Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
piene1987 schreef:
17-08-2017 17:03
juf blauw bij ons ook onder de 1 milj zaadcellen en bij mij niets aan de hand. kan 1 op 10000 op een spontane zwangerschap dus eigenlijk geen tot ini mini kans :bye:
maar kans op zwangerschap door icsi was dan wel weer groot. ze hebben maar 1 zaadcel nodig en 1 eitje dus dat stelde erg gerust en het is ook 2 x gelukt binnen 1 poging en nog 3 in de vriezer!
suc6 :redrose:
Pfff ik snap er niets meer van! Arts zou dat toch niet zeggen om ons gerust te stellen??? Neem aan dat ze eerlijk beeld geven.
Was wel veel heftige info tegelijk dus kan goed zijn dat ik alles door elkaar heb gehaald. Hoe goed ik ook mijn best heb gedaan om alles te begrijpen.

Nu maar eerst onderzoeken bij uroloog afwachten.

Weet jullie directe omgeving van jullie trajecten / situaties? Mijn man wilt het tussen ons houden. Hij schaamt zich. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan.
flipje2 schreef:
17-08-2017 17:32
@Juf_Blauw
Kan het zijn dat die 900.000 het aantal per milliliter is , en dat er 3,5 milliliter sperma was? Dan zijn het dus in totaal wel meer dan 3 miljoen zaadcellen. Dat is nogal een verschil.. ;-)
Zou kunnen. Ik weet het nu echt niet meer. Zo stom :( volgende keer meteen opschrijven.
Denk het btw niet. Hij had het er namelijk over dat mijn man in de categorie ernstige afwijking zat. En daar zit je in bij <1milj zaadcellen. Heb ik van de arts begrepen. Dat woord ernstige afwijking hebben we nog goed in ons hoofd! :(
Selin Je bent er bijna meid! Nog maar een paar nachtjes slapen en dan mag je testen. Misschien ook wel even fijn dat je nergens vanuit gaat zodat de teleurstelling hopelijk iets minder is of de blijheid des te groter. Heb je een bloedtest op 21 Augustus of alleen testen? Denk aan je!

Mevrouw Stippel Ahh ik snap echt dat je er zo van baalt dat je lang moet wachten hoor!! Wij konden gelijk starten en ik kan je vertellen het process met prikken etc. gaat best snel omdat je iedere keer iets hebt om naar uit te kijken, vind ik zelf.

Diamond Wat fijn dat je ff van de niet hormoon fase geniet en je libido terug is!! FF van het leven genieten en er minder aan denken. Wijntje, Sushi en lekker stuk biefstuk haha!
Ahhh goed nieuws hier! Werd vanmorgen gebeld, er waren 3 embryo's waarvan de beste terug is geplaatst. Hoor snel of de anderen geschikt zijn om in te vriezen. Wat een opluchting na de slechte score.

En nu wachten.... :jump:
Jufblauw jou ken ik nog niet denk ik! In het begin wou mijn man het ook voor zichzelf houden maar intuseen heeft hij het zelf ook al tegen mensen verteld, geef het wat tijd zou ik zeggen? Hij moet misshien zelf even wennen aan het idee.. is ook allemaal niet makkelijk he. Wat naar dat ze spraken van een ernstige afwijking! Sorry heb nog niet echt teruggelezen dus weet niet goed welk traject jullie volgen, al bezig met een behandeling?

Smurff wat een fijn nieuws! Ik duim!!

Dankje meiden, vond ook gewoon de timing ontzettend k*t van haar, zeker ook omdat ze weet van ons traject en ze is zelf ook nog maar 7 weke ver dus begrijp niet goed dat ze zo de noodzaak voelde om het te vertellen... ben best beetje boos dat ze op die manier onze vakantie wel wat verpest heeft.
En tja verwachting voor maandag is laag omdat ik ook gewoon helemaal niets voel oid... vanaf hoeveel dagen na tp van 3 dagen cryo kan je testen denken jullie? Heb maandag al een bloedname bij de arts! Het is dan 12 dagen na tp, zou ik nu al een urinetest kunnen doen? Wil liever in een weekend testen omwille van werk eigenlijk...
Selin: Fijn dat je vakantie leuk en aangenaam was. Afleiding is altijd goed gedurende de 2WW. Tja - wat betreft je vriendin is het lastig. Het staat haar volkomen vrij om zwanger te worden en jouw situatie, hoe rot ook, staat los van die van haar. Alleen hoop ik dat ze het wel een beetje tactisch heeft gebracht en met medeleven voor jullie situatie en dat lijkt niet het geval te zijn geweest. Nu heeft ze toch een bom onder de vakantie gelegd. Jammer (!) en dat mag je ook best tegen haar zeggen vind ik. Sommige mensen missen net dat gevoel aan emphatie dat haar blije nieuws voor jou in jouw situatie wat confronterend kan zijn en al helemaal op vakantie.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het ook lastig is - voor zowel de zwangere als de ongewenst kinderloze. Volgens mij heb ik hier ook wel eens verteld van vriendin B. van 42 (bijna 43) zonder partner en met kinderwens. Uit mijzelf praat ik met haar nooit over mijn zwangerschap, ondanks het verdriet dat eraan vooraf gegaan is. Maar ik merk dat toen mijn man haar laatst vroeg of ze de 4D scan of de babykamer wilde zien dat ze daar geen zin in had. En dat kan ik mij dan wel weer goed voorstellen terwijl mijn man dat dan ongepast vindt, want dat hoort er in zijn optiek ook bij en zij hoort in zijn optiek blij te moeten zijn voor mij. Terwijl ik daarentegen wel snap dat het gevoelig ligt. Ze zal het me heus gunnen maar zou het voor zichzelf graag anders willen zien en da's best logisch. Mannen denken er kennelijk soms makkelijker over...

Animal: Ik ga de PB zo nog even proberen - hopelijk komt hij dan wel aan. Die van Flip had ik ook niet ontvangen. Dat verdomde forum toch...

MevrouwStippel: Jouw teleurstelling over de vertraging kan ik me heel goed indenken. Je stelt je er toch emotioneel op in en gaat naar zo'n moment toeleven. De zaadjes liggen veilig in de vriezer, dus da's het probleem niet, maar je wil gewoon van start en wat DOEN! Te meer omdat je weet dat het door de vasectomy gewoon onmogelijk is om op de natuurlijke manier kinderen te maken met hem. Oktober is er sneller dan je denkt, maar daar heb je nu niets aan.

Flip: Voor jou staan mijn handen weer in de duimstand en laten we hopen dat jouw allerlaatste cryo voor een doorgaande zwangerschap gaat zorgen.

Zizo: Wat fijn dat je collega's je steunen en begrijpen hoe lastig de situatie voor jou is op dit moment. Ik vind het ook wel unfair moet ik zeggen. Dat het wellicht omzet scheelt, qua planning lastig is, etc. is rot voor de werkgever, maar dit is ook overmacht. Ik ben net als Animal ook zelfstandig, maar in de tijd dat ik in loondienst werkte, weinig ziek tenzij het echt niet meer kon en dan wist de werkgever ook dat het niet ging. Jouw situatie is gewoon enorm heftig (geweest) en daar herstel je niet zomaar van...

Diamond: Fijn dat het libido weer terug komt. Ik vind het vrij sneu voor mijn man, maar in de laatste weken komt er hier weinig van... Man zegt dat 'ie het niet erg vindt. Gaan vanavond wel gezellig samen uit eten.

Smurff: Gefeliciteerd met je terugplaatsing! En het aantal bevruchtingen klinkt ook goed, na de teleurstelling over het aantal eitjes.

Fruity: gelukkig maar een klein krasje, maar als je vol zit met hormonen en teleurstellingen dan doet dat veel met je. Dan kan zo'n krasje opens een ramp zijn. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Pas goed op jezelf.

Juf_Blauw: Het is niet iets om je voor te schamen: 1 op de 6 mensen heeft problemen met vruchtbaarheid. Ik ben er vrij open over geweest en vond dat best prettig, omdat mensen dan ook rekening kunnen houden met jouw gevoelens. Al zie je aan Selin dat vrienden soms ook niet altijd even handig zijn. Je hoeft een ander ook niet de oorzaak te vertellen. Bij mij werd vaak gezegd: jouw man is natuurlijk ouder - komt het daardoor. En daar ben ik niet altijd op ingegaan omdat ik dat prive vind. Ik heb mensen doorgaans niet ingelicht wanneer ik een TP had, geen zin om dan smsjes te krijgen met de vraag of het al raak was. Hoe lief ook, dat is toch niet prettig als het niet raak is.

Windmolen: Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over jouw cyclus!

Abusu: ik hoop dat jij de wachtweken een beetje doorkomt.

