Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Marana_ schreef:
16-08-2017 22:52
Ze was niet heel erg positief over haar man, ik neem aan dat ze liever niet had dat hij dit onder ogen kreeg. Of familie van hem. Maar dat is speculatie van mijn kant. Ik vind het wel heel erg jammer, dit soort acties weerhouden me wel van persoonlijke zaken vertellen.

Wat is er allemaal gegumd in het mod-topic?
Iedere TO die wil scheiden of advies vraagt is niet ''positief'' over zijn wederhelft" .
Zo erg was het niet eens.
Ik zag echt geen ene reden om dit topic te verwijderen i.v.m privacy, er stond totaal niets in wat zou kunnen herleiden naar deze specifieke TO behalve als dat ze bekend was bij de meeste incrowd hier.
Dus waarom verwijderd dan ?

Gegumd is precies deze vraag .

Ik krijg bij dit soort zaken altijd achterdochtige gedachtes erbij als iets verwijderd wordt.
nina1966 schreef:
16-08-2017 23:06
Want álle mannen zijn perverse narcistische ellendelingen en álle vrouwen zijn engeltjes en poepen regenbogen....
Dat zegt ze niet.

Wat loop jij hysterisch te doen rondom dit onderwerp zeg. Zelfs goed lezen lukt je niet.
Solomio schreef:
16-08-2017 22:54
Commentaar op het verwijderen van dat betreffende topic, en commentaar op dat commentaar.
Ah ok thnx

Jammer dat dat niet gewoon hier is gepost
MoirenPhae schreef:
16-08-2017 22:59
Hier hoop ik een beetje op.
Ik zou het doen ( doe ik ook evt)
Je bent zelf een theepot
MoirenPhae schreef:
16-08-2017 23:06
Haar?
Ja haar!
Volgens mij is het al bepaaldt dat het vermissing slachtoffer een vrouw is, en dus een haar
lucky82 schreef:
16-08-2017 23:10
Ja haar!
Ze heeft een naam.
_Marana_ schreef:
16-08-2017 23:09
Ah ok thnx

Jammer dat dat niet gewoon hier is gepost
Dat heb ik ook gedaan :proud:
Dus, ik moet die naam noemen om het echt te maken voor jou?
Haar naam brengt haar tot leven?
lucky82 schreef:
16-08-2017 23:17
Dus, ik moet die naam noemen om het echt te maken voor jou?
Nee, dit verzin je zelf.

Ik vind het respectloos. Dat meisje heeft een naam en als je dan ergens vanuit het niets aan haar refereert noem je haar bij naam en niet slechts haar.
MoirenPhae schreef:
16-08-2017 23:20
Nee, dit verzin je zelf.

Ik vind het respectloos. Dat meisje heeft een naam en als je dan ergens vanuit het niets aan haar refereert noem je haar bij naam en niet slechts haar.
Dat meisje heeft een naam! Geen twijfel over mogelijk wat mij betreft.
What ever.
Mother_Earth schreef:
16-08-2017 23:07
Iedere TO die wil scheiden of advies vraagt is niet ''positief'' over zijn wederhelft" .
Zo erg was het niet eens.
Ik zag echt geen ene reden om dit topic te verwijderen i.v.m privacy, er stond totaal niets in wat zou kunnen herleiden naar deze specifieke TO behalve als dat ze bekend was bij de meeste incrowd hier.
Dus waarom verwijderd dan ?

Gegumd is precies deze vraag .

Ik krijg bij dit soort zaken altijd achterdochtige gedachtes erbij als iets verwijderd wordt.
Het enige dat telt zijn de overwegingen van de TO zelf. Wat jij of ik of de paus ervan vinden doet er niet toe. We zullen toch nooit weten wat er allemaal speelt. En het gaat ons niets aan, ook nog eens.
MoirenPhae schreef:
16-08-2017 23:04
Ik heb maar een topic geopend. Best een belangrijk iets natuurlijk.
Ik ben het eigenlijk, gewoon, met je eens! Dance!
_Amand schreef:
16-08-2017 23:27
Het enige dat telt zijn de overwegingen van de TO zelf. Wat jij of ik of de paus ervan vinden doet er niet toe. We zullen toch nooit weten wat er allemaal speelt. En het gaat ons niets aan, ook nog eens.
Zo. Saai.
_Amand schreef:
16-08-2017 23:27
Daar gaat het toch niet om.
Het gaat erom dat er niets geks instond om het zo te verwijderen wat niet ook op heel veel anderen van toepassing zou kunnen zijn.
TO komt hier al jaren dus weet ook wat het inhoudt om een topic te openen, juist dit speelt ook een grote rol, het was geen beginneling die niet wist wat ze deed.
Het gaat me meer om waarom het besluit van de mods tot verwijderen van deze terwijl men anders zo streng is op het leeghalen van Topics.
ik vond/vind het vreemd en stel daar mijn vraagtekens bij.
lucky82 schreef:
16-08-2017 23:10
Ja haar!
Lieke?
Ik hoop voor de ouders dat ze Natalee gevonden hebben.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 08:18
0.92% gewijzigd
Nou inderdaad.
Mother_Earth, leeghalen is iets anders dan het topic verwijderen. En je kunt het wel van toepassing vinden op veel meer mensen, maar stel dat haar man haar nickname heeft gezien of zo. Er worden vaker topics weggehaald ivm privacy, ik snap niet waarom je er nu over moet zeuren.
@ Marana wat zit je nu te zeuren dat ik zeur ;-)
Daar is dit topic toch voor, om na te praten ( zeuren ) over wat er gebeurd op het forum.
Laat me lekker zeuren dan over iets wat in mijn ogen vreemd over kwam om juist dat topic te verwijderen.
Als niemand meer reageert op mijn ''gezeur'' dan is het ook zo afgelopen he :P
Mother_Earth schreef:
17-08-2017 08:49
@ Marana wat zit je nu te zeuren dat ik zeur ;-)
Daar is dit topic toch voor, om na te praten ( zeuren ) over wat er gebeurd op het forum.
Laat me lekker zeuren dan over iets wat in mijn ogen vreemd over kwam om juist dat topic te verwijderen.
Als niemand meer reageert op mijn ''gezeur'' dan is het ook zo afgelopen he :P
Bijzondere redenatie.
Ook goedemorgen hier.
lucky82 schreef:
16-08-2017 23:12
Volgens mij is het al bepaaldt dat het vermissing slachtoffer een vrouw is, en dus een haar
Hahaha "bepaaldt". Hoe krijg je het voor elkaar :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven