Waarom ;(
donderdag 7 september 2017 om 21:33
donderdag 7 september 2017 om 21:40
Deze broek is al sinds vorige winter terug van weggeweestjules schreef: ↑07-09-2017 21:33Okay, de mommy jeans. Ik wist echt niet dat die broek zo heet. Raar dat hij voor de winter weer in de mode raakt. Allemaal koude enkels of er gaan laarzen onder. Beide: brrrrrr
Ik vind ze overigens niet per definitie spuuglelijk, maar zoals bij vele modellen: niet iedereen kan het hebben.
donderdag 7 september 2017 om 21:49
donderdag 7 september 2017 om 21:56
Ohhh... dat is gewoon de wortelbroek! Die is al langer terug inderdaad. En daar krijgt iedereen een dikke kont in, behalve dan mijn broodmagere schoonzus met maat 34.
Lekker links laten liggen, waait vanzelf weer over. En gewoon even de andere kant op kijken als er iemand voor je loopt met zo'n broek aan zonder maatje 34.
Lekker links laten liggen, waait vanzelf weer over. En gewoon even de andere kant op kijken als er iemand voor je loopt met zo'n broek aan zonder maatje 34.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
donderdag 7 september 2017 om 21:59
In mijn geval: na de zwangerschappen is mijn buik gewoon niet meer zo strak. Er zit niet echt vet maar de buikwand zelf is slap. Valt niet tegenop te trainen maar met een corset-achtige constructie kan ik het wel naar binnen drukken. Dus dan werkt zo'n broek wel.
Maar dit model blijft lelijk.