Hoort dit?
donderdag 24 augustus 2017 om 11:44
Mijn vriend (sinds een half jaar)
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij,
Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
Ik vraag me af hoe andere vrouwen hier tegen aan kijken?
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij,
Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
Ik vraag me af hoe andere vrouwen hier tegen aan kijken?
donderdag 24 augustus 2017 om 11:48
Dat je moeilijk en egoïstisch doet. Vernederd nog wel? Waarom/waardoor?! Lijkt mij juist een hele betrokken man. Ik heb nu sinds een half jaar een vriend. Als ik zie hoe hij nu al met mijn kinderen om gaat, dan kan ik mij goed voorstellen dat hij, waar ik niet vanuit ga, ooit omgang zou willen hebben of ze in ieder geval nog af en toe wil zien. Is de biologische vader nog in het spel?
donderdag 24 augustus 2017 om 11:51
donderdag 24 augustus 2017 om 11:51
Blijkbaar heeft hij een band opgebouwd met die kinderen in 3 jaar tijd.
Voor die kinderen is het juist erg fijn.
Hoezo voel jij je aangetast in je vrouwelijkheid?
Hij gaat toch niet vreemd of zoiets?
Je zou ook trots op hem kunnen zijn, omdat hij blijkbaar iemand is die mensen en vooral kinderen niet ziet als wegwerpmateriaal.
En omdat hij in staat is om serieuze verbintenissen aan te gaan.
Wat maakt het eigenlijk uit of het normaal is of niet...en wat is normaal?
Ik vind het in elk geval wel erg liefdevol van hem.
Voor die kinderen is het juist erg fijn.
Hoezo voel jij je aangetast in je vrouwelijkheid?
Hij gaat toch niet vreemd of zoiets?
Je zou ook trots op hem kunnen zijn, omdat hij blijkbaar iemand is die mensen en vooral kinderen niet ziet als wegwerpmateriaal.
En omdat hij in staat is om serieuze verbintenissen aan te gaan.
Wat maakt het eigenlijk uit of het normaal is of niet...en wat is normaal?
Ik vind het in elk geval wel erg liefdevol van hem.
donderdag 24 augustus 2017 om 11:52
+1. Wat een aanstellerij zeg....heb je een goede man die naar eer en weten handelt, en emotioneel daar toe in staat is,s-a-r-kast schreef: ↑24-08-2017 11:47Je poll is onduidelijk.
Is het normaal dat jij je zo voelt: nee.
Is het normaal dat hij kinderen graag wil zien die voor hem als eigen voelen? JA! En eervol!
wordt je in je eer aangetast
Hoezo? Heeft hij aangegeven dat hij geen kinderen met jou wilt?? Echt...de problemen die mensen maken...
donderdag 24 augustus 2017 om 11:52
donderdag 24 augustus 2017 om 11:55
Helemaal mee eens.redbulletje schreef: ↑24-08-2017 11:52Ik zou er niet van gediend zijn. Heb je 'n kindvrije man, gaat ie nog 'n verplichting met notabene andermans kinderen aan! Waar blijft zijn tijd voor jou in de weekends dan? En wil hij die kinderen ook laten logeren mocht je ooit gaan samenwonen? Dat zou voor mij 'n no-go zijn.
donderdag 24 augustus 2017 om 12:00
Dit.s-a-r-kast schreef: ↑24-08-2017 11:47Je poll is onduidelijk.
Is het normaal dat jij je zo voelt: nee.
Is het normaal dat hij kinderen graag wil zien die voor hem als eigen voelen? JA! En eervol!
Je bent gek.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 24 augustus 2017 om 12:01
donderdag 24 augustus 2017 om 12:01
Dan heb jij niets bij hem te zoeken.
volg je verstand, gebruik je gevoel