Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
charlottew88 schreef:
21-08-2017 20:25
Ja Meds ook inderdaad vragen naar de naam van een hond en een patatrecept posten en daarom geband worden. Te gek voor woorden :facepalm:
Daarentegen zijn pareltjes over dat het vooral de schuld is van getinte mensen dat er jodenhaat en vrouwenhaat bestaat gewoon oké en nog steeds terug te lezen.

Heel logisch. Een patatrecept is ook veul erger.
charlottew88 schreef:
21-08-2017 20:25
Ja Meds ook inderdaad vragen naar de naam van een hond en een patatrecept posten en daarom geband worden. Te gek voor woorden :facepalm:
Ach meid jij hebt die betreffende post niet eens gelezen het was humor en geen ban waard maar pure provocatie en precies daarom heeft ze die ban toen ook gehad..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Jonari schreef:
21-08-2017 20:36
Inderdaad.
Beetje zwarte humor mag al helemaal niet meer.
Stel dat je iemand kwetst.
Ik vind het altijd zo bijzonder dat iedereen zich aan moet passen aan de jankert (ook rl). Waarom past de jankert zich niet aan?
Daarbij is het hele modereren gebaseerd op invullen en waarheidsbeleving en wordt waarheidsbevinding achterwege gelaten en ook niet gewaardeerd.
Als je dan uitlegt hoe je iets wel bedoelde krijg je of geen antwoord of de mededeling dat je op je toon moet letten. Vraag je vervolgens welke toon dan krijg je gewoon ook geen antwoord meer.

Ik vind het ronduit onbeschoft. Als iets een negatieve sfeer neerzet is het wel de waardeloze communicatie van het modteam. Op één na, die kan wel normaal communiceren, alleen werkt die op invalbasis volgens mij.
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 20:37
Daarentegen zijn pareltjes over dat het vooral de schuld is van getinte mensen dat er jodenhaat en vrouwenhaat bestaat gewoon oké en nog steeds terug te lezen.

Uiteraard.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 20:28
En terecht.
Alleen komt dit inmiddels om de zoveel weken terug.
Maar het heeft resultaat, ik schrijf allang niet meer wat ik eigenlijk had willen schrijven en grapjes laat ik ook maar achterwege. De tere zieltjes winnen. Altijd. Want die kunnen harder en langer janken.
Ja dat.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 20:40
Ik vind het altijd zo bijzonder dat iedereen zich aan moet passen aan de jankert (ook rl). Waarom past de jankert zich niet aan?
Daarbij is het hele modereren gebaseerd op invullen en waarheidsbeleving en wordt waarheidsbevinding achterwege gelaten en ook niet gewaardeerd.
Als je dan uitlegt hoe je iets wel bedoelde krijg je of geen antwoord of de mededeling dat je op je toon moet letten. Vraag je vervolgens welke toon dan krijg je gewoon ook geen antwoord meer.

Ik vind het ronduit onbeschoft. Als iets een negatieve sfeer neerzet is het wel de waardeloze communicatie van het modteam. Op één na, die kan wel normaal communiceren, alleen werkt die op invalbasis volgens mij.
To the point.
Rosabella1 schreef:
21-08-2017 20:39
Ach meid jij hebt die betreffende post niet eens gelezen het was humor en geen ban waard maar pure provocatie en precies daarom heeft ze die ban toen ook gehad..
Provocatie in een overduidelijk troltopic ? Tuurlijk.....
Wat een onzin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rosabella1 schreef:
21-08-2017 20:39
Oh was jij de staffert?
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 20:37

Men zette een pan olijfolie op en verhitten. Men kwakt daar versch tot patatten gesneden aardappeltjes in. Geen diepvries. De fijnste pattakkes.
Vrees'lijk recept.
Nog zelfgemaakte mayo erbij en je hebt levenslang.
MoirenPhae schreef:

Exact!

Ik heb derhalve mijn verwachtingsniveau, dat ik van de mods had, naar beneden bijgesteld.
ThunderassMan schreef:
21-08-2017 20:52
Exact!

Ik heb derhalve mijn verwachtingsniveau, dat ik van de mods had, naar beneden bijgesteld.
Wauw. Nu pas?
Wat is dat toch met die meetingdrang van Badmeester ?
Leuk voor zijn vrouw ook, steeds afspreken met vreemde vrouwen.
MoirenPhae schreef:

Eens!
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2017 20:54
Hij zal wel door de voorraad neukertjes heen zijn.
yasmijn schreef:
21-08-2017 20:53
Wauw. Nu pas?
Ja, doorgaans volg ik het bannen- en modtopic gebeuren niet zo. Ik heb dus weinig met ze van doen, en moet het doen met wat ik hier daarover lees.
Ik heb dit hele napraat nog maar pas ontdekt. Heb wel de patatten discussie overgeslagen merk ik, geen ideeeeeee waar het over gaat??? (misschien maar goed ook)
die ik wilde bestaat al...
21-08-2017 20:45
Provocatie in een overduidelijk troltopic ? Tuurlijk.....
Wat een onzin.
Het was provoceren maar wat mij betreft geen ban waard. Sterker nog ik heb heel hard om die reactie gelachen.. Dat iemand die ban elke keer weer gebruikt om ja waarom eigenlijk terwijl meds er zelf nooit over klaagt tja. ..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
yasmijn schreef:
21-08-2017 20:49
Men zette een pan olijfolie op en verhitten. Men kwakt daar versch tot patatten gesneden aardappeltjes in. Geen diepvries. De fijnste pattakkes.
Vrees'lijk recept.
Nog zelfgemaakte mayo erbij en je hebt levenslang.
Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!

En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.
En toch was er ook daar veel ruimte voor warmte en meeleven.

En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
21-08-2017 20:54
Misschien doet zijn vrouw wel hetzelfde via een ander forum weet jij veel.
feow schreef:
21-08-2017 21:06
Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!

En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.

En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
Wat zeg je dat weer mooi :)
Rosabella1 schreef:
21-08-2017 21:01
Het was provoceren maar wat mij betreft geen ban waard. Sterker nog ik heb heel hard om die reactie gelachen.. Dat iemand die ban elke keer weer gebruikt om ja waarom eigenlijk

Om aan te geven hoe mensen op iemand kunnen jagen. Op elk hengeltopic op seks wordt " geprovoceerd. " Staft iemand. Maar dat werd gestaft
. T

terwijl meds er zelf nooit over klaagt tja. ..
O, niet? Goh.... Lees ik een ander forum zeker.
feow schreef:
21-08-2017 21:06

" Fatsoen en historisch besef " .Mooi. Waar ook.
Yas, heb jij voor mij een eenvoudig recept voor hachee?
Jonari schreef:
21-08-2017 21:09
Wat zeg je dat weer mooi :)
+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
21-08-2017 21:10
O, niet? Goh.... Lees ik een ander forum zeker.
Ja jij zit vast op Fok dan of het Antifaforum.. fijne avond verder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven