Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
KyloRen schreef:
19-08-2017 16:19
Doe ik, we gaan nu even iets eten 😬
Eet ze 🍟
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
KyloRen schreef:
19-08-2017 13:58
Dat zegt ze zelf ook al. Hoef je niet nogmaals te trappen.
Trappen? Ik vind het te ver gaan ja.
Noem het dan niet, als je je schaamt. Weinig schaamte in te bespeuren dan.

Kan er wel weer een hele discussie volgen maar toedeloe zeg, er zijn grenzen aan het delen van je schaamtevolle gedachten.
Pfffffff......
:bonk:
anoniem_349599 wijzigde dit bericht op 19-08-2017 17:18
89.47% gewijzigd
Eleonora-2 schreef:
19-08-2017 16:59
Hai mods, willen jullie mijn account opheffen?

Bedankt en succes verder!
Verkeerde topic?

Jammer dat je gaat. Toch niet voor altijd, hoop ik?
Eleonora-2 schreef:
19-08-2017 16:59
Hai mods, willen jullie mijn account opheffen?

Bedankt en succes verder!
Nee :cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 17:02

Jammer dat je gaat. Toch niet voor altijd, hoop ik?
+1!
Ja. Ik ga. Het is mooi geweest.

:bye:
Eleonora-2 schreef:
19-08-2017 17:24

:'( jammer!
He Leo,

Dank voor je lieve post van eerder vandaag. En jammer dat je gaat. Mocht je niet terug komen wens ik je het allerbeste en wellicht dat we elkaar dan via andere kanalen nog eens spreken.

Haha, het lijkt wel alsof je gaat verhuizen en dat je dan van de buurvrouw afscheid neemt, zo voelt het. Dus tot ziens, buuf!
Am Yisrael Chai!
Dag Lee!
Jammer, Leo.
:(
Dit is toch ook om moe van te worden dit betweterige gedoe?

viewtopic.php?f=8&t=388943&start=#p27445550
Ik zie je in het getuigenbeschermingsprogramma de super!
Dag Leo :'(
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
MarietjeHoekstra schreef:
19-08-2017 17:42

Ik las het net. Om fucking soep. Hoeveel normen die je een ander op wil leggen kan een mens hebben.
Tijd voor Leo-3?
Doei Leo :hello:
Ik neem Pejeka altijd met een korrel zout (mag vast niet in soep) en moet altijd wel lachen om die belerende posts. Of het nou over begrafeniskleding of soep gaat: er valt altijd wel een gedachte uit de jaren 50 op te plakken. :) "Zo heurt het niet! Mijn opoe zaliger deed het altijd zo, dus dan is het goed!" Krijg er altijd zo'n heerlijk "Keeping up appearances" gevoel bij (die met Hyacinth)
MarietjeHoekstra schreef:
19-08-2017 17:42

Ik heb niet eens meer de kracht om er op te reageren.
Mejuffrouwmuis schreef:
19-08-2017 17:48
Ik neem Pejeka altijd met een korrel zout (mag vast niet in soep) en moet altijd wel lachen om die belerende posts. Of het nou over begrafeniskleding of soep gaat: er valt altijd wel een gedachte uit de jaren 50 op te plakken. :) "Zo heurt het niet! Mijn opoe zaliger deed het altijd zo, dus dan is het goed!" Krijg er altijd zo'n heerlijk "Keeping up appearances" gevoel bij (die met Hyacinth)
Je zal maar zo zijn. Alleen maar in de kritische ouderrol kunnen zitten. Nooit vanuit volwassenheid kunnen communiceren en niet in staat zijn tot humor en lol.
Vraag me af wat voor vent daar aan vast zit. Vast een passieve jaknikker ofzo.
Eleonora-2 schreef:
19-08-2017 17:24

Nou gelukkig hoef ik jou irl niet te missen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MoirenPhae schreef:
19-08-2017 17:43
Ik las het net. Om fucking soep. Hoeveel normen die je een ander op wil leggen kan een mens hebben.
Ach ja Pejeka he altijd betweterig. Waar het ook over gaat Pejeka weet het altijd be-ter.
Mejuffrouwmuis schreef:
:proud:
Mejuffrouwmuis schreef:
Ik heb me echt bescheurd toen ik erachter kwam dat het een vent was ipv een zure 60 jarige huisvrouw. Sindsdien vind ik het vooral entertainment :popcorn:

Maar ik kwam hier om Eleonora uit te zwaaien. Ik las je altijd heel graag, het ga je goed :hello:
Dag lieve Leo! :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven