Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 17 augustus 2017 om 15:02

donderdag 17 augustus 2017 om 23:24
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:23
Oeh ik vind Riley ook een echte tokkienaam!
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:21
Dat ken ik als afkorting voor Marjolein, misschien komt het daar vandaan?fietjelief schreef: ↑17-08-2017 23:00Een poos geleden kwam ik de naam Leijn tegen. Het was een schattig meisje maar die naam vond ik zo 'anders' zeg maar.
Als volledige naam vind ik het ook een beetje onaf, maar niet per se stom.
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:28
Klopt, Tuba is Turks. Spreek uit Toe-ba, niet Tuu-ba.MwTheelepel schreef: ↑17-08-2017 23:24Tuba is volgens mij een Turkse naam, ik vind het persoonlijk niets.
Ik las laatst op een geboortekaartje Soof, vind ik heel onaf klinken.
Hier in de buurt pas geboren: K.eet, zusje van S.oof. Mijn ding is het niet, maar het is wel consistent.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

zondag 20 augustus 2017 om 12:55
Volgens mij is Soof een afkorting van Sofie. Waar Keet op slaat weet ik ook niet, waarschijnlijk Kate op zijn Nederlands gespeld?

donderdag 24 augustus 2017 om 11:12
Echt, waarom?Tornacense schreef: ↑20-08-2017 20:09Ik zie er inderdaad een meisje in.
En ik zou haar consequent Jakelien (Jacqueline) gaan noemen.
Is tenminste nog uitspreekbaar.
Het is jouw (en mijn) type naam niet, maar het is toch duidelijk welke naam daar staat?

donderdag 24 augustus 2017 om 11:18
Ook al vind je het geen mooie naam (ik ook niet), dan nog is het best onaardig om het kind in kwestie consequent bij een andere naam te noemen. Als moeder zou ik het oncool vinden.Tornacense schreef: ↑20-08-2017 20:09Ik zie er inderdaad een meisje in.
En ik zou haar consequent Jakelien (Jacqueline) gaan noemen.
Is tenminste nog uitspreekbaar.
Kate vind ik enig, maar Keet niet. Het staat nogal hard. Soof vind ik oke, maar vooral heel erg bakfietsmoeder hip. Bij Soof stel ik me zo'n meisje voor dat er expres bij elkaar geraapt uitziet in bloemetjesrokken, gestreepte sokken en ongekamd haar.
Overigens ken ik een Suus en dat vind ik echt een ontzettend leuke naam! Net zo onaf als Soof, maar wel hele leuk.

donderdag 24 augustus 2017 om 11:20
Wij hebben op school geen Riley, maar wel een Jaylin. De moeder is ontzettend Tokkie, maar dan geen leuke. Ze is vooral een heel hard schreeuwende ordinaire Tok.
Overigens hebben we ook een Bradley. Geen leuke naam, maar ik vind hem echt een van de tofste kinderen die ik ken. Komt op voor iedereen waar nodig, loopt altijd in trainingspakken, heeft een zeer luide stem en je kan ontzettend met hem lachen. Echt een hele leuke Tokkie!
Overigens hebben we ook een Bradley. Geen leuke naam, maar ik vind hem echt een van de tofste kinderen die ik ken. Komt op voor iedereen waar nodig, loopt altijd in trainingspakken, heeft een zeer luide stem en je kan ontzettend met hem lachen. Echt een hele leuke Tokkie!