Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 augustus 2017 om 21:20
woensdag 16 augustus 2017 om 21:22
Hemel nee.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2017 21:20Jeuk , bulten, kippenvel , klamme zweet en braakneigingen krijg ik daar van. Heb jij vanaaf al een kopje kof gedronken ?
Goed idee.
En een macchiatootje maken.
woensdag 16 augustus 2017 om 21:26
En zo heeft elk verhaal twee kanten. Ik ga er verder ook niet op in. Ik heb me netjes terug getrokken uit dat topic.tyche schreef: ↑16-08-2017 21:17Uh, de reden waarom jouw opmerkingen over aangifte werden tegengesproken, was omdat je vond dat het onbegrijpelijk was dat iemand geen aangifte deed en dat als het jou zou overkomen, dat je wél genoeg moed en zelfrespect zou hebben om aangifte te doen. Op dat moment werd TO in dat topic niet ontmoedigd om aangifte te doen; er werd vooral ingezet op het feit dat ze zichzelf serieus moest nemen. Zij had op dat moment zelf al aangegeven wel te willen scheiden, maar i.v.m. de kinderen geen zin te hebben in aangifte. Dat was dus haar eigen keuze, die jij vervolgens wegzette als verkeerd/onbegrijpelijk omdat jij het anders zou doen.
woensdag 16 augustus 2017 om 22:16
Het topic "Scheiden, spijt of wat je ervan verwachtte?" is verwijderd om privacy redenen.
Kan iemand mij vertellen wat daar zo privacy aan was ?
Ik lees een verhaal wat in heel veel huishoudens speelt.
Daarbij was de TO iemand die hier het klappen van de zweep kende dus wist was ze aanging bij het openen van zo een topic.
Waarom wordt dit dan verwijderd ?
Ik heb niets tegen TO maar ik vraag me wel af hoe dit zo kan ?
Daarbij was de TO iemand die hier het klappen van de zweep kende dus wist was ze aanging bij het openen van zo een topic.
woensdag 16 augustus 2017 om 22:17
Binnenkort mag je ze allemaal zien.MoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 22:16Ik heb er echt zo de schijt in dat elke leuke film tegenwoordig 16+ is.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 16 augustus 2017 om 22:29
De meeste bioscopen zijn zo streng niet hoor.
woensdag 16 augustus 2017 om 22:44
Ik heb even gegoogled, maar volgens mij zijn het ook nog adviesleeftijden.
Maar ik zie wel weer een biocoop(keten) die zich eraan houdt.
Ik heb me er zelf nooit veel van aangetrokken en mijn kinderen meegenomen naar films waarvan ik dacht dat ze die wel aankonden.
Al heel snel konden zijn meer aan dan ik.
woensdag 16 augustus 2017 om 22:50
Ja, 16 is idd wettelijk en kan straf opleveren.MoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 22:47Volgens mij hangt aan 16 wel een wettelijk iets.
Ik zit al dagen te twijfelen, maar 20 euro weggooien zou ik toch wel jammer vinden. Dus ik twijfel nog even.
Wat een betutteling eigenlijk.
woensdag 16 augustus 2017 om 22:52
Ze was niet heel erg positief over haar man, ik neem aan dat ze liever niet had dat hij dit onder ogen kreeg. Of familie van hem. Maar dat is speculatie van mijn kant. Ik vind het wel heel erg jammer, dit soort acties weerhouden me wel van persoonlijke zaken vertellen.Mother_Earth schreef: ↑16-08-2017 22:16Het topic "Scheiden, spijt of wat je ervan verwachtte?" is verwijderd om privacy redenen.
Wat is er allemaal gegumd in het mod-topic?
woensdag 16 augustus 2017 om 22:54
Suffe is dat als je al kaartjes hebt en je wordt tegengehouden dan ben je het geld kwijt.MoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 22:47Volgens mij hangt aan 16 wel een wettelijk iets.
Ik zit al dagen te twijfelen, maar 20 euro weggooien zou ik toch wel jammer vinden. Dus ik twijfel nog even.
Maar als ouder met kind lukt het wel, 2 kinderen willen ze nog weleens controleren hier
Je bent zelf een theepot
woensdag 16 augustus 2017 om 22:54
woensdag 16 augustus 2017 om 22:59
Hier hoop ik een beetje op.SuzanneSuus schreef: ↑16-08-2017 22:54Suffe is dat als je al kaartjes hebt en je wordt tegengehouden dan ben je het geld kwijt.
Maar als ouder met kind lukt het wel, 2 kinderen willen ze nog weleens controleren hier
woensdag 16 augustus 2017 om 23:02
Aha.... ik kan stoppen met zoeken.fashionvictim schreef: ↑16-08-2017 22:53Is er iets gebeurd in het Topic van Sazed dat het ineens weg is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 16 augustus 2017 om 23:06
Want álle mannen zijn perverse narcistische ellendelingen en álle vrouwen zijn engeltjes en poepen regenbogen....Ginerva schreef: ↑16-08-2017 09:18Wat zijn er toch een hoop trieste mannen die denken dat ze het recht hebben om door te gaan terwijl de vrouw duidelijk aangeeft het niet te willen of zeggen dat het pijn doet.
Ik had al niet veel vertrouwen in mannen door mijn eigen negatieve ervaring maar dat wordt er niet beter op na het lezen van dit soort topics.