Hier is alles ok. Had woensdag een K-dag omdat ik de baby minder voelde en ik meteen vreesde voor het ergste. Bovendien had mijn broer mij gebeld voor advies over de zaak met zijn ex (en neen, personen en familie-recht is niet mijn ding) en had ik ruzie met vriendin B over het feit dat haar ex van twee jaar terug iets op mijn man's facebook wall had geschreven en zij meende dat goede vrienden haar ex ook zouden weren. Nou snap ik dat ze dat vervelend vond, maar mijn man bepaalt wel zelf met wie hij omgaat en zij kan niet bij mij aankloppen omdat ze er niet tegen kan. Te meer nu haar ex haar destijds niets had aangedaan of zo. En toch zat het me niet lekker allemaal en dat met een stille baby werd het me allemaal een beetje te veel. Had vandaag een afspraak met de midwife en ook mijn angsten uitgelegd. Ik mag altijd bellen langskomen voor check-ups als ik me onzeker voel. Wanneer jullie straks zwanger zijn (en dat MOET gewoon gaan gebeuren) zullen jullie ook wel last hebben van het IVF syndroom.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Juf_blauw, ik snap helemaal dat je de helft (of meer!) niet meer weet, zeker niet als er veel gezegd is en uitgelegd is. Voor jullie is alles nieuw en praat zo'n arts voor een groot deel abacadabra en het enige wat je nog weet is: "ernstige afwijking". Voor nu kan ik je alleen maar adviseren je alvast een beetje in te lezen zodat je straks meerweet en dus ook dingen beter begrijpt. En misschien wel aanvullende vragen kunt stellen. Met een eerste gesprek kan het natuurlijk nog alle kanten uit en heb je geen idee wat hoe en wat. Mocht je er toch heel erg onzeker over zijn, dan kun je altijd overwegen om telefonisch contact op te nemen, misschien kan de verpleegkundige je wat extra uitleg geven.
Wanneer ga je het andere mensen vertellen. Ik zou dat nu nog niet doen, maar pas als je meer weet. Misschien is het sperma van jouw man over 2 maanden wel prima. Ik kan me best voorstellen dat het voor een man als falen voelt op het moment dat je dat te horen krijgt en dat je daar echt even aan moet wennen. Misschien denkt hij er over een tijdje wel anders over en wil hij het wel graag vertellen. Wij zijn begonnen met onze ouders en de mensen die het moesten weten ivm werk (iemand die mijn zaak waarneemt en mijn 2 stuks personeel), en pas toen we aan IVF begonnen. De 6 IUI's hebben we gedaan zonder andere mensen in te lichten. We hadden daar beide niet zo'n behoefte aan. Sommige mensen vertellen het de hele wereld als als ze de anticonceptie net de deur uitgedaan hebben, iedereen heeft daarover zijn eigen ideeen en jullie moeten vooral doen wat goed bij jullie voelt!

Baggal, lijkt me erg rot zo'n dag dat je je kindje niet of minder voelt. Zal er allemaal bijhoren, maar lijkt me erg spannend. Fijn dat alles goed is!

Selin, je kan in principe 14 dg DPO testen. Als je dus een 3 daagse embryo hebt, kun je 11 dg na de tijd al testen. Hoe later je test, hoe duidelijker hij zal zijn. In NL mocht ik elke keer 17 dg dpo testen, in DD 15 dg dpo. Sommigen testen 10 dg DPO al pos, andere pas later. Als je te vroeg test moet je natuurlijk nog wel met medicatie doorgaan als je die nog hebt tot de officiele datum. Als je maandag mag bloedprikken, had ik denk ik zondag getest. Nu testen lijkt me wel wat vroeg.

Smurff wat een goed nieuws! Wat moet dit een goed gevoel geven!!! Super! Allemaal toppertjes :-) Nu hopen dat de teruggeplaatste de ubertopper blijkt te zijn

Hier: even goed aan het rekenen geweest en net de week dat mijn man graag op vakantie wil, zal de tp zijn. Zucht... Nog een paar keer goed rekenen of dat inderdaad zo is. Dan toch maar een weekje later gaan, denk ik... En dan zul je zien dat mijn cyclus zo van slag is dat het net in die week is...
Oh dames wat wordt er veel geschreven, ik kan het niet zo goed bij houden. Sorry :(

Wilde even vragen of iemand nog behoefte heeft aan utrogestan en progynova (als je bijv in DD zit). Ik heb wat pakjes over en wil het met alle liefde opsturen.

Zal morgen alles lezen en uitgebreid reageren.
Smurf112 wat een fijn nieuws.. Op naar de tp.

Diamond ik heb begrepen dat bij zoek ICSI in het laboratorium iemand langer bezig is om geschikt zaad te zoeken. Dat het meer tijdrovend is. Het wordt gebruikt bij zaad waar nog minder geschikte zaadcellen in te vinden zijn dan het reguliere ICSI zaad.
Het kost dus meer tijd in het lab.
Angel, ik vind het heel erg lief aangeboden, maar krijg denk ik nog alles vergoed deze poging. In ieder geval alle medicatie voor de IVF is vergoed, op de pregnyl na, maar dat kost weer niet zo veel.
Ik voel me er prettiger bij als je er iemand blij mee maakt die alles zelf moet betalen. Mocht het zo zijn dat een 4e poging nodig is en we het wel zelf moeten betalen, dan meld ik me erg graag aan!

Mevr Stippel, doen ze dan meteen IMSI, of is het gewoon meer zoekwerk omdat er minder goede tussen zitten en ze niet er zo maar 1 kunnen pakken?
Dames even super super ego maar heb een test gedaan omdat ik op 12 dpo zit vandaag en stiekem geen geduld meer had en nu deed ik deze test?!! Lijkt het maar of is er een dun streepje zichtbaar??! Jullie raad nodig!! Zou het echt kunnen?!

Afbeelding
Moet wel zeggen dzt er de eerste 2 minuten niets gebeurde en ik de test liet links liggen, pas toen ik een uurtje later weer jn de badkamer kwam zag ik dit, kan indrooglijn zijn? Bovendien lijkt de streep wel heeel erg dun, moet die zo dik zijn als de controlestreep ? :/ twijfel echt hard nu!
selin26 wijzigde dit bericht op 18-08-2017 21:50
52.28% gewijzigd
Selin, Ja zeker! Ik zie hem ook hoor!!! JOEHOE!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!!! Morgen die van Clear Blue?? Dan staat er namelijk gewoon dat je wel of niet zwanger bent en hoef je niet zo te turen en twijfelen...
Ja denk dat ik morgen maar gewoon opnieuw moet testen en met ochtend urine, want dit is echt onzeker!!
Jaaa Selin!!! Ik zie hem ook echt hoor!!! Morgen ochtend inderdaad nogmaals proberen. Zou het heel erg super zijn.
Haha sorry zit ik jullie ook al mee op te jagen met mij, mijn man tuurde ook al een half uur naar de test 😁 stom dat ik niet langer bij de test gebleven ben, weet niet of het streepje er stond na 5, 10 of 30 minuten, wat wel verschil maakt lijkt me?! Best wel spannend dit...
Selin!!! Ik hoop het zo!!!!!!! Lekker dan, nu maal je het voor ons allemaal spannend ;). Doe morgenochtend Mar snel een nieuwe test!
zeker een streepje!!! voorzichtig gefeliciteerd :-D ik heb wel tig testen gedaan omdat ik t niet geloofde haha
Selin!! Wow! Dat lijkt me geen indroogstreepje hoor! Hij heeft duidelijk een roze kleur en indroogstreepjes zijn grijzig, volgens mij. Yay! Ik ben alvast voorzichtig blij voor je!! Hopelijk morgenochtend een dikkere streep en dan niet te vroeg weglopen, haha!
Eindelijk kunnen de smileys weer van stal gehaald worden Selin: een vrij duidelijk streepje zelfs op 12 dagen na TP! De Streep wordt, als het goed is en je HCG gaat stijgen vanzelf donkerder. Vaak hebben mensen pas een week na de NOD een knaltest. En nu even voor jou - omdat het kan:

:hello: :cheer2: :thumbsup: :jump: :blob: :yes: :bigkiss: :applause: :angel:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Yoehoe!!! Wat heerlijk eindelijk een zwangere bij! :cheer: :cheer: :cheer: :jump: :jump: :cheer2: :cheer2:
Oh en Selin Gefelicteerd!!! Hoop dat je morgen ook een mooie test hent. Ik heb 7 testen gedaan totdat man het te duur begin te vinden (clear blue testen)
Lieve Selin, gefeliciteerd!!!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer:

Ik denk dat ik met je meedoe.... ik heb hier een licht streepje op de kruidvat test!
Ik heb opnieuw getest maar het lichte streepje is nog lichter dan gisteren :( vrees er dus voor :( ..
Rucio en Selin een voorzichtige gefeliciteerd! :cheer: :jump: :cheer:

Selin je zit nog voor je NOD dus dat het streepje heel licht is en misschien zelfs iets lichter lijkt zegt waarschijnlijk niet zoveel. Probeer maandagochtend nog een keer te testen dan zou het iets opgelopen moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven