KIND IN JE UPPIE - DEEL 7

14-04-2016 22:19 3203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Blij_ei32Geertgenwachtlijst sinds augustus 2016
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Eeffie138MCK Leiderdorpwachtlijst sinds november 2016
Plien198531nijGeertgenintake januari 2017
Macarinata 34 n.v.t. oriëntatie
Jootje29 ? Rijnstate intake gehad, nu wachtlijst
Maris86 31 Reinier de Graaf, Voorburg Intake gehad, nu onderzoeken
Patroesj31RijnstateWachtlijst voor intake sinds november 2017

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Zara8828ZIdecember 2016
Linnie_198333UMC UtrechtIUI november 2016
BiebkeBrabant39Nij Geertgen2 pogingen, nu on hold
Simply_Me3737AMCdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Pat3637UMC Utrechtdecember 2016
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8333Nij Geertgenfebruari 2017
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Roosje-8927Nij Geertgenstart iui juni/juli 2017
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
deb87-UMC Utrecht start september 2017 voor 2e kindje
CCB5331Nij Geertgenstart iui augustus 2017
Nausicaa36AMCstart okt 2017
NoraRecaptcha37start okt 2017, 2e kindje
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgstart iui okt/nov 2017

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Mitakuye Oyasin 33 NijGeertgen Januari 2017 24 oktober 2017 Een jongen!
Jessy010 ? ? ? ?
Wannabe79 37 Isala Mei 2017 03-07 eerste echo

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie.
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 23-12-2017 21:56
44.33% gewijzigd
@Innerpeace, succes maandag. :D
Dat wat jij zegt met de grote kinderen heb ik dus ook. Die doen me niet zoveel. Inderdaad de babies en de kinderwagens, dat doet soms pijn.
Ik ben altijd al hopeloos geweest met relaties, vandaar dat ik uiteindelijk hiervoor heb gekozen. Ik weet voor mezelf dat dit het beste gaat werken. En als je straks eenmaal je kindje in je handen hebt, daar kan geloof ik geen man tegenop. ;)
Tuurlijk vind ik het soms moeilijk dat het niet lukt om een geschikte partner te vinden, maar mijn kinderwens is vele malen groter dan mijn partnerwens. Die kom ik misschien ooit nog wel eens tegen.

Toevallig heb ik nu net mijn eisprong gehad. Ik ben blij dat ik weet wanneer ik vruchtbaar ben. Over 2 weken is mijn huisarts ook weer terug van zijn vakantie. Dan maak ik gelijk een afspraak. Ik kan nu eigenlijk ook niet meer wachten. :P

Gelukkig weet ik dat mijn ouders heel erg graag oma en opa willen worden. Vooral mijn vader ziet zichzelf al helemaal als opa. Alleen het is niet via de 'traditionele manier'. Dus dat maakt het een beetje spannend. :P

Het is toch weer een wat langere post geworden, maar het is fijn om hier even je gevoelens te delen. :)

Ik heb trouwens wel dat boek besteld van Barbera Lammerts. Dus die ligt aankomend weekend op de deurmat als ik thuis kom van mijn vakantie.
@kraaitje87 mijn ouders vinden het fantastisch. die staan volledig achter mij incl. de rest van het gezin. dus dat was wel erg fijn. Dat betekent niet dat ik mijn wens om ooit een partner tegen te komen er niet meer is. maar ik heb het losgekoppeld van elkaar. De kans dat ik op mijn leeftijd een man met kinderen date is heel groot, dus waarom zou ik dan geen kind mogen hebben. Dat is wel een proces geweest hoor om dit los te koppelen. maar nu heb ik er vrede mee. Al enig idee hoe je een donor wilt gaan zoeken?

Dat boek heb ik ook. heb er veel aan gehad. je had hem zo over kunnen nemen. heb ook het boek bam mam en bam kids. vond ik ook wel interessant om te lezen. als je interesse hebt mag je die overnemen. dan stuur je maar een pb ;).
Moest weer even een hele hoop bijlezen! Leuk om weer nieuwe 'gezichten' te zien! En weer veel nieuwe ontwikkelingen bij iedereen!

Ik heb ook PCOS en ben ook op dieet gegaan (heb geen overgewicht, maar een dieet zou een positief effect op je eisprong kunnen hebben). 3x ongesteld geweest, maar steeds geen eisprong kunnen vinden (ik wilde nog niet starten met iui) Nu wil ik graag starten maar kwam mijn menstruatie niet. in overleg met de kliniek toch maar met medicatie beginnen (heb al ooit een 'proefronde' met medicatie gedaan). Vorige week provera geslikt om alles te 'resetten'. Nu eindelijk een bloeding, dus maandag bellen voor de uitgangsecho. Ik krijg waarschijnlijk ook clomid en pregnyl. Het komt nu wel heel dicht in de buurt :hyper:
innerpeace schreef:
18-08-2017 20:17
@kraaitje87 mijn ouders vinden het fantastisch. die staan volledig achter mij incl. de rest van het gezin. dus dat was wel erg fijn. Dat betekent niet dat ik mijn wens om ooit een partner tegen te komen er niet meer is. maar ik heb het losgekoppeld van elkaar. De kans dat ik op mijn leeftijd een man met kinderen date is heel groot, dus waarom zou ik dan geen kind mogen hebben. Dat is wel een proces geweest hoor om dit los te koppelen. maar nu heb ik er vrede mee. Al enig idee hoe je een donor wilt gaan zoeken?

Dat boek heb ik ook. heb er veel aan gehad. je had hem zo over kunnen nemen. heb ook het boek bam mam en bam kids. vond ik ook wel interessant om te lezen. als je interesse hebt mag je die overnemen. dan stuur je maar een pb ;).
Uiteraard ben ik daar nu heel erg mee bezig. Wat ik wel zeker weet is dat ik geen bekende donor wil en ook geen co-ouderschap. Zeker niet met een koppel. (MM of MV).
De wachtlijsten bij veel klinieken in Nederland zijn nu geloof ik ook best lang vanwege het tekort aan donoren, wat ik wel jammer vind.
Dus nu zit ik er meer aan te denken om zelf een donor via internet te zoeken, maar ik heb ervaringen gelezen dat dat ook weer riskant kan zijn. Oa soa's natuurlijk, donorcontract enz.
Een andere optie is het natuurlijk buiten Nederland zoeken, maar dan is de kans groot dat de donor echt 100% anoniem is. En ik weet nog niet zeker of ik dat wil. Daarom is het fijn om verhalen en ervaringen van andere mensen te lezen.

Bedankt voor je aanbod van de boeken. Van de week lees ik eerst op mijn gemak dat ene boek door. Mocht ik toch dat andere boek ook willen, dan stuur ik je een pb. ;)
@kraaitje87 uit welke regio kom je? Ik loop zelf in het Reinier de Graaf in Voorburg. Daar hebben ze een eigen donorbank. De wachtlijst was voor mij 6 maanden. Het is een heel fijn team waar je persoonlijk behandeld wordt.

@Plein1985 Oh wat fijn dat het nu begonnen is. Lijkt mij zo niet leuk om PCOS te hebben. Succes iig de komende periode!
Ik woon nu weer in het westen van Noord Brabant. Maar ik heb vlakbij Voorburg gewoond.
Bedankt voor je reactie, fijn om te lezen dat de wachtlijst niet zo lang is. Want ik schrok wel een beetje dat bij sommige klinieken de wachtlijsten ongeveer 3 jaar is en soms nemen ze ook voorlopig geen nieuwe patienten meer aan ivm tekort aan donoren.
En omdat er toch een hoop andere alternatieven zijn weet ik soms niet goed waar te beginnen. Zeker nu ik eigenlijk vrij kort geleden definitief de knoop heb doorgehakt. Best wel veel informatie, keuzes enz. Meer als dat wanneer een koppel zwanger probeert te worden.
Ik ben weer terug van weggeweest. ik heb bewust even afstand van alles genomen. Het besef dat ik het toch echt in mijn eentje ga doen kwam heel hard binnen. Ik wil niets liever dan een kindje, maar heb best wel wat verdriet gehad (en af en toe nog) om het/mijn ideaal plaatje echt los te laten.
Vorige maand provera geslikt en ook al een bloeding gehad. Nu is het wachten op mijn volgende menstruatie en dan wil ik weer gaan starten. Dit zal eerst een proefcyclus met clomid en pregnyl zijn om te kijken of ik dan eerder een eisprong krijg en of mijn luteale fase verlengd kan worden.

Kraaitje is Geertgen eventueel geen optie voor je qua afstand? Zij hebben zo goed als geen wachtlijst en ik ben heel erg tevreden!
Ik wil inderdaad naar beiden opties gaan kijken. Maar ik ben nu nog op vakantie. Laatste dagje hoor, morgen weer thuis.

Ik snap heel goed ook wat je bedoeld met het loslaten van het ideale plaatje. Op mijn vakantie heb ik het ook wel moeilijk gehad hoor. Toch wel een traantje af en toe. Daarom wist ik dat ik niet langer wilde wachten. Bij het zien van babykleertjes en spulletjes gaat het echt kriebelen. Maar ik zie mezelf de komende jaren gewoon niet met partner.
En wat Innerpeace ook zei, een man kan altijd nog en mannen van mijn leeftijd hebben tegenwoordig toch vaker wel dan niet kinderen. Dus waarom ik ook niet? Was erg verhelderend om te lezen.

Veel succes trouwens. Hopelijk kunnen we snel hier goed bericht lezen. :)
Ik heb een uitnodiging voor de intake in het Reinier de Graaf in Voorburg. Iemand enig idee hoe lang het daarna nog duurt? Begin dit jaar zeiden ze dat er dan al een donor voor je beschikbaar is, maar dat lijkt me wel heel snel gaan?
@maris86 Zodra ik de intake had duurde het nog 4 maanden voordat ik daadwerkelijk kon starten. Je krijgt dus eerst het intake, daarna moet je een maand temperaturen, bloedprikken en krijg je een afspraak bij de psycholoog. Hierna ga je terug naar de gynaecoloog (na die maand temperaturen) en krijg je uitleg over de HSG die je in de volgende maand krijgt. Als dit allemaal achter de rug is krijg je uitleg over de inseminaties en een afspraak bij de donorbank om een donor uit te zoeken. Dit duurde bij mij zo'n 4 maanden. Wat leuk ook eens iemand die naar Voorburg gaat! Ik lees dit hier weinig. Ik ben erg tevreden met ze. het is een klein persoonlijk team.

Ik ben vorige week voor evaluatiegesprek geweest en krijg deze poging pregnyl om de eisprong beter te timen. Verder krijg ik niets want ik ben in principe de ideale kandidaat. Alles klopt gewoon aan mijn cyclus. Daarnaast heb ik maandag een nieuwe donor uitgezocht. Wat ik zo leuk vindt daar is dat je een gesprek hebt met de persoon die daadwerkelijk contact heeft met de donoren en ze na alle gesprekken wel een beetje kent. Ze vertelde mij dan ook dat de donor die ik gekozen heb, dat ze die ook echt bij mij vindt passen qua type en dat ze denkt dat het in het dagelijks leven ook echt tussen ons zou klikken. Ze denken dus ook echt mee daar. Heel erg fijn.
Volgende week heb ik de eerste uitgangsecho weer en dan gaan we er weer voor!

Hoe gaat het met de rest hier?
Bedankt innerpeace! Klinkt goed allemaal, we (ik) gaan het beleven!
Ik heb inmiddels alle voorbereiding gehad, en ga in mijn volgende cyclus beginnen. Ik vind het nog steeds heel erg spannend, maar de paniek is gelukkig wel weg.
Ondanks alle voorbereidingen, er over nadenken en procedures is het toch nog steeds een beetje onwerkelijk dat ik misschien wel echt een baby heb straks. Maar dat zal iedereen wel hebben.
Ik ben afgelopen week weer naar de kliniek geweest. Slik nu clomid. 30 aug moet ik terug voor een echo en als alles er goed uitziet krijg ik dan pregnyl injectie en 2 dagen later inseminatie :cheer: :cheer2:
Spannend plien en nausica, succes allebei!

Heb jij last van bijwerkingen door de clomid plien?
Ik moet waarschijnlijk ook aan de clomid en heb gelezen dat veel vrouwen last hebben van enorme hoofdpijn. daar ben ik een beetje bang voor.

Afgelopen zondag had ik ineens een positieve ovulatietest in handen op cyclusdag 18. Als ik al een positieve test had, was het veel later in mijn cyclus. De medicatie heeft dus toch zijn werk gedaan!
@Nausicaa en @Plien wat spannend zeg! Ik begin volgende maand. Wacht nu tot mijn cyclus begint. Dus ik ga je straks aflossen op het wachtbankje Plien. Ga ook snoeihard voor jullie duimen!

Roosje, volgens mij had ook ook wel een beetje hoofdpijn. Niet bij nagedacht dat dit door de Clomid kon komen. Ben wel wat instabiel en emotioneel, maar dat was ik ook bij de pil. De reden dat ik geen pil gebruikte.
Leuk om met een aantal rond dezelfde tijd te starten :hyper:
Nu je het zegt, ik gisteren last van hoofdpijn, maar ook niet eens bij nagedacht dat van de clomid was. Het was niet heel benoemenswaardig en weer snel weg. Arts zei dat slecht slapen/nachtmerries veel voorkomt bij clomid. Ik moet zeggen dat ik goed slaap, en raar dromen doe ik altijd (geen nachtmerries gelukkig). Roosje, bij werkingen zijn natuurlijk bio iedereen anders. Ik heb ook de laagste dosering. Wat krijg jij? Hopelijk vallen de bijwerkingen mee.
Lee, welke kliniek/ziekenhuis ga jij ook alweer heen?
Nausicaa, ik vind t ook heel onwerkelijk... zal volgende week nog wel erger worden... heb ook nog met niemand gedeeld dat ik vrijdag ga starten. Terwijl 2 mensen tot nu van alles op de hoogte waren. Ik vind het normaal echt fijn om veel te delen met anderen. Maar voelt nu goed om alles 'alleen' te doen en de rest er even buiten te houden.
Bij mij weten drie mensen wanneer ik echt ga beginnen (als in de maand, niet de precieze datum). De rest weet wel van de plannen, maar weet alleen dat ik op de wachtlijst sta. Ik zit er niet op te wachten dat er elke maand tig mensen verwachtingsvol naar me gaan zitten kijken.
Mijn beste vriendin heeft wel aangeboden mee te gaan, maar dat hoeft van mij helemaal niet. Ik heb ook erg het gevoel dat ik dit juist alleen moet doen. En aangezien ik in hetzelfde ziekenhuis werk, hoef ik er niet echt veel tijd door te brengen om te wachten, ik kan zo vanaf mijn werk heen en weer lopen zonder rekening te hoeven houden met files etc.
spannend allemaal zeg! is er een reden dat jullie clomid gebruiken? of is dit een standaard protocol in het ziekenhuis waar jullie lopen?

ik heb dinsdag de eerste uitgangsecho en krijg ik uitleg over de pregnyl. Ik verwacht volgend weekend poging 4 te wagen.
Klopt ook wel van die bijwerkingen, iedereen is anders. En ik moet mezelf er niet te veel mee bezig houden want dan denk ik dalijk van alles te voelen.
Ik weet nog niet hoeveel ik ga krijgen. M'n menstruatie is net begonnen. Veel en veel te vroeg na mijn positieve ovulatietest van afgelopen zondag. Ik hoop maandag terecht te kunnen voor een uitgangsecho.

Innerpeace, ik krijg hormonen omdat mijn ei niet goed wil rijpen (ivm veel eiblaasjes) en omdat mijn luteale fase veel te kort is.
@innerpeace ik krijg het ook omdat mijn ei niet goed rijpt

@plien ik ga naar Isala in Zwolle

3 vriendinnen weten wanneer ik begin en 1 daarvan gaat mee. Van mij hoeft dat niet eens, maar ze stond erop. Ze is er straks ook bij als het lukt en ik moet bevallen. Voor mijn ouders heb ik het vaag gehouden, maar ze zijn verdacht stil dus ik denk dat ze wel een vermoeden hebben.

Het is inderdaad leuk dat er nu een paar tegelijk een poging doen hier. Zooooo spannend. En ook echt fijn om het te delen.
Lieve dames, ik lees al een tijdje mee (heb mezelf ook ergens voorgesteld maar welke pagina? :-) )

Ik voel nu de drang heel erg om te reageren... want morgen is mijn 1e IUI poging!! Heel raar om te zeggen, ook omdat ik maar 3 mensen op de hoogte heb gesteld in mijn omgeving...

Afgelopen maandag veel gebeurd, kort samengevat: zaad was binnen, geen eisprong gekregen/gevonden (blijkt toch PCOS te zien), kuurtje provera, hielp niet, kuurtje duphaston erachteraan, bloeding.. uitgangsecho gemaakt... 2 weken later (rond eigenlijke eisprong) cyste gevonden die moest eerst weg gaan voordat we verder konden gaan....wederom kuurtje provera.... wéér wachten en vol hormonen.... uiteindelijk bloeding gehad op 17 aug... echo waarop bleek dat cyste aan het krimpen was.. en toen op dag 3 gestart met Gonal-F (zou clomid zijn maar de kans op cysten was daarbij aanwezig en omdat ik er al eentje had wilde ze dit risico niet vergroten)
Afgelopen vrijdag een echo gehad (na 6dgn GonalF) en blijk er een mooie follikel aan de linkerkant te zitten van 14 mm. Vandaag terug komen en blijkt de follikel 20mm :-D :-D :-D ....

dus vanavond Pregnyl spuiten (ieeeeeeeeeh doodeng maar t moet) en dan morgen de IUI....
Je zit dan eigenlijk maanden te wachten op een poging en dan is het "ineens" zover... had gewoon niet verwacht dat mijn lichaam mee zou werken :cheer: :cheer:

Ik loop dus samen met een aantal van hier... sowieso Plien1985 maar de rest weet k eigenlijk niet..
Het is een ontzettende spannende maar vooral bijzondere periode.. Vol met swingende emoties door alle hormonen (en vergeet de acne niet :woa: ) en ook wel wat hoofdpijn klachten van de provera. De Gonal F is mij echt 100% meegevallen. Verder vind ik Nij Geertgen echt heel ontspannen.. Ik heb ondertussen (bijna) alle doctoren gehad en natuurlijk heb ik mijn persoonlijke voorkeur, maar je wordt wel met geduld en respect behandeld.

Ik mag/kan dus door iemand (weet niet goed wie dit doet) op het lijstje geplaatst worden...
CCB53, 31, Nij Geertgen, IUI 1e poging augustus 2017
:hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:

Liefs aan alle Uppies hier !
Iedereen die aankomende dagen op het wachtbankje gaat veel succes :-D

Ik had eigenlijk ook morgen of overmorgen op de wachtbank gekomen ,voor de 2de keer, 1ste vorige maand was dus niet gelukt.
Deze cyclus was nu voor het eerst met clomid maar die werkte ietst te goed :-o
Want ik heb 3! goede eitjes en dat is dus net iets te veel van het goede. Want hierdoor is het risico te groot dat ze alle 3 bevrucht worden. En een zwangerschap van een 3-ling raden ze medisch sterk af, dus ik sla deze ronde over.
Wat best wel een domper is, tijdens echo erg blij dat ik goede eitjes had ,maar direct het gesprek daarna ben je teleur gestelt dat ze het medisch gezien afraden :"-(

Voor de volgende ronde moet ik nu op dag 3 een echo en dan gaan ze kijken welke dosering clomid ik moet nemen. Want zonder clomid heb ik amper 1 ei
@ccb53 wat ongelofelijk spannend! Morgen is dus D-day voor je. Ik ga snoeihard duimen. Ik wacht nu op mijn volgende cycles en dan kan ik ook beginnen. Ik ben iedere keer op de 29ste/30ste ongesteld, dus hopelijk blijft mijn lijf zo lekker constant. Wachten duurt nu al lang. En dan moet de D-day voor mij nog komen. Die allereerste keer, dat vergeet je nooit weer.
Ik vind het voor iedereen spannend, gun het jullie allemaal zo!

@illona, dubbel lijkt me dat. 3-ling heeft niet echt de voorkeur lijkt me, best druk in je eentje.. Maar balen dat je nu weer een maand wachten moet. Mijn moeder is overtuigd dat ik door dit traject een tweeling krijg. Denk dat ik dat al slikken vind, maar zeker welkom. 3-ling is mijn ook wel een beetje veel. Geen idee of bij Isala 2 of 3 de max is overigens. Ik dacht ook 2? Voor mij in ieder geval wel.
Je weet nu wel dat clomid werkt, te goed, maar het werkt. Hopelijk de volgende maand meer geluk!
Ccb53, spannend zeg!!! Ik ga voor je duimen. Had vandaag met een vriendin afgesproken (die als eer van de weinige op de hoogte is van alles) maar heb toch niet verteld dat ik ga starten. Wil het (iig de eerste keer) voor mezelf houden.
Ik vroeg in het begin steeds om dezelfde 2 artsen bij Nij Geertgen. Maar dat was uiteindelijk niet meer te doen. En Tsja, nu heeft zon beetje elke arts daar Mn 'private Parts' wel gezien, dus nu maakt t niet meer uit 😉 Ik ben ook erg tevreden over Geertgen. Misschien komen we elkaar wel een keer tegen 😊

3ling in je eentje lijkt me inderdaad niet zo handig. En begrijpelijk dat ze deze ronde medisch gezien overslaan. Maar inderdaad een domper! Wordt de dosis volgende keer aangepast Ilona87.

Spannend Lee83. Hopelijk Kun je ook snel starten. De eerste keer lijkt me inderdaad heel speciaal....
Mijn vrienden weten het wel allemaal. ik heb ze wel gevraagd er niet teveel naar te vragen. Echter ik heb ze bij beide missed abortions hard nodig. En uiteraard is mijn familie helemaal betrokken.

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en het groeit allemaal goed. donderdag weer terug en de verwachting is dat ik die avond de pregnyl zet en zaterdag de inseminatie heb. dus dan eindelijk weer een nieuwe ronde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven