Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 augustus 2017 om 12:42
Lucky_Birdie schreef: ↑30-08-2017 12:36
Ik wil geen lijst zien van topics die ik geopend heb, ik wil nieuwe / actieve topics zien. En niet dat gedoe nu waarbij je moet openen en nog een keer moet klikken voor een overzicht.
donderdag 31 augustus 2017 om 08:33
Haal svp die schermvullende, niet weg te klikken banner van T-mobile weg!!
Voor mij een reden om nooit meer een T-mobile abonnement af te sluiten, dus effect wat ze willen bereiken, bereiken ze (in mijn geval) juist tegenovergesteld. Maar ze hebben wel heel erg veel, erg korte, bezoeken op hun website....
Voor mij een reden om nooit meer een T-mobile abonnement af te sluiten, dus effect wat ze willen bereiken, bereiken ze (in mijn geval) juist tegenovergesteld. Maar ze hebben wel heel erg veel, erg korte, bezoeken op hun website....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
vrijdag 1 september 2017 om 15:50
Met de pijlers is overigens iets geks aan de hand. Als ik op
index.php (startscherm)
op Actueel klik, kom ik op
actueel/list_topics/9
Dan klik ik op 1 en dan kom ik op
actueel/list_topics/9/1
Dat is de tweede pagina van die pijler. Desondanks wordt die pagina aangemerkt als 1. Als ik daarna op 2 klik, kom ik op
actueel/list_topics/9/2
Dat zou dan de tweede pagina zijn (door het getal 2), maar is feitelijk de derde pagina. Op deze manier wordt de tweede pagina gemist en zijn de topics moeilijk terug te vinden, tenzij men een truc gebruikt: voor de tweede pagina klik je op 1, voor de derde pagina op 2, etc. Het begin pagina is dan weer onbereikbaar.
index.php (startscherm)
op Actueel klik, kom ik op
actueel/list_topics/9
Dan klik ik op 1 en dan kom ik op
actueel/list_topics/9/1
Dat is de tweede pagina van die pijler. Desondanks wordt die pagina aangemerkt als 1. Als ik daarna op 2 klik, kom ik op
actueel/list_topics/9/2
Dat zou dan de tweede pagina zijn (door het getal 2), maar is feitelijk de derde pagina. Op deze manier wordt de tweede pagina gemist en zijn de topics moeilijk terug te vinden, tenzij men een truc gebruikt: voor de tweede pagina klik je op 1, voor de derde pagina op 2, etc. Het begin pagina is dan weer onbereikbaar.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 1 september 2017 om 19:12
En dit mijn beste is wat mij betreft de grootste bug en grootste irritatie.CommunityManagerViva schreef: ↑29-08-2017 17:14Beste forummers,
De problemen rondom de advertenties en de privéberichten zijn bij ons bekend. Helaas heb ik geen nieuwe status update voor jullie. Zodra dit wel het geval is horen jullie het natuurlijk direct.
Met vriendelijke groet,
CM VIVA
Jij meldt helemaal niks.
Jij doet niets met de feedback.
Ik heb al tig keer gelezen dat jij hier leest.
Heb je ook gelezen dat de openingspost van dit topic een blamage is? Het is OUD!!
Jij wekt op geen enkel manier de indruk dat je communicatie met de forummers serieus neemt. Of het forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 1 september 2017 om 21:32
De mods nemen alles ter kennisgeving aan en doen er verder niets mee.feow schreef: ↑01-09-2017 19:12En dit mijn beste is wat mij betreft de grootste bug en grootste irritatie.
Jij meldt helemaal niks.
Jij doet niets met de feedback.
Ik heb al tig keer gelezen dat jij hier leest.
Heb je ook gelezen dat de openingspost van dit topic een blamage is? Het is OUD!!
Jij wekt op geen enkel manier de indruk dat je communicatie met de forummers serieus neemt. Of het forum.
zaterdag 2 september 2017 om 08:36
Wat een onzin.CommunityManagerViva schreef: ↑29-08-2017 17:14Beste forummers,
De problemen rondom de advertenties en de privéberichten zijn bij ons bekend. Helaas heb ik geen nieuwe status update voor jullie. Zodra dit wel het geval is horen jullie het natuurlijk direct.
Met vriendelijke groet,
CM VIVA
zaterdag 2 september 2017 om 09:17
Die reclames zijn een inkomstenbron. Die gaan ze echt niet weghalen ben ik bang.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 2 september 2017 om 10:36
Dat hoeft ook niet, maar normaal kunnen forummen lijkt me toch wel handig. Zat reclames die de boel niet verstoren.AeonOfWinter schreef: ↑02-09-2017 09:17Die reclames zijn een inkomstenbron. Die gaan ze echt niet weghalen ben ik bang.
zaterdag 2 september 2017 om 22:31
Als een topic waarin je gereageerd hebt, niet meer in de lijst op de voorpagina staat, is ie niet meer te vinden. Ik ging naar de betreffende pijler, maar daar stond ie zelfs op pagina 7 niet, terwijl er vanmorgen nog in gereageerd was.
Zoekfunctie geprobeerd, daar kwam ie omhoog, maar als ik erop klikte, kwam ik weer op de voorpagina.
Echt zo
Zoekfunctie geprobeerd, daar kwam ie omhoog, maar als ik erop klikte, kwam ik weer op de voorpagina.
Echt zo
zaterdag 2 september 2017 om 22:54
Ik heb een paar pagina's geleden geleerd dat dat is omdat ze bij Sanoma, afdeling techniek, niet kunnen tellen. De eerste pagina is pagina 0, de tweede pagina is pagina 1. Als je op de eerste pagina staat, dan denk je dat je pagina 2 aan moet klikken om naar de tweede pagina te gaan. Maar omdat ze dus niet kunnen tellen, moet je op pagina 1 klikken om naar pagina 2 te gaan.
Jij bent dus niet dom, noch blind.
Jij bent dus niet dom, noch blind.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
zaterdag 2 september 2017 om 23:21
zaterdag 2 september 2017 om 23:30
Ik had precies hetzelfde van de week en krijg hem ook niet terug in favorieten, dacht al dat het aan mij lag... Nu steeds zoeken.Tinkerhell schreef: ↑29-08-2017 09:25Ik heb van de week per ongeluk een topic dat ik volg uit mijn Favorieten gegooid. Nu wil ik hem er weer terug hebben, maar dat lukt niet.
zondag 3 september 2017 om 10:46
Hier ook dankzij het viva forum overgestapt naar de adblock browser, wat een verschil!
Mijn grootste ergernissen waren ook de T-Mobile en andere paginagrote, meescrollende adds. Heb hierover gemaild (al weken geleden), maar inderdaad niets gebeurd.
Momenteel heb ik een T-Mobile abonnement, beviel altijd prima, maar ik heb nu een negatieve associatie met het merk gekregen (T-Mobile betekent nu ergernis). Jammer..
Mijn grootste ergernissen waren ook de T-Mobile en andere paginagrote, meescrollende adds. Heb hierover gemaild (al weken geleden), maar inderdaad niets gebeurd.
Momenteel heb ik een T-Mobile abonnement, beviel altijd prima, maar ik heb nu een negatieve associatie met het merk gekregen (T-Mobile betekent nu ergernis). Jammer..
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode