twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
" zuchttttttttt, heb ik een vriendinnetje er naast en wil die net als mijn vrouw over gevoelens praten terwijl ik gewoon eens lekker ongecompliceerd met haar van bil wil"

het is me toch wat he vrouwtje
...
Laat hem maar, vrouwtje. Hij weet niet beter en hij is blijkbaar erg gefrustreerd. Fijn weekend!
Vrouwtje ik hoop dat je het volhoudt, het buitenvrouwtje van mijn man kwam zo om de 2 maanden weer even twijfelkonten om dan toch maar weer niet door te zetten. Want ja, eigenlijk wou ze wel maar ze kon het dan toch niet maken.

Tuurlijk is mijn man de grote plurk, maar dat is die koene minnaar van je ook, dusss, geef ikkezelf een beetje credit. HIj is wat cynisch, maar heeft wel gelijk. Fijn weekend!
Vrouwtje, heel erg veel sterkte!!!!

Pinky, inderdaad hoop ook ik niet dat wij voorlopig het laatste hoofdstuk uit Zout op mijn huid zullen meemaken. Ben blij dat jij het ook een mooi boek vond.

Nr. 2 en ik hebben bijna geen contact, het kan er gewoon even niet bij, zowel bij hem als bij mij niet. Over een tijdje hebben we weer tijd voor elkaar. Het is even niet anders, het komt wel weer.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hallo allemaal,

ik heb in november hier al eerder geschreven.

Ik ben mee blijven lezen, met open mond van herkenning...

Mijn baby is er ondertussen.

mijn nr 2 ook nog steeds.

hefiger dan ooit.

en ik lijk ook niet te kunnen stoppen.

er is nooit gelegeheid voor meer dan een zoen, maar we verlangen er allebei wel naar... en dat wind me zo ontzettend op. Hij maakt die gevoelens in me los, die ik nog nooit eerder heb gevoeld.

hij vertelde me laatst dat hij het liefst met mij wilde zijn, maar we hebben alllebei een partner en kinderen en er zou zoveel ellende van komen...

maar het gevoel is zo sterk.

verliefdheid, maar ook de sexuele aantrekkingskracht.

Ik herken mezelf helemaal niet op zo'n manier, maar vind het wel fijn me zo te voelen.

het krijgen van mijn baby maakte voor hem niets uit.

twee dagen ervoor zoenden we nog en drie dagen erna weer.

in combinatie met al mijn hormonen... pffff, ik word echt gek van mezelf...

xSofie
Sofie, gefeliciteerd met jullie kindje! Geniet van dit kleine mensje.
...
...
beste allemaal,

ik wil even met jullie delen dat ik een andere baan heb geaccepteerd..... dit betekent dus dat ik niet meer met nr 2 werk. !!! Hij wist ervan dat ik bezig was en heeft me hierin ook gesteund. Het is ook niet zo dat we elkaar nooit meer zullen spreken, maar ik voel nu al de rust dat we elkaar niet meer elke dag zien met alle onrust die daarbij hoort, hoe leuk en spannend dat ook is, het is genoeg nu.

Ik kijk er echt naar uit. nog een week of 6 en ik start op mn nieuwe plek. Ben best een beetje trots op mezelf dat ik dit heb doorgezet! Ik ben er nog niet dat besef ik , maar het is een stap in de goeie richting toch?

Lfs P.
Hoi Pinky, ik vind dat je supertrots mag zijn op jezelf! Ik vind het heel goed dat je dit gedaan hebt en dit is zeker een stap in de goede richting. Alles komt nu beslist in rustiger vaarwater. Ik heb echt bewondering voor je......
Dankjewel Caafje! Lief dat je dat zegt.

Hoe gaat t bij jou?
Hoi meiden!

Tjonge PINKY dat is zeker een hele stap! straks zie je hem dus niet meer zo vaak, ben benieuwd hoe het dan verder gaat tussen jullie.

Ik ben ook druk,druk,druk......nieuwe baan,nieuwe mensen..wel heel goed al die afleiding.

Zo heel af en toe een belletje of mailtje met nr2, maar ik denk dat we toch binnenkort wel weer een afspraak zullen maken, ik mis hem en snak ernaar om hem weer vast te houden!

We zullen zien!

Met nr1 in huis gaat het momenteel redelijk, maar ik weet dat het zo weer kan omslaan, zijn aanrakingen kan ik heeeel slecht verdragen en ik voel me ook altijd erg beroerd als "het" weer zover is....dat is toch niet normaal?

Zo kan ik niet eewig door blijven gaan, dat is niet eerlijk t.o nr1 en mezelf...maar ik heb nog steeds niet voldoende moed.
hoi allemaal, had al eerder een berichtje getypt vanmiddag, maar kan het nu eindelijk weer plaatsen.

Vrouwtje, spannend weer een nieuwe afspraak.. Bij een van jullie thuis of op onbekend terrein? Wel wat tijd? Als wij afspreken hebben we altijd maar erg weinig tijd, als het een uur is is het al lang. Al is dat al lang geleden hoor.

Wat me bij mezelf opvalt is dat het eigenlijk een grote vicieuze cirkel is die heel vaak herhaalt wordt. Vraag me af of dat bij de anderen ook zo is. Bij ons komen elke keer dezelfde fases wel weer terug. Het begint altijd met een piek, al dan niet ontstaan door elkaar weer eens te zien. In zo'n periode is er altijd best heftig en ook leuk en openhartig mail/sms en tel contact. En ergens gaat het dan weer fout, of het wordt te gevaarlijk of ik of hij krijgt schuldgevoel of het besef dat dit allemaal niet opschiet of het blijft ineens stil aan de overkant. Dan volgt er vaak weer een "brave periode" die soms na korte en soms na lange tijd weer onderbroken wordt. Kortom we hebben gewoon de behoefte om eens in de zoveel tijd ons gevoel met elkaar te delen enzo. En dit leidt dan nog geeneens altijd tot afspraken, maar dit komt ook doordat dit praktisch gezien niet altijd mogelijk is, maar dat voorkomt dan wel weer schuldgevoel.

Zit nu in een fase van veel contact, maar gaan niet afspreken, het scheelt dat daar voorlopig ook geen mogelijkheden voor zijn. Geniet van ons contact en koester dat, ook al voel ik me daar ook wel een beetje schuldig over naar thuisfront, ik voel me over "digitaal"contact toch minder schuldig dan dat we elkaar zouden zien.

Nou dat wou ik eigenlijk weer even delen . Oh ja, ben nu ook ook zout op mijn huid aan het lezen, ben nog niet zover. Had het boek in eerste instantie zelf niet uitgekozen, is qua schrijfstijl toch heel anders dan de boeken die ik normaal lees, dat zijn meer van de chicklit boeken. Maar het spreekt me wel aan, ben benieuwd hoe die verder gaat.

Groetjes en succes allemaal weer en tot later!
Pinky, gefeliciteerd!!! Knap van je! Het zal best raar zijn in het begin, maar ik denk dat het beter is om niet samen te werken. Op deze manier heb je de gelegenheid om ook wat afstand te nemen als je dat wilt.

Vrouwtje dank je wel!!! Ik kan dat wel even gebruiken, het is gewoon k.... Ik schrijf hier niet wat er aan de hand is, het heeft gelukkig niets met mijn nr. 1 of nr. 2 te maken, maar een tijd van verdriet is het hier wel helaas.

Katara, ik heb het ook met mijn nr. 1 dat ik zijn aanrakingen niet kan verdragen als ik mijn nr. 2 net gezien heb of bijna zie. Ik vind dat ook niet eerlijk en helemaal niet goed van mezelf, het voelt alleen niet fijn dan. Voor mij is er geen keuze, nr. 2 en ik zullen nooit samen verder gaan, die afspraak hebben we met elkaar gemaakt en die staat nog steeds. Wij verlaten onze nrs. 1 niet voor elkaar.

Twijfelaar, het klopt, steeds weer datzelfde cirkeltje, steeds weer diezelfde gevoelens, afstand soms. Als je het kunt relativeren, heb je er ook rust van. Als je dan ook nog eens duidelijk van elkaar weet wat je voor elkaar voelt, dan heb je rust.

Mijn schrijfstijl was het ook niet zout op mijn huid, in het begin pakte het boek me helemaal niet, maar hoe verder je komt....

Lenneke, even een knuffel van me!

Caafje, Anna, Flamenco, Teka, Mega, Doorelkaargeschud, Stranger, Bosz, Tammy en alle anderen, heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Voor mij is er geen keuze, nr. 2 en ik zullen nooit samen verder gaan, die afspraak hebben we met elkaar gemaakt en die staat nog steeds. Wij verlaten onze nrs. 1 niet voor elkaar.

is het echt zo wij knip? geloof er geen bal van, als de beslissing alleen aan jou zou liggen zou jij hem zonder meer overwegen
Voor jou moeilijk te geloven misschien Ikkezelf. Dat neem ik je niet kwalijk, tenslotte ken jij onze situaties niet, als je die wel kende, zou je deze vraag niet gesteld hebben.

Ik weet wel dat als je persé zou willen, je alles overboord zou kunnen gooien en samen opnieuw zou kunnen beginnen. Nr. 2 en ik houden ook ontzettend veel van onze nrs. 1, dus is kiezen voor elkaar geen optie.

Reden waarom ik op je reageer? Je stelt nu eens een vraag zonder dat het cynisme ervan afdruipt.
lieve Knipoogjes en katara, bedankt voor jullie woorden en steun. Ik zal het nodig hebben want hoe overtuigd ik ook ben van het feit dat het beter is om niet meer met elkaar te werken... ik ben de weken al aan 't aftellen en het vliegt me af en toe wel aan dat ik straks niet meer weet hoe laat hij op t werk is, of hij afspraken heeft waardoor hij dus niet kan smsen of mailen, dat moet ik straks allemaal gewoon loslaten en niet ongerust zijn als het een halve dag duurt voor ik antwoord heb op een mail of sms. En dan natuurlijk het feit dat ik hem niet elke dag zal zien... pfff, moet er nog even niet aan denken, een weekend vind ik al lang duren soms, als ik niet genoeg afleiding heb..... En toch is het goed ! dat weet ik, en nu zal ook blijken of onze liefde sterk genoeg is.

Knipoogjes, wat moeilijk voor je om van die verdrietige tijden mee te maken, zonder dat je je daar ook bij nr 2 kan uitlaten. ik vind het altijd zo fijn om van hem wat steun te hebben, want hij benadert alles op een andere manier dan nr 1, en dat is soms zo'n eye opener. Kan me voorstellen dat dat bij jou ook zo is. En dat moet je nu dus missen in deze periode van geen contact.... knuffel voor je!!

Katara, snap best dat je nog moed aan t verzamelen bent, het is niet niks om en relatie te beeindigen! ik fantaseer ook wel es bij mezelf natuurlijk, want ook bij mij is het soms verdomd moeilijk om me open te stellen voor nr 1 wat aanraken betreft... en dat geeft me dan toch te denken of ik wel door wil/kan met nr 1. Maar die gedachtes laat ik 2 seconden toe en schuif ze dan weer van me af.

Iedereen veel sterkte gewenst!
Pinky, sterkte. Het valt niet mee, maar ik denk net als Knipoogjes dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Twijfelaar, ik herken wel wat je beschrijft. Het kan ook niet anders, als je allebei niet weg wil bij je nr. 1. Dan heb je die afstand soms nodig.

Ikkezelf heeft wel een beetje gelijk denk ik. Als ik vrij was (of ongelukkig met mijn nr. 1) zou ik mijn nr. 2 zeker serieus overwegen.

De omstandigheden zijn anders, en het is goed zoals het is. We hebben geen van beiden de behoefte om ons hele leven en gezin overhoop te halen. Ik hou van mijn nr. 1, mijn nr. 2 houdt van zijn nr. 1. Dat betekent dus dat mijn nr. 2 en ik altijd wat afstand moeten bewaren. We zullen nooit samen zijn en daar hebben we ons zonder moeite bij neergelegd.
Hoi hoi,

Maar hoe zit het dan bij jou Bosz, zien jullie elkaar elkaar wel vaak of houden jullie wel vaak contact? Wij hebben wel vaak contact, maar ook vaak over hele andere dingen. Volgens mij heb ik vaker dan hem de behoefte om het gevoel te delen. Wat me dan weer super afhankelijk maakt om vervolgens weer enorm van mezelf te balen dat ik me zo afhankelijk opstel. Zit nu ook weer in zo'n fase, wil hem dan eigenlijk met rust laten, maar dat lukt me niet en hem lukt het dan wel om het gewoon "neutraal"te houden. Best frustrerend soms. Ik weet wel dat het aan de andere kant zo is, maar hoor het ook graag..

Knipoogje sterkte met de situatie waar je nu inzit, wel jammer soms he dat je niet meer op dit forum durft te zetten vanwege de herkenbaarheid, heb ik zelf wel eens, dan zou je sommige dingen beter willen omschrijven ofzo maar dat lijkt dan toch niet veilig, je weet nooit...

Nou sterkte allemaal weer en fijn weekend
Hoi Twijfelaar, wij zien elkaar zelden. Er is een periode geweest waarin we elkaar ongeveer elke twee weken zagen, maar dat was voor ons allebei te veel. We mailen wel veel en we bellen af en toe. We wonen mijlenver uit elkaar en bovendien hebben we allebei natuurlijk een gezin en ook nog een drukke baan en daardoor weinig tijd voor elkaar.

Ik herken alles wat je zegt helemaal. Mijn nr. 2 kan daar veel beter mee omgaan dan ik. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik hem daarin vertrouwde. Jarenlang heb ik hem verdacht van de onoprechtheid die Ikkezelf zo fijn cynisch kan verwoorden. Iedere keer als het wat rustiger was dacht ik: zie je wel. Nu ik sinds heel kort weet hoe het zit (echt weet hoe het zit bedoel ik) heb ik daar geen last meer van. We weten wat we aan elkaar hebben, we kennen elkaars slechte eigenschappen wel zo ongeveer en ik weet nu zeker dat hij wel degelijk oprecht is en dat wat wij hebben goed is zo. Maar het heeft wel even geduurd voordat ik zover was.
Pinky, je vroeg hoe het met mij gaat. Het gaat goed, zowel met 1 als 2 maar toch..... als 2 niet snel genoeg iets van zich laat horen, dan voel ik me net zoals Bosz en twijfel4ever. Na ruim 6 jaar heb ik dit nog steeds maar ik laat het hem nooit merken, ik probeer geduldig te zijn. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Best lastig af en toe maar ik moet er mee leren leven, een andere keuze heb ik niet want ik laat mijn nummer 2 nooit gaan, tenzij hij het niet meer zit zitten natuurlijk. Twee liefdes, geweldig maar soms is het vreselijk balen, maar..... het is het waard!
Hallo allemaal

Voor iedereen een hele dikke knuffel.. om te beginnen.

Ik lees soms even mee maar moet toch goed uitkijken. Het gaat goed met me, en ook met nr 2. Met mijn man gaat het nu ook prima. Hij is niet meer zo allert op me. Hij geef me al iets meer ruimte. Ik moet wel weer heel goed oppassen om mijn sms-jes te verwijderen enz. Maar dat is alleen maar goed. Ik was wel heel erg nonchalant. Maar ik heb ook hetzelfde als jullie hoor....als ik even niets van mijn nr 2 hoor, denk ik al dat hij me vergeten is. Maar een woensdagmiddag is het weer gebleken van niet. Hij vroeg aandacht. Ik deed voorzichtig en reageerde ook niet meteen. Woensdagavond kreeg ik op mijn werk ook weer sms-jes en reageerde ook minimaal. Donderdagochtend ook weer, Ik vond het moeilijk maar ook toen reageerde ik minimaal. Totdat we donderdagmiddag samen werkte. De aandacht was super en de aantrekkingskracht bloeide weer op. Hij bleef maar rond me heen lopen, met vragen, en aanrakingen. Ik kon me bijna niet meer beheersen. Toen hij steeds naar achteren ging bleef ik expres voor.... Hij keek me steeds aan met zijn mooie bruine ogen. Terwijl ik aan het werk was deed hij me steeds bellen op mijn mobiel, die ik op trilstand in mijn broekzak had... Het was een beetje een kat en muis spel. Maar wel spannend, we leken wel van die pubers. Maar ja toen ik weer achter kwam en hij me in zijn armen nam....was het weer helemaal goed. Ik kan toch nooit meer zonder hem.... Die roze wolk is er nog steeds. Maar ja nu zitten we weer in onze gewone doen en laten. Maar het is wel valentijn vandaag. Wat doen jullie voor nr 2? Ik reageer niet persoonlijk op iedereen maar denk wel vaak aan jullie, zonder jullie was ik al lang ingestord. Voor iedereen heel veel sterkte en steun met alles. Ik hoop volgende keer weer helemaal terug te zijn. Meiden bedankt dat jullie er zijn.

Groetjes Lenneke.
Hoi Lenneke, ik (en met mij de andere forummers) ben hartstikke blij dat je weer iets van je laat horen en dat het goed met je gaat. We waren met z'n allen best wel ongerust toen we zo lang niets van je hoorden. Doe rustig aan en doe voorzichtig!
Hallo allemaal,

Even het over samen verder gaan, als het bij mij met nr1 goed zat en bij nr2 ook met zijn nr1, waren wij nooit met elkaar wat begonnen, en als er geen kids waren, waren we nu samen, eigenlijk vinden we dat we nu al op onszelf horen te gaan, eerst elk alleen, de scheidingen verwerken, en dan pas samen verder, zo vindt ik het nog steeds bijzonder dat je 2 liefdes kunt hebben, ik kan dat niet, mijn liefde is voor nr2, en andersom ook,

Lenneke, valentijn, ja, we hebben elkaar van de week ontmoet en geven elkaar dan een presentje, en sturen elkaar een digitaal kaartje,

Pinky, jee, een andere werkplek, wat zal dat wennen zijn, maar geeft wss wel een hoop rust,

Bosz,wat fijn dat jullie nu precies weten wat je aan elkaar hebt,

Katara, wanneer ga je hem weer zien?? En wat jij schrijft over je nr1 daar herken ik veel in,

Caafje, bij jou duurt het dus al 6 jaar, bij mij zit hij al 10 jaar in mijn hoofd, waarvan de laatste 4 de geheime relatie,

Twijfelaar4ever, jij kan dat ook mooi omschrijven, die periodes van intens contact, afgewisseld door twijfel, vandaar je naam zeker ook, hi

Knipoogje, knuffel

dames, allemaal een fijne valentijd, eh tijn, groetjes Anna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven