Napraattopic deel 90

25-08-2017 16:37 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Marana_ schreef:
29-08-2017 07:20
Vier gillende kinderen om half 1 s nachts, yeah right...
Gillende kinderen zijn nooit leuk....... :there:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
_Marana_ schreef:
29-08-2017 07:20
Vier gillende kinderen om half 1 s nachts, yeah right...

Ja net echt.
Star² schreef:
29-08-2017 08:17
Ja net echt.
Ow, het is een topic. Ik dacht dat Marana een slechte nacht had gehad. :facepalm:
Het zal maar echt zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Solomio schreef:
29-08-2017 08:58
Ow, het is een topic. Ik dacht dat Marana een slechte nacht had gehad. :facepalm:
:-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
:-D
Linkjes zouden wel helpen. Ondanks dat dit Napraat is weet ik toch vaak niet of er nou nagepraat wordt over het forum of over het rl van mensen.
haha nee :proud: zo'n topic bevat wel weer van die situaties (die waar kunnen zijn) waarbij ik denk 'goed dat ik geen kinderen heb'
Enn schreef:
Het zal maar echt zijn.
Ik wil het niet geloven.
Enn schreef:
Het zal maar echt zijn.

Ja dan hoop ik dat er iemand aan de bel trekt ergens.
Herkenbaar solomio! :-D

Ja, ik hoop het dan ook. Voor mijn hoofd is het prettiger dat het niet waar is. Napraat zorgt altijd voor ruimte in mijn hoofd, dat is ook wat waard. Mocht het waar zijn dan hoop ik dat die buren niet op hun 'napraat' wonen.
:yes: Na een week kreeg ik pas viva post binnen :yes:
Mijn buurkinderen zitten regelmatig tot half een 's nachts in de tuin.
Dus ik twijfel nog aan dat topic
Op de relatiepijler komt ook al een diagnose te voorschijn.
:popcorn:
Solomio schreef:
29-08-2017 09:03
Ik wil het niet geloven.
Het ligt er wat mij betreft wat te dik bovenop, met dat herhalen dat het meisje zo lief is, nadat daar de eerste 2x nog niet op gehapt was. En het 'goh ik zie nu pas dat het al zo laat is'.
Enn schreef:
29-08-2017 09:15
Herkenbaar solomio! :-D

Ja, ik hoop het dan ook. Voor mijn hoofd is het prettiger dat het niet waar is. Napraat zorgt altijd voor ruimte in mijn hoofd, dat is ook wat waard. Mocht het waar zijn dan hoop ik dat die buren niet op hun 'napraat' wonen.
En eerder loop je nog te verkondigen wat je wel allemaal niet zou doen als jij de buurvrouw was.
Jammer genoeg kan elke topic waar zijn. Er zullen vast gezinnen zijn waar ze zulke dingen proberen. Dus dit kan ook echt zijn.

In dat topic waar de TO een paar maanden geleden de bruiloft had afgeblazen omdat haar verloofde de ene leugen na de andere vertelde, riepen ook veel forummers 'troll'. Deze TO heeft nu een topic geopend met de vraag wat ze zou gaan doen op de dag dat de bruiloft zou zijn. Lijkt me geen troll dan. Beetje nadenken vooraleer je dat gaat roepen (in het topic dan, op napraat kan dat natuurlijk). Echt elk topic kan waar zijn, hoe gek het ook mag klinken.
Life is short. Eat dessert first.
Precies de reden dat ik het hier roep en niet in zo'n topic zelf.
doornroosje9 schreef:
29-08-2017 09:46
Jammer genoeg kan elke topic waar zijn. Er zullen vast gezinnen zijn waar ze zulke dingen proberen. Dus dit kan ook echt zijn.

In dat topic waar de TO een paar maanden geleden de bruiloft had afgeblazen omdat haar verloofde de ene leugen na de andere vertelde, riepen ook veel forummers 'troll'. Deze TO heeft nu een topic geopend met de vraag wat ze zou gaan doen op de dag dat de bruiloft zou zijn. Lijkt me geen troll dan. Beetje nadenken vooraleer je dat gaat roepen (in het topic dan, op napraat kan dat natuurlijk). Echt elk topic kan waar zijn, hoe gek het ook mag klinken.
Helemaal met je eens.
Het kan zomaar al hoop je van harte dat het fake is.
Jonari schreef:
29-08-2017 09:53
Helemaal met je eens.
Het kan zomaar al hoop je van harte dat het fake is.
En dan is dit nog maar het topje vd ijsberg van wat waar kan zijn.
_Marana_ schreef:
29-08-2017 09:30
Het ligt er wat mij betreft wat te dik bovenop, met dat herhalen dat het meisje zo lief is, nadat daar de eerste 2x nog niet op gehapt was. En het 'goh ik zie nu pas dat het al zo laat is'.
Nou ja, dat dus.
En de verklaringen voor haar eigen gedrag en dat van haar man zijn zo doordacht, dat ik denk dat als je het allemaal al zo goed begrijpt, dat je dan al veel beter in staat zou (moeten) zijn om het te veranderen.
Het klinkt mij meer als voorbeelden uit mijn (psychologie) studieboeken.
Tarlin schreef:
29-08-2017 09:34
En eerder loop je nog te verkondigen wat je wel allemaal niet zou doen als jij de buurvrouw was.

Ja, dat ze dus niet op napraat wonen en wél actie ondernemen :idee:
Star² schreef:
29-08-2017 10:32
Ja, dat ze dus niet op napraat wonen en wél actie ondernemen :idee:
En dat geloof jij?
Tarlin schreef:
29-08-2017 10:34
En dat geloof jij?

Ik heb geen reden om Enn niet te geloven.
Star² schreef:
29-08-2017 10:37
Ik heb geen reden om Enn niet te geloven.
Een normaal rationeel mens gaat eerst in gesprek met de buren en dan zijn er nog een legio tussenoplossingen mogelijk, voordat je veilig thuis op ze af hoeft te sturen.
Solomio schreef:
29-08-2017 10:19
Nou ja, dat dus.
En de verklaringen voor haar eigen gedrag en dat van haar man zijn zo doordacht, dat ik denk dat als je het allemaal al zo goed begrijpt, dat je dan al veel beter in staat zou (moeten) zijn om het te veranderen.
Het klinkt mij meer als voorbeelden uit mijn (psychologie) studieboeken.
En nu even tussen neus en lippen door vermelden dat ze haar zoontje van 4 alleen thuis laat slapen terwijl ze een boodschapje doet. Dit is een trol die weet waar men hier op viev op hapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven