Walgelijk trots zijn op je kind...
vrijdag 13 februari 2009 om 22:23
Dit mag vast wel even... Even lekker pronken, mag het?
Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....
De gouden medaille!!
Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...
Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...
Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!
Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....
De gouden medaille!!
Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...
Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...
Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 13 februari 2009 om 22:28
vrijdag 13 februari 2009 om 22:32
vrijdag 13 februari 2009 om 22:33
Ach. Ik was van plan razend trots te gaan zijn op mijn Oudste, die na vele jaren 'spek en bonen' eindelijk voor medailles zou gaan rennen in de wijkloop (spek en bonen werd 'ie nummer 1, natuurlijk). Kom ik op het schoolplein aan, kind in tranen, want gevloerd bij de start en pols gekneusd.
Volgend jaar beter.
Middelste mag voor zijn B volgende week, is heel blij dat 'ie dan eindelijk van zijn zwemles af is, en ik ben ook heel blij voor hem.
Hij wordt natuurlijk later als hij groot is een geweldige drummer, Oudste wordt een piloot van jewelste en Muis wordt een politie waar je geducht rekening mee moet houden. Maar daar mag ik later pas trots op zijn.
Volgend jaar beter.
Middelste mag voor zijn B volgende week, is heel blij dat 'ie dan eindelijk van zijn zwemles af is, en ik ben ook heel blij voor hem.
Hij wordt natuurlijk later als hij groot is een geweldige drummer, Oudste wordt een piloot van jewelste en Muis wordt een politie waar je geducht rekening mee moet houden. Maar daar mag ik later pas trots op zijn.
vrijdag 13 februari 2009 om 22:34
Hulde aan de Ontaarde Moeder!
Ik wil ook ff: ben trots om mijn lieve zoon omdat hij met zijn 6 jaar 's ochtends uit zichzelf gaat douchen, aankleden, brood smeren, drinken inschenken en tandenpoetsen. Hij leest op AVI niveau 9 en kan al in honderdtallen rekenen.
En, omdat toen ik ziek was, hij ook heel schattig mijn brood smeerde. En omdat hij altijd netjes de telefoon aanneemt met 'goedemorgen/middag/avond, met voornaam achternaam'
Ik wil ook ff: ben trots om mijn lieve zoon omdat hij met zijn 6 jaar 's ochtends uit zichzelf gaat douchen, aankleden, brood smeren, drinken inschenken en tandenpoetsen. Hij leest op AVI niveau 9 en kan al in honderdtallen rekenen.
En, omdat toen ik ziek was, hij ook heel schattig mijn brood smeerde. En omdat hij altijd netjes de telefoon aanneemt met 'goedemorgen/middag/avond, met voornaam achternaam'
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

vrijdag 13 februari 2009 om 22:38
Ik ben walgelijk trots op mijn superattente mannetje van 6 die gister kwam melden dat hij morgen even bij zijn vriendin langs wilde om een doosje bonbons te brengen voor Valentijsdag.
Of ik even wilde regelen dat hij langs kon en of ik hem even wilde brengen. Oh ja, en of ik niet wilde vergeten met boodschappen ook een doosje bonbons te kopen
Of ik even wilde regelen dat hij langs kon en of ik hem even wilde brengen. Oh ja, en of ik niet wilde vergeten met boodschappen ook een doosje bonbons te kopen
vrijdag 13 februari 2009 om 22:40
quote:Ik wil ook ff: ben trots om mijn lieve zoon omdat hij met zijn 6 jaar 's ochtends uit zichzelf gaat douchen, aankleden, brood smeren, drinken inschenken en tandenpoetsen. Hij leest op AVI niveau 9 en kan al in honderdtallen rekenen.
En, omdat toen ik ziek was, hij ook heel schattig mijn brood smeerde. En omdat hij altijd netjes de telefoon aanneemt met 'goedemorgen/middag/avond, met voornaam achternaam' Wow, wat goed en lief!! Heerlijk....dat trotse gevoel.
En, omdat toen ik ziek was, hij ook heel schattig mijn brood smeerde. En omdat hij altijd netjes de telefoon aanneemt met 'goedemorgen/middag/avond, met voornaam achternaam' Wow, wat goed en lief!! Heerlijk....dat trotse gevoel.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

vrijdag 13 februari 2009 om 22:41

vrijdag 13 februari 2009 om 22:43
vrijdag 13 februari 2009 om 22:45