Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
GrimbleGrumble schreef:
05-09-2017 10:43
Hallo allemaal - nog iets belangrijks gebeurd toen ik weg was?
:blob: Je bent er weer! :hello:

Hoe is het met je?
Blond, hoe was het geweest? Ik ben niet jaloers, als een van de weinige geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
GG :cheer: Hoe is het? En met dochter en beste vriend?

Metallica: Ik was erg blij dat ik mijn oordoppen in had! Maar de show was geweldig. Klein ongelukje met een zanger die even in een gat in het podium viel, maar gelukkig meteen door kon. En drones die door de zaal gingen was ook spectaculair. Gelikte show en als VIP'perT zat ik met bubbels en hapjes het spektakel te aanschouwen. Klein minpuntje: er was geen kaas :-[ Man trouwens de hele avond zowat niet gezien want die kreeg zicht niet losgerukt van al dat geweldige speelgoed in de FOH.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-09-2017 17:24
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou posten: Ik ga naar Metallica :O Man moet daar iets en heeft een afspraak met DE engineer der engineers: Big Mick. Hij helemaal verguld maar geen zin om daarna alleen het concert bij te wonen en hij keek me zo lief aan dat ik ineens 'ja' zei. Ik heb hem nog nooit zo verbaasd zien kijken. :-o
B-) Niet helemaal mijn band, maar nu ken ik zowaar twee mensen die daar een leuke avond gehad hebben :)
GrimbleGrumble schreef:
05-09-2017 10:43
Hallo allemaal - nog iets belangrijks gebeurd toen ik weg was?
:hello: :rose:

Zag al een redelijke samenvatting voorbij komen :)
Ergens in de forumluwte is een ander forum ontstaan, maar ik kom mijn tijd ook wel door met werk, vakantiebieb-app, 52-weken-26-boeken-uitdaging en een of ander stom spelletje op mijn telefoon. En ook nog huishouden en soms eens een forummer in het eggie ontmoeten. :cheer2:
Watervrouw333 schreef:
05-09-2017 19:47
B-) Niet helemaal mijn band, maar nu ken ik zowaar twee mensen die daar een leuke avond gehad hebben :)
Ook echt geen muziek die ik thuis zou spelen. Maar veel respect voor het professionalisme, de muzikale kwaliteiten en de performance. En veel medelijden met hun omkadering: de heren zijn heeeeeel veeleisend. Maar goed, daarom zijn ze ook steengoed.
Ik heb nog even in een deuk gelegen om de stagehands. De drones moesten landen in een kubus die uit het podium kwam. Dat ging niet helemaal goed en een aantal landden er net naast. Bij de change over (ik zat wat hoger) zag ik 'panische handen' uit dat podiumgat komen en 'tasten' om die drones te pakken te krijgen. De heren inschattend heeft de drone-meneer niet zijn leukste avond gehad na de show :there:
Pfff als de jeren zo veeleisend zijn hadden ze ook wel even kaas kunnen regelen zeg...
maar fijn dat het leuk was!
Ik zet ze nog even op, omdat het kan... B-)
The owls are not what they seem
Het waait hier behoorlijk dus ik ben al een uur wakker door het geflapper van de tent.
Goedemorgen
Het regent. We hebben een dilemma. We hebben tot maandag geboekt maar voor vrijdag en het weekend zijn de voorspellingen zo ontzettend slecht. Ik nijg ernaar om morgen als het eventueel wel mooi weer is de boel in te pakken en naar huis te rijden. Maar ja ik vind dat ook weer jammer en wie weet valt het mee. Als we vanwege het weer naar huis gaan kunnen we de resterende dagen komend jaar opnemen dus financieel is er niks aan de hand en zo duur was het nou ook weer niet. Hm. Ik vind dat lastig.
Lekker blijven - ik heb een jaar in een tent gewoond en druppels op het tentzeil zijn heerlijk om bij te vrijen.

Metallica - yeah! Had ik ook wel bij willen zijn.

Hier is alles goed. Dochtertje gaat sinds een week naar school en ik heb het er moeilijk mee. Verder alles zijn gangetje.
IMHO
Goedemorgen allemaal!

Lastig Dolfje.... wat vindt je man? Hier in het Westen is het over het algemeen nog best lekker, beter dan voorspeld. Maar als je echt steeds binnen moet zitten of het net niet lekker hebt, zou ik de boel wel inpakken, geloof ik.

Lekker begin van de dag: was al te laat voor klaar-overen bij school en toen had ik ook nog een lekke band. Maar daarna werd het ècht een lekker begin van de dag. Ik had overleg met een collega. Binnen onze organisatie gebeurt nu heel veel, we gaan anders werken, echt naast de cliënt ipv er tegenover. Nou ja, heel verhaal. Het komt erop neer dat het allemaal best veel vraagt van mensen. Mensen moeten echt durven los te laten, moeten hun valkuilen goed kennen. Dit speelt al maanden en steeds denk ik 'hier kán ik iets mee, met paardencoaching'. Mijn collega is ontzettend enthousiast en wil heel graag met mij, als ik in november mijn papieren heb, een plan maken voor een soort pilot. Dan ga ik bijv. met twee teams aan de slag. Kijken we vooraf wat we willen dat het minimaal oplevert. En als dat nou bevalt, kunnen we gaan kijken of ik niet echt al paardencoach aan de slag kan. Of dat dan binnen mijn contract hier is, of dat ik voor mezelf begin en de organisatie tot mijn eerste grote klant mag rekenen, moet ik dan allemaal nog bekijken. Maar collega wil ontzettend graag iets met mij en mijn paardencoaching 'doen' hier. Ha! Dat geeft energie!

Blondie, mijn man is een rock/metal-man. Goede rock kan mij ook wel bekoren, maar metal niet. Met uitzondering van, jawel, Metallica. Grappig dat jij daar dan heen kon. Had je een mooie metal-outfit aan? Ik zie het voor me :)

Nu ga ik de gemeente lastigvallen over een locatie van ons die waanzinnig veel overlast geeft. Dat vraagt om overleg met de wijk. Maar dan wil ik wel de gemeente erbij, als onze opdrachtgever....
Nou ik denk dat onze tent niet zo bestand is tegen de wind die hier gaat komen. Gezellig is het wel met die druppels maar niet de hele dag. Het opruimen in weer en wind zie ik niet zo zitten. We hebben het er net over gehad en man vindt het wel best om morgen te gaan en dan in voorjaar een paar dagen terug te komen.
Is het te doen om alles nu gewoon in één keer in de achterbak te smijten en het thuis allemaal weer terug te organiseren, Dolfje?
Nu niet want de tent is zeiknat. En vandaag hebben we nog wat gepland en nog fietsen die vanmiddag terug moeten. En straks zou het hier wat opklaren net als gisteren. Ik ga dan liever morgen als het lekker is weg dan in het weekend als ik dan denk "nou dit is niks".
Denk dat we er wel uit zijn als ik mezelf zo hoor. Hebben het de eerste dagen echt heel fijn gehad.
Goedemorgen! Tussen de bedrijven door eindelijk weer wat forumtijd. :)
Okay Dolfje, ik snap je wel. Wij hebben jaren terug de hele natte boel achterin de auto gegooid en zijn teruggereden. Maar als je het rustig an kunt doen, is dat wel zo lekker natuurlijk.

Goedemorgen Bloes!
Bloes :cheer: Is nummer 2 er al?
O jee, hoogzwanger?
Oudblond schreef:
06-09-2017 11:18
Bloes :cheer: Is nummer 2 er al?
12 dagen al! Of pas... :)
Hallo Bloes, gefeliciteerd met nummer 2!

Kijk het is jammer om te vertrekken maar het is niet alsof dit onze enige vakantie is. Dit was een tussendoortje, vandaar in Nederland.
Hun: Vriend is ook rock/metal man. Metal kan ik echt niet hebben. Althans, tot noch toe. We luisteren het regelmatig (ik val hem lastig met mijn muziek, wat hij dan weer totaal niks vind, dus hee), maar ook Metallica kan ik ook niet goed hebben.

Dolfje: snap ik.
Bloes schreef:
06-09-2017 11:26
12 dagen al! Of pas... :)
Gefeliciteerd Bloes! Goede start gekregen?
Bloes: Gefeliciteerd met nummer 2! 12 dagen al. Wauw, gaat snel.
Gefeliciteerd Bloes, alles goed gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven