Is dit verkrachting?
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:40
Ik ben er kapot van....na een lange tijd ging het weer goed in onze relatie. We hebben veel problemen gehad en deze leken overwonnen. Samen afspraken gemaakt over de toekomst om niet steeds in dezelfde valkuilen te trappen. Volop plannen voor nu en later. Zo ook op vakantie. Ik had hier zo naar uit gekeken, ik ben heel veel ziek geweest.
De tweede avond van onze vakantie dus samen naar bed voor sex. Allebei opgewonden. Op een gegeven moment merk ik dat mijn man iets wil doen wat ik niet wil. Ik zeg duidelijk nee ik wil deze handeling niet. Hij stopt, maar probeert even later opnieuw. Weer duidelijk nee gezegd, maar dan gaat hij toch door. Ik heb hem weggeduwd en ben uit bed gesprongen. Ik heb me opgesloten in de andere slaapkamer, ik was echt geschokt dat hij dat deed. We zijn al 30 jaar samen.
Volgende ochtend zegt hij niets. Zodra ik begin te praten biedt hij zijn excuses aan, ik wil hem niet door. Er zit een gonsend geluid in mijn hoofd van woede. Tja hij was gewoon geil zei hij, hij had dit niet moeten doen.
Ik voel me zo rot. Slaap de afgelopen nachten bij mijn dochters op de kamer. Ik wil naar huis....maar zij hebben het fijn na maanden.
Alle ellende van afgelopen jaren komen in hevigheid terug.
Ik heb mijn man beschuldigd van verkrachting, hij lijkt dit niet te snappen.
De tweede avond van onze vakantie dus samen naar bed voor sex. Allebei opgewonden. Op een gegeven moment merk ik dat mijn man iets wil doen wat ik niet wil. Ik zeg duidelijk nee ik wil deze handeling niet. Hij stopt, maar probeert even later opnieuw. Weer duidelijk nee gezegd, maar dan gaat hij toch door. Ik heb hem weggeduwd en ben uit bed gesprongen. Ik heb me opgesloten in de andere slaapkamer, ik was echt geschokt dat hij dat deed. We zijn al 30 jaar samen.
Volgende ochtend zegt hij niets. Zodra ik begin te praten biedt hij zijn excuses aan, ik wil hem niet door. Er zit een gonsend geluid in mijn hoofd van woede. Tja hij was gewoon geil zei hij, hij had dit niet moeten doen.
Ik voel me zo rot. Slaap de afgelopen nachten bij mijn dochters op de kamer. Ik wil naar huis....maar zij hebben het fijn na maanden.
Alle ellende van afgelopen jaren komen in hevigheid terug.
Ik heb mijn man beschuldigd van verkrachting, hij lijkt dit niet te snappen.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Nah zeg, ik ook!Bblientje schreef: ↑12-08-2017 19:37Ik ben heel spontaan in bed.
Probeer veel nieuwe dingen en mijn bedpartners hebben dat tot nu toe erg weten te waarderen hoor mop. Ik zou bijna willen zeggen probeer het ook eens maar ik hoef geen aangiftes op mijn dak voor aansporing tot vekrachting.
Laat mij lekker genieten ja.
Maar nee is nee. Altijd, bij iedereen.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:41
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:41
Je hoeft het niet te snappen, to wil geen aangifte doen, ik stel een middenweg voor.
To, doen waar jij zelf achterstaat is nooit zwak, en nooit een teken van gebrek aan, zelfrespect.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:46
Je geniet je maar een slag in de rondte, het is je van harte gegund. Maar er zijn nou eenmaal mensen die helemaal niet genieten van de dingen waar jij van geniet, erger nog die het niet eens willen proberen. En daar heb jij geen ene reet over te zeggen.Bblientje schreef: ↑12-08-2017 19:37Ik ben heel spontaan in bed.
Probeer veel nieuwe dingen en mijn bedpartners hebben dat tot nu toe erg weten te waarderen hoor mop. Ik zou bijna willen zeggen probeer het ook eens maar ik hoef geen aangiftes op mijn dak voor aansporing tot vekrachting.
Laat mij lekker genieten ja.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:47
Hahaha.Moonshine1984 schreef: ↑12-08-2017 19:42Laten we niet meer reageren op Bobbelina, duidelijk een trol die kickt op aandacht.
Lijkt me heerlijk om net als jij in een klein vivawereldje te leven waar er geen verschillende meningen zijn. En zijn die er wel dan is het een trol.
Lekker overzichtelijk. Heb je ookal gestaft?
Ik benijd je hoor schat.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:50
Zie je nou echt niet in hoe kwalijk het is wat je geschreven hebt? Dat jij het allemaal heerlijk vindt, betekent toch niet dat anderen niet verkracht kunnen zijn?
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:54
Voor degenen die zeggen dat dit geen verkrachting is: Hoe lukt het je man om bij jou anaal binnen te dringen als je dit niet wil en dus je kont dichtknijpt en misschien zelfs je lichaam omdraait? Hij moet je dan dus teruggedraaid hebben, zijn pik nat gemaakt hebben en met geweld naar binnen hebben geduwd.
Dit moet wel met agressie hebben plaatgevonden, anale seks gaat namelijk behoorlijk moeizaam als de vrouw niet bereidwillig is.
Dit moet wel met agressie hebben plaatgevonden, anale seks gaat namelijk behoorlijk moeizaam als de vrouw niet bereidwillig is.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:54
Bla bla bla wat jij wilt. Je bent ziek, zoek hulp.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:55
EensTijdschriftenverslindster schreef: ↑12-08-2017 19:34Wat een gestoorde reactie en visie. Hoe pijnlijk ook voor TO. Alsof ze nog niet genoeg meegemaakt heeft zonder dat jij haar nog even de grond in trapt.

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
Nee joh. Onverwacht duwen en hij zit er in.rotterdammert23 schreef: ↑12-08-2017 19:54Voor degenen die zeggen dat dit geen verkrachting is: Hoe lukt het je man om bij jou anaal binnen te dringen als je dit niet wil en dus je kont dichtknijpt en misschien zelfs je lichaam omdraait? Hij moet je dan dus teruggedraaid hebben, zijn pik nat gemaakt hebben en met geweld naar binnen hebben geduwd.
Als je het niet verwacht, ze vertrouwt haar partner inmiddels, lig je ook niet met je billen tegen elkaar geknepen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:59
Ja het is verkrachting, of je aangifte wil doen is aan jou. Verstandig dat je wil gaan scheiden
Ik wil je bij deze heel veel sterkte toe wensen en een
geven. Ik ben zelf ook verkracht en ik heb daar nog steeds last van, mijn advies is om als je weer thuis bent naar de huisarts te gaan zodat je doorverwezen kan worden naar een psycholoog zodat je dit kan gaan verwerken
Ik wil je bij deze heel veel sterkte toe wensen en een

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
Ongepast in dit topic. Je komt echt niet classy en intelligent over.
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:04

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:04
Jij bent als baby vaak van de commode gevallen gok ik .