Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:02
Ik vind het heerlijk weer! Ben dol op zon en warmte maar..... Ik verheug me nu heel erg op harde wind, kou en regen. Ik heb van de week in de uitverkoop een nieuwe jas gescoord!
Water en winddicht en ik zit te popelen om deze voor het eerst aan te trekken. Dus ineens erg zin in de koude gure tijden.

vrijdag 25 augustus 2017 om 15:12
Pfff even klagen hoor
Ik weet dat we nog geluk hebben gehad deze zomer met het weer, maar toch heb ik het gevoel dat er geen einde aan komt... Ik zat vandaag in de bus en het was weer zo warm en benauwd.
Ik heb gewoon echt geen zin meer in zomers of warm weer... Snak echt naar de Herfst/Winter. Maargoed, nog even geduld

Ik weet dat we nog geluk hebben gehad deze zomer met het weer, maar toch heb ik het gevoel dat er geen einde aan komt... Ik zat vandaag in de bus en het was weer zo warm en benauwd.
Ik heb gewoon echt geen zin meer in zomers of warm weer... Snak echt naar de Herfst/Winter. Maargoed, nog even geduld

vrijdag 25 augustus 2017 om 15:41
Ik ook Yesss. Tot nu toe vind ik het een topzomer, maar ik verlang naar de herfst. Ik heb het ook warm en ik hou niet van de zon die hier best hard brandt. Nog even doorbijten.yesss schreef: ↑25-08-2017 15:12Pfff even klagen hoor![]()
Ik heb gewoon echt geen zin meer in zomers of warm weer... Snak echt naar de Herfst/Winter. Maargoed, nog even geduld![]()
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:26
vrijdag 25 augustus 2017 om 17:09
Ik ben eigenlijk alleen maar dankbaar eerlijk gezegd. Vond het een echte topzomer, zo mogen ze van mij allemaal zijn. En het wordt nu ook alweer eerder donker. Als ik denk aan de zomers van de afgelopen jaren en die van nu ben ik echt alleen maar heel erg dankbaar.
En de herfst is ook alweer in aantocht.
En de herfst is ook alweer in aantocht.
vrijdag 25 augustus 2017 om 20:16

vrijdag 25 augustus 2017 om 20:20
Ergens in het noorden van Scandinavië.
zaterdag 26 augustus 2017 om 15:16
Klinkt heerlijk, Filee!
Dinsdag wordt toch best kutweer, in mijn regio wordt nu 27 voorspeld en een overdosis aan zon, gadverdamme. Nou ja, ik ben ook nog steeds zeer dankbaar voor de koelte en regen van afgelopen tijd, dus daar teer ik op
Ik hoop wel echt dat het de tweede helft van de week weer koeler en wisselvalliger wordt.
Dinsdag wordt toch best kutweer, in mijn regio wordt nu 27 voorspeld en een overdosis aan zon, gadverdamme. Nou ja, ik ben ook nog steeds zeer dankbaar voor de koelte en regen van afgelopen tijd, dus daar teer ik op
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
zaterdag 26 augustus 2017 om 17:20
Kapitein_Haak schreef: ↑26-08-2017 17:19Eng veel zon vandaag, hoop dat ie zo opflikkert want ik wil boodschappen gaan doen en dat doe ik natuurlijk niet als de zon mijn huid tormenteert.

zaterdag 26 augustus 2017 om 19:11
Kapitein_Haak schreef: ↑26-08-2017 15:16Klinkt heerlijk, Filee!
Dinsdag wordt toch best kutweer, in mijn regio wordt nu 27 voorspeld en een overdosis aan zon, gadverdamme. Nou ja, ik ben ook nog steeds zeer dankbaar voor de koelte en regen van afgelopen tijd, dus daar teer ik opIk hoop wel echt dat het de tweede helft van de week weer koeler en wisselvalliger wordt.
Ah, ik vroeg me al af of ik hier de term "kutweer" kon gebruiken. Want dat is het. Luid pratende buren tot diep in de nacht, de geur van bbq komt me mjin neus uit en al dat zonlicht is een nachtmerrie!! Het was zo lekker vorige week! Moet ik tot dinsdag, en dan?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-