Mode & Beauty alle pijlers

Waarom ;(

07-09-2017 21:22 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt de mommyjeans weer terug?
Omdat ik er dol op ben
Dat is al een tijdje hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De wattes? Hoe moet ik dat zien? Een spijkerbroek waar je een gratis kind bij krijgt ofzo?
miedo schreef:
07-09-2017 21:23
Omdat ik er dol op ben

Waarom? :'(
RedBaron schreef:
07-09-2017 21:23
De wattes? Hoe moet ik dat zien? Een spijkerbroek waar je een gratis kind bij krijgt ofzo?
nee, een broek met een hoge taille.Ideaal voor mensen met een buikje
miedo schreef:
07-09-2017 21:24
nee, een broek met een hoge taille.Ideaal voor mensen met een buikje

Er zijn heel veel leuke broeken met een hoge taille. Dat is niet wat ik lelijk vind.
De mommyjeans is gewoon.......spuuglelijk.
Echt heel erg lelijk ja. No way dat ik daar ooit in ga lopen.
O nee, mommy jeans, dat is toch de vormeloze spijkerbroek met nauwe pijpen?
Afschuwelijk.
Wat moet je daar bovenop dragen, toch niet een even vormeloze sweater als uit de jaren 80/90 ? :'(
Ik heb nog nooit iemand gezien in momjeans waarvan ik dacht, jouw figuur komt hier nou echt mooier in uit dan in een ander model jeans. Van mij hoeft de trend ook niet :nope:
Een wat? Ik moet nu echt even gaan googlen.
Okay, de mommy jeans. Ik wist echt niet dat die broek zo heet. Raar dat hij voor de winter weer in de mode raakt. Allemaal koude enkels of er gaan laarzen onder. Beide: brrrrrr

Ik vind ze overigens niet per definitie spuuglelijk, maar zoals bij vele modellen: niet iedereen kan het hebben.
Straks komt de bloes met puntkraag ook weer terug met een wollen spencer erover heen.
Mijn moeder droeg dit soort broeken in de jaren 80.

Wijd, hoge taille, vormeloos. Vaak een hele lelijke lichte washing.

Gewoon NEEEEEEEEEEEE.
ik vond zelf die broeken met die wijde pijpen erger
jules schreef:
07-09-2017 21:33
Okay, de mommy jeans. Ik wist echt niet dat die broek zo heet. Raar dat hij voor de winter weer in de mode raakt. Allemaal koude enkels of er gaan laarzen onder. Beide: brrrrrr

Ik vind ze overigens niet per definitie spuuglelijk, maar zoals bij vele modellen: niet iedereen kan het hebben.
Deze broek is al sinds vorige winter terug van weggeweest
Ik moest ff googlen wat het nou precies was maar idd vreselijk
Babuino schreef:
07-09-2017 21:40
Deze broek is al sinds vorige winter terug van weggeweest
Zover heb ik het niet onderzocht. Ben uitgegaan van de gegevens in dit topic.
Maar blijkbaar is dit dus een model dat het goed doet in de winter.
Iekkkssss :sick:
Mommy jeans :(

Afbeelding
Ik snap trouwens niet dat vrouwen met een buikje denken dat zo'n hoge broek dat buikje weg kan werken
Ohhh... dat is gewoon de wortelbroek! Die is al langer terug inderdaad. En daar krijgt iedereen een dikke kont in, behalve dan mijn broodmagere schoonzus met maat 34.

Lekker links laten liggen, waait vanzelf weer over. En gewoon even de andere kant op kijken als er iemand voor je loopt met zo'n broek aan zonder maatje 34.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Ginerva schreef:
07-09-2017 21:55
Ik snap trouwens niet dat vrouwen met een buikje denken dat zo'n hoge broek dat buikje weg kan werken
In mijn geval: na de zwangerschappen is mijn buik gewoon niet meer zo strak. Er zit niet echt vet maar de buikwand zelf is slap. Valt niet tegenop te trainen maar met een corset-achtige constructie kan ik het wel naar binnen drukken. Dus dan werkt zo'n broek wel.
Maar dit model blijft lelijk.
Ik vind die vrouwen op die foto anders ook wel eng, lijken meer crazy mommies.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ah. Hipsterbroeken. Ik vroeg me laatst nog af hoe die gedrochten nu weer worden genoemd. Mommy jeans dus. Verder geen aanvulling:-/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven