Stamcafe XXXI
maandag 21 augustus 2017 om 10:27
maandag 21 augustus 2017 om 10:42
Is toch ook napraat. Gewoon doen
Wat een gezeur daar, VrouwDramzedochter die maar doorgaat en doorgaat. en nu nog zo'n heilige
maandag 21 augustus 2017 om 10:46
Ik vermijd napraat wel even. Tot er een nieuw deel is ofzo. Ben hier seauieseau niet meer zo veel.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑21-08-2017 10:42Is toch ook napraat. Gewoon doen
Wat een gezeur daar, VrouwDramzedochter die maar doorgaat en doorgaat. en nu nog zo'n heiligeOh nee, dat hoort op Napraat hé
The owls are not what they seem
maandag 21 augustus 2017 om 11:00
maandag 21 augustus 2017 om 11:08
Fijn zo'n held zeg! Ik ben zelf een ict mevrouw maar als het internet is afgesloten zou het voor mij ook ophouden qua oplossingen... gelukkig zijn er dus helden
maandag 21 augustus 2017 om 12:19
maandag 21 augustus 2017 om 12:21
Dan houdt het in principe ook op. Maar zijn bedrijf is in hetzelfde pand gevestigd en hij goochelt ons op hun wifi. De wise kid!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 21 augustus 2017 om 19:05
Jaaaahhhh! Het 'waarschijnlijk' is nu zeker: de verhuisfirma doet zaterdag haar werk, de ict held is nu al druk in het nieuwe pand en sluit zondag de pc's en telefoons aan. Morgen worden alle nieuwe kantoren grondig schoongemaakt. Er zal heus nog iets om het hoekje komen loeren, maar maar voor nu is alles geregeld!
Watervrouw fijn om jou ook weer even te lezen. Klinkt als een fijn team.
Watervrouw fijn om jou ook weer even te lezen. Klinkt als een fijn team.
maandag 21 augustus 2017 om 19:22
Ik had een lange dag maar daardoor ben ik morgen wel om 14.00 klaar
Woensdag weer de hele dag werken en dan donderdag de hele dag vrij en dan weer twee dagen werken. Man heeft deze week storingsdienst dus verder eens geen plannen voor festivals of andere wilde uitspattingen.
Wat ik wil doen is de kampeerspullen uitzoeken want eind volgende week hebben we vakantie en gaan dus kamperen. In Nederland..
Woensdag weer de hele dag werken en dan donderdag de hele dag vrij en dan weer twee dagen werken. Man heeft deze week storingsdienst dus verder eens geen plannen voor festivals of andere wilde uitspattingen.
Wat ik wil doen is de kampeerspullen uitzoeken want eind volgende week hebben we vakantie en gaan dus kamperen. In Nederland..
maandag 21 augustus 2017 om 19:30
Ah Dolfje, mijn 'gevoel' bij afgelopen zomers is dat die pas echt doorbreken in september. Ik duim voor jullie! Fijn vooruitzicht trouwens. En wachtdienst van man houdt jullie dus ook even in de 'pas op de plaats' modus. Even rustiger aan. Jullie zijn lekker actief in jullie vrije tijd lees ik altijd, maar soms is het ook goed om even gewoon te ademen en niet veel meer.
Man polste collega's of iemand een nachtdienst van hem over zou kunnen nemen. Waaronder 1 collega die zelf voor een andere dag vervanging zocht waarop man reageerde dat hij graag wilde ruilen. Resultaat: man heeft 1 extra dienst en zijn eigen nachtdienst. De mail van die collega was hilarisch: Literatuur waarop man met de beste wil van de wereld niet nee kon zeggen. Gelukkig kunnen we er samen om lachen!
Man polste collega's of iemand een nachtdienst van hem over zou kunnen nemen. Waaronder 1 collega die zelf voor een andere dag vervanging zocht waarop man reageerde dat hij graag wilde ruilen. Resultaat: man heeft 1 extra dienst en zijn eigen nachtdienst. De mail van die collega was hilarisch: Literatuur waarop man met de beste wil van de wereld niet nee kon zeggen. Gelukkig kunnen we er samen om lachen!
maandag 21 augustus 2017 om 19:37
Ja wij doen echt veel de laatste tijd dus die ene week dienst in de maand is nou ook weer niet zo erg. Als hij maar niet midden in de nacht gebeld wordt, dat is zwaar irritant.
Kijk ik hoef geen tropisch weer( ok liefst wel natuurlijk
) maar zonder regen en harde wind is het mij ook al goed. Weer zoals vandaag zou heerlijk zijn. Paar dagen fietsen huren en lekker wandelen maar ook gewoon lekker zitten lezen.
Kijk ik hoef geen tropisch weer( ok liefst wel natuurlijk
maandag 21 augustus 2017 om 20:24
Ik las napraat, mijn bloeddruk steeg... maar ik wilde me er niet in mengen en zéker geen Missie doen (dwz de rel liep al bijna een dag ofzo) dus toen heb ik 3 mensen geblocked en napraat uit mn lijst gegooid. Beter.