Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 21:19
En ik ben een enorme Stephan King fan.doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:17Ik ben een ontzettende horrorliefhebber en ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.
dinsdag 5 september 2017 om 21:22
Die betaal je dan gewoon zelf. Opgelost.
Ik zapte een keer langs een horrorfilm en ik zapte net te laat weg waardoor ik dus een scène zag waarin er een heel eng meisje achter een vrouw stond. Ik moest daarna in het donker dus naar boven en dacht serieus dat ik dat meisje achter mij zag staan in het donker. Ik heb toen dus nachtenlang overal het licht aangehad
Die krijgt maar een 6je op IMDB.
Heb jij Guardians of the Galaxy 2 al gezien (totaal ander genre). Ik heb weer zo enorm gelachen, zelfs nog beter dan 1.
dinsdag 5 september 2017 om 21:24
FiIee schreef: ↑05-09-2017 21:22Ik zapte een keer langs een horrorfilm en ik zapte net te laat weg waardoor ik dus een scène zag waarin er een heel eng meisje achter een vrouw stond. Ik moest daarna in het donker dus naar boven en dacht serieus dat ik dat meisje achter mij zag staan in het donker. Ik heb toen dus nachtenlang overal het licht aangehad![]()
Hij is ook echt meesterlijk eng.
O, jij hebt het over een andere film. Blijfg evengoed vervelend als je echt bang bent.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 21:26
9.00% gewijzigd
dinsdag 5 september 2017 om 21:25
Zes? Dat is weinig.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:22Die krijgt maar een 6je op IMDB.
Heb jij Guardians of the Galaxy 2 al gezien (totaal ander genre). Ik heb weer zo enorm gelachen, zelfs nog beter dan 1.
Nee, niet gezien. Is dat leuk? Dat lijkt me echt niets.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 5 september 2017 om 21:26
Hele goede humor. Ik moet hardop lachen om die films. En lekkere muziek!doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:25Zes? Dat is weinig.
Nee, niet gezien. Is dat leuk? Dat lijkt me echt niets.
dinsdag 5 september 2017 om 21:27
MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:16Ik vind Sasssskia echt verschrikkelijk.
Ik lees dagelijks, fantasy, romans, de Bijbel, boeken met achtergronden.
Opera luister ik soms in de auto, lekker hard na een dag werk, word ik heel ontspannen van.
Ik kan wel heel goed vloeken, maar niet liegen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 5 september 2017 om 21:28
Ik zet 'm op mijn lijst.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:26Hele goede humor. Ik moet hardop lachen om die films. En lekkere muziek!
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 5 september 2017 om 21:30
Natuurlijk is ze jong.Oudblond schreef: ↑05-09-2017 21:27![]()
En de rest is ook op mij van toepassing. Behalve het vloeken: Als het al eens zover komt is het in Franse colère en meer dan de ' merde' begrijpt zowat niemand. Maar die TO van dat uni topic.... ze is nog heel jong, daar wijt ik het maar aan. En ik hoop dat het verwende prinsesje stap voor stap leert zonder deze jongen die door haar zo naar beneden gehaald wordt.
Dan kan je lekker met haat mee gaan kletsen en ze zal dit gedrag alleen maar versterken.
Of het eens goed voorhouden.
Ik ben voor optie 2.