Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:43
Ik snap niet dat je je uitspraken van deze persoon persoonlijk gaat aantrekken. Gewoon naast je neer leggen wat deze gast schrijft.-Kia-Ora- schreef: ↑25-08-2017 09:32Ik had vannacht mijn bericht gewist omdat ik je manier van discussiëren erg onprettig vind maar dit slaat echt alles. Vind je het normaal om dit soort dingen te zeggen? Nooit geleerd dat je je naasten lief dient te hebben? En nog los daarvan, dit is geen normale omgang met elkaar. Alleen omdat ik een andere mening heb over je o zo geliefde Heer ben ik brandhout voor de hel? Koekoek.
vrijdag 25 augustus 2017 om 14:24
Ook al was ik nog piepjong, dan zou dit nog geen uitspraak voor mij zijn.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 25 augustus 2017 om 14:31
Ik ben nog piepjong, maar ik zal dat ook niet snel zeggen.doornroosje9 schreef: ↑25-08-2017 14:24Ook al was ik nog piepjong, dan zou dit nog geen uitspraak voor mij zijn.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:03
Met of zonder gordeltje?MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:01Ik ben mond dood gemaakt doordat iemand mij heeft gesnitched. Ik zal de waarheid blijven verkondigen al moet ik sterven als martelaar van het vrije woord.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:05
leuk he zulke racistische opmerkingen die door moeten gaan voor ''lolligheid'' ik zou jou en je identiteit eens belachelijk moeten maken, heb ik meteen een ban aan mijn broek.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:06
Mijn god, dramaqueen.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:01Ik ben mond dood gemaakt doordat iemand mij heeft gesnitched. Ik zal de waarheid blijven verkondigen al moet ik sterven als martelaar van het vrije woord.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:07
De zee is geel en het gras is rood, geloof me. God is een vrouw.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:01Ik ben mond dood gemaakt doordat iemand mij heeft gesnitched. Ik zal de waarheid blijven verkondigen al moet ik sterven als martelaar van het vrije woord.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 25-08-2017 15:08
3.08% gewijzigd
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:07
Je gaat je goddelijke gang maar. Hetis sowieso niet racistisch. Als je een andere afkomst had gehad, had ik hetzelfde grapje gemaakt.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:05leuk he zulke racistische opmerkingen die door moeten gaan voor ''lolligheid'' ik zou jou en je identiteit eens belachelijk moeten maken, heb ik meteen een ban aan mijn broek.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 25-08-2017 15:08
0.38% gewijzigd
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:09
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:11
Wat is je missie hier dan, tussen al die nare nsb' ers? Zeg gewoon wat je wil, nsb' er, niet zo fucking laf man.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:09nee want dan gaan jullie weer jullie volkssport uitoefenen op mij, minderheden verklikken.
een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen