Telefoon partner

29-08-2017 21:57 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even kort, ik vroeg ( om te testen of hij het zou doen) de telefoon van mijn partner, en hij wilde het niet geven, voelde zich gecontroleerd.

Mijn vraag , mogen jullie ten alle tijden in de telefoon van partner kijken?
Ja, geen probleem, maar dat doe ik niet.
Ja.
Uiteraard.
Ja
Als het is om even een telefoonnummer uit zijn mobiel te halen? Ja.
Als ik aangeef dat ik hem ga controleren: grote kans dat hij nee zegt. Vindt hij niet leuk.
Nooit de behoefte gevoeld om in de telefoon van nu ex-man te kijken. Bij huidige vriend voel ik die behoefte ook niet.
Nog nooit om gevraagd.
Geen idee.
Nooit gevraagd.

Hier zou waarschijnlijk dus de vraag volgen "Waarom?"
Hm mag er dus van uit gaan dat dit dus apart is dat hij het niet wilde geven, ik zou er trouwens ook niet in kijken hoor
Billy74 schreef:
29-08-2017 22:03
Hm mag er dus van uit gaan dat dit dus apart is dat hij het niet wilde geven, ik zou er trouwens ook niet in kijken hoor

Nee dit is jouw conclusie
Dat lees ik niet
Ja dat mag. Maar dat doe ik niet. Hij mag het bij mij ook. Maar hij doet het niet.

Wij zijn allebei van mening dat onze telefoon een privé-ding is en dat je met je tengels uit elkaars privé blijft.
Zelfde principe als een dagboek, daar blijf je ook uit.
Moet er wel bij zeggen dat het naar aanleiding van een verhaal was dat ik hem vertelde en toen vroeg, als ik jou zou vragen nu om je telefoon zou je het dan geven, dus niet dat ik out of the blue opeenszei ok kan ik je telefoon even krijgen
Nee. En hij ook niet in de mijne. We hebben niet wat te verbergen voor elkaar, maar het is meer het gevoel dat de een zich met de appjes/gesprekken/whatever van de ander bemoeit.
Ja natuurlijk, wij hebben beiden dezelfde telefoon en het is wel eens gebeurd dat ik de zijne meenam naar werk en hij de mijne. Moet toch kunnen?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
rotterdammert23 schreef:
29-08-2017 22:06
Ja natuurlijk, wij hebben beiden dezelfde telefoon en het is wel eens gebeurd dat ik de zijne meenam naar werk en hij de mijne. Moet toch kunnen?
Daarom dat ik altijd oplet dat ik niet dezelfde kleur koop als de zijne :-D.
Billy74 schreef:
29-08-2017 22:03
Bedankt. Mijn reactie was dus voor niets? :bonk:

Je doet trouwens vreselijk moeilijk over niets.
Of is er stiekum toch iets gaande waarom je hem niet helemaal vertrouwt?
Nooit gevraagd. Maar toch zinloos, hij wist elke dag alles :proud:
Iedereen heeft zijn eigen behoefte aan privacy, die heb ik vrijwel niet tov mijn partner (behalve dat ik wel op de wc met de deur dicht zit bv). Sommige hebben daar wel behoefte aan en dat is prima.
Je partner testen.
Doe je ook de coopertest op hem?
Test je na het poetsen met een plakverklikker of hij wel goed gepoetst heeft?
Test je of hij zijn billen goed afveegt?
Nog nooit de behoefte gevoeld om zijn telefoons te controleren. Maar als ik moet bellen leent hij hem gerust uit.

En vice versa.

Heel veel respect hier voor elkaars privé, ik kom niet in zijn kast, hij niet in de mijne. Eigen mail adres etc.
Het was zeker niet mijn bedoeling , om "zomaar" moeilijk te doen, maar ik vroeg mij wel af of hij dat juist zou doen als ikhet vroeg, resultaat hij is nu boos
Iedereen is anders, je moet gewoon iemand zoeken die over de voor jouw belangrijke dingen hetzelfde denkt. Is dit belangrijk voor je?
Billy74 schreef:
29-08-2017 22:11
Het was zeker niet mijn bedoeling , om "zomaar" moeilijk te doen, maar ik vroeg mij wel af of hij dat juist zou doen als ikhet vroeg, resultaat hij is nu boos
En terecht. Echt een rare actie.
Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven