Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Angela, ik had 1,2 en 8. En ik zou toch heel graag het weer willen proberen. En heb er nu al veel meer vertrouwen in dan bij de eerste. En nu maar hopen dat het gaat lukken. En gelukkig hebben we mekaar, inderdaad.

Onze verloskundigepraktijk heeft sinds anderhalf jaar 1x per maand een soort terugkomdag na je bevalling. Daar komen dan allemaal moeders met maxi cosi's even theeleuten (of koffie), en je kunt dan je verhaal kwijt. De 2 verloskundigen zijn daarbij aanwezig en degene waar ik de BV cursus van had ook. Dus als je vragen hebt over de borstvoeding kun je die dan stellen. Er wordt veel gebruik van gemaakt... lekker even je ei kwijt kunnen.

Morgenavond naar verloskundige samen met man en daarna weer heerlijk ontspannen bij zwangeryoga. Vorige week waren we maar z'n 2en. De groepjes zijn ook niet groter dan 4. Maar deze week zit vriendin in Egypte (ook lekker), dus wie weet ben ik morgenavond alleen. Privé les

En daarna heerlijk weekendje weg, lekker uitwaaien in Zandvoort aan Zee, lekker shoppen in Haarlem en voor de rest lekker luieren. Heeeeerlijk....

Liefs Til
Welkom Ilja!

Angela.. kamertje ziet er leuk uit! Is iedereen al zo ver?? Indian jullie waren volgens mij toch ook al een heel eind? Wij dus nog niet... nog steeds de kamer aan het leeghalen en dan zien wat er echt nodig gedaan moet worden en wat evt gewoon kan blijven zitten. Maar heb al wel allerlei ideeen, dus erg druk in mijn hoofd daarmee. Daarnaast met allerlei andere dingetjes en ondertussen meisjesnaam bedenken enz enz.

Bosbos, hier ook 1e kindje en ik heb het af en toe ook. Ene moment kan ik niet wachten en andere moment denk ik..ojee, kunnen wij dat allemaal we zometeen en.. en... en... Ook best vermoeiend die gedachten en gevoelens.

Curus borstvoeding... moet ik ook nog achteraan, wil eigenlijk wel. kreeg vandaag wel post van kraamzorg en daar zat ook een aanmedlingformuliertje. maar bij ons in de stad kun je of een info avond of 2 avonden cursus. Maar kost beide geld geloof ik. Infoavond is dan weer precies op avond dat mijn zwangerschapsyoga begint (helaas eerder geen plek:-( )

Trouwens, wb babykamer (de onze is besteld!! :-)).. hebben/nemen jullie vloerbedekking of laminaat/vinyl ofzo? Mijn vriend wil eigenlijk vloerbedekking ivm galmen en warmte voeten, maar ja..vlekken krijg je er toch wat moeilijk uit;-)

Vanavond lekker uitgeweest; vrienden zijn in ondertrouw gegaan en namen de getuigen mee uit eten (pannenkoek). Heerlijk een pannenkoek helemaal opgegeten en ook nog een lekker toetje. Zat daarna wel stampie vol, haha. Daarna lekker thee bij hun thuis gedronken en zitten kletsen en ineens was het half 11! Oeps... wat later geworden, haha... maar ben morgen toch lekker vrij.

Oja... veel jongetjes in onze maand zeg! Ik denk nu zelf ook dat we een jonegtje krijgen, maar komt misschien ook doordat we al de jongensnaam weten ik daar erg enthousiast over ben;-) Maar volgens de chinese conceptiekalender zou het idd een jongetje worden.;-)

Hmm.. krijg plaatje niet geplakt. Hier de site:

http://www.babybrabbel.org/calculator/c ... ender.html

http://www.prenatal.nl/Fun/funarticle.aspx?id=4

Ga nu maar naar bed om te proberen te slapen. Afgelopen nacht erg slecht geslapen (2uur zien worden:-S) en veel wakker geweest (tijdens omdraaien krijg ik last van buik en wordt daar dus wakker van). Hopelijk vannacht een betere nacht.
Ikol: ik zou ook een jongetje krijgen volgens die kalender...

Ben benieuwd of het voor andere wel goed voorspeld wordt...

Nou ga lekker nog even Top Chef NY kijken en dan naar bed.
Ik zou bij de vorige zwangerschap een meisje krijgen en heb een jongetje gekregen. En nu volgens de kalender een jongen. Heb zelf ook weer net zoals de vorige keer een sterk voorgevoel wat het zal gaan worden, dus ben heel benieuwd of het gevoel weer gelijk krijgt.

Ons babykamertje moet waarschijnlijk nog wachten totdat het kindje er is, helaas. Onze verbouwing zit enorm tegen, waardoor het kamertje voor de baby nog niet vrij is. Nu komt eerst het kindje bij ons op de kamer.

Wij hebben op de bovenverdieping overal laminaat, aan de ene kant ook weer erg handig. Als we vloerbedekking hadden gehad, hadden we al menigeen grote vlekken er in gehad. De keren dat Björn ziek was en hij voelde het overgeven opkomen, ging hij in z'n bedje staan en gooide het over z'n bedrandje eruit. En je raadt het al een dweil erover en weg was de rotzooi.

Maar ja vloerbedekking is wel lekker warm.

Fijne dag allemaal...
Hallo meiden!

Ben ook uitgerekend in juni 2009! Nu inmiddels 22 weken! (bijna 23) Heerlijk! Ben in het begin erg bang geweest voor een miskraam. Nu heb ik iets meer vertrouwen. Voel het kindje veel schoppen.

Mag ik met jullie meeschrijven?

Ik ben Fleur, 30 jaar en heb twee kinderen. Dochter van 9 en zoon van 6. En dit derde kindje...word een jongetje! Ben 13 juni uitgerekend. Leuk leuk.

Ik heb erg last van de hormonen. Alles is bij mij vergroot x 10.

Herkenbaar? Of juist niet? Lijkt me zalig.

Ik herken mezelf niet zo meer en dat had ik bij de eerste twee niet.

Even kort over mij: ik werk 4 dagen in de week. (28 uur) Maar werk nu halve dagen. Dat gaat me redelijk af.

In de loop van mijn zwangerschap zullen we ons definitief vestigen in een andere stad. Verhuizen dus! Maar gelukkig zit vriend daar nu al.

Als jullie het leuk vinden schrijf ik (nu pas) mee.
Nou die chinese kalender klopt voor mij in ieder geval niet, ik zou een meisje krijgen, maar het wordt toch echt een jongen :-)

Dinsdagavond hadden we een voorlichtingsavond in het ziekenhuis, ik wil namelijk poliklinisch bevallen en niet thuis bevallen (veel vrienden hebben daar slechte ervaringen mee gehad) dus we gaan lekker naar het ziekenhuis.

We kregen eerst een uitleg wat je allemaal kan verwachten, welke pijnbestrijdingsmogelijkheden ze hebben enz en toen mochten we ook de verloskamers bekijken, vreemd idee vond ik dat ik daar dus over een kleine 4 maanden ook in zo'n kamer lig te puffen. Maar het zag er allemaal wel ontspannen uit en de artsen en verpleegkundigen leken me heel aardig.

Stond vanmorgen trouwens op de weegschaal en ben nu 6 kg aangekomen (pff dat is 3,5 kg in 1 week tijd en ik heb niet eens extreem veel gegeten)

Ik voel wel de hele tijd een spanning op mijn buik, mijn huid wordt nu flink opgerekt, herkenbaar??
voor het schema, de volgende afspraak met VK is op 2 maart
Heerlijk Til, weekendje weg!! Geniet ervan.

Wij zouden eigenlijk ook nog gaan voor dat de baby komt, maar omdat man veel moet werken, a;s de baby er is, had ik van de week verzonnen om dan pas einde van het jaar te gaan. Vond hij ook een fijn idee.

Ikol, ja wij hebben het behangen en de gordijnen hangen. Man zet het weekend alle meubels erneer. Worden toch weer omgewisseld met Yuma. Want de babymeubels van Yuma passen niet in het babykamertje, tenminste, we kunnen het niet zo neer zetten dat het er ook nog leuk en makkelijk uit ziet. (eigenwijze man van mij, had dat al een aantal keer gezegd)

Dus dat wordt meubels verhuizen het weekend. En dan alleen nog de aankleding, babykleertjes weer van zolder, soreteren, uitwassen.

Ikol, ik ben altijd voor gladde vloeren, is idd makkelijker schoonmaken (als je pech hebt, en je hebt een spuugertje zoals wij hadden met Yuma, en die heeft tot ruim 1,5jr regelmatig gespuugd) en is ook fijner bij allergieen.

Maar vloerbedekking zal idd warmer aanvoelen aan de voeten.

Mmm moet nog achter een schommelstoel oid aan. Vond dat ideaal bij Yuma, als hij 's nachts wakker werd, even troosten op zijn kamer. hadden toen een gewone stoeler staan, maar zat niet zo lekker.

Fijn dat het kamertje besteld is!

Chinese kalender bij Yuma klopte bij mij wel.

Nu weet ik wel of die chineese kalender gelijk heeft, maar dat kan ik nu nog niet zeggen tegen jullie.

Til, ik hoop voor je dat het verbouwen toch nog een beetje mee zit.

Herfst, jij al uit de verhuisdozen??

Ka, maak je niet druk over je gewicht meid. Verschilt echt per vrouw, per week etc etc.

Fijn dat je een voorlichtingsavond hebt gehad. Wij hadden bij Yuma ook de verloskamers van te voren gezien, vond dat ook wbel erg prettig. Wij mchten alles mee nemen wat we wilden, er stond een radio cd speler, tv is op aanvraag, je mag zoveel in bad/douche als je wilt etc.

FleurtjeFee, welkom. Heb jij in het begin niet ook al een keer iets geschreven??

Fijne dag allemaal!

21 weken en 5dgn
Dag dames!

Leuk he, als die cursussen en dingen? Ik heb me ook opgegeven voor zwangerschapsyoga, begint half maart. Het zijn 10 lessen met dezelfde groep vrouwen, de laatste les is babymassage. En er is 1 partnerles.

Mag ik vragen waarom jullie de borstvoedingscursus nu al hebben gedaan? Ik wil het wel graag doen, maar vond over 2 maanden vroeg genoeg. Vergis ik me daarin?

Goed dat je het zegt, ka, ik zal even kijken wanneer de voorlichtingsdagen zijn bij het ziekenhuis.

In mijn buik zit echt een eigenwijs mormeltje! Bij alletwee de 20 wekenecho's zwom ze constant uit beeld en draaide ze haar rug naar de camera toe. En maandag bij de verloskundige zwom ze ook de hele tijd weg! Wij moeten er elke keer erg om lachen . Begin nu ook een echte zwangerschapsbuik te krijgen. Ik kan het nog verbergen als ik dat wil, maar eigenlijk doe ik dat niet meer.

Volgende week ga ik, echt waar, naar de negenmaandenbeurs in de RAI! Ik vind het hilarisch, echt niet iets wat ik uit mezelf zou doen. Mijn schoonmoeder heeft vrijkaartjes, en ik ga met mijn schoonzusje, die nu 31 weken zwanger is. Echt superleuk!
Welkom Fleurtje fee!

Til, ik hoop dat de verbouwing nog mee zit dan.

Hmm.. zo te horen toch maar vriend proberne over te halen voor laminaat. Boven ligt over vloerbedekking (ondanks huisstofallergie van mij), maar niet van dat wollige tapijt. Maar had idd al bedacht dat met spugen of plassen (met jongetje;-)) niet erg handig zou zijn.

O.. Indian, ik wil ook een schommelstoel. Als dat past tenminste;-) Jij hebt dat toen dus als erg fijn ervaren bij Yuma?

Buik begint hier ook steeds meer te groeien en kleine schopt aardig door de dag. Leuk, leuk, leuk:-)

Wij willen ook graag nog weekendje weg voor die kleine komt en misschien nog aan einde van verlof met de kleine erbij. Geen vakantie dit jaar, dus dan maar zo. Ach... ook helemala niet erg. Vorig jaar flinke reis gemaakt:-)

Roro.. wij gaan ook naar de 9mndbeurs! Zaterdag gaan wij. Weet niet heel goed wat daar nu van te verwachten, maar we zien wel. Raak nu steeds enthousiaster wb babyspulletje, dus heb er wel zin in. (moest ik eerste maanden niets van hebben, kwam denk ik door het 'ziekzijn'). Dag erop vier ik mijn verjaardag, dus best druk weekend voor mij dan. Maar gaat nu met buik ook steeds beter, dus zie wel. Anders week erop erg rustig doen:-)

Ka.. ik heb hier ook redelijk gespannen buik hoor! Maar merk dat dat stuk erger is na te veel doen.

Ha dik dat al verteld: heb zondag zo'n goede dag gehad... nergens last van! Na langzame start van ons (uitslapen, rustig ontbijten en tv kijken), zijn we halverwege de middag toch maar aan de slag gegaan met klusjes. heb de hele slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt (stofzuigen doet vriend altijd) en toen nog afgewassen en gekookt. Maar was het daarna ook echt wel zat en heb er toch maandag en dinsdag ook nog een beetje last van gehad. Uiteindelijk iets te vele gedaan, haha. Mara ja, tijden geleden dat ik zo'n dag had, dus wilde daar even goed gebruik van maken, hihi.

O, vriendin komt er aan. Fijne dag iedereen!
zooo, hier ook weer een berichtje van mij. Het kwam er even niet van om te schrijven, en toen ik uiteindelijk pas tijd had, lag net het forum er even uit. Maar goed, ik ga het vanaf vandaag maar weer proberen bij te houden allemaal.

In ieder geval een welkom voor Fleurtje Fee (en Ilja nog).

Wat zijn jullie al ver met babykamers! Wij hopen er wel snel 1 te bestellen, maar verder schilderen enzo komt denk ik pas over een maand (of twee maanden), dat is ook nog wel tijd genoeg toch? Komt natuurlijk ook omdat we net verhuisd zijn, en eigenlijk heeft het hele huis wel aandacht nodig. Maar het schiet op met uitpakken, dus het komt goed!

Maandag 20 weken echo gehad, en alles was gelukkig goed! Hij dacht wel dat ik al iets verder was, dus het kan dat baby al wat eerder komt. Maar goed, ik heb 4 weken van te voren verlof dus we zien wel.

Indian en Ikol, een schommelstoel klinkt inderdaad goed. Lijkt me ook fijn voor 's nachts.

Roro, ik ga misschien ook wel zwangerschapsyoga doen, ga in ieder geval een proefles meedoen. Wij doen ook pas BV-cursus in april, is tijd genoeg denk ik. Mijn partner gaat ook mee, zodat hij me straks goed kan steunen.

Ka, dat is wel veel voor 1 week, maar je gewicht kan natuurlijk ook schommelen. Volgende week is het misschien wel weer minder, en heb je deze week gewoon wat extra vocht vast gehouden. Of je kindje heeft een groeispurt gemaakt, dat kan natuurlijk ook.

Angela, schema ziet er keurig uit. De muren van jullie kamertje trouwens ook, leuk! Mijn volgende afspraak is bij de VK: 11 maart.

groetjes,

herfst
Roro, ik heb die BV cursus al gedaan, omdat er maar een aantal data daarvoor zijn en voordat de cursus weer opnieuw begint, ben ik bijna uitgerekend. Vandaar.

Welkom FleurtjeFee, leuk dat je mee schrijft!

Ikol en indian, ik hoop ook dat de verbouwing nog wat mee gaat zitten, ben ook enorm verdrietig erom geweest (leuk die hormonen). Ik ben van ons tweeen de regelaar en mijn man is iemand van ach, het komt wel goed. En helaas kreeg ik gelijk. Maar ik kan me er nu wel goed bij neerleggen. Maar een klein beetje hoop heb ik nog wel.

Wij gaan nu nog even met z'n drietjes weg en hoop eind dit jaar nog even met z'n viertjes te gaan. We zien wel hoe het loopt. Last minute is gauw geboekt! En mijn man heeft ook al geregeld met z'n werk dat als de kleine geboren is, 3 weken na de kraamweek vrij te nemen. Lijkt me wel heerlijk, kan ik ook nog even bijtanken zonder dat ik gelijk op volle kracht vooruit moet gaan met een peuter van 2,5 jaar.
Roro, haha lekker eigenwijs ding!

Wij gaan nu al naar een BV avond omdat de volgende die ze hier aanbieden is half mei. EN als ik iets nog niet weet of wil er nog eens heen heb ik nog een mogelijkheid om te gaan.

Alvast veel plezier op de 9mnd beurs!

Verbergen (van de buik) is hier er al heel lang niet meer bij!

Ikol, wij hadden geen schommelstoel, maar een gewone. Zat daar dan zelf op en neer in te wiebelen, vond Yuma fijn. Maar is erg slopend. En ook gewoon stil zitten in een gewone stoel is midden in de nacht niet altijd fijn!! Ga nu dus op zoek naar en kleine schommelstoel, want ook hier weinig ruimte.

Herfst, het heeft ook nog tijd genoeg, moet met uh 37weken alles klaar zijn?? Als het veel eerder geboren zou worden, moet het toch nog in het ZH blijven (helaas).

Roro, nou duim echt voor je dat het op de een of andere manier ineens erg mee zit met de verbouwing.

Man neemt ook 2 a 2,5 week vakantie na de geboorte, maar dat zit wel midden in de super drukke tijd op het werk, als hij dan weer begint, maakt hij dagen van 6u tot als ik geluk heb 22 a 23u. Dus dan ziet hij Yuma en de baby erg weinig.

Heb al wel geregeld dat er 1 week de oude oppas komt logeren, om te helpen en Yuma lekker te verwennen.

Man hier is ook wel wat lakser (huh raar woordt als je dat op schrijft, laxer, lakser???) in die dingen. En ja die hormonen maken het er niet makkelijker op!

Nou ga weer, tot straks of morgen!
Goedemorgen allemaal,

Wat is het toch een actief topic zeg, en er komen nog steeds meer mensen bij, gezellig! Ik dacht dat jij je ook al eens eerder aangemeld had bij dit topic Fleurtjefee?? Maar welkom in elk geval!!

Wat ziet dat er schattig uit op de foto Angela, leuke zachte kleurtjes voor een babykamertje. Lees dat iedereen zo langzamerhand ook druk is met de kamertjes, of in elk geval de voorbereiding ervan...

Fijn dat de echo goed was anoniem!

So heeee, Til, dat is luxe, prive les zwangerschapsyoga... Dat lijkt mij ook wel wat. Ik heb me net opgegeven voor een tweedaagse cursus, gebaseerd op Mensendieck. Is een soort verkorte cursus om de belangrijkste kneepjes van het vak te leren hahahaha. Ademhaling, weeen opvangen, oefeningen etc. Dus ben benieuwd, begint pas als ik in week 30 ben, dus nog even geduld. Fijn weekend in Zandvoort Til, en veel shopplezier in Haarlem, geniet ervan!

Gelukkig Ikol en Indian, dat het erbij hoort, die onzekerheid en soms wat chagrijnige buien. Voel me gelukkig alweer een stuk beter, elke dag een beetje. Was gewoon even een vervelende dip, bah. Maar weten jullie wat ik aan de andere kant ook heel veelvuldig heb de laatste maanden? De slappe lach! Om het minste of geringste lig ik, in mijn eentje nog wel, helemaal dubbel van het lachen en kan ik 10 minuten niet meer stoppen. Om de stomste dingen, iets dat ik lees, of op tv zie...Dat is wel erg leuk

Ka_30, wat goed dat je al in het ziekenhuis geweest bent om daar te kijken. Ik ben nog steeds van plan thuis te bevallen als alles goed blijft gaan. Woon 5 minuten van het Diakonessenziekenhuis vandaan, dus als het nodig is ben ik er ook zo. Hoop natuurlijk dat het thuis allemaal lukt. Heeft jullie verloskundige dat al met jullie besproken (voor diegenen die niet al weten dat ze in het ziekenhuis moeten bevallen)?? Mijn verloskundige heeft het er nog niet over gehad, hoe of waar te bevallen.

Succes met het verhuizen van de kamertjes dit weekend Indian, die eigenwijze mannen ook altijd...

Roro, heb ook een kaartje voor de 9 maanden beurs gehad, maar ik had eigenlijk precies hetzelfde. Ik wilde eigenlijk niet, is echt niets voor mij. Maar mijn zwangere vriendin probeert me ook mee te krijgen. Moet er nog even over nadenken hoor.

Fijn Herfst dat de echo goed was. Ik ben echt benieuwd hoe onze baby's er straks allemaal uit komen te zien zeg, en ook benieuwd hoe jullie er eigenlijk allemaal uit zien hahaha. Dus ik stel voor dat we eind juni allemaal een foto van onszelf, met kleine nieuwe mens, plaatsen hihihi Goed idee??
ff zwaaien, kom straks!
Jaja... ik heb vandaag eindelijk eens gezwommen! Stelde het al weken uit, al wel ene badpak gekocht, maar zag er eigenlijk heel erg tegen op (nog nooit daar geweest en dan speelt mijn onzekerheid weer eens op). Vandaag vond ik het toch om nu echt eens wat te gaan. heb 4 maanden niets aan sport/beweging gedaan en dat is best te merken! Ik heb 20 baantjes gezwommen in 30 minuten, met de nodige pauzes. Voelde bij baan 2 al mijn armen, haha. Maar om dan al te stoppen;-) Volgende week maar weer:-)

Herfst: Bevalt het nieuwe huis? Behalve de babykamer, de rest al wel af? (wij wonen nu bijna 3 jaar in dit huis en soms nog bezig hoor;-) Er staan zelfs nog dozen ingepakt, maar daar dan spullen in, die we niet nodig hebben voorlopig ofzo. In iede rgeval nog niet gemist;-))

Fijn dat je echo ook helemaal goed is! Dus misschien eerder uitgerekend? Ach... een klein percentage van de vrouwen bevalt toch maar op de echte uitgerekende datum?

Til: Kan me voorstellen dat je er erg verdrietig om geweest ben. En dan ook nog eens die hormonen erbij. Uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen, ook al is de verbouwing nog niet af als de kleine komt. Maar zal vast wel wat 'stress opleveren (nu en dan?) met 2 kindjes. Goed dat je je er nu bij kan neerleggen. Maar is er geen enkel bedrijf dat de verbouwing op tijd af krijgt? (jullie gingen toch jouw praktijkruimte verbouwen/ verhuizen naar andere ruimte?)

Lekker dat jullie weggaan. Binnenkort toch? (of dit weekend al).

En je man heeft al lekker vrij genomen.... wij hadden het daar vd week ook over idd. Geen grote vakantie, dus die dagen kan vriend dan idd mooi gebruiken om na de geboorte eventjes thuis te zijn.

Wat doen jullie: gelijk na geboorte, of na kraamzorg (kraamzorg is er ook niet hele dag toch?)

Indian: Succes dit weekend (verhuizen van de meubels toch?) (jullie lezen.... ben nogal vergeetachtig.... scroll wel elke keer terug, alleen niet naar eerdere pagina's)

Hoe gaat het nu met je CU? De meeste klachten die je nu hebt komen daardoor? (en niet specifiek door zwangerschap?)

Vind dat je er trouwens goed mee omgaat, als ik dat zo lees tenminste;-) Knap hoor. Er zijn er genoeg die lang niet zo positief blijven zoals jij.

Bosbes: dat lachen heb ik dan niet.... maar ach.... beter dat dan toch;-) En lachen is ook heel goed voor:-)

Onze VK heeft het er ook nog niet over gehad. Eerste afspraka vertelde ze dat ze elke keer een thema hadden om te bespreken, maar tot nu toe is dat nog niet echt gebeurd. Ben nu 3 keer geweest en alleen eerste keer heeft ze over testen uitgelegd, de andere keren was het meer om te kijken hoe het ging en kregen we geen info mee. Volgende keer hopelijk wel dan. Krijg nu al van iedereen de vraag over thuis of ZH bevallen. Mara ik weet het echt nog niet. Zie er wel heeel erg tegenop, maar dat had ik al voor ik zwanger was.

leuk idee trouwens, die foto! Ik ben er voor.:-) Wel heel raar dat je inderdaad veel met elkara deelt, maar elkaar dan toch niet 'kent'. Volgens mij weten we elkaars echte namen niet eens??

Oja... pc staat nu in de nieuwe studeerkamer:-) Nu nog wat planken monteren en dan kan het verder ingericht worden. Zo komt dan uiteindelijk de oude studeerkamer/ nieuwe babykamer ook eens leeg;-)

Alvast fijn weekend iedereen!
Inderdaad ik heb in het begin hier een vraag gesteld!

Vanochtend ook weer controle gehad. De kilo's vliegen eraan..

Ik zit nu al op het gewicht die ik bij dochter op de dag van bevalling had!! Vk vroeg of ik anders eet...Ja dus. Maar ook om de dag door te komen zeg maar. Ik ben tot een week of 18 ofzo misselijk geweest en heb daar maar tegenaan gegeten.

Toch maar opletten!

Hebben jullie alle babyspullen al gekocht?
Ja Bosbes, het is gelukt met de kamertjes. Man was vandaag voor de verandering eens vroeg thuis!

Baby meubels staan op de babykamer, meteen van zolder alle kleine kleertjes gehaald.

En Yuma's kamer staat al helemaal klaar, ingericht en ingeruimd. Babykamer nog niet, moeten nog wat puzzelen met de meubels om het praktisch neer te zetten.

Huilen en lachen zitten ook hier dicht op elkaar!!

Ach Ikol, kan wel gaan zitten mokken ofzo, maar daar wordt het ook niet beter van. Ben ook wel erg positief ingesteld altijd, als ik even een dip heb, is dat max 10 min, En dan is het over.

Maar dan vind ik mijzelf soms wel heel zielig in die 10 min haha.

Gaat nog steeds vooruit met de CU, En idd de meeste klachten komen nu eigenlijk alleen nog van de prednison. En het bewegen.

Foto's enzo vind ik erg leuk, maar zet ze niet op viva!

We kunnen anders ook een prive hyves maken, of misschien heeft iedereen wel een hyves en dat we ons bij elkaar aanmelden.

Met andere topic hadden we eerst een msn-groep, maar die verdwijnen nu allemaal, dus hebben we een eigen hyves. Met een leuke naam, zandbakmaatjes. Eens wat anders als de uitgerekende maand! (wat je meestal ziet.)

Als jullie het een goed idee vinden wil ik wel zo'n hyves aanmaken. Even samen een leuke naam bedenken dan. Ik hoor het wel!.

Heerlijk Ikol, even sporten/zwemmen.

Man heeft hier meteen vakantie/vrij als de kleine geboren wordt, de eerste dagen zijn toch het bijzonderste vond ik. (oke alle komende jaren/dagen zijn bijzonder met je kindje, en er komen nog vele speciale dagen, maar toch!!!)

Fleurtjefee, wij gebruiken alles nog van Yuma, en we hebben vast nog wel wat nieuwe dingen nodig, dus dat kijken we over een paar weekjes wel weer!!

Onze slaapkamer is ook helemaal klaar. Heb nog neit die ene muur behangen met barok oid wat ik wilde, maar heb hem vandaag met ons mam dezelfde muur geverfd als de andere muren, dus dat komt dan nog wel een keer.

Ons mam verder even alles schoongemaakt voor ons. Heerlijk en erg fijn!!!
He goed idee Indian, hyves. Dat is beter dan de foto op het viva forum ja.. Prima als jij hem wil aanmaken!! Zal ook eens even nadenken over een leuke naam. Fijn dat alles gelukt is met het verhuizen.

Wat goed dat je gezwommen hebt zeg Ikol!! Ik denk er al weken aan, maar het ook daadwerkelijk doen, ho maar...

Fleurtjefee, heb al wel wat babyspullen gekocht, maar koop eigenlijk steeds wat...Niet echt ineens allerlei grote aankopen ofzo (behalve laatst commode/ladenkast en nog wat dingetjes). Vandaag weer wat leuke kleertjes gekocht, zo schattig..zucht...kan niet wachten totdat er zo'n lekkere baby in zit
ja bosbes, kan ook niet wachten op de kleine!! Dat het maar gauw Juni wordt!
Goedemorgen allemaal!

Ben een paar dagen niet online geweest. Woensdag hadden we de 20-wekenecho en toen konden ze ons niet vertellen of alles goed was. Paar dagen erg in de stress gezeten, maar we hebben net gehoord dat er gelukkig geen problemen zijn gevonden! Ben zo blij .

Zo, dat was het voor nu even. Na het weekend zal ik weer uitgebreider reageren...

PS Hyves vind ik een goed idee, heb ik zelf ook.
Goedemorgen,

Zou duurde even voordat ik een beetje bijgelezen was,

Vibeke, wat een stress zeg, fijn om te horen dat nu alles ok is!

Indian, super dat het beter gaat met je CU, hyven is een prima idee, doe ik ook met een aantal andere vivamama´s en is ook makkelijk voor bijvoorbeeld afspraken bij vk, die kan iedereeen zelf op de site erbij zetten zonder dat 1 iemand dat telkens in de gaten hoeft te houden.

Fleurtje fee, hier ging het echt super relax met het gewicht totdat ik van de week opeens 2 kilo erbij zag op de weegschaal, oops toch ook maar beter op gaan letten. Nog nietzoeveel babyspulletjes gekocht, paar rompers en een kroeldoek, we zijn nog meer bezig om de slaapkamer van merel op te kanppen, babykamer blijft grotendeels hetzelfde.

Ikol, goed dat je bent gaan zwemmen, ik heb van de week op mijn werk met de kinderen gezwommen, viel helaas wat tegen, maar dat kwam denk ik meer door het tillen van de kinderen dan het zwemmen. Oh en waar je wil bevallen, ach er zijn zat moeders die tijdens de bevalling daar nog van mening over veranderen en je weet trouwens toch ook niet of je altijd een keus hebt, niet te druk over maken en goed overleggen met VK en eventueel langs bij een info avond van het ziekenhuis.

Bosbes, hier geen last van de slappelach, ben nog wel enorm emotioneel van alles, maar ja dat zal nog wel een jaartje duren met ontzwangeren erbij.

til, lekker dat je op vakantie gaat, en balen van die verbouwing zeg, ik zal duimen voor wat klusgeluk bij jullie
GM, hier weinig bijzonders.

Weten jullie dan een leuke "naam" voor onze gezamelijke hyves?

Misschien iets van zomerkindjes of lentekindjes, want het is pas na 21juni (of is het juli??) zomer dacht ik. (zomer klinkt wel leuker als lente)

Fijn weekend allemaal en tot gauw!
Hier even snel een berichtje.

Ben vandaag een beetje stijfjes, haha... zal wel door het zwemmen komen;)

Gaan zometeen even op pad om naar laminaat/ vinyl te kijken voor de babykamer (bij praxis nu stickers met 15% korting, scheelt dus weer als we gelijk wat leuks zien:-))

Indian, leuk idee, een prive hyves! Ik zal voor de naam nog eens gaan nadenken, maar mn creativiteit is momenteel ver te zoeken merk ik:-s

Fijn weekend allemaal!
En Ikol, kunnen slagen voor een vloer??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven