, maar het kan natuurlijk -hoe frustrerend ook- nog steeds simpelweg pech zijn. Tot op heden is er bij jullie geen reden gevonden toch?
Voor nu een heel dikke knuffel. Al dat wachten op een intake, testuitslagen, starten etc is ook gewoon r#k.
Fruity dat klinkt ook bij jou niet hoopvol helderrood bloedverlies..... as woensdag is de tp twee weken geleden toch? Wel wat vroeg voor een ongesteldheid maar het kan helaas wel. Sterkte! Maar ik houd -zoals altijd- een heel klein beetje hoop voor je totdat het tegendeel bewezen is.
Boulu ik denk geregeld aan je. Wat zag de wereld er iets meer dan een week geleden er nog anders voor jullie uit.....

Ik hoop heel erg voor jullie dat er in DD een reden wordt gevonden, maar het kan natuurlijk -hoe frustrerend ook- nog steeds simpelweg pech zijn. Tot op heden is er bij jullie geen reden gevonden toch?
Voor nu een heel dikke knuffel. Al dat wachten op een intake, testuitslagen, starten etc is ook gewoon r#k.
Fruity dat klinkt ook bij jou niet hoopvol helderrood bloedverlies..... as woensdag is de tp twee weken geleden toch? Wel wat vroeg voor een ongesteldheid maar het kan helaas wel. Sterkte! Maar ik houd -zoals altijd- een heel klein beetje hoop voor je totdat het tegendeel bewezen is.
Boulu ik denk geregeld aan je. Wat zag de wereld er iets meer dan een week geleden er nog anders voor jullie uit.....