Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
sannennas schreef:
04-09-2017 21:17
Nou inderdaad. Waarom zouden Nederlanders in godesnaam konijnenhokken uit Chili gaan kopen? :facepalm:

:nooo:
Zucht. Meer kan je er toch niet over zeggen?
MoirenPhae schreef:
04-09-2017 21:03
Stenen jatten en toen de eigenaar zei dat hij ze niet mee mocht nemen tegen haar zeggen dat ze ze zelf uit de auto moest halen.

Ik kan er steeds slechter naar kijken. :hamer:

Plaatsvervangende schaamte echt.
Werkelijk onvoorstelbaar die Jeroen :facepalm:

Ik vind de twee vrienden zo leuk en zou ze zo graag toe willen roepen wat een misbruik van ze gemaakt wordt.

En wat lunchlover zegt, plaatsvervangende schaamte, en dat heb ik niet snel.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik zet de delen van familie Yogi steeds vaker op stil/doorspoelen. Ik ben daar echt zo klaar mee. Ik merk echt dat mijn interesse aan het teruglopen is. De Posjes vind ik nog wel soort van gezellige achtergrond-tv, maar verder...
Lavenderblue schreef:
04-09-2017 21:40
Huh? Is Karel 56 jaar? Dacht dat hij ergens in de 70 was. Hoe oud is die An dan? Die ziet er ook uit als minstens 65...
Mij lijken ze ook ergens halverwege de 60?
Wat een asociale hork,die Jeroen! Wat voor voorbeeld geef je dan aan je kinderen?
Jammer dat hij uiteindelijk de stenen heeft meegekregen!
Ozo.
wat een ellendige man is die jeroen zeg. word hij aangesproken.. en waar zijn dat zn grote blije praatjes? bahbah
Ik kan nog steeds niet wennen aan Ann en Karel erbij, ik vind dat echt drie keer niks. En de rest... Addy loopt maar wat als een kip zonder kop rond, als iemand volgende week zegt dat een varkensfokkerij wel goed zal lopen begint hij daar weer aan. Ik kan er niks aan doen, maar Linda vind ik op de een of andere manier altijd viezig, met die dichtgeknepen ogen, en haar houding. Ik kijk nog wel maar zit me meer te ergeren dan dat ik het leuk vind.
Blijkbaar ben ik de enige die An en Karel wel leuk vind, ik had ze inderdaad wel veel ouder ingeschat.

Zijn helemaal mijn types niet, veel te zweverig, maar ik word wel blij van An's blijdschap.

Het bouwen van dat droomhuis en dat dan ter beschikking stellen aan "hen die dat nodig hebben" is mij teveel de yogi-kant op, maar ik begrijp wel heel goed dat zij graag bij (klein)dochter in de buurt willen wonen en dat maakt (wat mij betreft) hun insteek sympathieker.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ben het helemaal eens met je hoor, Van Dale. Niet mijn types maar kan ze wel waarderen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
AlejandraLaura schreef:
04-09-2017 21:03
Echt heel asociaal, het is daar overigens wel bekend dat je van privestranden niks mee mag nemen.
Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.
Iass schreef:
05-09-2017 17:00
Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.
En dit geldt ook voor Chili?
vandale schreef:
04-09-2017 22:32
Werkelijk onvoorstelbaar die Jeroen :facepalm:

Ik vind de twee vrienden zo leuk en zou ze zo graag toe willen roepen wat een misbruik van ze gemaakt wordt.

En wat lunchlover zegt, plaatsvervangende schaamte, en dat heb ik niet snel.
Die 2 vrienden zijn schatjes.
Taralina schreef:
05-09-2017 00:12
Mij lijken ze ook ergens halverwege de 60?
An is 54 meen ik.
MoirenPhae schreef:
05-09-2017 18:13
En dit geldt ook voor Chili?
Yep
Iass schreef:
05-09-2017 18:22
Yep
Dus er bestaan geen privéstranden in Chili.
Iass schreef:
Dus waarschijnlijk monteert RTL het zo dat Jeroen een hork lijkt maar valt dat eigenlijk wel mee.
watdachtjehiervan schreef:
05-09-2017 18:41
Dus waarschijnlijk monteert RTL het zo dat Jeroen een hork lijkt maar valt dat eigenlijk wel mee.
Hij is sowieso een hork.
MoirenPhae schreef:
05-09-2017 18:42
Hij is sowieso een hork.
+ 1
Iass schreef:
:rofl:
Dank je,
Iass schreef:
Vreemd, ik heb zo toch echt gezien met bordjes enzo, niet veel overigens. Maar zo' n grote hoeveelheid meenemen van een strand is toch sowieso asociaal als iedereen dat doet hou je niks, meer over.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Ik bedoel overigens niet dat je dan niet op die stranden mag komen, dat mag altijd.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
De voice over had het ook over een privestrand. Die vrouw zei ook, dat de stenen er door hen waren neergelegd. En de "opzichter" niet mocht zien, dat ze die stenen mee namen, want dat mocht niet.

Maar hoe dan ook: het zijn niet een paar schelpen of wat zand wat je mee neemt.
Die Jeroen verdient echt klappen!
Die nieuwe lui krijg ik een beetje de geitenwollensokkenkriebels van. Als t mijn ouders waren zou ik ook naar Chili vluchten
EvaHier2 schreef:
05-09-2017 19:53
Die Jeroen verdient echt klappen!
Die nieuwe lui krijg ik een beetje de geitenwollensokkenkriebels van. Als t mijn ouders waren zou ik ook naar Chili vluchten
En dan denk je veilig te zijn, zitten ze er uiteindelijk ook :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven