Het is zaterdagmorgen!

02-09-2017 08:01 109 berichten
Goedemorgen luitjes, er is weer een nieuwe dag aangebroken en wel een zaterdag, dus ik dacht kom, laat ik eens een zaterdagmorgentopic openen, weleens gezellig weer. :)

Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad. :proud:

Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef: ↑
02-09-2017 20:19
Het uitzicht was niet verkeerd nee :proud:
:proud: :applause:
Alicereturns schreef: ↑
02-09-2017 20:39
:proud: :applause:
Je weet wat ze van Scandinavische mannen zeggen. Mooi en gespierd. Dat kan ik na vanavond beamen. Jeetje. Ik ben er nog steeds niet overheen. :popcorn:
Troeteltje schreef: ↑
02-09-2017 20:20
Cougar.......trend.
Zet die trend voort of start die trend op...........gun jezelf ook eens wat Filee.
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ga dat ook maar es doen. Wat la Paay kan kan tante Alice ook zeker.. :proud:
Troeteltje :yes:
Alicereturns schreef: ↑
02-09-2017 20:42
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ga dat ook maar es doen. Wat la Paay kan kan tante Alice ook zeker.. :proud:
En nichtje Filee dubbel zoveel.
02-09-2017 20:41
Je weet wat ze van Scandinavische mannen zeggen. Mooi en gespierd. Dat kan ik na vanavond beamen. Jeetje. Ik ben er nog steeds niet overheen. :popcorn:
:HA: :yum: :kwijl: nou als jij hem te jong vind, stuur hem dan maar hierheen. Ik ben 35 en cougar klinkt wel lollig.. ;-D
02-09-2017 20:43
En nichtje Filee dubbel zoveel.
:high5:
Hou ons dan wel op de hoogte aub via het forum. Mijn leven is ietwat minder spannend, en zo kan ik dan toch een beetje meesmullen van jong en goddelijk. :high5:
Troeteltje schreef: ↑
03-09-2017 08:19
Hou ons dan wel op de hoogte aub via het forum. Mijn leven is ietwat minder spannend, en zo kan ik dan toch een beetje meesmullen van jong en goddelijk. :high5:
Nou dan moet die Scandinavische god eerst ff hierheen gestuurd worden om mij zo gek te krijgen. Ik vind single zijn namelijk rete relaxed na een paar maanden gezeik met een potentiële nieuwe lover en heb geen puf om al te veel moeite te doen voor een man.. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven