Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yes Rucio ook voor jou! Gefeliciteerd!!!
rucio :cheer: :cheer:

selin pas om de dag moet hij ietjes donkerder zijn:) en een pasgeplaste test is altijd lochter dan een ingedroogde. ik vergeleeek ze pas met elkaar als ze beide ingedroogd waren. ook ligt het aan concentratie urine enz. ga voor je duimen :cheer:
Selin: er is iig is gaande bij je. Rustig ademhalen en maandag weer testen. Koop anders even een clear blue met week indicator. :cheer: Ik duim!

Rocio: plaatje? Super - Gefeliciteerd :cheer2: van harte! Eindelijk positief nieuws hier meiden!

Flipje: succes met de TP/broeden! :smooch:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Flipje, sorry heb nog niet alles bijgelezen van tijdens men afwezigheid maar lees bij baggal dat je een terugplaatsing krijgt?! Wat een super nieuws!! Ik duim voor je meid!!!

Ja nu het 'gedroogd' is zeg maar, is het streepje toch weer even licht als gisteren, dus geen verschil eigenlijk .. ik wacht het dus nog maar even af!

Rucio wauw jij ook!! Wat een geweldig nieuws, hoeveel dagen ben je nu na de tp? Is wel heel erg vroeg dat je al een streepje ziet, dus dat lijkt me erg goed nieuws!! Voorzichtig gefeliciteerd!!

Bedankt voor het meeleven meiden, jullie zijn schatjes!
Ik hoop dat dit werkt:

https://ibb.co/gW4BGk

Erg licht, maar ik zit nu 14 dagen na de ovitrelle.

Bedankt lieve meiden!! Ik kan het niet geloven! Hopelijk maandag een duidelijker streepje. Wat denken jullie?
Selin26 schreef:
19-08-2017 08:35
Flipje, sorry heb nog niet alles bijgelezen van tijdens men afwezigheid maar lees bij baggal dat je een terugplaatsing krijgt?! Wat een super nieuws!! Ik duim voor je meid!!!

Ja nu het 'gedroogd' is zeg maar, is het streepje toch weer even licht als gisteren, dus geen verschil eigenlijk .. ik wacht het dus nog maar even af!

Rucio wauw jij ook!! Wat een geweldig nieuws, hoeveel dagen ben je nu na de tp? Is wel heel erg vroeg dat je al een streepje ziet, dus dat lijkt me erg goed nieuws!! Voorzichtig gefeliciteerd!!

Bedankt voor het meeleven meiden, jullie zijn schatjes!
Ik zit nu op dag 9 na de terugplaatsing! Het embryo was 3 dagen oud. Jij zit op dag 10 toch?
Rucio klopt! Ik las het net terug dat je een dag na mij je terugplaatsing kreeg ;) spannend hé! Hoe fijn zou het zijn als we beide zwanger zijn van deze tp... al durf ik echt niet te hard te hopen... ik ga vandaag denk ik een CB test kopen! Heb maandag ook bloedtest, pas dan gaan we het zéker weten.

Windmolen & weija, ik las dat jullie niet meer actief meeschrijven :( jammer!! Ik hoop toch nog af en toe wat van jullie te horen hier hoor! Weija, kan je niet onder een nieuwe naam meeschrijven?

Labgeek, wauw ik las van je suuuuuuperopbrengst na de punctie, wauw zeg! Je mag echt héél erg blij zijn met dat resultaat, echt super! Maar hopelijk blijft dit embryootje gewoon al plakken ;)!

Abusu, wilde je nog even een knuffel geven... ik hoop voor je dat je gewoon geen cryo nodig hebt.. hoe voel je je op het wachtbankje?

Baggal, jij bent inderdaad écht de volgende, wat spannend ook dat de datum al zo 'vast ligt', je zal er vast wel naar uitkijken om je kindje gewoon in je armen te sluiten! Heb je het kunnen uitpraten met die vriendin? Vind het wel erg naar van haar dat ze bepaalt wie al dan niet met haar ex mag praten, dat staat toch volledig los van haar... begrijp dat het je allemaal even te veel wordt, denk dat de hormonen ook wel gewoon door je lijf razen, of heb je daar niet zo veel last van?

Smurff112, wanneer is je nod? Dan kan je misschien bij in de tabel!

mevrouwstippel, ah wat balen meid :( tuurlijk ben je verdrietig, je volste recht. Ik hoop oprecht dat je de nodige afleiding kan vinden deze periode, en dat je troost kan vinden bij je man.. lees dat je nu op vakantie bent, dus ik hoop dat je daar voldoende met elkaar kan praten en tot rust kan komen!! Jullie beurt komt!!

Fruitypebbles hoe voel jij je inmiddels lieverd?

Animal ben je er al uit of je alsnog op vakantie kan gaan met je man?

Diamond, begrijp ik het goed dat je nu eventjes rust neemt? Wanneer zou je terug beginnen? Haha dat van dat libido is wel herkenbaar ;) geniet maar eventjes van de hormoonvrije periode!!
Selin en Rucio voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie op die testen wel een streep. Bij Rucio nog heel erg licht.

Maar ik blijf verder duimen voor jullie dames. Zou zo mooi zijn!
Selin en Rucio, spannend meiden! Ik hoop zo dat de testen netjes oplopen!!!!

Selin, we kunnen allebei altijd met vakantie. Zijn beiden zelfstandige, dus als we willen kunnen we over een uur weg. Of we dan nog klanten hebben als we thuis komen van vakantie is een ander verhaal ;-) De week die we bedacht hebben is inderdaad niet zo handig. We gaan nu een stuk later. Het hotel kunnen we gratis annuleren (en dan een andere datum boeken natuurlijk!), de vlucht heb ik echt geen idee van. Dat moeten we nog even uitzoeken. Die week die we nu uitgezocht hebben is zelfs nog een stuk goedkoper.De reden waarom ik het jammer vind om een maand over te slaan is puur verzekeringstechnisch. We kunnen voor het einde van het jaar door onze embryo's heen zijn en dus over stappen op een andere verzekering als er dit jaar weer een verzekering is die geen selectie heeft en meer dan 3 x IVF vergoed. Die verzekering is wel een heel stuk duurder en ik zou het jammer vinden om daar een jaar aan vast te zitten als het niet hoeft. Eigenlijk slaat het nergens op, maar ik stop liever geld in een kindje wat er al is, ipv om een kindje te maken, als het allemaal niet hoeft. We gaan pas in november, dus we hebben nog wel even.

Flip, heel veel succes en sterkte vandaag met de terugplaatsing van jullie laatste embryo. Spreek hem/haar lief toe, of hij/zij de komende 8,5 maand lekker bij je kan blijven zitten. En natuurlijk dat het een kerngezond kindje mag worden. De komende dagen zullen vast anders aanvoelen dat bij de andere terugplaatsingen...
Rucio, ook bij jou zie ik een licht streepje! :cheer: Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Selin, jammer dat het streepje niet donkerder is dan gisteren, maar wat de andere dames schrijven klinkt wel logisch, dat het daar gewoon nog wat vroeg voor is. Het is wel duidelijk dat er iets gaande is iig :yes:. Overigens schrijf ik nog wel mee, hoor, maar ben nu even wat meer in meeleesstand gegaan, aangezien we een cyclus overslaan en er voorlopig niet zo veel gebeurd hier. Dan vind ik het wel fijn om even iets meer afstand te nemen. Maar op zulk nieuws moet ik natuurlijk wel even reageren ;-D.

Oh en meiden, ben toch altijd nieuwsgierig. Hebben jullie nu iets gemerkt dat anders was dan anders? Voelen jullie er iets van? Of was het echt een verrassing, de positieve test?

Flipje, ik lees dat jij terugplaatsing hebt vandaag, ik ga keihard voor dit embryo duimen!
windmolen wijzigde dit bericht op 19-08-2017 09:49
Reden: toevoeging
18.69% gewijzigd
Rucio en Selin, wat goed nieuws! Een voorzichtige gefeliciteerd omdat ik snap dat het spannend is of de streepjes oplopen. :cheer2:

Flipje heel veel succes met de tp! Hoop zo voor je dat je het geluk aan je zijde hebt deze ronde. :lips:
Dankjewel lieve dames!! Zo ontzettend spannend nu!

Mijn aanleiding om te gaan testen was dat ik gisteren een piepklein beetje oud bloed had bij het afvegen en de hele dag buikpijn en last van m'n rug. Ik dacht dat het daardoor mislukt was en dat wilde ik zeker weten. Mijn borsten doen sinds 2 dagen ook niet meer echt pijn. Daarbij ben ik duizelig als ik snel opsta en af en toe een klein beetje misselijk.

Ik heb trouwens net een mooncup besteld, was helemaal klaar met de tampons na 2,5 jaar. Ik hoop echt dat die voorlopig in de kast mag blijven liggen!

Flipje veel succes vandaag!
Oooh Rucio nu ook al! Ik vind het zooo spannend voor jullie, hoop heel erg op blijvend positieve testen de komende dagen!
Abusu hoe gaat het nu met je? Ik vind t nog steeds n beetje raar eigenlijk, dat ze onrijpe eicellen geoogst hebben. Wat 'vinden ze er zelf van '?
Hele mooie buik Baggal (ook ik loop weleens op de zaken vooruit en spiek in het zwangeren-topic :))!
Labgeek , jij kan bijna embryootjes uit gaan delen ;) Nee hoor, echt n superscore.( hier trouwens nog steeds geen beslissing genomen over wat we gaan doen met ' restmateriaal', twijfel tussen vernietigen en andere stellen helpen, dat laatste vind ik wel heel mooi maar zou ik eigenlijk alleen willen als je zou weten of het 'goed' terechtkomt, en dat is natuurlijk niet zo)
Ik heb iets heel irritants. We zouden eigenlijk na onze vakantie gaan beginnen met Decaptetyl maar mijn cyclus is n beetje verschoven. Daardoor zou ik nu de laatste van onze 3 vakantieweken eigenlijk vruchtbaar zijn. En dan moet je het dus veilig doen, omdat we de week erop al met die Decap beginnen. Dus ik twijfel nu n beetje, misschien de IVF toch nog 1 maand uitstellen? Anderzijds zou t wel heel toevallig zijn dat t dan zou lukken. Als ik t uitstel mag jij in mijn plaats mevrouw Stippel ;). Ik zit trouwens bij het OLVG-West + UMC voor de IVF.

Later meer, ik heb op lang niet iedereen gereageerd de afgelopen week maar wel met iedereen meegeleefd!
Oké, oeps, ik deed toch nog maar eens een andere test en, wederom erg licht, maar ik zie toch wel een plusje lijkt me!

Afbeelding

Ga nu gewoon wachten op de bloedtest! Voel me ook helemaal niet enthousiast of zo, erg gek, maar ook wel goed, probeer mezelf toch nog wat te beschermen.
Ik heb een test gedaan omdat ik er helemaal niets van verwachtte eigenlijk, had gisteren menstruatiekrampen dus dacht dat het verloren zou zijn, vandaar getest omdat ik liever een negatieve test vast heb dan plots men menstruatie opmerk..
De menstruatiekrampen heb ik nog steeds en heb ook last van zure oprispingen. Verder eigenlijk nergens last van, vandaar dat ik ook eigenlijk geen hoop had. Vorige keer had ik afkeer van koffie en rook ik alles veel sterker, maar dit kon ook nog wel door de hormonen komen, toch geloofde ik toen echt dat ik zwanger was, er werd nadien ook nog wel een 'restje' HCG opgemerkt in men bloed, dus er zal toen ook wel iéts geweest zijn denk ik dan. Een positieve test had ik toen echter niet, ik testte toen ook 2 dagen voor de bloedname, die test was negatief!

Oh Bagggal nu wil ik je buik ook zieeeen!! ;)
Nou ik heb mijn tp helaas nog niet vandaag hoor, woensdag pas! Heb pas net eergisteren de ovitrelle gezet..

@selin&rucio gefeliciteerd!! Jullie zijn gewoon zwanger hoor :) Mijn streepjes waren ook zo in het begin en ik was steeds hartstikke zwanger.

@sense Volgens mij krijg je bij donatie wel te weten naar wie het gaat, en mag je op dat moment nog zeggen of je het echt wilt of toch niet. Maar je moet daarvoor sowieso allerlei psychologische tests doen om te checken of je het wel aankunt. En de beoogde ouders krijgen ook een psychologische test of ze 'geschikt' zijn.

Is gebruik voor wetenschappelijk onderzoek geen optie voor jullie? Dan worden ze bijvoorbeeld gebruikt voor het testen van nieuwe kweek- of ontdooimethodes. Daar help je natuurlijk indirect ook heel veel stellen mee.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ah meiden wat Spannend!

Selin: Erg benieuwd naar de HCG levels in je bloed. En Ik hoop dat die flink hoog zijn. Het blijft voorlopig nog even Spannend, maar so far so good :hyper: en ik zie een plusje! Mijn buik foto's staan in het vervolg topic - dit is vooral een topic voor mensen die nog bezig zijn en ik kan me voorstellen dat niet iedereen altijd maar zit te wachten op blije foto's van een ander. Zeker niet als je zelf slecht nieuws hebt gehad. Dus als je wil spieken, kun je daar even kijken ;)
Met vriendin B heb ik er niet meer over gesproken. Ik heb haar naar mijn man verwezen en gezegd dat ik er verder niet veel mee kan. Vind het rot dat zij zich zo voelt. Echter, Ik vind het van de zotte wanneer andere mensen een ander proberen te verbieden contact te hebben met een ex. Te meer nu hij haar niets heeft aangedaan. Het ging uit omdat zij een kind eiste en een ring om haar vinger wilde en hij daar niet klaar voor was net na een scheiding. Tja. Ik steun iemand tijdens de breuk als vriendin, maar dat is iets anders dan mijn man verbieden om haar ex te spreken. En als je je niet comfortabel voelt bij het zien van een FB reactie van je ex dan moet je die ex blocken of niet op FB gaan. Maar ondertussen zeg ik dat wel heel stoer, maar vind ik het toch vervelend allemaal ;-D
Van de hormonen heb ik weinig last. Wel af en toe nog angst, wanneer ze een luie dag heeft en het stil is... :(

Rocio: Wat fijn om een positieve test in handen te hebben. Kwaaltjes, zeker in het begin, komen en gaan. Bij de laatste TP had ik de eerste week klachten, daarna niets. En vergeet niet dat de progesteron ook van alles doet |-)

Animal: logisch dat je over dat soort dingen na denkt. Geld is toch geld niet waar?! Ik had achteraf sommige testen via de NHS kunnen doen en misschien ook wat van de medicatie elders kunnen halen om dan rond te schoppen. Maar dat had ook tijd gekost en ik werkte vorig jaar juni als een malle op kantoor :nerd: Maar het is logisch dat je er nu al bij stil staat. Ik hoop gewoon dat je zwanger wordt van hetgeen er in de vriezer in DD ligt.

Windmolen: moeten wachten is mega frustrerend. Niet leuk, Maar snap wel dat je je cyclus op orde wil hebben voor de TP. Elke TP kan leiden tot een zwangerschap/kind dus daar ga je zorgvuldig mee om...

Abusu: Ik hoop dat je de tijd een beetje doorkomt. Snap dat het heel vervelend is als het a) een erop of eronder poging is en b) je niets in de vriezer hebt. :hug:

Smurff: Hoe voel jij je?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Selin, die blauwe schijnen wel minder snel op te lopen. En dit lijkt toch wel duidelijk. Prachtig om zulke testen te zien!

Sense, wat bedoel je met restmateriaal? Dat als je 4 cryo's hebt en ze niet nodig hebt? Bewaar je ze dan niet liever voor bijv over een jaar of 2?

Flip, ehm... geen idee hoe we er bij komen, ik denk dat iemand dat verzonnen heeft of zo ;-) (misschien was ik het wel, sorry!) Toch nog even geduld hebben meid! Woensdag is ook een mooiere dag ;-)
Dankjewel Flipje, ik ga het UMC hierover bellen, voor meer info. Wat me vooral heftig lijkt is dat een kindje dan dus een genetisch broertje of zusje zou kunnen hebben bij andere ouders. Anderzijds lees ik hier ook zulke heftige verhalen en lijkt het me mooi te kunnen helpen. En wat je zegt over wetenschap is ook waar. Eigenlijk is me helemaal niet duidelijk wat die keuze inhoudt: had in mijn hoofd dat er dan zomaar een beetje aangeklooid zou worden met (hopelijk) onze embryootjes maar zoals jij het omschrijft klinkt t wel veel zinvoller. Anyway, tijd voor meer verdieping (hierover kregen we maar beperkte info en ik merk nu dat ik 'niet wilde zeuren' maar dat ga ik toch lekker doen want het zijn (hopelijk) onze embryootjes!).
Ja Animal, ik doel op de cryootjes die overblijven, en dan op 'diegenen' die over zijn nadat we (idealiter) twee kindjes zouden mogen krijgen. Daar moeten we nu al een overeenkomst voor ondertekenen
Ik ben de boosdoener Flip. Ik wist dat je de ovitrelle gezet had en dat de TP op stapel stond. Dus ik wenste je alvast succes - en anderen hebben daar uit afgeleid dat het vandaag was :-$

Oeps!! Maar Ik duim hard voor je straks! Ik gun het je zo ontzettend om moeder te worden :there:

En dat geldt ook voor Boulu straks en Duufje aan wie ik nog steeds veel denk :rose:
(Baggal: echt n gevalletje van 'lekker bij haar laten' dit, getuigt niet echt van Volwassenheid en Zelfreflectie dat ze dit soort dingen niet kan scheiden)
( ik heb t over boze vriendin, niet over Flipje ;))
-sense- wijzigde dit bericht op 19-08-2017 12:15
Reden: Onduidelijk wie er met 'haar bedoeld wordt ;)
14.36% gewijzigd
Sense, lijkt me heel lastig om daar nu al over te moeten beslissen. Misschien denk je er over 3 jaar wel anders over... Bij ons was het standaard vernietigen als je niet meer betaalt en dan nog moet je het officieel opzeggen. En ze mogen pas na opzeggen en met toestemming gebruiken voor andere doeleinden en dat werd dan pas geregeld.
Flip, ik heb me verrekend! Sorry :flag: Je had de Ovitrelle gezet, toen dacht ik: 36 u later tp. Dat is natuurlijk fout, want dat zou een punctie zijn. Aangezien jij een cryo laat terugplaatsen, is dat een x aantal dagen later. :bonk: Nogmaals sorry Flip!

Baggal ik ben het volledig eens met jouw standpunt inzake de situatie met je vriendin en FB. Trek het je niet aan, ze is echt onredelijk.

Ik ben nog wat verward. Merk dat het me psychisch toch meer doet dat verwacht.

Millaa, ik weet niet of je nog meeleest, hoe gaat het met jou? Heb jij nog contact met het zkh gehad? Is ivf in de natuurlijke cyclus nog een mogelijkheid voor jou?
Zo goedemiddag!!

:whut:

Wat een goed nieuws hierzo!! Hopelijk worden de testjes steeds donkerder en is dit het begin van de positieve flow in dit topic ;-)

Ik wacht geduldig af! Terugplaatsing ging goed! Voel me eigenlijk heel rustig nu. Veel minder ongeduldig dan na de punctie Ik kan er nu niet zoveel aan doen behalve ervoor zorgen dat ik lief ben voor mezelf, goed voor mezelf zorg en me niet te druk maak. Probeer zo af en toe even wat liefde richting mijn buik te stralen haha. Mijn coach zei dat dit goed is. Je buik lekker insmeren, even liggen met je handen erop. Klinkt misschien heel zweverig maar ik vind het fijn en word er rustig van! Verder in de weer met de bolletjes... wat een troep is dat zeg. Vraag me af of er uberhaupt wel iets blijft zitten. Heb wel van die applicators besteld om ze erin te doen.

Even een ander vraagje... tot wanneer hadden jullie last van je buik na de punctie? De punctie zelf ging bij mij heel soepel maar heb er nu nog steeds best wat last van. Buik blijft opgezet en blijf krampjes en steken voelen. Was gisteren winkelen met een vriendin maar na een uurtje wandelen voelde het zo gespannen en trekkerig dat we maar lekker op de bank zijn geploft. Is dit normaal?
Flipje, oeps, dan was ik te vroeg :-$. Dan ga ik alvast duimen dat het embryo goed ontdooit woensdag. Ik hoop echt zo voor je dat het deze keer goed gaat.

Selin, die is ook duidelijk positief :cheer2:. Ben blij voor je, meis! En ik ga duimen dat het goed blijft gaan!

Sense, oh vervelend als het net niet goed uitkomt qua timing. Persoonlijk zou ik niet nog een maand uitstellen. Ik geloof er niet zo in dat het na twee jaar proberen alsnog spontaan lukt. Maar ja, helemaal zeker weten doe je het nooit. Wij slaan deze ronde over qua terugplaatsing, maar gaan het wel gewoon proberen. Theoretisch zou een zwangerschap bij ons mogelijk moeten zijn (zaad is in orde en m'n eileiders waren doorgankelijk), maar ik heb geen hoop.

Rucio, haha, ik heb ook net zo'n cup gekocht. Hoop dat het bij mij hetzelfde effect heeft :P.

Animal, al ongesteld inmiddels of nog steeds niet? Moet niet te lang meer duren, hoor, want dan lopen we onze kans om samen op het wachtbankje te belanden weer mis ;-D. Fijn dat jullie eruit gekomen zijn mbt jullie vakantie. Wij gaan vandaag boeken. Hier loop ik ook het risico dat het niet goed uitkomt qua timing en ik dan nog een maand moet overslaan, maar alleen als m'n cyclus weer raar gaat doen. Bij een normale cyclus zou het goed moeten uitkomen.

Verder nog even uit m'n hoofd wat reacties, nu ik hier toch ben.

Abusu, wat kl*te dat er niet meer embryo's zijn ontstaan. Uiteraard duim ik keihard voor je dat je van deze terugplaatsing zwanger gaat raken. Maar snap dat de moed je in de schoenen zakte. Hoe gaat het nu met je? Was dit nu trouwens je 3de poging? Dan is het natuurlijk extra zuur als er geen cryo's meer zijn. Ga je, mocht het nodig zijn (hopelijk niet!), hierna door, eventueel met een verzekering voor een 4de en 5de poging? Hele dikke knuffel voor jou iig, en zoals gezegd, ik duim keihard voor je.

Boulu, ook voor jou nog een eens een dikke knuffel. Het zal geen gemakkelijke tijd voor je zijn nu. Ik denk aan je :redrose:.

MevrouwStippel, kl*te dat je zoveel langer moet wachten dan verwacht. Snap heel goed dat je daar heel verdrietig van was. Ik vind het zelf ook heel lastig dat ik nu een maand moet/ga overslaan.

Zizo, wat een rotsituatie met je werk zeg. Lijkt me heel moeilijk om geen begrip te krijgen van je baas. En onhandig timing met de bedrijfsarts die op vakantie is. Ik hoop dat jullie er alsnog uitkomen. Maar idd, gewoon ziekmelden als het niet gaat, hoor! Jammer dan voor je baas, maar jij moet goed op jezelf letten!

Smurf112, fijn dat er drie embryo's zijn ontstaan! Kan me voorstellen dat je in de stress zat toen er maar 4 eitjes zijn gevonden, nadat je zoveel follikels had. Maar gelukkig waren dat wel topeitjes! Hopelijk is de eerste terugplaatsing ook meteen raak en kunnen de andere twee ingevroren worden. Ik duim!

Sorry als ik nog mensen vergeten ben! Ik leef met iedereen mee, maar het is soms wel veel om op te reageren. Zeker als je eigenlijk in meeleesstand staat en dan na een paar dagen toch weer gaat reageren, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven